مقالات آموزشی

نحوه تکمیل تولید محتوا برای سایت خود

مفید بود؟

چگونه برای سایت تولید محتوا کنیم

محتوای سایت چیست؟  تولید محتوا برای سایت شیوههای مختلفی وجود دارد. یکی از بهترین راه حلهایی که میتوانید جهت بازخورد و ایجاد محصولات موفق استفاده از بحث چرخه بازاریابی تولید محتوا است.

در صورتی که بتوانید این فرایند را به درستی انجام بدهید کسب درآمد اینترنتی برای افراد را ساده میکند. صاحبان سایت میتوانند بدون داشتن دغدغه طرفداران زیادی پیدا خواهند کرد که محصول و خدمات آنها را خریداری کنند.

آموزش تولید محتوا رایگان چیست

در رابطه با آموزش تولید محتوا برای سایت به شکل رایگان اولین و مهم ترین مورد این است که نیاز مخاطب یا کاربرتان را بشناسید. به همین دلیل باید بدانید که کاربران شما جه می خواهند و از شما چه انتظاری دارند، پس از شناخت این موارد می توانید براساس آن تولید محتوا برای سایت را انجام دهید. در صورتی که این اصل به درستی انجام شود و مورد توجه قرار بگیرد، آمار بازدید از سایت شما به طرز غیر قابل باوری بالا می رود. رعایت این اصل باعث می شود که به عنوان یک سکوی پرتاب برای افرادی که قصد دارند به صفحه اول گوگل  برسند می شود. برای شناخت نیازهای کاربران روش های زیادی وجود دارد.

رقبای شما از چه سبک محتوایی استفاده می کنند

 

زمانی که قصد دارید به بررسی و آنالیز  رقبای خود بپردازید . در صورتی که رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید، این امکان را خواهید داشت که یک محتوای بهتر و تاثیرگذارتر تولید کنید و با این عملکرد کاربران را راضی کنید که محتوای شما را مطالعه کنند. یکی دیگر از نکات مهم در آموزش تولید محتوا این است که عناوین ارزشمندی را پیدا کنید؛ محتوایی ارزشمند است که بدون کپی کاری و خاص باشد. محتوایی تولید کنید که رقبای شما هیچ وقت در مورد آن ننوشته باشند این به عنوان یک برگ برنده در دستان شما است. به دنبال ایده های جدید برای تولید محتوا باشید.

دانلود آموزش تولید محتوا

روزانه میلیارد محتوا و مقاله در سراسر اینترنت توسط وب سایت های مختلف منتشر می شود. اما تنها ده درصد از این محتوا می تواند

ترافیک ایجاد کرده و از سمت گوگل ورودی سئو دریافت کند. حال به این فکر کنید که شما در کجای کار قرار دارید. همه ی ما نسبت به این موضوع آگاهی داریم که برای نگه داشتن کاربران و مشتریان باید دست به تولید محتوای مناسب بزنید که به اندازه ی کافی جذابیت داشته باشد. مسلما ایده یابی برای تولید محتوای روزانه کاری دشوار و زمان بر است. فراموش نکنید که تولید محتوا مانند کاشتن بذر است در صورتی که شما راه و رسم نگهداری و پرورش آن را بلد نباشید تا بتوانید ثمره آن را ببینید. در حقیقت باید شما برای چیدن ثمره آن باید راه روش تولید محتوا را یاد بگیرید که چگونه محتوای بازاریابی شده و استراتژی شده را تولید کنید.

 

کار تولید محتوا در منزل

 

در حال حاضر بسیاری از افراد هستند که به دنبال مشاغلی مانند کار تولید محتوا در منزل هستند. این فعالیت می تواند راهی به سوی پیشرفت برای افرادی است که تمایل دارند در زمینه کار پیشرفت کنند اما به علت محدودیت ها و مشغله های موجود فرصتی برای رفتن به محل کار خود ندارند.

توجه داشته باشید که کار تولید محتوا برای سایت در منزل بسیار حرفه ای بوده و نیازمند تفسیر و توضیح در رابطه با موضوع های مختلف است. توجه داشته باشید که نوشته به عنوان یکی از سخت ترین مشاغل دنیا محسوب می شود و هر فردی قادر نیست آن را به خوبی انجام دهد. زمانی که افراد تصمیم به نوشتن می گیرند می توانند با استفاده از متد های گوناگون مخاطب خود را جذب کنند.

ممکن است بسیاری از افراد این ذهنیت را داشته باشند که کارشناس تولید برای محتوا سایت مانند سایر افراد شاغل در شرکت ها و ادارات مشغول به فعالیت است اما این طور نیست شما می توانید به سادگی و از طریق دورکاری در هر فرصتی که زمان و حوصله داشتید به انجام این کار بپردازید. در این حرفه ساعات کاری مهم نیست.

همچنین می‌توانید بخوانید: کارگاه آموزش تولید محتوا در وب

افرادی که قصد دارند وارد حوزه کاری شوند در مرحله ی اول باید با اصول نویسندگی و دانش آن آشنایی داشته و بدانید که جملات را چگونه استفاده کنید تا بدانند چگونه از جملات خود استفاده کنند. باید از علایم نگارشی به نحو احسن استفاده کنید. در گام بعد برای اینکه از رقبای خود پیشی بگیرید می توانید به صورت ابتدایی با دانش فتوشاپ آشنا شوید تا به این شکل بتوانید تصاویر جذاب و خاصی برای مطالب خود تهیه کنید. نکته دیگر اینکه ارتقا دادن سطح دانش زبان انگلیسی است. از دیگر موارد مهم برای یک کارشناس تولید محتوا آشنایی با اصول سئو  و همه ی ابزارهایی است که باعث بالا رفتن رتبه ی سایت می شود.

چگونه محتوای جذاب تولید کنیم

 

  • محتوا پادشاه است ، اهمیت تولید محتوا برای سایت بر هیچ کسی پوشیده نیست. از سال 2011 تا کنون با ارائه ی الگوریتم های گوگل به مسئله ی کپی کاری پایان داد. اولین گام برای تولید یک محتوای جذاب یونیک بودن محتوای شما است.
  • دومین گام در فرایند چگونه تولید محتوا را انجام دهیم این است که همیشه بر روی تیترهای جذاب و قوی تمرکز کنید. مطمئنا یک عنوان مناسب باعث می شود که مخاطب جذب محتوای شما شود. جالب است بدانید که 80% از مردم سر تیترهای شما را می خوانند. تنها 20 درصد از افراد ادامه ی متن را می خوانند همین امر باعث می شود که هنگام انتخاب سر تیتر نهایت دقت را ببرید.
  • محتوای خود را عملی کنید، بهترین روش تولید محتوا به مخاطب پیشنهاد می دهد که چگونه از اطلاعات استفاده کنند. در حقیقت شما نباید مخاطب را وادار کنید که چه کاری را انجام دهد کار شما تنها اطلاع دادن و آگاهی است و تصمیم با خود مخاطب است.
  • باید بتوانید جواب های صحیح را ارائه دهید، با توجه به اینکه هدف اصلی یک موتور جستجو ارائه ی یک پاسخ صحیح است،گوگل برای این امر یک انتخاب عالی است. می توانید یک سوال در گوگل تایپ کنید به این ترتیب ویدیوها و لینک‌های، تصاویر زیادی را دریافت خواهید کرد. هنگامی که مردم از موتور جستجو استفاده می کنند انتظار دارند که یک پاسخ مناسب را در دارند. فراموش نکنید آن ها تنها یک جواب نمی خواهند بلکه یک جواب سریع می خواهند. پس لازم است که محتوای شما از قابلیت بررسی و اسکن کردن ساده برخوردار باشند. مخاطبان باید این امکان را داشته باشند که متن ها و پاسخ ها را دریافت کنند.
  • افزودن ویدئو یا تصاویر باعث می شود که بهتر با مخاطب ارتباط برقرار کنید. کاربران علاقه دارند که به شکل متفاوت یاد بگیرند. بعضی از افراد با دیدن بهتر یاد می گیرند، برخی دیگر با شنیدن مسئله ی مهم در این جا این است که افراد به کمک جلوه های بصری آموزش می بینند. می توانید از ویدئوها یا دیاگرام و تصاویر استفاده کنید تا منظور شما را بهتر برساند. مهم نیست که شما چه می نویسید هنگام تولید محتوا از تصویر استفاده کنید. هیچکس دوست ندارد چند پاراگراف متن را بدون تصویر مطالعه کند مگر اینکه بخواهد یک کتاب بنویسد.

 

نمونه تولید محتوا در ماگنولیا

لن توتن مالک فروشگاه تجهیزات الکترونیکی است که با استفاده از تولید محتوا کسب ‌وکارش را متحول ساخت. اما چگونه؟

لن توتن در سال 1954 ماگنولیا را به عنوان یک فروشگاه عکاسی افتتاح کرد. بعد از گذشت زمانی، فروش قطعات الکترونیکی را آغاز کرد. این فروشگاه نیاز به مشتری داشت اما با تبلیغات سنتی چیزی برایش حاصل نشد. او به کمک شخصی به نام راجر پارکر به این نتیجه رسید که بهترین راه تمایز آن‌ها ارائه‌ی چشم‌انداز و اطلاعات ارزشمند در حیطه‌ی کاری‌شان است. بنابراین یک مینی مجله به عنوان راهنمای خرید قطعات الکترونیکی که حاوی مطالب متنوعی در مورد نحوه خرید و مطالب مربوط بود، منتشر کردند. بعد از چهار دهه یکنواخت بودن، در طول ۱۸ ماه، توانستند به کمک تولید محتوا متحول شوند و کسب ‌وکارشان را در واشنگتن، اورگان و کالیفرنیا گسترش دهند.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.