مقالات آموزشی

آشنایی با اصطلاح نیچ مارکتینگ تولید محتوا

مفید بود؟

آیا حوزه کاری شما نیز یک صنعت گوشه­ ای است؟ آیا بازار شما آنقدر کوچک است که بازاریابی محتوایی غیر ممکن به نظر می‌رسد؟

اینها دغدغه‌های مشترک هستند، اما نشانه­ های مرگ نیستند.

به یاد داشته باشید که رقبای حوزه کاری شما به احتمال زیاد برداشت یکسانی از محدودیت‌ها دارند. این به معنی آن است که حتی کم‌ترین اصلاحات در بازاریابی شما می‌تواند نسبت به آنچه رقبا انجام می‌دهند بازدهی داشته باشد.

اگر همه بی­توجه یا بی‌قید باشند، تنها یک رفتار متفاوت باعث ایجاد تمایز می‌شود و درها را به روی فرصت‌های بازاریابی بیشتر باز می‌کند.

نکته­ی کلیدی در ارزیابی نیچ، به دست آوردن جایگاه خودتان در بازار و یافتن تخصص و تجربه در نوع خاصی از تولید محتوا است. از بسیاری جهات، نیچ مارکتینگ تولید محتوا در واقع می­تواند یک مزیت باشند.

ما در مورد تمام کشمکش‌هایی که یک نیچ کوچک و یا خسته‌کننده می­تواند همراه داشته باشد، بحث خواهیم کرد؛ اینکه چطور می‌توان بر آن‌ها غلبه کرد و اینکه چقدر می­توان از این کار سود برد.

افراد فعال در بازاریابی گوشه­ای به طور معمول به مشکلات زیر اشاره می‌کنند:

صنعت من اشباع شده‌است

با اینکه بعید به نظر می‌رسد که بازارهای کوچک پیش از این با محتواهایی شگفت‌انگیز اشباع شده‌باشند، اما ممکن است اینطور باشد که شرکت شما در یک بازار متشکل کار می‌کند و شما در تلاش هستید تا نیچ خود را به دست بیاورید.

صنایعی مانند مد، سبک زندگی، آموزش و بازاریابی به طور معمول در سطح بالایی قرار دارند و کسب و کارهای فعال در این صنایع برای مصرف‌کننده شناخته شده‌اند. مدیران، پشتیبانی‌ها و حامیان به این صنایع جذب می‌شوند و اگر اطراف کسب‌وکار شما در این صنایع، شلوغ باشد، ایجاد تمایز می‌تواند دشوار باشد.

در مواردی مانند این، تصاویر شگفت‌انگیز خلاقانه و با ارزش بالا ممکن است خارج از محدوده بودجه یا استعداد شما باشند، بنابراین تمرکز بر یک نیچ می‌تواند ارزشمند باشد.

تنها کافی است به فضای بازاریابی محتوایی نگاهی بیاندازید. شرکت‌هایی وجود دارند که هر کاری را انجام می‌دهند، فروشندگانی که تنها اصول سئو را رعایت می­کنند و یا کسب­و­کارهای بسیار کوچکی که فقط سئو محلی انجام می‌دهند. سود در گوشه محلی سئوی بازار قرار دارد، بنابراین شما دیگر به سمت هر بازاریابی که تولید محتوا انجام می­دهد، نخواهید رفت، تنها کافی است به فروشندگان محلی سئو مراجعه نمایید.

قبل از اینکه بزرگ فکر کنید شاید لازم باشد که کوچک فکر کنید.

رقبای من بودجه‌های بازاریابی بیشتر و رسمیت برند بهتری دارند

این موضوع بیشتر اوقات خارج از کنترل شماست و شما فقط می توانید کنترل چیزهایی که قابلیت کنترل داشته باشند را در دست داشته باشید، به پیامدهای خارجی بازرگانی توجهی نکنید.

اقدامات بازاریابی محتوایی همه به طور یکسان انجام نمی­پذیرند. بنابراین بودجه زیادی که به اشتباه مصرف شود، بهتر ‏از بودجه کوچکی که به خوبی مدیریت می‌شود، نیست.

بنابراین مهم‌ترین بخش این مسئله، سرمایه‌گذاری‌های بازاریابی استراتژیک واقعی موجود هستند، نه لزوما میزان بودجه. ممکن است یک نتیجه­گیری سریع این باشد که بودجه­ها اهمیتی ندارند-اما این نتیجه­گیری درست نیست و بودجه اهمیت بالایی دارد- با این حال، به بهانه­ی کمبود بودجه هیچ کاری انجام ندادن نیز اشتباه است.

درست است که شرکت‌های دارای شهرت بیشتر و دارای یک برند تثبیت‌شده، به صورت اساسی یک پله بالاتر هستند. اما چیزی که اغلب مشاهده شده، این است که این برندهای بزرگ نقاط ضعف زیادی نیز دارند. آن‌ها ممکن است نام شناخته شده­ای داشته باشند، یا حتی لوگویی که بسیار ساده شناخته می­شود، اما سئو محلی آن‌ها غیر واقعی است و یا ترافیک ارجاعی آن‌ها بسیار بی­کیفیت می­باشد.

پس مسئله این نیست که با شرایط آن‌ها رقابت کنید، بلکه این است که با شرایط خودتان برنده شوید. رقبای مستقیم کسب‌وکار شما همیشه رقبای دیجیتال شما نیستند. بنابراین اگر بتوانید از رقبای بزرگ‌تر خود در جستجو پیشی بگیرید، این یک پیروزی است. این موضوع مهم‌تر از “شناخته شدگی برند” است. ترافیک واقعی قابل‌اندازه‌گیری است و می­توان بر اساس آن اقدام کرد.

رئیس من ارزش بازاریابی محتوایی را درک نمی‌کند.

این مسئله بسیار ناامید کننده و حل کردن آن دشوار است، ما درک می‌کنیم.

یکی از دلایل عدم توجه مدیران به ارزش بازاریابی محتوایی و در نتیجه محدود کردن بودجه شما و زیر سوال بردن تمام تصمیمات شما این است که آن‌ها با پیچیدگی‌های بازاریابی و نرخ بازگشت سرمایه و قالب‌های مختلف تولید محتوا به خوبی آگاه نیستند. این خیلی هم بد نیست.

نکته کلیدی این است که شما به عنوان یک بازاریاب باید به زبان رئیس خود صحبت کنید، نه زبان خودتان. رئیس خود را با نمودارهای متعددی از گوگل آنالیتیکس و یا اسلایدهایی در مورد تعامل شبکه­های اجتماعی گیج نکنید. اینها مهم هستند، تنها برای رئیستان از اهمیت بالایی برخوردار نیستند.

چیزی که آن‌ها می‌خواهند بررسی مستقیم نرخ بازگشت سرمایه است. به شکل یک موضوع ساده و یکراست، حاوی ورودی‌ها و خروجی‌ها.

بنابراین اگر نیچ شما کوچک است و بودجه شما حتی کوچک‌تر است، باید در ارائه معیارهای عملکرد به شکل مختصر و ارائه مقادیر دلاری ماهر باشید. به چیزهای محسوسی مانند دوره­ها یا منابع ترافیک اشاره نکنید. فقط میزان سرمایه‌گذاری و بازده را کمی کنید.

صنعت من کسل‌کننده است… بسیار کسل­ کننده

آیا شرکت شما در یک صنعت بسیار کسل‌کننده است که باعث می­شود شما حتی زحمت تلاش برای توضیح دادن آن به دیگران را هم نکشید؟ آیا شرکت شما می‌تواند عنوان خسته­کننده­ترین شرکت را کسب کند؟

نگران نباشید.

کسل­ کننده قابلیت کار کردن دارد. راستش را بخواهید، گروه بیتلز من برای من خسته ­کننده هستند. بگذریم.

گاهی اوقات خسته‌کننده بودن در چشم بیننده است و مهم است به یاد داشته باشید که شما مخاطب خود نیستید. تولید محتوای شما برای مطابقت با استانداردهای شخصی شما انجام نشده است؛ برای درگیر کردن مخاطبان و تشویق آن‌ها به انجام یک عمل خاص مانند درخواست نمایش یک نمونه فروش و یا دانلود یک کاغذ سفید است.

افرادی وجود دارند که به عنوان مثال در مورد نرم‌افزار منابع انسانی و یا خروجی تولید مشتاق هستند. شما باید برای آن‌ها بازاریابی کنید، کسانی که کاملا درگیر صنایع خود هستند، که قدرت خرید دارند، که دوست دارند محتوای شخصی­سازی شده بیشتری دریافت کنند.

شما می­توانید چنین تولید محتوایی انجام دهید. یا تنها بگویید که این کار بسیار کسالت­آور است و اجازه دهید یکی از رقبای شما این جای خالی را پر کند و تولید محتوا را انجام دهد. این انتخاب شماست.

نیچ مارکتینگ با استفاده از تولید محتوای هدفمند

صرف‌نظر از صنعت، اندازه شرکت و بودجه بازاریابی، بازاریابی محتوایی به سمت تمرکز بیشتر بر مخاطب و شخصی سازی پیام­ها گرایش دارد. این روندی است که هر بازاریاب برای تولید محتوا باید بر روی آن تمرکز کند.

برتری در نیچ مارکتینگ بازاریابی محتوایی را می توان به روش‌های مختلفی به دست آورد و تاکتیک‌هایی که استفاده می‌کنید تا حد زیادی به کسب‌وکار و رقبای شما بستگی دارد.

در ادامه چند روش شروع سریع برای برقراری ارتباط با مخاطبین خود و استفاده از تمام مزایای احتمالی کسب و کارتان ارائه شده‌است:

تولید موضوع

شما شگفت‌زده خواهید شد از این که چطور اکثر هم­فکری­های بازاریابی سرهم­بندی­شده و غیر علمی هستند. بسیاری از شرکت‌ها خطوط نازک فکری را دنبال می‌کنند، یا سعی می‌کنند به هر مد جدید شبکه‌های اجتماعی روی بیاورند. برخی دیگر به مدت ۳۰ دقیقه در یک اتاق می‌نشینند و تمام ایده­ها را به اشتراک می­گذارند که از نظر تئوری جالب به نظر می‌رسند اما هرگز شانسی برای رتبه‌بندی ندارند.

تولید محتوا به شکلی استراتژیک و با معیارهای تایید شده برای پشتیبانی از آن موضوعات، یک ساختار اساسی برای جلو افتادن از رقبای خارجی است. اگر پایه و اساس را تولید محتوای قوی قرار دهید، یک راه برای کسب موفقیت ایجاد کرده‌اید.

چندین راه برای تولید محتوایی عالی وجود دارد، اما ما توصیه می‌کنیم با برخی از نسخه‌های زیر شروع کنید:

  • جلسه بازاریابی و تیم فروش، در این جلسه شما تمام نگرانی‌ها، مشکلات و سوالات مربوط به تیم فروش را جمع‌آوری می‌کنید. معمولا این اطلاعات در زمینه‌های مشتریان و چشم‌اندازها قرار دارد.
  • از یک ابزار سئو مانند SEMrush یا Market Muse برای شناسایی موضوعات و عبارات کلیدی که رقبای شما بر روی آن­ها عملکرد خوبی ندارند، استفاده کنید. کلمات کلیدی طولانی اغلب نقاط شروع خوبی برای تولید محتوای بهتر هستند.
  • به موضوعات زمان بدهید تا با اقدامات موجود، رونمایی محصولات یا اهداف بازاریابی، مانند جذب مخاطب هدف و ثبتنام وبینار همگام شوند.

انتشارات شخص ثالث

این احتمال وجود دارد که وب سایت‌ها یا انتشارات خاصی که ترافیکی برای موضوعات تخصصی و مخاطبان نیچ ارائه دهند، وجود داشته باشد. اینها اغلب به شکلی خاص  برای تجارت­هایی مشخص فعالیت می­کنند و تنها پلتفرم برای ارسال مطالبتان هستند. خوانندگان هدف به شدت درگیر و بسیار آگاه از موضوعات موجود هستند و احتمالا مشتاق دیدن دیدگاه‌های منحصر به فرد و موضوعات با اعتبار از برند شما هستند.

فقط کافی است از طریق ایمیل با آن­ها ارتباط برقرار کنید، به همین سادگی. درخواستی برای ارائه دستورالعمل‌ها، فرصت‌های سندیکا و پتانسیل به اشتراک گذاری لینک برای آن­ها ارسال کنید. شما می‌توانید مطالب خود را به هر میزان که می‌خواهید تبلیغ کنید، اما اگر این تولید محتوا بر روی پلتفرم‌های هدفمندی انجام نشود، می‌تواند سود اندکی داشته باشد.

تفسیر شبکه‌های اجتماعی

بخش نظرات شبکه‌های اجتماعی می‌توانند منبع الهام تولید محتوای جدید باشند. آن‌ها همچنین خانه‌هایی برای دنبال­کنندگان و مصرف کنندگان هستند.

کانال‌های اجتماعی خود و همچنین کانال‌های رقبای خود را بررسی کنید تا ببینید کدام پست مرزهای شما را به جلو هل می‌دهند و منجر به ثبت نظر بیشتر و تعامل بالاتر از حد معمول می‌شود. ممکن است نکته­ای در این پست­ها نهفته باشد که بتوانید از آن­ها در تولید محتواهای جدید استفاده کنید.

همچنین می‌توانید از یک ابزار گوش دادن اجتماعی مانند Awario یا Hootsuite، برای خودکار کردن نظارت خود بر این داده­ها استفاده کنید. به محض اینکه یک نام تجاری خاص یا یک عبارت کلیدی ظاهر شد به شما اطلاع داده خواهد شد تا بتوانید به سرعت چشم‌انداز اجتماعی اطراف این نظرات را ارزیابی کرده و تصمیم بگیرید که آیا تولید محتوا در اطراف این گرایش یا موضوع ارزش دارد یا خیر.

رویدادها، کنفرانس‌ها، نشست­های صنعتی

برای صحبت در مورد بازاریابی دیجیتال که تنها شکل بازاریابی است که به طور مداوم نرخ بازگشت سرمایه را تولید می‌کند، هنوز فضای پر رونق از چشم اندازهای درگیر و متخصصان صنعت در نمایش‌های تجاری، کنفرانس‌ها و رویدادها وجود دارد.

بازارهای نیچ ممکن است از نقاط حساس کمتری برای بستن یک معامله برخوردار باشند. شما همیشه نیازی ندارید که برای ماه­ها به تولید محتواها و تهیه سرنخ­های بیشتری بپردازید. گاهی رد و بدل شدن کارت ویزیت و شرکت در سمینارها و سخنرانی‌هایی که توسط افراد حاضر در حوزه کاری شما ارائه می‌شود، می‌تواند تعداد گام‌های لازم برای انجام فرآیند فروش را کاهش دهد.

شما اکنون ارتباط رو در رو برقرار کرده‌اید و به راحتی می‌توانید بعد از رویداد یک تماس پیگیرانه را برنامه‌ریزی کنید. از اینجا، به اشتراک گذاری وثیقه بازاریابی و ارائه یک نمونه ممکن است تنها نقاط حساس لازم قبل از این که این شخص یا شرکت احساس راحتی برای خرید از شما بکند، باشد.

از آنجا که شرکت‌ها بیشتر در بازاریابی محتوایی– با ارزشی بیش از ۴۰۰ میلیارد دلار- سرمایه‌گذاری می‌کنند، به احتمال زیاد سرمایه‌گذاری­های بالقوه را در برنامه‌های بازاریابی و تجاری می­یابند. شما می‌توانید روی این سرمایه‌گذاری‌ها حساب باز کنید و مطمئن شوید که بر روی چشم اندازهای آینده تاثیر واقعی می‌گذارید و اینکه در سطح انسانی با مشتریان در ارتباط هستید. این روشی است که شما را متمایز می­کند.

تغییر هدف­گذاری، تغییر ظاهری محتوای موجود

اگر تولید محتوا جدید به شکل ماهانه بسیار دشوار است، می‌توانید به جای آن به بهینه‌سازی مجدد محتوای قدیمی‌تر بپردازید. این یک استراتژی بسیار سودمند است، به خصوص برای نیچ­هایی که در رقابت­های دیجیتالی سختی قرار دارند.

یک کلید واژه پیدا کنید که برای آن در صفحه ۲ گوگل قرار می‌گیرید: این به صفحه ۱ نزدیک است، اما برای رسیدن به آن تنها کافی است چند تغییر کوچک ایجاد کنید. به یاد داشته باشید که ۹۰ درصد کل کلیک‌ها در صفحه ۱ اتفاق می‌افتد، بنابراین افزایش رتبه‌بندی‌های اصلی شما تنها برای چند پله در صفحات یک موتور جست­و­جو، می­تواند تفاوت بین هیچگاه دیده نشدن و یا همواره دیده شدن باشد.

باز هم لازم است بگوییم، استفاده از SEMrush یا Market Muse می‌تواند به شما کمک کند تا موضوعات فرعی بیشتری را برای گنجاندن در محتوای موجود خود در نظر بگیرید. اغلب لازم است چند صد کلمه دیگر به نسخه خود اضافه کنید و همچنین تصاویر و لینک‌های بیشتری را در آن جای دهید. هنگامی که محتوای خود را با داده‌های اخیر و برای پایبندی کامل به هدف جستجو به­روزرسانی کردید، نسبت به انتشار مجدد با یکسان نگه داشتن نشانی اینترنتی اقدام کنید.

ما با این رویکرد نتایج بسیار عالی به طور معمول برای محتوای طولانی که نزدیک به ۲۰۰۰ کلمه است، به دست آوردیم. این رویکرد همچنین به ما کمک کرد تا از دسته­ای از برندهای برتر در فضای کاری خودمان، مانند Moz، QuickSprout، Yoast، Searchmetrics و HubSpot پیشی بگیریم.

داده­ های بازاریابی محتوایی خود را به روز رسانی کنید

اغلب اینگونه است که رقبا متشکل­تر و کارآمدتر هستند؛ آن‌ها تمام بسترهای بازاریابی خود را از ایمیل و شبکه‌های اجتماعی گرفته تا مدیریت ارتباط با مشتریان و تجزیه و تحلیل­ها، یکپارچه و خودکار کرده‌اند.

این برای هر شرکت صرف‌نظر از اندازه آن ایده‌آل است. اما همچنین می‌توانید قالب‌های محتوایی واقعی که منتشر می‌کنید را مدرن کنید.

هر کسی یک وبلاگ-روزانه ۴ میلیون وبلاگ جدید منتشر می‌شود- را خوانده است و امروزه اینفوگرافیک‌ها بسیار رایج هستند اما برخی از مخاطبان از برخورد با گرافیک­های کارتونی و انیمیشن­های برند­های زیادی خسته شده­اند. اما جریان‌های آنلاین، وب سایت‌ها، اسلایدها، کوئیزها، نظرسنجی‌ها و انواع مختلف بازی، به برند شما دیدی عمیق‌تر از بازاریابی می‌دهند و همچنین آن‌ها به مخاطب هدف شما رسانه­هایی را ارائه می‌کنند که برای خواسته‌های فعلی آن‌ها جذاب‌تر و عملی‌تر هستند.

مزیت دیگر این دارایی‌های محتوای تطبیق یافته با تکنولوژی علاوه بر اینکه برای پیشرو بودن و تعامل عالی هستند این است که آن‌ها از قابلیت­های تولید محتوا توسط کاربر پشتیبانی می‌کنند. پاسخ‌ها به بررسی‌ها، نظرات از جریان‌های آنلاین، پرس­و­جوهای مشتریان از وبینارها و نتایج کوئیزها را می توان جمع‌آوری و دوباره در محتوای جدید قرار داد و مشتریان شما بیشتر کار اولیه را با تعاملی ساده برای تولید محتوای شما انجام داده­اند.

آسمان خراش

این یک تکنیک کلاسیک برای پیشی گرفتن از رقیب تان در جستجو است. این روش مورد استفاده برایان دین در Backlinko و نیل پاتل در QuickSprout می­باشد.

موضوعی را پیدا کنید که تقاضای بسیار زیادی در ترافیک و یا تعامل با شبکه‌های اجتماعی نیچ شما داشته است. “بسیار” نسبی خواهد بود، بنابراین بهتر است که بگوییم “بیشتر مرتبط”. اگر در هر ماه یک کلمه کلیدی مشخص 100 جستجو دارد و برای مخاطبان شما بسیار کاربردی است، از آن استفاده کنید. اگر ۵۰۰۰۰ جستجو برای آن انجام می‌شود و همچنین برای مخاطبان شما استفاده بالایی دارد، به استفاده از آن در تولید محتوا خود بپردازید، این مورد به احتمال زیاد بسیار رقابتی خواهد بود و تنها بازاریابان با قدرت دامنه بالا شانس رتبه‌بندی برای این کلمه کلیدی را خواهند داشت، اما این به شما بستگی دارد.

ما به کلمه کلید “بهترین شیوه‌های ارتباط داخلی” نگاهی می‌اندازیم. بله این موضوع مرتبط است و در هر ماه 20 جستجو برای آن انجام می­شود. به نظر عدد کوچکی می‌آید، اما برای کسب‌وکار و صنعت ما فوق‌العاده مهم است.

ما فقط باید یک پست برتر برای این عبارت را پیدا کنیم، که همانطور که انتظار می­رود متعلق به نیل پاتل است (رتبه اول و دوم!).

سپس از این به عنوان یک الگو استفاده می‌کنیم و یک پست می‌نویسیم که بهتر، شاخص­تر، با استفاده بیشتر از رسانه­ها و جامع‌تر باشد. شما می‌توانید از این روش برای هر یک از رقبای خود و اصطلاحات جستجویی که آن‌ها را در رتبه­های بالا قرار می­دهد، استفاده کنید تا تولید محتوایی بهتر از آن­ها انجام دهید.

بازاریابی اشخاص تاثیرگذار

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی برای ارتباط اولیه با چشم اندازهای آنلاین مهم است. اما بازاریابی اشخاص تاثیرگذار مشخصا می‌تواند رتبه­بندی اجتماعی شما را تقویت کند، به برند شما اعتبار ببخشد و از دید کارمندان حوزه کاری شما اعتبارتان را افزایش دهد.

اگر هدف شما این است که مرتبط و همیشه در دسترس مخاطبین باشید، اشخاص تاثیرگذار چند پله شما را بالاتر می­برند. معایب بسیاری در انتخاب اشخاص تاثیرگذار اشتباه وجود دارد، اما مزیت آن این است که شما یک بازوی سوم را جذب می­کنید؛ یک فرد جدید به تیم شما اضافه شده است.

بازاریابی اشخاص تاثیرگذار مانند این است که رئیس‌جمهور ایالات‌متحده یک سخنرانی کوتاه برای حمایت از کمپین شما داشته باشد. در این کار قدرت و نفوذی وجود دارد که به غیر از این راه نمی‌توان به آن دست یافت.

تقسیم‌بندی رفتاری

انتخاب یک نیچ برای بازاریابی گوشه­ای به خودی خود پیچیده است. آیا شخصیت “الف” از شخصیت “ب” بهتر است؟ بدون اینکه امتحان کنیم و نتایج را ببینیم، نمی­توانیم مطمئن باشیم.

شما می‌توانید از تقسیم‌بندی رفتاری بازار خریدار خود استفاده کنید و براساس آن، قیف فروش خود را شخصی کنید. ما قبلا به طور گسترده در مورد این موضوع مطلب نوشته‌ایم. این یک واقعیت ساده است که هر بازاریاب، چه ارائه دهنده خدمات کسب­و­کار به مشتری و چه کسب­و­کار به کسب­و­کار، می‌تواند هدف‌گیری و پیام‌رسانی خود را با بخش‌بندی هرچه دقیق‌تر مخاطبان خود بهبود بخشد.

در اینجا چند سوال و یا ویژگی سریع برای در نظر گرفتن آورده شده‌است:

تصحیح کردن تولید محتوا بر اساس شخصیت خریدار در این سطح زمان می‌برد و هماهنگی با تیم‌های فروش و خدمات مشتری را می‌طلبد. همچنین یک سیستم خودکارسازی تجزیه و تحلیل پلتفرم متقاطع ضروری است: شما به داده‌ها و تحقیقات نیاز دارید تا این شخصیت‌ها را دسته­بندی و براساس آن چشم‌انداز را تقویت کنید.

اگر واقعا می‌خواهید برجسته شوید، سخت تحت فشار خواهید بود که راهی بهتر برای انجام کار پیدا کنید و این که بهتر درک کنید چه چیزی باعث تهییج مخاطبان شما می‌شود و آن‌ها را تشویق به عمل می‌کند. ثابت شده‌است که کمپین های بخش‌بندی شده، ۷۶۰ درصد درآمد بیشتری نسبت به بازاریابی غیر بخش‌بندی شده دارند..

پیشرفت محتوا + تولید محتوا

لازم به ذکر است که تولید محتوای عالی که به طور باور نکردنی مورد تحقیق قرار گرفته‌است، کافی نیست. شما به یک استراتژی ارتقا و توزیع دقیق‌تر و جسورانه تر نیاز دارید.

انتشار تنها در آدرس شما کافی نیست: مخاطبان شما در وب­سایت شما منتظر نمی­نشینند که شما با یک کار بسیار عالی آن­ها را شگفت­زده کنید.

با این حال، آن‌ها هر روز ساعت‌ها در شبکه‌های اجتماعی وقت می­گذرانند و ایمیل‌هایشان را چک می‌کنند. اینجا محلی است که می­توانید به سادگی از آن درآمدزایی داشته باشید.

بنابراین، تولید محتوای شما می‌تواند شما را از رقبا متمایز کند، اما ارائه آن محتوا است که دلارها و مکالمات فروش واقعی را هدایت می‌کند. به این ترتیب می‌توانید یک نیچ سودآور ایجاد کنید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.