مقالات آموزشی

معرفی برترین نیچ در تولید محتوا

مفید بود؟
  • لیزا فلیسیانو، تحلیلگر داده های بازاریابی: (9 مه 2018)

من فکر می کنم بهترین پاسخ به این سوال، تا حد زیادی به منافع شخصی شما بستگی دارد. اینکه در کدام مباحث یا محتوا تخصص دارید یا علاقه خاصی به چه حوزه و تخصصی دارید؟ پاسخ به این سوالات در تعیین بازاریابی گوشه ای برای شما کار بسیار مفیدی خواهد بود و البته ایجاد محتوا برای شما راحت تر خواهد بود. در صورتی که نقش یک شغل را برای شما داشته باشد، بسته به نیچ مارکتینگ و مشاغل شخصی شما نیز خواهد بود، که بهترین کار برای یافتن موضوع این است که باید در کنار تولید محتوا قرار بگیرید.

بنابراین اگر یک شرکت خرده فروشی هستید، بازاریابی گوشه ای ایده آل شما برای تولید محتوا نیز باید به صورت مد یا خرده فروشی باشد. از طرفی اگر شما یک اینفلوئنسر هستید که مایل به نوشتن محتوا برای بازدید کنندگان خود هستید، باز هم همین امر صدق می کند.

موضوع و محتوایی را انتخاب کنید که بازدید کنندگان به آن علاقه مند هستند و در آن موضوع و حیطه می توانید خود را یک متخصص در نظر بگیرید یا حداقل دانش قابل توجهی در مورد آن داشته باشید که می تواند همان تولید محتوای استراتژیک باشد. در غیر اینصورت مطالب بی کیفیتی در محتوای شما ایجاد می شود که در مورد چیزی که درباره آن نمی دانید ایجاد شده است.

سایر پاسخ ها:

  • Diana Briceño، استراتژیست رسانه اجتماعی، بازاریاب محتوا، طراح: (13 مه 2018)

بهترین بازاریابی گوشه ای همان نکاتی است که باعث ایجاد اهمیت برای شما می شود. هیچ نیچ خاصی وجود ندارد که بتوانید بگویید “اینها جزو موضوع برتر هستند”. دندانپزشکی وجود دارد که به دلیل استفاده درست از رسانه های اجتماعی پر اهمیت شده است، حتی یک متخصص پوست و مو را نیز از این اهمیت ایجاد شده، هیجان زده کرده است.

همه اینها به خلاقیت و توانمندی شخصی شما برمی گردد. محتوای خوب برای مخاطبان شما ارزشمند است بنابراین همیشه به آنها توجه کنید و آنچه را مخاطبات شما می خواهند، به درستی متوجه شوید. اگر بتوانید این کار را انجام دهید، در نهایت شما دستورالعمل تولید محتوای استراتژیک را برای نیچ خود فهمیدید. حتی جذاب‌ترین “حوزه ها” مانند تناسب اندام، غذا و مسافرت نیز باید وقت زیادی را صرف آزمایش و خطا کنند تا آن را برای مخاطبان خاص خود مشخص کنند.

  • مارتین برت: (20 آوریل 2018)

البته تولید محتوا می تواند در هر حوزه ای باشد، زیرا هر حوزه و حیطه ای به محتوا نیاز دارد که 1000 نیچ در آنها وجود دارد. اما تعداد معدودی برای بازاریابی گوشه ای و درآمدزایی خوب هستند.

بیایید فرض کنیم شما به هر دو مورد نیاز دارید و بهترین نیچ ها را برای شما فراهم می کنیم.

درآمد زایی

امور مالی شخصی

سلامتی و تناسب اندام

رژیم غذایی و تغذیه

سبک زندگی

زیبایی و مد

تولید محتوای شخصی

والدین

شاید یکی از این موضوع ها را انتخاب کرده و هدف خود را برای ایجاد محتوا برای مخاطبان این حوزه قرار دهید.

  • آلبرت هو، در زمینه راه حل های بازاریابی کار کرده‌است: (19 آوریل 2018)

شاید بهترین نیچ و حوزه هایی که برای تولید محتوا می توانید انتخاب کنید به شرح زیر است:

سلامتی و آرامش ذهنی

ثروت و شغل

فناوری

روابط اجتماعی و رابطه جنسی.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.