با واسپاری تولید محتوا مقیاس پذیری را افزایش دهید
بازاریابی محتوا و تولید محتوا برای موفقیت هر مشاغل حیاتی است ، اما به دلایل بسیاری معمولاً از رسیدن به موقعیت مورد نظر چندان ساده نیست. شما به سه دلیل اساسی میتواند از واسپاری تولید محتوا بهرهمند شوید: زمان ، تخصص و چشم انداز که امکان مقیاس پذیری محتوای شما را افزایش خواهد داد.
با واسپاری تولید محتوای خود در وقت صرفه جویی کنید
یکی از دلایل اصلی برای واسپاری تولید محتوا این است که شما وقت ندارید خودتان این کار را انجام دهید. تحقیق ، نوشتن و انتشار مطالب برای پست های منظم وبلاگ به خودی خود می تواند یک کار تمام وقت باشد. و این قبل از این است که شما حتی کارهای دیگر لازم را در بازاریابی محتوا مانند تبلیغ در رسانه های اجتماعی و بهینه سازی موتور جستجو در نظر بگیرید. همه ما ساعتهای محدودی در روز داریم و برای شما مهم است که بر فعالیتهای اصلی خود تمرکز کرده و از آنها نهایت استفاده را ببرید. نکته این است که می توانید نوشتن یا ایجاد محتوا را در حالی که هنوز ورودی مورد نظر خود را دارید واسپاری کنید.
همچنین میتوانید بخوانید: سئو چیست؟ تعریف بهینه سازی موتور جستجو از زبان 60 متخصص
گرچه ممکن است تولید محتوا توسط خودتان گزینه ساده تر یا ارزان تری باشد ، اما این استراتژی است که می تواند بیشترین حس تجاری را داشته باشد. به فعالیت های تجاری که در که به عنوان نقطه قدرت شما هستند ، بپردازید و تولید محتوا را به یک حرفه ای بسپارید. در آخر شما نه تنها با محتوای با کیفیت بالاتر مواجه خواهید شد بلکه سود بیشتری نسبت به سرمایه گذاری اولیه خود کسب خواهید کرد.
می توانید مطالب بیشتری را در یک برنامه دائمی منتشر کنید
حتی اگر تمام وقت در زمینه بازاریابی محتوا کار می کنید ، محدودیتی در میزان نوشتن یک نفر در یک روز ، هفته یا ماه وجود دارد. گردآوری مطالب با کیفیت بالا زمان بر است.
به عنوان مثال اگر شما بخواهید یک پست 500 کلمه ای را بنویسید باید مدت زمان زیادی از کار زمان روزانه خود را به آن اختصاص دهید. در غیر این صورت بعید است که این نوع محتوا تاثیری بر مخاطبان شما بگذارد و یا به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی محتوا ، فوایدی برای شما به همراه داشته باشد.توجه داشته باشید که گوگل محتوا های بی کیفیت را جریمه می کند.
ایجاد محتوای خوب برای تحقیق و تبلیغ زمان می برد. اگر می خواهید پست های وبلاگی را که کاملاً تحقیق شده و جامع هستند ، قرار دهید ، اینکه که حتی از یک نویسنده تمام وقت بخواهید بیش از یک پست در هفته را مدیریت کند کار بسیار مشکلی است.
واسپاری تولید محتوا برای شما ارزان تر از استخدام نویسنده تمام وقت است
زمان که واسپاری تولید محتوا را انتخاب کنید فرصت بیشتری برای تمرکز بر استراتژی ، ایده پردازی ، بازاریابی و آزمایش دارید. واسپاری می تواند روشی بسیار مقرون به صرفه برای تولید محتوا باشد.
انعطاف پذیری بیشتر
با استفاده از واسپاری تولید محتوا می توانید انعطاف پذیری بیشتری را تجربه کنید. زیرا شما می توانید نویسندگان بیشتری را استخدام کنید وقتی می خواهید محتوای بیشتری تولید کنید. اگر احساس می کنید کیفیت یک نویسنده خاص پایین آمده است ، یا فقط می خواهید لحن متفاوتی از نوشتن را امتحان کنید ، می توانید منبع دیگری را واسپاری امتحان کنید. واسپاری این انعطاف پذیری را به شما ارائه می دهد تا بتوانید در صورت نیاز مقیاس خود را کاهش دهید و همچنین همزمان با رشد تجارت خود ، مقیاس پذیری تولید خود را به راحتی افزایش دهید.
شما می توانید از ایده های تازه و دیدگاه های متنوع بهره مند شوید
شما احتمالاً داستان های خود را برای گفتن دارید و می خواهید دیدگاه خود را در محتوای یتان اعمال کنید و هیچ مانعی برای انجام این کار وجود ندارد. با این حال ، معرفی استعدادها و ایده های جدید با نویسندگانی که می توانند مفاهیم را به روشی بیان کنند که ممکن است هرگز در نظر نگرفته باشید ، برای برنامه کلی بازاریابی محتوای شما بسیار مفید است.
نویسندگان و سایر تولیدکنندگان محتوا احتمالاً برای چندین مشتری مختلف کار کرده اند و می توانند تجربه و دانش حاصل از هر یک را به کار بگیرند. آنها همچنین به خوبی از روندهای نوظهور بازاریابی محتوا آگاه هستند یا ممکن است بتوانند روند صنعت شما را پیش بینی کنند و هنگامی که در موضوعات گیر می کنید ، ایده های جدیدی را در زمینه محتوای جدید ارائه می دهند.
از دست دادن اشتیاق نسبت به موضوعی که می نویسید امکان پذیر است وقتی هر روز در مورد آن می نویسید ، نوعی کسالت و تکرار در نوشتن شما حاصل می شود. استفاده از مجموعه نویسندگان دیگر به این معنی است که شما هرگز این موقعیت را از دست نمی دهید و یک منبع تجدید نظر و الهام جدید دارید.
شما می توانید سریعتر و کارآمدتر محتوا را تولید و منتشر کنید
آژانس های بازاریابی محتوا واقعاً در این زمینه توافق دارند و تیمی از تولیدکنندگان محتوای واجد شرایط را در اختیار شما قرار می دهند تا محتوا را حتی تا سخت ترین شرایط برای شما تولید کنند.زمانی که در کار شما موقعیت حساسی وجود دارد . به جای اینکه عجله کنید و سعی کنید خودتان چیزی را در کنار هم قرار دهید و هم در به سایر کارهای مهم کسب و کار خود بپردازید ، می توانید کار را واسپاری تولید محتوا کرده و ظرف چند ساعت آن را تحویل بگیرید. از آنجا که نویسندگان مستقل به ازای هر کلمه یا هر مقاله حقوق دریافت می کنند ، به نفع آنها است که هرچه سریعتر و کارآمدتر کار کنند.
می توانید کارشناسان متخصص را در موضوعات مختلف استخدام کنید
گرچه ممکن است در زمینه های خاصی متخصص باشید ، اما مطمئناً نمی توانید در همه امور متخصص باشید. مگر اینکه استراتژی محتوای شما شامل نوشتن در مورد طیف بسیار محدودی از موضوعات باشد ، مطمئناً با واسپاری تولید محتوا از تخصص افراد دیگر بهره مند خواهید شد. بیشتر آژانس های بازاریابی محتوا تعدادی از تولیدکنندگان محتوا را با طیف گسترده ای از تجربه و تخصص استخدام می کنند ، بنابراین می توانید فردی را با تخصص در موضوع مورد نیاز خود انتخاب کنید.
می توانید مخاطبان گسترده تری داشته باشید
هنگامی که محتوای خود را به نویسندگان حرفه ای واگذار می کنید ، آنها می توانند قطعه منتشر شده را در وبلاگ و شبکه های خود نیز منتشر کنند. این بدان معنی است که شما مخاطبان کاملا جدیدی را پیدا خواهید کرد که ممکن است هرگز برند شما را کشف نکنند جز از این مسیرکه شما فکرش را نمی کنید.
اگر محتوا را از طریق یک آژانس بازاریابی تخصصی واسپاری تولید محتوا واگذار کنید ، ممکن است بتوانید آنها را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید یا حتی از ویژگی مشتری یا مصاحبه در وبلاگ شرکت برخوردار باشید. متخصصان بازاریابی محتوای آزاد می توانند به شما کمک کنند مطالب خود را در اختیار مخاطبان بیشتری قرار دهید. آنها می توانند در مورد وبلاگ های دیگر برای ارسال مهمان تحقیق کنند و به طور کلی می توانند روش های جدید دیگری برای تبلیغ محتوای شما پیدا کنند.
می توانید انواع مختلفی از محتوا را آزمایش کنید
وقتی به بازاریابی محتوا فکر می کنیم ، بلافاصله پست های وبلاگ به ذهن ما خطور می کند. البته موارد بسیار بیشتری از این موارد وجود دارد و شما می توانید انواع مختلف محتوا از جمله پست های شبکه های اجتماعی ، کتاب های الکترونیکی ، ایمیل ها و حتی فیلم ها را با واسپاری محتوا به دست آورید.
اینفوگرافیک می تواند یک روش بسیار موثر در افزایش SEO شما باشد زیرا دیگران از آنها استفاده می کنند و به سایت شما لینک می شوند.
شما می توانید استراتژی بازاریابی خود را دقیق تنظیم کرده و اهداف تجاری خود را سریعتر برآورده کنید
با یک آژانس بازاریابی محتوا یا یک استراتژیست کار کنید و نه تنها اطمینان می دهید که محتوای مداوم برای انتشار دارید ، بلکه از تخصص و تجربه بازاریابی که ممکن است فراتر از مجموعه مهارت های شما باشد ، بهره مند می شوید. وقتی نوبت به بازاریابی می رسد ، معمولاً این است که هرچه بیشتر سرمایه گذاری کنید ، بازده بیشتری نیز خواهید داشت.