کنفرانسهای حوزه بهینه سازی موتور جستجو برای یادگیری آخرین استراتژیها، گرایشها و ابزارهای سئو عالی هستند. کنفرانسها همچنین فرصتی عالی برای توسعه حرفهای در صنعت بازاریابی دیجیتال و ارتباط با مشتریان احتمالی فراهم می کنند. معمولا یک فرصت برای ملاقات و ارتباط با متخصصان سئو و به اشتراک گذاری ایدهها با آنها وجود دارد؛ در نهایت هر کنفرانس، همیشه به یک ایده، الهام، و تاکتیک جدید ختم می شود.
کنفرانسهای آنلاین بخش مهمی از آموزش مداوم هستند تا بتوانید کار را پیش ببرید. در اینجا فهرست بهترین کنفرانسهای سئو مجازی برای سال ۲۰۲۰ و لیستی از برخی از کنفرانسهای مورد علاقه ما در سال ۲۰۲۱ وجود دارد.
بهترین کنفرانس سئو در ۲۰۲۰ به صورت مجازی
SEJ eSummit
۲ ژوئن ۲۰۲۰
سخنرانان: مارتین اسپلیت ، آن هاندلی ، بیل هانت ، جی بائر ، پورنا ویرجی ، لورن بیکر ، برنت سستوراس
موضوع: نشستی آنلاین برای سئو است و متخصصان بازاریابی دیجیتال آخرین گرایشها در مورد سئو، رسانههای اجتماعی، PPC و بازاریابی محتوا را پوشش میدهند. این رویداد یک نمایشگاه مجازی با پیشنهادها ویژهای از حامیان مالی خود و یک شبکه ویدیویی دارد.
اجلاس بازاریابی پیشرفته Local U
سوم ژوئن ۲۰۲۰
سخنرانان: جوی هاوکینز ، دانا دی توماسو ، ماری هاینس ، مارتا ون برکل
موضوع: با محوریت جستجوی محلی ، Local U یک کنفرانس سئو برای آژانس ها است ، که برای برند های بزرگ یا برای مدیریت چندین کسب و کار مناسب است.
تعدادی از سخنرانان مطالب و نکاتی را که در هیچ جای دیگری مانند Google Ads و تکنیک های رتبه بندی پیدا نمی کنید، ارائه می دهند. جلسات این کنفرانس با پرسش و پاسخ زیادی به پایان می رسند.
کنفرانس مجازی – جستجوی ارگانیک
۱۲ ژوئن ۲۰۲۰
سخنران: سیندی کرام، جیم بویکین
موضوع: سازمان بازاریاب دیجیتال در حال اجرای یک سری نشست مجازی جدید از سه رویداد است. هر رویداد بر یک جنبه سئو شامل جستجوی ارگانیک ، تجارت الکترونیکی و E-A-T تمرکز دارد.
فراگیری آنلاین
۱۲ ژوئن ۲۰۲۰
سخنرانان: رند فیشکین ، لیزا مایرز ، شانون مک گورک ، جیزل ناوارو
موضوع: معمولا در لندن انگلستان برگزار میشود، رویداد بعدی برای نوامبر امسال برنامهریزی شده. رویداد ژوئن اکنون کاملا مجازی است. همه چیز در مورد ساخت لینک و روابطعمومی دیجیتال در این کنفرانس ارائه می شود. این نشست، یک کنفرانس منحصر به فرد است که بهترین مطالب صنعت سئو را در اختیار شما قرار می دهد. محتوای این نشست درباره خلاقیت ، طرز فکر و چیدمان استراتژی به صورت کامل می باشد.
کنفرانس SMX Next
۲۳ – ۲۴ ژوئن ۲۰۲۰
سخنران: باری شوارتز، جینی ماروین، گرگ استرلینگ و غیره.
موضوع: کنفرانس موتور جستجو در سال ۲۰۲۰ مجازی شدهاست. بیش از ۴۰ جلسه از آن شامل سخنرانی متخصصان حوزه جستجو و تمرکز بر نگرشهای عملی برای دسترسی و فروش بیشتر کسب و کارها است.
Turn Digi
۲ ژوئیه ۲۰۲۰
سخنرانان: مجموعه ای از متخصصان سئو
موضوع: Turn Digi یک رویداد سئو رایگان است که توسط وبلاگ Jo، به عنوان یک پلت فرم برای پشتیبانی از افرادی که کسبوکار خود را اداره میکنند پدید آمده و فرصتی برای افراد جدید برای رسیدن به کنفرانس فراهم می کند. اغلب سخنرانان آن، اولین بار است که در چنین نشست هایی شرکت میکنند و مکان خوبی برای شنیدن استعدادهای جدید و رو به پیشرفت است.
کنفرانس Mozcon مجازی
۱۴ – ۱۵ جولای ۲۰۲۰
سخنرانان: بریتنی مولر ، برایان دین ، مایک کینگ ، ویل رینولدز ، کیسی ژیلت
موضوع: MozCon معمولا در سیاتل برگزار میشود، و در سال ۲۰۲۰ به صورت مجازی برگزار می شود. این کنفرانس یک رویداد اجتماعی بزرگ پر از متخصصان و رهبران در حوزه سئو است. پس از این کنفرانس می توان به فیلم های مرتبط با آن دسترسی داشت. همچنین گروه های بحث و گفتگو پرسش و پاسخ لایو با بلندگو برای شرکت کنندگان فراهم است.
سری نشست مجازی – تجارت الکترونیک سئو
۱۴ اوت ۲۰۲۰
سخنرانان: آرسن رابینوویچ و غیره.
موضوع: اتحادیه تولید کننده دیجیتال مجموعهای جدید از سه نشست را اداره میکند. هر رویداد بر روی یک جنبه از سئو از جستجوی آلی، تجارت الکترونیک و الگوریتم E – A – T گوگل تمرکز میکند.
کنفرانس Search Con
۱۰ – ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۰
مکان: دنور و به صورت آنلاین
سخنرانان: جیم کرین بریک، هالی استارک، گارت کوت و غیره.
موضوع: این نشست اکنون در دنور برگزار میشود. Search Con توسط Hyper Dog Media برگزار می شود و این رویداد هم به صورت حضوری و هم آنلاین است. در این نشست دو روز کامل در مورد بازاریابی دیجیتال و مسائل پیشرفته سئو بحث خواهد شد.
سری نشست مجازی، E – A – T
۱۶ اکتبر ۲۰۲۰
سخنرانان: لیلی ری.
موضوع: اتحادیه تولید کننده دیجیتال مجموعهای جدید از سه نشست را اداره میکند. هر رویداد بر روی یک جنبه از سئو از جستجوی آلی، تجارت الکترونیک و الگوریتم E – A – T گوگل تمرکز میکند.
کنفرانس سئو در نشست ۲۰۲۰ – In-Person Events
۶ اوت تا ۷ آگوست ۲۰۲۰ (TBC)
محل: پورتلند، اورگون
سخنرانان: سوزان ون گورد، ویل رینولدز، جان هنشاو، اشلی سرجا
موضوع: یک کنفرانس بازاریابی دیجیتالی دو روزه که موضوعاتی شامل رسانههای اجتماعی، UX، سئو، و غیره را پوشش میدهد. همه چیز در مورد آموزش و تجربیات در این حوزه است. این رویداد توسط یک موسسه غیرانتفاعی ارائه میشود و توسط سخنرانانی انجام می شود که بیشترین توانایی را در این حوزه ها دارند.
Inbound
۱۸ – ۲۱ اوت ۲۰۲۰
محل: بوستون، ماساچوست
سخنرانان: رز مارکاریو، مک کی مک کرای، آرل کی، کاترینا اندرسون
موضوع: در واقع، Inbound یک رویداد سالیانه بزرگ است. تمرکز آن بر روی مبحث لینکهای ورودی است که شامل مطالب مربوط به سئو رسانه های اجتماعی می باشد. این کنفرانس شامل چندین جلسه، رویدادهای شبکه، دوره های صدور گواهینامه و همچنین کلید واژه های نویسندگان مشهور، افراد مشهور و ورزشکاران است.
SMX Mun chen
اوت، ۲۴ – ۲۵، ۲۰۲۰ (TBC)
محل: مونیخ، آلمان
سخنرانان: تام آنتونی، جان مولر، ماری هانیز، باستین گریم
موضوع: مجموعه کنفرانس (SMX) در سال 2007 تاسیس شد و توسط Third Door Media ، ناشر Engine Search Land راه اندازی شده است.
Brighton SEO
۱ – ۲ اکتبر ۲۰۲۰
محل: برایتون، انگلستان
سخنرانان: هنوز معلوم نیستند.
موضوع: Brighton SEO محبوبترین رویداد در انگلستان است. کنفرانس سئو در اتاقی در بالای یک کافه آغاز شد و در نهایت به یکی از بزرگترین رویداد ها در انگلستان تبدیل شد. این، یک کنفرانس یک روزه است که تمام جوانب جستجو و سئو را با مجموعهای از دورههای آموزشی در دسترس پوشش میدهد. در این نشست همواره تعداد زیادی از چهرههای جدید و چند سورپرایز تازه، وجود دارند و مخاطبان مشتاق به شرکت در آن می باشند.
Pubcon
۱۲ – ۱۵ اکتبر ۲۰۲۰ (TBC)
محل: لاس وگاس، نوادا
سخنرانان: هنوز معلوم نیستند.
موضوع: کنفرانس Pubcon در سال ۲۰۰۰ توسط برت تیک تاسیس شد و جزء قدیمی ترین کنفرانس های حوزه سئو و جستجو است. این نشست خود به تنهایی یک “کنفرانس فوقالعاده” است که در آن سخنرانان بسیار عالی، جلسات آموزشی عمیق، مطالب عالی، و مجموعه ای از رویداد های مرتبط با اینترنت و فرصتهای آن ( به صورت رسمی و غیررسمی) به نمایش گذاشته می شود.
State of Search
۲۶ اکتبر – ۲۷ اکتبر ۲۰۲۰
موقعیت: دالاس، تگزاس
سخنرانان: هنوز معلوم نیستند.
در مورد: یک رویداد خاص با بهترین موضوعات در حوزه بازاریابی دیجیتال با آموزش های مفید جهت به کارگیری هوش عملی برای ارتقا درک آموزشی مبتدیان در حوزه سئو است.
SMX East
۱2 – ۱۱ نوامبر ۲۰۲۰
موقعیت: شهر نیویورک
سخنرانان: هنوز معلوم نیستند.
موضوع: مجموعه کنفرانس بازاریابی جستجو (SMX) در سال 2007 تاسیس شد و توسط سوم Door Media ، ناشر Engine Search Land راه اندازی شده است.
Zenith Digital Marketing Conference
۱۲ نوامبر ۲۰۲۰
موقعیت: دلو وت، ایالاتمتحده
سخنرانان: ویل اسکات، برت تکل، سوزان ونوگراد، میشل رابینز
موضوع: کنفرانس Zenith برای یادگیری بازاریابی در تمام سطوح (از جمله DIY ، SMB ، استارتاپ ها و غیره) طراحی شده است. به طور کلی، دانش عملی فراوانی برای افزایش سهم بازار جستجو وجود دارد.
SearchLove San Diego
۱۲ – ۱۳ نوامبر ۲۰۲۰
محل: سن دیگو، ایالاتمتحده
سخنرانان: بریتنی مولر، ویل چریکلو، اندی کرستودینا، ویل رینولدز
موضوع : SearchLove توسط موسسه بازاریابی Distilled در انگلستان تاسیس شد و دارای اعتبار بالایی است. این کنفرانس برای متخصصان اغلب به عنوان یک رویداد غیر منتظره در نظر گرفته میشود.
کنفرانس Outreach
۱۳ نوامبر ۲۰۲۰
محل: لندن، بریتانیا
سخنرانان: موران کرف، رند فیشینگ، لیزا میرز، کیم بیورن قویست، مارک جانسون
موضوع: یک رویداد خصوصی در مورد اهمیت ساختمان لینک و فعالیت در حوزه روابطعمومی دیجیتال است. این یک کنفرانس منحصر به فرد است که کمک می کند در حوزه سئو موقعیت خود را بهتر بیابید. محتوای این کنفرانس تماما در مورد خلاقیت، طرز فکر و استراتژی توسعه است. همواره در این نشست سخنرانانی صحبت می کنند که دیدگاه جدیدی نسبت به این صنعت دارند.
Ungagged London
۲۴ – ۲۴ نوامبر ۲۰۲۰
محل: لندن، ایالاتمتحده
سخنرانان: هنوز تعیین نشده اند.
موضوع: تیمی که در کنفرانس Un Gagged فعالیت می کنند، همواره وعده یک کنفرانس غیر متعارف را میدهد. جلسات در این کنفرانس ضبط نمی شوند. مشاوره ها و اقدامات لازم در مورد موضوعاتی که از آنها در این نشست صحبت می شود، همواره برای مخاطبان مفید است.
بهترین کنفرانسهای سئو برای سال ۲۰۲۱:
Search Y
زمان برگزاری پیشبینیشده: فوریه ۲۰۲۱
محل: پاریس، فرانسه
موضوع: Search Y کنفرانسی است که به دنبال بازاریابی جستجو است و توسط فیلیپ یا نوت تاسیس شده است.
SMX West
زمان برگزاری پیشبینیشده: فوریه ۲۰۲۱
محل: سن خوزه، کالیفرنیا
موضوع: مجموعه کنفرانس بازاریابی جستجو (SMX) در سال 2007 تاسیس شد و توسط سوم Door Media ، ناشر Engine Search Land راه اندازی شده است.
Pubcon فلوریدا
زمان برگزاری پیشبینیشده: مارس ۲۰۲۱
مکان: فلوریدا
موضوع: کنفرانس Pubcon در سال ۲۰۰۰ توسط برت تیک تاسیس شد و جزء قدیمی ترین کنفرانس های حوزه سئو و جستجو است. این نشست خود به تنهایی یک “کنفرانس فوقالعاده” است که در آن سخنرانان بسیار عالی، جلسات آموزشی عمیق، مطالب عالی، و مجموعه ای از رویداد های مرتبط با اینترنت و فرصتهای آن ( به صورت رسمی و غیررسمی) به نمایش گذاشته می شود.
SearchLove نیویورک
۲۶ تا ۲۷ آوریل سال ۲۰۲۱
مکان: نیویورک، ایالاتمتحده
موضوع : SearchLove توسط موسسه بازاریابی Distilled در انگلستان تاسیس شد و دارای اعتبار بالایی است. این کنفرانس برای متخصصان اغلب به عنوان یک رویداد غیر منتظره در نظر گرفته میشود.
نشست جستجوی پیشرفته
زمان برگزاری پیشبینیشده: آوریل ۲۰۲۱
مکان: ناپا، کالیفرنیا
موضوع: یک کنفرانس یک روزه اختصاصی مربوط به سئو پیشرفته در محیط با شکوه.
نشست جستجوی پیشرفته یک رویداد درجه یک، با تعداد شرکت کنندگان محدود برای دستیابی به یک فرصت مفید جهت ارتباط با بهترین متخصصان سئو است.
Brighton SEO
زمان برگزاری پیشبینیشده: آوریل ۲۰۲۱ تا سال ۲۰۲۱:
محل: برایتون، انگلستان
موضوع: Brighton SEO محبوبترین رویداد در انگلستان است. کنفرانس سئو در اتاقی در بالای یک کافه آغاز شد و در نهایت به یکی از بزرگترین رویداد ها در انگلستان تبدیل شد. این، یک کنفرانس یک روزه است که تمام جوانب جستجو و سئو را با مجموعهای از دورههای آموزشی در دسترس پوشش میدهد. در این نشست همواره تعداد زیادی از چهرههای جدید و چند سورپرایز تازه، وجود دارند و مخاطبان مشتاق به شرکت در آن می باشند.
SMX لندن
زمان برگزاری پیشبینیشده: ماه مه سال ۲۰۲۱
محل: لندن، بریتانیا
موضوع: مجموعه کنفرانس بازاریابی جستجو (SMX) در سال 2007 تاسیس شد و توسط سوم Door Media ، ناشر Engine Search Land راه اندازی شده است.
C3 Conductor
زمان برگزاری پیشبینیشده: ماه مه سال ۲۰۲۱
مکان: نیویورک، ایالاتمتحده
درباره: سازمانیافته توسط Conductor، C3 یک نشست دو روزه در کنار سخنرانان برتر و نکات عملی است تا به یک بازاریاب بهتر تبدیل شوید.
Next10x
زمان برگزاری پیشبینیشده: ماه مه سال ۲۰۲۱
محل: بوستون، ایالاتمتحده
موضوع: Next 10x کنفرانسی برای پیش بینی وضعیت جستجو در آینده است. تمرکز بر روی اتفاقات احتمالی آینده، گرایشها، و تکنولوژیهای نوظهور با بینش و تاکتیک.
Confluence
زمان برگزاری پیشبینیشده: ماه مه سال ۲۰۲۱
مکان: اوکلاهاما
کنفرانس Confluence که در سال 2012 تاسیس شده ، کنفرانسی با موضوع سئو و بازاریابی است. این نشست سخنرانان بسیار خلاق و کار بلدی دارد.
Digital Elite Camp
۱۰ – ۱۰ ژوئن ۲۰۲۱
مکان: لاو لا سما، استونی
موضوع: تا به حال تنها 167 جلسه از این رویداد سه روزه توسط CXL و Dreamgrow برگزار شده است. این نشست حاوی مطالبی شامل محتوا و ترافیک با تمرکز بر دریافت سرمایه بیشتر برای مشتریان است. همه چیز در این کنفرانس عملی انجام می شود.
SMX Advanced
زمان برگزاری پیشبینیشده: ژوئن ۲۰۲۱
محل: سیاتل، ایالاتمتحده
موضوع: مجموعه کنفرانس بازاریابی جستجو (SMX) در سال 2007 تاسیس شد و توسط سوم Door Media ، ناشر Engine Search Land راه اندازی شده است. این رویداد برای دریافت آموزش های لازم در حوزه سئو پیشرفته است.
Ungagged NYC
زمان برگزاری پیشبینیشده: ژوئیه ۲۰۲۱
موقعیت: شهر نیویورک، نیویورک
درباره: تیمی که در کنفرانس Un Gagged فعالیت می کنند، همواره وعده یک کنفرانس غیر متعارف را میدهد. جلسات در این کنفرانس ضبط نمی شوند. مشاوره ها و اقدامات لازم در مورد موضوعاتی که از آنها در این نشست صحبت می شود، همواره برای مخاطبان مفید است.
SMX Mun chen
زمان برگزاری پیشبینیشده: اوت ۲۰۲۱
محل: مونیخ، آلمان
موضوع: مجموعه کنفرانس بازاریابی جستجو (SMX) در سال 2007 تاسیس شد و توسط سوم Door Media ، ناشر Engine Search Land راه اندازی شده است.
Learn Inbound
زمان برگزاری پیشبینیشده: سپتامبر ۲۰۲۱
محل: دوبلین، ایرلند
موضوع: رویدادی دو روزه در ورزشگاه آویوا در دوبلین با حضور 20 نفر از بهترین سخنرانان پیشرو در حوزه سئو و جستجو.
SearchLove لندن
زمان برگزاری پیشبینیشده: سپتامبر ۲۰۲۱
محل: لندن، بریتانیا
در حدود: SearchLove توسط موسسه بازاریابی Distilled در انگلستان تاسیس شد و دارای اعتبار بالایی است. این کنفرانس برای متخصصان اغلب به عنوان یک رویداد غیر منتظره در نظر گرفته میشود.
کنفرانس چیانگ مای
پیشبینیشده: نوامبر، ۲۰۲۰
محل: چیانگ مای، تایلند
موضوع: کنفرانس Chiang Mai که توسط مت دیجیتی شروع به کار کرد، یک فرصت بزرگ برای افراد فعال در این رابطه است. شما می توانید از این نشست انتظار وجود تعداد زیادی سخنران داشته باشید که در مورد سئو کلاه خاکستری و کلاه سیاه با دانش فراوان صحبت می کنند. مخاطب آنها اصولا کسانی هستند که در جایگاه رقابتی موتور جستجو عمل میکنند.
امیدواریم مشاهده این همایش های آنلاین, به شما هم در پیسشبرد اهداف سایتتان کمک کند