مقالات آموزشی

آشنایی با گرفتن سفارش ریپورتاژ آگهی

مفید بود؟

چگونه سفارش ریپورتاژ آگهی بگیریم؟ این سوال برای کسانی که می‌خواهند کسب و کار جدیدی را در زمینه تهیه رپورتاژ‌های آگهی در اینترنت آغاز کنند، بسیار اهمیت دارد. اگر نویسنده خوبی هستید و با نکات نگارشی و نکات نوشتن متن‌های رپورتاژ آشنا هستید به‌راحتی با تاسیس یک سایت می‌توانید سفارش ریپورتاژ آگهی بگیرید و کسب درآمد کنید.

امروزه سایت‌های زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند. بنابراین شما رقبای زیادی خواهید‌داشت برای پیروزی در این رقابت باید سایت خود را از نظر سئو بسیار تقویت کنید. افزایش سئو سایت باعث بالا رفتن رتبه گوگل شما خواهد‌شد. هر چقدر رتبه گوگل شما بالاتر باشد سایت شما بازدید بیشتری خواهد‌داشت بنابراین مشتریان شما نیز زیادتر می‌شوند.

منظور از کمپین رپورتاژ آگهی متن‌های هستند که هدف اصلی این متن‌ها معرفی محصولات و کسب و کار‌های مختلف به صورت غیرمستقیم به افراد دیگر است. مهم‌ترین چیزی که کسب و کار‌های مختلف در رقابت از آن برای شکست رقبا استفاده می‌کنند قیمت است. تعرفه رپورتاژ خبری با‌کیفیت قطعا هزینه‌های بالاتری را خواهد‌داشت برای شروع کسب و کار خود هزینه را زیاد پایین نیاورید و از سایت‌های دیگر که در این زمینه فعالیت می‌کنند کمک بگیرید و قیمت رپورتاژ آگهی در این سایت‌ها را مشاهده کنید. رایامارکتینگ قصد دارد شما را برای شروع یک کسب و کار جدید در اینترنت و نحوه گرفتن سفارش ریپورتاژ آگهی در اینترنت آشنا کند.

پیشنهاد می‌کنیم مقاله “سایت‌های رپورتاژ آگهی چه کاربرد و ویژگی‌هایی دارند؟” را نیز مطالعه کنید.

 

 

سایت ما باید چه ویژگی‌های داشته‌باشد؟

سایت‌های اینترنتی دارای یک سری ویژگی‌های هستند که در بازدید و جذب مشتریان بسیار اهمیت دارد این ویژگی‌ها عبارتند از: رتبه الکسا، اعتبار دامنه، اتوریتی، تعداد ورودی‌های سایت از گوگل، مدت زمانی که مخاطبان در سایت شما می‌مانند و …

الکسا یکی از مهم‌ترین فاکتور‌های سایت است که هر چقدر پایین‌تر باشد نشان‌دهنده این است که جایگاه رتبه شما در جهان و کشور بهتر است. اعتبار دامنه نیز از اهمیت بالایی در سایت‌ها برخوردار است. این فاکتور عددی بین صفر تا 100 است که نشان‌دهنده این است که چقدر سایت شما با قوانین و سیاست‌های گوگل سازگاری دارد. بنابراین هر چقدر اعتبار دامنه سایت شما بیشتر باشد سایت شما اعتبار بیشتری دارد.

اتوریتی نیز در سئو سایت‌ها بسیار تاثیر گذار است. و هر چقدر اتوریتی بیشتر باشد سایت شما از نظر سئو بهتر است. اگر می‌خواهید مدت زمان بیشتر مخاطبان در سایت شما بمانند بهتر است از مطالب جذاب و شگفت‌انگیز استفاده کنید. هر چقدر تنوع موضوع را در سایت خود بالاتر ببرید و سایت‌های دیگر به شما مراجعه کنند اعتبار سایت شما افزایش پیدا خواهد‌کرد و تعداد لینک‌های دریافتی از سایت‌های دیگر شما افزایش پیدا خواهد‌کرد.

میزان ورودی مخاطبان از گوگل بسیار در افزایش محبوبیت سایت شما تاثیرگذار است. هرچقدر افراد بیشتری از موتور جستجوی گوگل وارد سایت شما شوند درصد Search Traffic نیز در سایت شما زیاد می‌شود. داشتن این ویژگی‌ها برای سایت شما بسیار اهمیت دارد و در موفقیت کسب و کار جدید شما تاثیرگذار است. هرچقدر این نکات در سایت شما رعایت و اجرا شود شما سفارش ریپورتاژ آگهی بیشتری خواهید‌داشت و کسب و کار شما رونق می‌یابد.

 

کیفیت متن‌های رپورتاژ چه تاثیری در گرفتن سفارش ریپورتاژ آگهی دارد؟

کیفیت رپورتاژ‌های آگهی بسیار اهمیت دارد و هرچقدر کیفیت کار شما بهتر باشد قطعا سفارش ریپورتاژ آگهی سایت شما نیز افزایش پیدا خواهد‌کرد. هر چقدر متن‌های رپورتاژی شما از سئو خوبی برخوردار باشد سبب دیده‌شدن این متن‌ها در اینترنت می‌شود و به مشتریان در طولانی‌مدت در بهبودی سئو سایت آن‌ها کمک زیادتری خواهد‌کرد همین امر سبب می‌شود تا دوباره آن‌ها از شما در تهیه رپورتاژ کمک بگیرند و به شما سفارش دهند.

برای سئو بهتر و متن‌های با کیفیت بهتر است این متن‌ها از لحن ساده و قابل درکی برای مخاطبان برخوردار باشند. این متن‌ها برای جلب اعتماد بیشتر مخاطبان باید فاقد از هر گونه دروغ و اغراق درباره کسب و کار باشد. هرچقدر این متن‌ها باکیفیت بیشتری تهیه شوند شما می‌توانید تعرفه‌های بیشتری را برای سفارشات خود از مشتریان دریافت کنید. هیچ یک از سایت‌های رپورتاژ آگهی از کیفیت متن خود برای دریافت قیمت‌های پایین استفاده نمی‌کنند زیرا این کار سبب می‌شود مشتریان خود را در طول زمان از دست بدهید بنابراین بهتر است که به جای کاهش قیمت کیفیت کار خود را افزایش دهید.

انتظار نباید داشت که در چند ماه اخیر شما درآمد‌های بالایی را از سایت خود داشته باشید. هر کسب و کاری در ابتدا نیاز به زمان دارد تا به مرحله سوددهی برسد. بنابراین با صبر و تحمل و استفاده از شیوه‌های جدید و مدرن تبلیغاتی سعی کنید سایت خود را به یکی از سایت‌های معتبر و پربازدید تبدیل کنید.

 

چگونه سایت خود را به یک سایت پربازدید تبدیل کنیم؟

افزایش بازدید‌ها توسط مخاطبان به شما کمک خواهد‌کرد که مشتریان بیشتری را برای سفارش ریپورتاژ آگهی جذب کنید بنابراین این بخش برای کسب و کار شما بسیار مهم است استفاده از شیوه‌های مدرن تبلیغاتی مانند: تهیه رپورتاژ به صورت رایگان و هدیه‌کردن آن‌ها به مشتریان ثابت، کاهش قیمت‌های رپورتاژ نسبت به دیگر سایت‌ها در حد معقول، کیفیت بالای متن‌ها، استفاده از بک لینک‌ها در مطالب سایت، تبلیغات در سایت‌های پربازدید دیگر خبری مانند: ایسنا، ایرنا، مهر نیوز، عصر ایران، فارس و …، خرید ادوردز‌ها، استفاده از مطالب جذاب برای مشتریان، استفاده از فیلم‌های جالب و آموزنده، استفاده از تبلیغات در فضای مجازی به خصوص اینستاگرام و … می‌تواند به شما کمک کند تا سایت خود را به یک سایت پربیننده تبدیل کنید.

خوش قولی یکی از مهم‌ترین فاکتور‌های است که شما باید در کار خود به آن توجه کنید و به قول معروف تعهد کاری داشته‌باشید. به‌طور مثال اگر سفارش ریپورتاژ آگهی از مشتریان می‌گیرید سعی کنید در کم‌ترین زمان ممکن با حفظ کیفیت متن رپورتاژ آن‌ها را به مشتریان تحویل دهید خوش قولی می‌تواند مشتریان شما را ثابت کند و آن‌ها به شما اعتماد کنند و سفارشات خود را تنها به سایت شما دهند.

 

در چه زمینه‌های سفارش ریپورتاژ آگهی بگیریم و این کسب و کار چقدر برای ما سودآور خواهد‌بود؟

سایت‌های که در زمینه سئو و تولید محتوا فعالیت می‌کنند، معمولا در تمامی زمینه‌های مختلف سفارش رپورتاژ را قبول می‌کنند. البته شما به تنهای قادر نخواهید‌بود که تمامی سفارشات را خودتان انجام دهید بنابراین نیاز به نویسندگان سئو کار و با تجربه در این زمینه خواهید‌داشت.

شما با نویسندگان مختلف و با سلایق متفاوت در نویسندگی به‌راحتی مشکل سفارشات در زمینه‌های مختلف را حل خواهید کرد، اما این نویسندگان در قبال کاری که می‌کنند حقوق می‌خواهند شما قطعا نمی‌دانید که در ماه چقدر سفارش دارید بنابراین قادر نخواهید‌بود که حقوق ثابتی را به این نویسندگان بدهید بنابراین با نویسندگان خود به صورت درصدی کار کنید به طور مثال 50 درصد هزینه سفارش را برای مخارج سایت بردارید و 50 درصد هزینه سفارش را به نویسنده‌ای که کار را برداشته‌است بدهید.

شاید با خود بپرسید که این کار چقدر برای ما سود خواهد‌داشت؟ در جواب به این سوال باید بگویم که کسب و کار تولید محتوا یک کار استارتاپی است و شاید شما مجبور باشید برای مدت‌ها حتی تا چند سال ضرر هم بدهید تا به مرحله سود برسید بنابراین اگر به دنبال ریسک نیستید و یا تحمل ضررکردن را ندارید بهتر است وارد این کار نشوید. شما برای وارد شدن به کسب و کار تولید محتوا نیاز به یک سرمایه اولیه دارید تا بتوانید سایت را راه اندازی کنید و این سایت را در سایت‌های مختلف و شبکه‌های مجازی تبلیغ کنید.

سایت شما نیاز به یک سری مخارج دیگر نیز هست و شما سالانه باید هزینه هاست و دامین بدهید بنابراین شاید تا چند سال اول کسب و کار دخل و خرج شما به هم نخورد اما پس از رونق کسب و کار تولید محتوا در سال‌های بعد بسیار سودآور خواهد‌بود و ضرر‌های شما به سرعت جبران خواهد‌شد.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.