مقالات آموزشی

چگونگی شرایط استخدام طراح کارت ویزیت غیر حضوری

مفید بود؟

کارت ویزیت را می توان به عنوان یکی از مواردی در نظر گرفت که کمک می کنند تا یک کسب و کار یا محصول یا فرد بتواند  با مشتریان و مخاطبین خود ارتباط برقرار کرده و در ذهن آنها باقی بماند. شخصی که به طراحی کارت ویزیت می پردازد باید دارای ویژگی هایی باشد تا بتواند مسیر موفقیت را بپیماید و در رده ی طراحان خوب و حرفه ای قرار بگیرد و شرکت ها و کارفرمایان زیادی طالب وی باشند.

یکی از مهم ترین این ویژگی ها را می توان عطش دانستن و طراحی عنوان کرد. طراحی سرانجام به موفقیت می رسد که هر روز در پی آموختن تکنیک های جدید و نیز تمرین و ممارست در راه طراحی باشد. در ادامه ی این مطلب مختصری در مورد کارت و ویزیت و طریقه طراحی کارت ویزیت به صورت حرفه ای و ویژگی های یک طراح کارت ویزیت و نیز چگونگی استخدام طراح کارت ویزیت غیر حضوری در رایا مارکتینگ صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

کارت ویزیت چیست ؟

شاید بتوان گفت نخستین چیزی که در دنیای کسب و کار و تجارت می تواند شما یا کسب و کار یا محصولتان را به مشتری معرفی کند کارت ویزیت است. این کارت ویزیت به مشتریان شما ارائه می شود تا بتوانند از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در آن با شما ارتباط برقرار کنند. به محض اینکه کارت در اختیار مشتری قرار می گیرد وی آن را آنالیز کرده و سعی میکند شما را ارزیابی کرده و در نهایت در مورد شما و کسب و کارتان قضاوت می کند. می توان اینگونه گفت که کارت ویزیت برای مشتری یک منبع اطلاعاتی از نوع کاری که شما انجام می دهید است و تنها نمی توان آن را به عنوان یک ابزار تبلیغاتی در نظر گرفت.

یکی از ایده های مهمی که پشت طراحی کارت ویزیت نهفته است این است که طراح آن را به اندازه ای جذاب طراحی کند ک حتی زمانی که روی میز نیز قرار داد نیز توجه مشتری را جلب کند. این امر به مشتری میزلن حرفه ای بودن شما را القا کرده و این حس را به وی می دهد که می تواند به شما و کسب و کارتان اطمینان داشته باشد. در نهایت حرفه ای بودن طراحی کارت ویزیت میتوانند به جلب شدن اعتماد مشتری برای خرید محصول یا استفاده از خدمات منجر شود.

 استخدام طراح کارت ویزیت 

 اگر شما هم به دنبال استخدام طراح کارت ویزیت غیر حضوری هستید بهتر است نخست بدانید که طراح موردنظرتان باید چه ویژگی هایی داشته باشد. در ادامه برخی از مشخصه های یک طراحی کارت ویزیت حرفه ای آورده شده است. این ویژگی ها عبارت هستند از:

برخورداری از ویژگی های رفتاری مناسب

برای استخدام طراح لوگو غیر حضوری کارفرما باید به این موضوع توجه داشته باشد که طراح باید ویژگی های رفتاری مناسبی داشته باشد، یعنی هم از نظر شخصیتی به گونه ای باشد تا تحمل فشارهای کاری را داشته باشد و بتواند با افراد مختلف در گروه تعامل خوبی داشته باشد. البته اگر قصد کارفرما استخدام طراح کارت ویزیت در منزل یا طراحی لوگو دورکاری باشد این تعامل مهم است، چرا که باید رفتار وی به گونه ای باشد تا از راه دور نیز رضایت خاطر کارفرما را جلب کند . علاوه بر این طراح باید بتواند خود را با کلیه ی آموزه های شغلی تمرین ها و به دست آوردن مهارت ها وفق داده و بتواند آنها را به دست آورد.

  بهره مندی از توانایی طراحی و کار با کامپیوتر

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که برای استخدام طراح گرافیک غیر حضوری باید در نظر داشته باشیم این است که وی باید بتواند با نرم افزارهای مخصوص طراحی مانند فتوشاپ، کورل دراو، فری هند، ایلوستریتور، ایندیزاین و غیره کار کرده و بر آنها تسلط نسبی داشته باشد و یکی از این نرم افزارها را به عنوان نرم افزار اصلی خود برگزیده و بر آن مسلط باشد. علاوه بر این طراح باید کمی به بحث سخت افزاری سیستم نیز وارد بوده تا اگر مشکل پیش پا افتاده ای در این مورد اتفاق افتاد قادر به رفع آن باشد.

بهره مندی از توانایی کافی برای طراحی محصولات چاپی

اگر قصد دارید نسبت به استخدام فتوشاپ کار غیر حضوری یا استخدام طراح کارت ویزیت غیر حضوری یا هر طراح گرافیکی اقدام کنید بهتر است اطلاعات وی را در زمینه ی انواع چاپ اعم از دیجیتال یا افست بسنجید. دانش طراح در زمینه ی فرآیند چاپ و همینطور برنامه های کاربردی در زمینه ی صفحه چینی و حروف نگاری هم از اهمیت برخوردار است.

بهره مند بودن از خلاقیت و وسعت دید

یکی از شروط مهم برای استخدام طراح دورکاری یا به طور کلی طراح کارت ویزیت داشتن نوآوری و خلاقیت و دید متفاوت و خاص به امور است. یک طراح بنا بر اقتضای شغل طراحی باید به اطراف با دید بازتری نگاه کرده و می کند برای خود الهامات و نشانه هایی پیدا کند تا بتواند از آنها ایده گرفته و در طراحی خود از آن بهره ببرد. همچنین باید بتواند به خوبی چیزی که مدنظر مشتری است را فهمیده و در طراحی خود پیاده کند.

توانایی ارتباط برقرار کردن

طراح حرفه ای کسی است که قادر باشد به خوبی با مشتری ارتباط برقرار کرده و با وی تعامل داشته باشد. علاوه بر این در زمینه ی کاری خود بسیار مسلط عمل کرده و به گونه ای تاثیرگذار با مشتری به صحبت و مشاوره بپردازد.

اشراف داشتن به چگونگی طراحی تحت وب

یکی از برگ های برنده ها برای هر طراح می تواند مسلط بودن به طراحی تحت وب باشد چرا که برخی از  شرکت هایی که به استخدام طراح می پردازند از وب سایت هم بهره می گیرند و اینکه طراح به این نوع از طراحی تسلط داشته باشد برایشان اهمیت دارد. پس اگر طراح می خواهد رزومه ی کاری خوب داشته باشد باید به این مهارت هم مسلط باشد.

رزومه ی قوی و حرفه ای

یکی از مهمترین فاکتورها برای استخدام طراح کارت ویزیت غیر حضوری بهره مند بودن طراح از یک رزومه ی پربار و قوی است. سعی کنید همه ی قسمت های رزومه را به دقت مطالعه کرده و روی نقاط قوت طراح تمرکز کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

 توانایی طراح در عکاسی و ساخت تصویر

معمولا طراحانی که در زمینه ی گرافیک اعم از طراحی لوگو، کارت ویزیت و غیره فعالیت می کنند به سایر رشته های هنری مانند نقاشی، تصویر سازی، عکاسی و غیره نیز تا حدودی وارد هستند. این امر سبب می شود تا طراح بتواند چندبعدی بوده و در طراحی خود موفق تر عمل کند.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.