نیچ مارکتینگ به عنوان یک راهکار عالی برای تجارت های کوچک و جزئی معرفی شده است. این مشاغل کوچک تمایل دارند با مصرف بودجه کم بتوانند محصولات و خدمات خود را بفروشند. این شرکت ها می توانند با استفاده از نیچ مارکتینگ خود را در رقابت های بزرگ مشهور کنند. نیچ مارکتینگ بر روی بخش منحصر به فردی از بازار تمرکز دارد. در نیچ مارکتینگ می توان مشتریان را بر اساس مشخصه های متفاوتی مانند سن و سال، میزان درآمد تقسیم بندی کرد. برای کسب اطلاعات و شناخت کافی از نیچ مارکتینگ باید با برنامه ریزی مارکتینگ (Marketing Plan) شروع کرد. نیچ مارکتینگ انواع مختلفی دارد. این موارد عبارتند از:
- نیچ مارکتینگ بر اساس نوع خدمات و محصولات
- نیج مارکتینگ بر اساس نرخ و قیمت
- نیچ مارکتینگ بر اساس شرایط و موقعیت افراد
- نیچ مارکتینگ بر اساس موقعیت و شرایط مکانی
48 مورد از بهترین آژانس های کمک کننده تولید محتوا نیچ مارکتینگ
آیا شما آمادگی برون سپاری محتوای نیچ مارکتینگ خود را دارید؟ شما در شرکت خوبی هستید و 62 درصد از شرکت ها کار تولید محتوای استراتژیک خود را به منابع خارج از سازمان می سپارند. سپردن تولید محتوای گوشه ای به منابع بیرونی کار ساده ای نیست. جمع آوری اطلاعات درباره کسب و کار، وجه نقد و دسترسی به مخاطبان در وهله اول قرار دارد. اگر اشتباهی مرتکب شوید، می توانید به شهرتی که برای به دست آوردنش زحمت زیادی کشیده اید آسیب برسانید. اما اگر این فرآیند را به درستی انجام دهید، یک تولید محتوای استراتژیکی خواهید دید که مخاطبان جدیدی به وب سایت شما جذب می کند. مخاطبانی که به مشتری های مادام العمر تبدیل می شوند.
به منظور دستیابی سریع به فرآیند تولید محتوا نیچ مارکتینگ، 48 آژانس برای کمک معرفی شده است.
در قدم اول، آژانسی که خدمات مورد نظر شما را ارائه می دهد را بررسی کنید. تحقیقات نشان داده است که آژانس ها وبلاگ نویسی، محتوای رسانه های اجتماعی و بازاریابی ایمیل را در ارائه خود به نمایش می گذارند.
شما و کارمندان اغلب از کدام شیوه تولید محتوا نیچ مارکتینگ استفاده می کنید؟
باید توجه داشته باشید که تولید محتوا نیچ مارکتینگ فعالیتی است که بودجه زیادی مصرف می کند و بررسی کنید که آیا هیچ وجهی برای تحویل آژانس دریافت کرده اید یا خیر.
هزینه تولید محتوا چقدر است؟ اکثر آژانس های تولید محتوا نیچ مارکتینگ از پرداخت بین 1000 تا 5000 دلار در ماه توسط مشتریان خبر داده اند.
رایج ترین بودجه مشتریان برای تولید محتوای نیچ مارکتینگ چقدر است؟
بودجه ماهانه چند هزار دلار می تواند نقطه شروع خوبی باشد.
سوال: آیا می توان یک آژانس تولید محتوا نیچ مارکتینگ معتبر، مقرون به صرفه و متخصص در حرفه خود پیدا کرد؟
بله. اگر به دنبال یک آژانس بازاریابی خاصی هستید، جواب مثبت است. با معرفی آژانس های بازاریابی مختلف، بررسی یک آژانس معتبر آسان شده است.
در این مقاله جزئیاتی درباره آژانس های مختلف به تفکیک حرفه مورد بررسی قرار داده شده است تا به شما کمک کند.
به نظر شما کدام یک از صنایع آژانس های تولید محتوا نیچ مارکتینگ بهتر از بقیه عمل می کند؟
آژانس های تولید محتوا نیچ مارکتینگ برای شغل ها و خدمات حرفه ای تجاری تجاری
- آژانس Marketing SAGE
آژانس Marketing SAGEیک بازاریابی جهانی و مدیریت برند برای شرکت های فناوری که قصد پیشرفت کردن دارند، ارائه می دهد. این آژانس برای کمک به ایجاد یک مارکتینگ مناسب برای امور تجاری تجاری اقدامات لازم از تبدیل نیازهای مشتری به فرصت های شغلی، درگیر کردن افراد آنلاین، آفلاین و چهره به چهره گرفته تا نام شرکت و تجارت خود به سطح بعدی انجام می دهد.
کارشناسان ما در کنار شما هستند تا:
- در هر مکانی خرید و مشتریان را تحت تاثیر و درگیر کنید.
- نیاز های اساسی و انگیزه های مشتریان را کشف کنید.
- شکاف بین استراتژی و عمل به آن را بردارید.
خدمات SAGE
- ارائه استراتژی، پیام رسانی و برند سازی
- مالکوم و محتوا
- آنلاین مارکتینگ و کمپین های تولید نسل
- رویدادها و نمایش های تجاری
- رسانه و روابط عمومی
صنایع
- تجهیزات پزشکی
- امنیت سایبری
- فناوری پیشرفته و مدرن
- IOT
- معماری کاربردی سیستم ها*
- BI
- نیمه هادی و الکترونیکی مصرفی
- رسانه ها
- فناوری
- Adtech
- Agritech
- AR / VR
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره SAGE مارکتینگ می توانید به وبسایت www.sagemarketing.io مراجعه کنید.
- آژانس Eisen
طبق گفته راجر روسر “این آژانس استراتژی هایی در زمینه توسعه محتوا و اجرای محتوای ویدیویی، صوتی، چاپی و حتی تجربی ارائه می دهد. آژانسEisen به طور مستقیم با مشتری های خود کار می کند تا تولید محتوای استراتژیک کاملی ارائه دهد. این تولید محتوای استراتژیک قابل هضم، اشتراکی و بی نظیر است.”
- آژانسInbound Uku
نسوو شیمانگم می گوید ” آژانسInbound Uku بر روی مشتریانی که درگیر کارمندان، قدردانی، جوایز آنها و آشنا به فضا هستند تمرکز می کند. ما یک آژانس دیجیتال با خدمات کامل هستیم. بنابراین همه کارها را از کل فرآیند ورود به سیستم انجام داده و در مورد شخصیت های خریدار ایده آل، تولید محتوای استراتژیک، تجزیه و تحلیل داده ها و گزارش دهی با هدف تولید تبلیغات مناسب برای مشتریان خود تحقیق می کنیم. ما همه حساب های اجتماعی و وب سایت های منظم را طبق دستور سئو انجام می دهیم تا در موتور جستجوگر Google از رتبه بالایی برخوردار شوند.
4.آژانس Digital Brew
این آژانس در ساختن فیلم و انیمیشن های توصیف کننده تخصص دارد و برای کارهای خود جایزه دریافت کرده اند.
طبق گفته سامانتا سیمون ” این آژانس مشتری های را افزایش داده و روند استخدام را تغییر داده است. همچنین مارک شرکت های تجاری تجاری را تعریف کرده است. با تهیه فیلم Merlin Guides به منظور ارائه توضیحات و راهنمایی ها توانستند به هدف خود دست پیدا کنند.”
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آژانس Digital Brew می توانید به وب سایت این آژانس مراجعه کنید.
5.آژانس THAT
کتی ویدمن می گوید” در حال حاضر کاری که آژانس THAT مارکتینگ در جهت تولید محتوای گوشه ای با کیفیت و متناسب با هدف مشتریان و مخاطبان انجام می دهد از وبلاگ نویسی، کتاب های الکترونیکی، برگه های سفید و اینفوگرافیک گرفته تا ایمیل و بازاریابی رسانه های اجتماعی شامل می شود.”
این آژانس طیف وسیعی از موارد مطالعاتی خود مانند ارائه خدمات برای گروه حقوقی، بر روی وبسایت قرار داده است.
6.آژانس Content Chemistry
آنچه که ناتان ریچه می گوید این است تیم آژانس Content Chemistry با هر مشارکت های تجاری تجاری از نزدیک کار کرده است. این آژانس مطالب مربوط به املاک HQ و Karstens در وب سایت خود به اشتراک می گذارد. این وب سایت توضیحاتی درباره مشاغل نوپا، کوچک و متوسطی که به دنبال رشد ترافیک وب سایت و افزایش کیفیت محصولات و فروش خود هستند، اما تیم مارکتینگ ندارند و نمی دانند از کجا شروع کنند ارائه داده است.
این آژانس تولید محتوا نیچ مارکتینگ مستقر در سیدنی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند.
7. آژانس Copernic
تیم بریس ژرمن می گوید “آژانس Copernic توضیحاتی درباره تولید محتوا استراتژیک برای مشتریان خود پیاده سازی می کند. ما با تخصص در بخش املاک به سایر نیچ مارکتینگ ها مانند بخش های پزشکی و صنعت راه پیدا کرده ایم. ما متعهد هستیم که با تولید محتوای استراتژیک بتوانیم یک ترافیک ارگانیک ایجاد کنیم تا اعتماد مشتری را جلب کنیم. ما شریک چند ساله آژانس فرانسوی HubSpot هستیم و استراتژی های ورودی را برای همه سازمان ها پیاده سازی می کنیم.”
8. آژانس Dear content
یینگ لین می گوید “بنیانگذاران آژانس Dear content از چند سال پیش در یک تاسیسات لجستیکی با یکدیگر ملاقات کردند. آنها برای درک صنعت بزرگ و پیچیده حمل و نقل اقیانوس تلاش کردند. در نتیجه آنها قدرت ضربه زدن به متخصصان این زمینه به منظور تبدیل شرکت تجاری تجاری برای تولید محتوای استراتژیک را کشف کردند.
از آنجایی که بیشتر مشتری های ما مبتدی و به دنبال رشد سریع با منابع کم هستند، تنها چاره ما ایجاد چارچوبی برای همراه کردن تولید محتوای گوشه ای با روابط عمومی دیجیتال است. آنها از این طریق می توانند از منابع نیچ محتوایی برای انجام اقدامات روابط عمومی دیجیتال بدون تکیه به آژانس های تخصصی و گران استفاده کنند.
9. آژانس Influence & co
به گفته ناتالی سلیمان “تقریبا همه مشتریان این آژانس ارائه دهنده خدمات در فضای تجاری تجاری هستند. ما به خودمان افتخار می کنیم که در ارائه مقالات معتبر در انتشارات برتر آنلاین پیشرو هستیم و نگرش هایی درباره چگونگی کمک به مشتریان خود در دستیابی به اهداف مورد نظر گسترش داده ایم.
ما می توانیم گزینه های زیر را برای همه نیاز های محتوای مارکتینگ مانند استراتژی و توزیع در قالب یک راه حل کامل به مشتریان خود ارائه دهیم:
- مقالات با کمک مهمان
به منظور دستیابی به مخاطبان جدید و کسب اعتبار از طریق انتشار مطالب در انتشاراتی که مخاطبان آنها بدان اعتماد دارند.
- محتوای وبلاگ
در جهت کمک به آنها در ساختن محتوای بهینه و با کیفیت در سایت
- روابط عمومی
با هدف تضمین استراتژیک شرکت خود در مطبوعات
- خدمات سئو
برای اطمینان از محتوای آنها در موتور های جستجوگر با موفقیت رتبه بندی می شود.
- رسانه های اجتماعی
به منظور گسترش شبکه های توزیع خود
- ایمیل مارکتینگ
با هدف توزیع بیشتر محتوا و پرورش نتایج آنها
10. آژانس Momentum digital
ج.ایکس تن توضیح می دهد: “که Momentum digital در تولید محتوای استراتژیک برای نیچ مارکتینگ از معماران، طراحان صنعتی و مدیریت حساب های Pinterest و Instagram استفاده می کنند.
بیایید با برخی از نیازمندی های مهم مشتریان این آژانس تولید محتوا شروع کنیم:
- تصاویر نقش مهمی در بازاریابی محتوا ایفا می کنند. ما زمان بیشتری برای تصاویر نسبت به متن صرف می کنیم زیرا تصاویر نشانگر برند و محصول مشتری است.
- مشتریانی که وب سایت آنها فاقد جریان ترافیک است، به دنبال اشتراک گذاری مطالب در نشریات هستند.
11. آژانس Content Pilot
شیلا شلی می گوید: ” آژانس Content Pilot، رهبر بازاریابی شرکت های حقوقی در سراسر ایالات متحده است و مشتریان ما شامل شرکت های حقوقی از بزرگترین موسسات حقوقی جهان می شود. ما خدمات تولید محتوای استراتژیک با کیفیت بالا و ایجاد فکر رهبری برای مشتریان خود ارائه می دهیم. وکلا بر اساس شهرت حرفه ای خود مشاغل جدیدی تولید می کنند، بنابراین بلاگ ها و مقالات یکی از مولفه های اصلی تولید محتوای استراتژیک برای آنها محسوب می شود. استراتژی و خدمات “بازاریابی محتوای لایه ای” ما دربرگیرنده موقعیت یابی، تولید محتوا، کمپین های ایمیل، حضور در رسانه های اجتماعی و مکان های روابط عمومی می شود.
12. آژانس Everest Legal Marketing
این آژانس مقالات حقوقی، وبلاگ های مهمان و محتوای کلی برای وکلا سراسر ایالات متحده منتشر می کند.
داگ بردلی توضیح می دهد: “ما با ناشران ارتباط برقرار کرده ایم و برای هماهنگی و کمک به توزیع محتوا برخی از دارایی خودمان را توسعه داده ایم. ما در توسعه مطالعات و داده های خود پیشرفت زیادی کرده ایم.”
13.آژانس 10x digital
به منظور تمرکز بر روی صنعت بیمه درمانی، هالی رولینز می گوید: “اعضای تیم آژانس 10x digital تجربه زیادی در تولید محتوا و لینک دهی آلی در زمینه بهداشت، سلامتی و بیمه دارند. ما با شرکت های بیمه بزرگ و کوچکی کار کرده ایم
14. آژانس Ethereal innovations
کورت اولیر بنیان گذار آژانس Ethereal innovations می گوید: “ما عاشق تولید محتویات بلند (به عنوان مثال 4000 تا 10000 کلمه) و نظر سنجی های تحقیقاتی هستیم تا اطلاعات اختصاصی برای مشتریان خود تولید کنیم. ما به نمایندگی از جنبش ساخت آمریکا(Made in America) به بیش از 25000 متخصص HR و 17000 مدیر اجرایی رسیده ایم. این پیشرفت اجازه بررسی فرآیند های مصاحبه سنتی، ابزار و راهکارهای مدرنی که سازمان های برتر به منظور استخدام خود استفاده می کنند و بهره وری مالیات از دست رفته می دهد. ما کارهای مشابهی برای مشتریان خود در املاک انجام داده ایم. ما می توانیم محتوا با فرم طولانی از طریق گردش کار خود تولید کنیم.
آژانس های تولید محتوای نیچ مارکتینگ برای فناوری و نرم افزار
15. آژانس SCORCh
طبق گفته ناتال دویل: “آژانس SCORCh برای ایجاد کمپین های بازاریابی جذاب و بازدهی سرمایه گذاری قابل اندازه گیری با برخی از برجسته ترین شرکت های جهان همکاری می کند. اگرچه ما با مارک های فناوری تجاری تجاری در ارائه محتوا تخصص داریم، روش تولید محتوای ما به عنوان سرویس، راه حل های سفارشی برای مشتریان فراهم می کند که طیف وسیعی از صنایع جهانی را پوشانده اند.
ما با ادغام سه مرحله بینش، خلاقیت و نامزدی می توانیم اطمینان سفارشات مرتبط، هیجان انگیز و قابل دیدن را به مشتریان بدهیم.”
برخی از قابلیت های این آژانس شامل:
- کتاب های الکترونیکی
- اینفوگرافیک
- ارائه ها
- محتوای اجتماعی
- صفحات ورودی
- ویدیو
- وبلاگ
- ایمیل ها
- وبینار ها
- بازاریابی تولید محتوای استراتژیک
- Amb
- استراتژی رسانه های اجتماعی
- در ارتباط بودن
- ایجاد کمپین
- توسعه برند
16.آژانس Proleadsoft
محمد روحان می گوید: ” آژانس Proleadsoft یک آژانس دیجیتال محور است که بر روی مدل های دیجیتالی برای مشاغل مشتری تمرکز دارد. ما به عنوان یک آژانس دیجیتال، در ایجاد تجارت آنلاین موفق از تمام نیاز های مشتری مراقبت می کنیم. این مراقبت شامل وب سایت، پشتیبانی از هاستینگ و دامنه ها، برون سپاری، خدمات بازاریابی دیجیتال و برند تجاری است. ما در دنیای توسعه نرم افزار و فناوری قدرتمند هستیم. بنابراین باید قدرت ساخت برنامه های قدرتمند تجاری، برنامه های وب سایت و برنامه های تلفن همراه داشته باشیم.
17.آژانس Pantheon
عیبد خان: “آژانس Pantheon متشکل از تیم بازاریابانی است که اشتیاق خاصی به اختر شناسی دارند. ما به اندازه کافی خوش شانس بوده ایم که در هر دوره 2 ساله با یک آژانس فضایی کار کنیم. در آن زمان ما توانستیم ده ها محتوا برای کمک به افزایش آگاهی تولید کنیم. با این حال ما برای آنها فقط وبلاگ نویس انجام دادیم زیرا مدیریت علاقه ای به بازاریابی تولید محتوای گوشه ای کامل نداشت. اگرچه ما به مشاغل مختلفی برای رسیدن به اهداف خود کمک کرده ایم، اما ما هنوز معتقدیم طرحی که برای آژانس فضایی طراحی کرده بودیم چیزی شگفت آور نبود و می توانست برای آنها شگفتی بسازد.
18.آژانسStrategy Penguin
طبق گفته نیلی زهارونی: ” آژانس Penguin Strategy در فناوری B2B تخصص دارد. این آژانس از استراتژیست ها و مشاوران مارکتینگ تشکیل شده است. این افراد با نویسندگان با استعداد همکاری می کنند تا بالاترین کیفیت محتوا (از نظر فنی و تجاری) برای مشتریان خود تولید کند. روند کاری ما شامل مصاحبه ضبط شده با کارشناسان موضوع است. این روند با تخصص بازاریابی فناوری برای ایجاد بالاترین کیفیت محتوا برای شرکت های فناوری و نرم افزار ترکیب شده است. ما میتوانیم از طریق کانال های بازاریابی محتوا، یک رتبه بندی رقابتی برای بین کلمات کلیدی برای شرکت هایی که کار می کنیم ایجاد کنیم. رهبرانه فکر کردن منجر به دو برابر شدن درآمد سالانه شد و کمپین های موثر ایجاد کرد. این امر باعث کپی کردن رقبا شد.”
19.آژانس راه حل های بازاریابی eBridge
هارتلند راس: ” آژانس راه حل های بازاریابی eBridge از سال 2001 فعالیت خود را در جهت ارائه خدمات به شرکت های فناوری تجاری تجاری بوتیک شروع کرد. این خدمات شامل خدمات میزبانی وب، زیرساخت ها به عنوان سرویس دهنده، مراکز داده، ارائه دهندگان خدمات مدیریت شده و نرم افزار های سرویسی می شود.”
این آژانس علاوه بر تولید محتوای استراتژیک، میزبانی کاملی از خدمات نیچ مارکتینگ ارائه می دهد:
- نمایش و تبلیغات رسانه ای
- سئو
- مدیریت رسانه های اجتماعی
- CRO
20. آژانس Brandastic
این آژانس وب سایت هایی از طریق نوشتن وبلاگ منتشر می کند که خدمات مدیریت فناوری اطلاعات را ایجاد می کند. جاستین نسی می گوید: “نوشتن وبلاگ به مرور زمان منجر به افزایش جذب و اعتماد مشتری شده است. علاوه بر این، شرکت ما در توسعه تولید محتوای نیچ مارکتینگ تمرکز زیادی دارد. بیشتر مطالب ما دربرگیرنده تجارت الکترونیک، سئو و بازاریابی دیجیتال است.
21. آژانس بازاریابی دیجیتال و فریلنسر نویسی مونیکا میززی (Monica Mizzi Freelance writing and digital marketing)
مونیکا میززی: ” آژانس ما در ایجاد محتوای سئو شده، جذاب و پژوهشی تخصص دارد. هرگاه یک مشتری بخواهد کلمات کلیدی کوتاه و بلند را رتبه بندی کند، من با اشتراک گذاری پست های مربوط به سئو میتوانم نحوه رمزگذاری برای ذخیره آنها را ارائه دهم. من همچنین در تولید صفحات هدف (صفحات اول سایت) مورد پسند کاربر و بهینه سازی آنها تجربه کافی کسب کرده ام که این امر می تواند صفحات هدف را در گوگل رتبه بندی کند. با بکارگیری مهارت بازنگری در تولید محتوای استراتژیک، بسیاری صفحات اول وب سایت های مشتریان من برای کلمات کلیدی مورد هدف قرار می گیرند.
از دیگر ویژگی های منحصر به فرد من توانایی کار کردن به عنوان مدیر بازاریابی است. تجربه کار آنلاین در صرافی به من امکان نحوه درک به پایان رساندن یک اجرای موفق کمپین های بازاریابی می دهد و این منجر به مورد هدف قرار گرفتن نیاز های خاص شرکت ها می شود.”
22. آژانس Future Media
استوارت بینز: “فعالیت ها و خدمات آژانس ما شامل فناوری و ارتباط از راه دور می شود. معمولا مشتریان ما شرکت های بزرگ تجاری تجاری هستند. ما برای شرکت های Orange, Vodafone, NTT, Gemalto, ITU, CommScope و انجمن GSM کار می کنیم. ما قبلا پروژه هایی برای شرکت های Sisco,SITA, Riverbed, Ciena, HP, Nokia, intel, alcatel-Lucent طراحی کرده ایم.
75% از کار ما تولید محتوا نیچ مارکتینگ است. تولید محتوا ما شامل وبلاگ ها، فهرست های سفید، اینفوگرافیک و انیمیشن ها است. ما برای تولید نیچ محتوایی در مراحل مختلف به طور مستقیم با مشتریان کار می کنیم و برای پشتیبانی از محتوای تولید شده ترجیح می دهیم از برنامه ریزی تبلیغات کمپانی، طراحی گرافیکی و دیجیتال، SEM و سئو استفاده می کنیم.
ما یک تیم کوچک 12 نفره هستیم. همه نویسندگان تجربه روزنامه نگاری و بازاریابی به مدت 15 سال و بیشتر دارند. طراحان و بازاریابان ما از تجربیات مشابهی برخوردار هستند. ما هیچ نیروی جوانی نداریم و این آژانس یک سازمان بین المللی است. آوازه آن در سراسر انگلیس، ایالات متحده، کانادا، فرانسه و تایلند به گوش رسیده است.
23.آژانس Grow Hack Scale
این آژانس خدمات تولید محتوای استراتژیک بازاریابی برای همه شرکت های B2B MarTech Saas سراسر جهان ارائه می دهد. این خدمات شامل:
- نوشتن مطالب
- سئو
- ایجاد صفحه هدف
- ارتقا محتوا
- کتاب های الکترونیکی/ مقالات سفید
24. آژانس Thinkfuel Marketing
کوین دی آرسی: ” آژانس ما مجموعه از مطالب و راهکارهای بازاریابی ورودی به شرکت های مدیریت اسناد ارائه می دهد. خدمات ما شامل: سئو، تولید محتوا، وبلاگ نویسی، بهینه سازی نرخ تبدیل، مارکتینگ اتوماسیون، بازاریابی ایمیل، تولید لینک، فیلم، تبلیغات و موارد دیگر می شود.”
سابقه آژانس Thinkfuel Marketing به 18 سال قبل بر میگردد.
آژانس های تولید محتوا نیچ مارکتینگ برای تجارت الکترونیکی
25. آژانس Content Harmony
طبق گفته کین جیمیسون: ” آژانس Content Harmony در رشد سریع ترافیک برای برند های تجارت الکترونیکی نقش مهمی ایفا می کند.”
آنها با شرکت های مختلفی مانند Wikibuy, ServerPilot و VastConvention کار کرده اند. اجزای مختلف تولید محتوای گوشه ای که توسط این آژانس اداره می شود شامل موارد زیر است:
- راهکار
- تولید
- ترویج
- بهینه سازی
26.آژانس AdMixt
این آژانس خدمات بازاریابی تولید محتوای رایگان به مشتریان تجارت الکترونیکی خود ارائه می دهد. زاک گرینبرگر می گوید: ” همه می دانند که برای رسیدن به اهداف و مقیاس گذاری هزینه ها داشتن خلاقیت
در فیس بوک، اینستاگرام، پینترست و اسنپ چت اهمیت زیادی دارد. بنابراین ما وقت و منابع خود را در این شبکه های اجتماعی سپری می کنیم.”
این آژانس شریک بازاریابی پینترست، اینستاگرام و فیسبوک است.
27. آژانس A1 Technologies Future
این آژانس به تجزیه و تحلیل داده ها می پردازد و با استفاده از تولید فیلم و اینفوگرافیک می تواند گزارش های تصویری و ابزار های بازیابی مناسب ارائه دهد. آنها بیش از 150 شریک در 50 کشور دارند. این آژانس بیش از 200 هنرمند دارد که در ساخت طرح خلاق برای شرکت های تجارت الکترونیکی به آنها کمک میکند.
آژانس های تولید محتوا نیچ مارکتینگ برای علوم زندگی و مراقبت های پزشکی بهداشتی
27. آژانس Peare Media
کرستن هینمن یک استراتژی محتوای دیجیتالی و رسانه های اجتماعی با نام تجاری Momentum ایجاد کرد. این آژانس مخاطبان خاصی برای پزشکان و جراحان مشهور علاقه مند می کند. این علاقه منجر به تعامل و برند سازی می شود.
هیمن بیش از 8 سال سابقه کار در صنعت روابط عمومی دارد. او می گوید: ” برای تبدیل شخصیت و برند تجاری
مشهور به معلومات زیادی نیاز است. آنچه که من فهمیدم این است که روابط عمومی ابزاری قدرتمند برای مشهور و شناخته شدن است، اما سفر ما تنها با شناختن پایان نمی یابد و این نقطه شروع است.”
28.آژانس Schutt Media
اندرو شوت می گوید: ” آژانس ما با داشتن کمتر از 25 کارمند در امور بازاریابی پزشکی متخصص در ارائه راهنمایی و جذب مشتری بیشتر هستند. این تخصص شامل جراحان پلاستیک، پزشکان متخصص قلب، جراحان زیبایی بینی و دندانپزشکان می شود.
این رویه و فرآیند به ما امکان انتخاب پیام اصلی بازاریابی می دهد تا با مصرف کنندگان نهایی در بهترین حالت ارتباط برقرار کرده و به اقدامات عملی بپردازیم.
29.آژانس Page 1 solutions
دن گلدشتاین می گوید: ” تیم آژانس Page 1 solution برای مشتریان جراحی زیبایی محتوای پوشه ای تولید می کند. این محتوا به دو بخش داخل صفحه ای و خارج صفحه ای تقسیم می شود. محتویات داخل صفحه ای شامل نوشتن، اصلاح صفحات وب سایت ها و ارسال وبلاگ می شود. محتوای خارج صفحه ای شامل پست های وبلاگ مهمان، بازاریابی رسانه های اجتماعی مانند ارسال و به اشتراک گذاری مطالب در پروفایل رسانه های اجتماعی مشتریان، تولید و به اشتراک گذاری ویدیوهای ارائه دهنده خدمات جراحی زیبایی مشتریان می شود.”
دکتر هلیلی براون: “این محتوا شامل فیلم هایی از مشتریان، کارمندان و بیماران مشتری ها برای توضیحات و راهنمایی ها می شود.”
دن گلدشتاین: ” ما به منظور ترویج و پیشرفت راهکارها و خدمات مشتریان از محتوای تعاملی مانند آزمون ها، اینفوگرافیک و سایر طرح های گرافیکی استفاده می کنیم. ما خدمات بازاریابی ورودی مانند مارکتینگ اتوماسیون
ارائه می دهیم.
31. آژانس Boostrap Business Blogger Outreach
مایک شایمر نقل می کند : ” صنعت بهداشت و تناسب اندام در سطح رقابتی قرار دارد. ایستادگی از بین میلیون ها پست وبلاگ مربوط به کار، تغذیه، رژیم و مکمل های غذایی دشوار است. خوشبختانه تیم من تقریبا 30 سال تجربه کاری در صنعت بهداشت و تناسب اندام به همراه سالها سئو کاری و بازاریابی داریم. این ترکیب به ما کمک می کند تا یک تولید محتوا استراتژیک دقیق و آموزنده ارائه دهیم.
این آژانس با برند های برتر سلامتی و تناسب اندام مانند GNC, Reebok, Monsato, Pizzeria Uno, PowerBar برای بازاریابی تولید محتوای ویدیویی، وبلاگ و رسانه های اجتماعی همکاری کرده است.