مقالات آموزشی

علت کم یا زیاد بودن هزینه رپرتاژ

مفید بود؟

هزینه رپرتاژ زیاد است یا خیر؟

خیر، هزینه رپرتاژ یکی از مهمترین عواملی است که باید در هنگام تبلیغات در نظر گرفته شود. هزینه رپورتاژ نسب به دیگر روش های تبلیغاتی بسیار مقرون به صرفه است و شما می‌توانید با استفاده از تهیه رپورتاژ و انتشار آنها در سایت های پر بازدید کسب و کار خود را به صورت گسترده تبلیغ کنید. هزینه رپرتاژ  معمولا در سایت های که در زمینه تهیه رپورتاژ فعالیت می‌کنند متفاوت است و هر سایت بسته به کیفیت رپورتاژ و نحوه سئو قیمت رپورتاژ آگهی را مشخص می‌کند. به طور معمول هزینه رپرتاژ با کیفیت نسبت به دیگر رپورتاژ ها بالاتر است اما این بدان معنی نیست که هر سایتی تعرفه رپورتاژ خبری بالای داشت آن سایت رپورتاژ های با کیفیتی را ارائه خواهد کرد. برای اطلاع از کیفیت رپورتاژ های که توسط سایت های مختلف تهیه می‌شوند بهتر است ابتدا یک متن آگهی کوتاه سفارش دهید و از کیفیت کار این سایت مطلع شوید و سپس سفارش اصلی خود را ثبت کنید. کیفیت متن های رپورتاژ اهمیت زیادی دارد و شما با استفاده از این متن ها می‌توانید به سئو سایت خود کمک کنید. رایامارکتینگ در ادامه شما را با روش درست نگارش متن های رپورتاژ آشنا خواهد کرد. تبلیغات با استفاده از رپورتاژ های آگهی یکی از موثر ترین راه های معرفی کسب و کار به مخاطبان است. این روش مزیت های زیادی در تبلیغات برای کسب و کار شما خواهد داشت که در ادامه درباره این مزیت ها بیشتر صحبت خواهیم کرد.

کمپین رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ در حقیقت متنی است که به معرفی محصولات و همچنین کسب و کار شما می‌پردازد. رپورتاژ های خبری با استفاده از انتشار یک خبر درباره یک محصول از کسب و کار شما را به صورت غیر مستقیم تبلیغ می‌کند. هزینه رپرتاژ زیاد نیست و این موضوع نگرانی خیلی از مدیران را برطرف خواهد کرد. بسیار از مدیران و مسئولان معمولا درباره هزینه تبلیغات نگران هستند و همین امر سبب می‌شود تا آنها از تبلیغات گسترده صرف نظر کنند. تبلیغات گسترده سبب رونق کسب و کار شما می‌شود و به شما کمک می‌کند تا محصولات بیشتری را به مشتریان و مخاطبان معرفی  کنید. در سالهای اخیر رپورتاژ های آگهی تحولی عظیم در روش های تبلیغاتی به وجود آورده است. در گذشته شما برای تبلیغات کسب و کار خود نیاز به سرمایه گذاری های زیادی در این زمینه داشتید و مجبور بودید نیروی های انسانی زیادی را به کار بگیرید اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی بیشتر افراد فعالیت های خود را در اینترنت و شبکه های مجازی انجام می‌دهند همین امر سبب تغییراتی در تبلیغات کسب و کار ها شده است. امروزه تبلیغات با هزینه های کم و به صورت گسترده در اینترنت و فضای مجازی انجام می‌شود. بنابراین مدیران و مسئولان نیاز به متن های جذاب و کامل درباره کسب و کار ها خود دارند، تا با انتشار این متن های رپورتاژ در سایت های پر بازدید کسب و کار خود را به صورت گسترده به افراد معرفی کنند. تبلیغ به روش رپورتاژ برای تمامی کسب و کار ها قابل اجرا است و شما قادر خواهید بود با هر کسب و کاری که دارید از این شیوه تبلیغاتی استفاده کنید.

همچنین می‌توانید بخوانید: رپرتاژ خبر چه کاربردی دارد؟

هزینه رپرتاژ که باید برای سایت خود در نظر بگیریم را بر چه اساسی تعیین کنیم؟

هزینه رپرتاژ به صورت دائم است، به طور مثال اگر شما رپورتاژی با موضوع عینک های طبی تهیه کردید شما می‌توانید برای همیشه از آن رپورتاژ استفاده کنید و برای استفاده مجدد از آن دیگر نیازی به هزینه کردن ندارید، اما برای سئو بهتر سایت خود شما نیاز دارید که به صورت منظم رپورتاژهای را با موضوعات مختلف برای سایت خود تهیه کنید و در سایت های پربیننده انتشار دهید. البته این موضوع جای نگرانی ندارد زیرا هزینه رپرتاژ بسیار ارزان است و شما می‌توانید به راحتی آنها را تهیه کنید. برای تقویت سئو سایت راه های دیگری مانند: استفاده از بک لینک های نیز است اما قیمت بک لینک کمی گران است و شما مجبور خواهید شد که به صورت دوره ای (ماهانه، سالانه) بک لینک های را تمدید کنید. یکی از مزیت های بک لینک ها این است که به سئو سایت شما سریع تر کمک خواهد کرد اما در روش استفاده از رپورتاژ بهبودی سئو سایت کمی زمان بر است. استفاده از رپورتاژ ها به صورت منظم، ممکن است زمان بر باشد اما سئو سایت شما را از پایه و اساس بهبود می‌دهد و شما با انجام این روش یک سایت پر بازدید همیشگی را خواهید داشت. در نظر داشته باشید سئو سایت به کیفیت متن های رپورتاژ بسیار بستگی دارد و هر چقدر این متنها از کیفیت بالایی برخوردار باشند به سئو سایت شما نیز بیشتر کمک می‌کنند. بنابراین محاسبه هزینه رپرتاژ سایت های که تازه راه‌اندازی شده اند به تعداد رپورتاژ های که مدیران در سال نیاز دارند، بستگی دارد.

رپورتاژ به چه کسب و کار های کمک می‌کند؟

رپورتاژ به تمامی کسب و کار های دنیا برای تبلیغ محصولات خود کمک می‌کند. به طور مثال رپورتاژ در زمینه عینک، که یکی از حرفه های است که شما برای خرید آن نیاز به مراجعه حضوری دارید، نیز می‌تواند تاثیر گذار باشد. هزینه رپرتاژ به برند و نوع کسب و کار شما بستگی ندارد و بستگی به ویژگی های متن رپورتاژ و خصوصیات سایت های انتشار دارد. شما در زمینه عینک می‌توانید رپورتاژ های گوناگون درباره موضوعات مختلف تهیه کنید. اگر شما در زمینه عینک فعالیت می‌کنید، می‌توانید مشتریان خود را با استفاده از رپورتاژ های آگهی از جنس شیشه های عینک، جنس بدنه عینک ها، طراحی عینک ها، چگونگی استفاده درست از آنها و … آشنا کنید. در ادامه شما را با دو نمونه از رپورتاژ آگهی در زمینه عینک آشنا خواهیم کرد.

رپورتاژ پیشنهادی در زمینه عینک برای سایت عینک نور

متن زیر یک نمونه رپورتاژ در زمینه عینک است که برای سایت عینک نور نوشته شده است. به متن این رپورتاژ دقت کنید.
« فروش انواع عینک طبی و آفتابی در فروشگاه عینک نور
فروشگاه عینک نور سالیان زیادی در زمینه عینک های طبی و آفتابی فعالیت می‌کند این فروشگاه از سال 1338 در خیابان ارگ مشهد آغاز به کار کرده است. شما می‌توانید از طریق سایت این فروشگاه در هر جای ایران که هستید محصولات این فروشگاه را مشاهده و خرید کنید. برای معرفی برخی از محصولات این فروشگاه می‌توان به عینک های آفتابی (مردانه، زنانه)، عینک های طبی (مردانه، زنانه)، عینک های کودکان و عینک های ورزشی اشاره کرد. محصولات این فروشگاه با طراحی های زیبا و منحصر به فرد، انتخاب بسیار از آقایان و خانم های با سلیقه و شیک پوش هستند. در این فروشگاه می‌توانید برند های مختلفی مانند: Hugo Boss، Kate Spade، Jimmy Choo، Fendi و RayBan را پیدا کنید. دفتر مرکزی فروشگاه نور در مشهد است و شما می‌توانید با مراجعه به آدرس زیر خرید های خود را به صورت حضوری انجام دهید.
آدرس: مشهد، بلوار سجاد، بین سجاد 2 و 4. کد پستی: 9186694157 تلفن های تماس: 05137687080، 05138764040 و 09156606355 ایمیل: info@nooroptic.com »
همانطور که در متن بالا مشاهده می‌کنید متن رپورتاژ کوتاه و اطلاعات کاملی را از خدمات فروشگاه عینک نور به شما می‌دهد بنابراین یک متن رپورتاژ خود باید از حاشیه زیاد پرهیز کند.

 

رپورتاژ پیشنهادی در زمینه عینک برای سایت عینک بین

رپورتاژ زیر به معرفی سایت عینک بین می‌پردازد به متن زیر لطفا توجه کنید.
« عینک خود را از کجا تهیه کنیم؟ فروشگاه عینک بین می‌تواند گزینه‌های خوبی برای شما داشته باشد.
فروشگاه عینک بین از سال 1395 کار خود را در اینترنت آغاز کرده است. هدف های اصلی این فروشگاه خریدی مطمئن در سریع ترین زمان ممکن و همچنین  فراهم کردن محیطی مناسب برای خرید عینک های طبی و آفتابی است. شما می‌توانید هزینه محصولات این شرکت را هم به صورت آنلاین و هم درب منزل پرداخت کنید. از محصولات این فروشگاه می‌توان به عینک‌های طبی (مردانه، زنانه)، عینک‌آفتابی (مردانه، زنانه) وعینک‌های کودکانه اشاره کرد. آدرس دفتر مرکزی و راه های ارتباطی با این فروشگاه به صورت زیر است.
آدرس: البرز، کرج، گلشهر، بلوار انوشیروان، خیابان سوم، پلاک 146 تلفن: 28422775-021  ایمیل: info@eynakbin.com  فکس: 28422776-021 مدیریت: آرش رحیمی کمال»
همانطور که در متن بالا مشاهده می‌کنید استفاده از عنوان های طولانی و جذاب می‌تواند مخاطبان را ترغیب به خواندن ادامه متن کند. بنابراین همیشه از عنوان های مناسب استفاده کنید.

متن های رپورتاژ باید چه ویژگی های داشته باشد و این ویژگی های در هزینه رپرتاژ چقدر تاثیر گذار است؟

متن های رپورتاژ باید جذاب و کامل باشند به گونه ای که مخاطبان با خواندن این متن ها تمامی اطلاعات مورد نیاز درباره کسب و کار شما را متوجه شوند. در متنهای رپورتاژ نیازی به کلمات رسمی و سخت نیست، شما با استفاده از کلمات ساده و متنی روان می‌توانید با مخاطبان ارتباط صمیمی را برقرار کنید و در محیطی دوستانه کسب و کار خود را به آنها معرفی کنید. متن های رپورتاژ را بدون اغراق و دروغ بنویسید تا مخاطبان به رپورتاژ شما اعتماد کنند. سعی کنید، متنی جذاب با کلمات پر تکرار در اینترنت بنویسید زیرا هر چقدر متن شما جذاب تر باشد مخاطبان بیشتر ترغیب به شناخت کسب و کار شما می‌شوند. از عنوان های جالب و طولانی استفاده کنید تا مخاطبان با خواندن آنها شگفت زده شوند. از برند خود در متن استفاده کنید و با این روش به متن خود لینک اضافه کنید این کار به بهبودی سئو سایت شما کمک می‌کند. نکات نگارشی را حتما در متن رپورتاژ رعایت کنید و از غلط املایی خودداری کنید. متنی که این نکات در آنها رعایت شده باشد از کیفیت خوبی برخوردار است و معمولا سایت های که آنها را تهیه می‌کنند هزینه رپرتاژ بالاتری را نسبت به متن های بی کیفیت برخی از سایت های دیگر دریافت می‌کنند.  اما هزینه بالا الزاما نشانه با کیفیت بودن متن های رپورتاژ نیست. بهتر است قبل از سفارش این متن ها درباره سایت های مورد نظر تحقیق کنید و نمونه کار های آنها را مشاهده کنید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.