مقایسه هزینه رپورتاژ آگهی با راه های دیگر تبلیغات
هزینه رپورتاژ آگهی در مقابل دیگر روشهای تبلیغات بسیار مقرون به صرفه است. رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روشهای تبلیغات کسب و کار است که به سایت و شبکههای اجتماعی بیزینس شما کمک میکند تا بازدیدهای بیشتری از آنها شود. اگر شما به تازگی کسب و کار خود را راه اندازی کرده اید و به دنبال جذب مشتری هستید قطعا شما به تبلیغات گسترده نیاز دارید، اما این تبلیغات گسترده، خود نیاز به هزینه و سرمایه گذاری اولیه شما دارد. معمولا تبلیغات هزینههای زیادی را به دنبال دارد و این هزینههای سنگین تبلیغات، اغلب مشکلاتی را برای مدیران شرکتهای تازه تاسیس به وجود می آورد. اما جای نگرانی نیست، رایامارکتینگ در این مقاله شما را با راه حلی برای این مشکل آشنا میکند. شما میتوانید برای تبلیغ کسب و کار خود از راههای مختلفی استفاده کنید اما اغلب این راههای بسیار گران قیمت هستند به طور مثال شما میتوانید در سطح شهر از بیلبوردها و یا بنرهای مختلفی برای تبلیغ استفاده کنید اما این روش یکی از گران قیمت ترین روشهای است، شما میتوانید در پیامهای بازرگانی صدا و سیما کسب و کار خود را تبلیغ کنید که این روش نیز همانند روش قبلی بسیار هزینه بر است، شما میتوانید بیزینس خود را با پخش تراکت و … معرفی کنید گرچه این روش نسبت به دو روش قبلی کمی ارزان تر است اما در ادامه میخواهم شما با یک روش ارزان قیمت تر آشنا کنم.
کمپین رپورتاژ آگهی چیست؟
این روش به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را با کمترین هزینه ممکن و در کمترین زمان به مخاطبان زیادی معرفی کنید. هزینه رپورتاژ آگهی نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی بسیار کمتر است و همین امر سبب شده تا بسیاری از مدیران و مسئولان شرکت های با سابقه، از این روش برای تبلیغات تجارت خود استفاده کنند. شاید این سوال برای شما به وجود آمده باشد که رپورتاژ چیست؟ در حقیقت رپورتاژ، یک خبر تبلیغاتی است که به معرفی و توصیف تجارت و کسب و کارهای مختلف می پردازد و در سایت های پر مخاطب و شبکه های اجتماعی از آنها استفاده می شود. رپورتاژ آگهی سبب می شود تا بازدید کنندگان بیشتری در کمترین زمان، با کسب و کار شما آشنا شوند. شما همچنین می توانید با این روش تبلیغاتی کم هزینه محصولات بیشتری را به مشتریان خود معرفی کنید. رپورتاژ در جهت سئو سایت نیز به کار می رود. شما می توانید با نگارش یک رپورتاژ آگهی مناسب سایت خود را در گوگل بالا ببرید و صاحب یک سایت پربازدید شوید. اگر شما قادر به تهیه رپورتاژ آگهی به صورت حرفه ای نیستید، می توانید از طریق سایت های اینترنتی که در حوزه سئو و نویسندگی فعالیت می کنند یک رپورتاژ آگهی در ارتباط با موضوع کسب و کار خودتان سفارش دهید. پس از تحویل رپورتاژ آگهی شما با قرار دادن آن در سایت خود، به راحتی می توانید کسب و کارتان را به بازدید کنندگان سایت معرفی کنید علاوه بر این رپورتاژ آگهی سبب افزایش بازدید کنندگان از سایت شما نیز می شود.
داشتن سایت پربازدید چقدر در تبلیغ کسب و کار به شما کمک می کند؟
اگر شما یک سایت پربازدید داشته باشید می توانید در معرفی محصولات خود از دیگر رقبا پیشی بگیرید. شاید از خود بپرسید که چگونه می توان یک سایت پر بازدید داشت؟ برای داشتن یک سایت پربازدید شما باید محتویات سایت خود را بسیار جذاب کنید به گونه ای که مخاطب با خواندن مطالب در پیج یا سایت شما بماند و دیگر مطالب را نیز مطالعه کند اگر مطالب شما برای خواننده جذاب نباشد دیگر به سایت شما باز نخواهد گشت و با گذشت زمان، سایت شما به یک سایت آرام و بدون بازدید کننده تبدیل خواهد شد. اما اگر به آن برسید و مدام سایت را با مطالب جذاب و عکس های زیبا از محصولات خود بروزرسانی کنید سایت شما پر مخاطب می شود و به کسب و کار شما رونق می بخشد زیرا افزایش مخاطب به معنی معرفی بیشتر محصولات است و معرفی بیشتر محصولات سبب افزایش خرید از سایت شما است. بنابراین شما با داشتن یک سایت پربازدید می توانید یک کسب و کار موفق را تجربه کنید. رپورتاژ آگهی در بالا بردن بازدیدکننده از سایت می تواند به شما کمک زیادی کند زیرا محتوا های رپورتاژ آگهی به صورت سئو شده هستند بنابراین با سرچ مخاطبان و یا مشتریان، سایت شما در کمترین زمان ممکن در بین سایت های رقبا بالا می آید و هرچه سایت شما دارای مطالب جذاب تری باشد سایت شما بالاتر می آید و بازدید کننده های بیشتری را به خود جذب می کند.
همچنین میتوانید بخوانید: کلید موفقیت در رپورتاژ نویسی
تبلیغ رپورتاژ آگهی نسبت به بنر ها چه مزایای دارد؟
مهمترین مزیت رپورتاژ های تبلیغاتی این است که هزینه رپورتاژ آگهی بسیار پایین تر از هزینه بنر های تبلیغاتی است. رپورتاژ ها نسبت به بنر های تبلیغاتی بیشتر توجه بینندگان را به خود جلب می کنند زیرا اغلب آنها به صورت خبری در صفحه نخست سایت قرار می گیرند. بنر های دارای هزینه های ماهیانه هستند بنابراین شما مجبور هستید کسب و کار خود را به صورت موقت تبلیغ کنید اما هزینه رپورتاژ آگهی بسیار کمتر است و شما می توانید آنها را برای مدت زمان طولانی و دائمی در سایت خود نگه دارید و کسب و کار خود را به صورت دائم به بازدیدکنندگان معرفی کنید. رپورتاژ های آگهی بر روی سئو و افزایش رتبه سایت شما در گوگل تاثیر می گذارد اما بنر های تبلیغاتی هیچ گونه تاثیری در رتبه سایت شما نخواهد داشت. رپورتاژ آگهی خبری از اعتبار بیشتری برخوردار هستند و افراد بیشتری به آنها اعتماد میکنند اما افراد به تبلیغ بنر ها، اعتماد نمی کنند و اغلب آنها را به اغراق می شناسند.
آیا هزینه رپورتاژ آگهی مقرون به صرفه است؟
تعرفه رپورتاژ آگهی حدود 200000 تا 2000000 تومان است که در مقایسه با هزینه دیگر روش های بسیار مقرون به صرفه و کمتر است. هزینه رپورتاژ آگهی در سایت های گوناگون متفاوت است زیرا قیمت خرید رپورتاژ بستگی به کیفیت متنی دارد که سفارش می دهید. هر چه متن رپورتاژ از سئو باکیفیت تری برخوردار باشد هزینه آن رپورتاژ نیز گران تر است، اما این بدان معنی نیست که هر سایتی قیمت بیشتری را برای تهیه متن های رپورتاژ گذاشته باشد، متن های آن سایت از کیفیت بالاتری برخوردار باشند. برای اینکه از کیفیت تهیه متن های رپورتاژ اطلاع پیدا کنید. ابتدا محتوای کمی را از سایتی که مد نظرتان است، سفارش دهید و از کیفیت متن ها نوشته شده اطمینان حاصل کنید. سپس سفارش اصلی خود را در سایت مد نظرتان ثبت کنید. امروزه صدها سایت فارسی و انگلیسی در تهیه متن ها رپورتاژ و سئو فعالیت می کنند، همین امر سبب افزایش رقابت در بین این سایت های شده است. برخی از سایت های که در تهیه متن های رپورتاژ فعالیت می کنند تنها به فکر سود خود هستند و کیفیت متن ها را اولویت کار خود قرار نمی دهند، بنابراین در هنگام سفارش دادن دقت بیشتری کنید تا از سایتی با تجربه و موفق متن مورد نظرتان را سفارش دهید.
همچنین میتوانید بخوانید: رپورتاژ آگهی و تفاوت آن با تبلیغات سنتی
رپورتاژ آگهی باکیفیت چه ویژگی های دارد و هزینه آن چقدر است؟
رپورتاژ با کیفیت و مرغوب که توسط فردی با تجربه نوشته شده باشد، دارای سئو مناسب، متنی روان، جملاتی جذاب و قابل درک برای خوانندگان، تعداد پاراگراف های متناسب با محتوای درخواستی شما، کلماتی که افراد در گوگل بیشتر از سایر کلمات سرچ می کنند و… است. هزینه رپورتاژ آگهی معمولا زیاد نیست و بستگی به تعداد کلماتی دارد که شما نیاز دارید. هزینه رپورتاژ آگهی به عوامل مختلفی مانند: میزان کلمات درخواست شده، کیفیت متن، تعداد محتوا های مورد نیاز سفارش دهنده و …. بستگی دارد و برای هر متن متفاوت است، بنابراین قیمت مشخصی برای متن های رپورتاژ وجود ندارد، اما قیمت این متن ها نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی بسیار به صرفه است.