همه گیری هایی که در زمینه کرونا وجود دارد بسیاری از مشاغل مختلف را به زانو درآورده است. بسیاری از این مشاغل به دنبال راهی در زمینه تغییر سئو و همچنین استراتژی های خود در این زمینه هستند تا بتوانند این ساختارها را تغییر دهند.
آیا شما در تلاش هستید تا بتوانید درهای تجارت خودرا تغییر دهید و آیا در تلاش هستید تا بتوانید تجارت خود و سئو را به صورت آنلاین انجام دهید؟ این کار به صورت حتم در زمینه های مختلف, زندگی شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
کرونا البته سئو را به روش های دیگری تغییر داده است. اما هدف در این مقاله این است که چگونه شما از این تغییرات به نفع سایت خود استفاده کنید. به طور خاص ما میخواهیم در این زمینه به شما بگوییم که چگونه می توانید سئو را به همراه کسب و کارهای مختلف، با رتبه بندی های مختلف تغییر دهید. شما می توانید در جست و جوهایی که در این بخش وجود دارد کرونا را شکست دهید. ملاحظاتی که در این بخش با مشاغل ضروری و غیر ضروری وجود دارد نیز مهم است.
کرونا و سئو
البته شایان ذکر است که عوامل مختلفی که در این زمینه وجود دارد روی صنایع مخلتف تاثیر گذاشته است اما ,اگر شما بخواهید به چشم یک تجارت اساسی در این زمینه به کرونا نگاه کنید, باید بدانید که برخی از مشاغل حتی ممکن است در این بخش یک سیر صعودی داشته باشند. اما اگر تغییراتی که با کرونا روی سئو ایجاد شده اند در نظر شما غیرضروری باشند، باید فروشگاه خود را ببندید و کار خود را به صورت دورکاری ادامه دهید.
به منظور این امکانات، رتبه بندی هایی که در این زمینه و به خصوص پس از کرونا ایجاد شده است باید کاملا برای شما قابل درک باشند. شما باید به هر آنچه که در طی اوج این ویروس روی صنعت ایجاد شده است اشراف داشته باشید.
بنابراین پیش از اینکه به موضوع تهیه محتوای مرتبط با کرونا و به صورت سئو شده بپردازیم باید این سوالات را در نظر داشته باشید:
· آیا این موضوع با خدماتی که شما میخواهید ارائه دهید مرتبط است یا خیر؟
· آیا کلمات کلیدی در این زمینه به مشاغل شما کمک خواهد کرد یا خیر؟
· آیا می توانید محتوایی که در این زمینه تهیه می کنید را به صورت اخلاقی ایجاد کنید یا نه؟
اگر میخواهید در این زمینه مباحثی را ارسال کنید، با محدودیت های خاصی روبرو خواهید شد که می توانید این محدودیت ها را برطرف کنید. هر اندازه که استفاده شما از کلمات کلیدی هوشمندانه تر باشد، سئو بهتر خواهد بود. دقت داشته باشید که شهرت برند شما و مشتریان شما نسبت به تمامی چیزهایی که در این بخش وجود دارد اولویت دارد.
رتبه بندی های سئو برای سوالات احتمالی در موضوع کرونا
رفتارهایی که در این دوره وجود دارد ممکن است که تغییر پیدا کند و اولویت های بسیاری هم در این زمینه وجود دارد که با توجه به درآمد بالقوه شما محدود است ممکن است که نگرانی های جدیدی را در این زمینه ایجاد کنید. برای اینکه شما در این جابجایی ها بتوانید از استراتژی های مختلف سئو استفاده کنید باید کلمات کلیدی خود را با توجه به موضوع کرونا انتخاب کنید.
یکی از سوالاتی که در این زمینه ایجاد می شوند و شما باید مبانی سئو را برای آن ها رعایت کنید این است که کرونا چگونه ایجاد شده و گسترش یافته است؟ در حال حاضر همین سوال هزاران هزار جست و جو را به خود جلب کرده است و خبرهایی که در این زمینه منتشر شده اند نیز به احتمال بسیار زیاد توسط عده بسیاری شنیده شده اند، بنابراین ارزش کلمه کلیدی را درک کنید.
در اینجا، چندین نکته برای نحوه رتبه بندی سوالات کرونا وجود دارد و باعث می شود مخاطبین شما افزایش پیدا کند و عده بسیاری به سایت شما مراجعه کنند.
· کلمات کلیدی مرتبط با کرونا را بشناسید!
ساده ترین راهی که میتوانید برای یافتن سوالات مربوط به کرونا از آن استفاده کنید استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با کرونا است که بعضا به سئوی سایت شما هم کمک خواهد کرد و باعث رتبه بندی شما خواهد شد.
نکته ای که باید در زمینه کلمه کلیدی بدانید این است که مخاطب شما و همچنین تجارت شما باید با آن مرتبط باشد. کلمات کلیدی مرتبط به شما کمک خواهد کرد که مطالب سایتتان را ارزشمندتر کنید. همچنین باید به رقابت در این زمینه هم توجه کنید، کلمه کلیدی پرتکرار را پیدا کنید و در رسانه های مختلف و در محتوای خود از آن استفاده کنید.
·مخاطبین خود را بررسی کنید!
اگر کاملا در مورد سوالاتی که در سایت خود قرار داده اید فکر نکنید ممکن است که نیاز داشته باشید از مخاطبین خود نظرسنجی کنید. این امر همچنین می تواند در بخش های دیگر هم موثر باشد. اگر شما لیستی داشته باشید که درگیر رسانه های اجتماعی است به شما کمک خواهد کرد.
شما همچنین می توانید از مخاطبین خود بپرسید که چه نگرانی هایی در مورد کرونا دارند ؟
برخی از موضوعاتی که در این زمینه مورد بررسی قرار می گیرد شامل موارد ریز است:
1. چگونه میتوانم در طول ویروس کرونا، با استفاده از سئو مشتریان بیشتری را جذب کنم؟
2. چگونه می توانم زمانی که در خانه کار می کنم متمرکز باشم؟
3. آیا باید سرمایه های خود را ذخیره کنم و یا باید در طول کرونا آن ها را مورد استفاده قرار دهیم؟
4. چگونه میتوانم یک وام تجاری کوچک بگیریم؟
مخاطبین شما می توانند یک منبع خوبی برای ایده های مختلف باشند. شما باید قبل از شروع به مواردی که علاقه مند هستید به نیاز آنها توجه کنید و سپس آن ها را با محتوای خود درگیر کنید. ایده هایی که در این بخش ممکن است برای سئو مورد استفاده قرارگیرد، شما را به سمت کلمات کلیدی مختلف و موثر خواهند برد.
· صفحات اختصاصی برای کرونا ایجاد کنید!
اگر می دانید که مخاطبین شما در زمینه کرونا سوالات بسیاری دارند، استفاده از سئو و ایجاد یک صفحه اختصاصی بسیار به شما کمک خواهد کرد. این بخش همچنین می تواند ساختار پست های پشت سرهم را برای شما ایجاد کند. اینجا جایی است که شما میتوانید با استفاده از کرونا و سئو مخاطبین خود را جذب کنید و سوالات خاص تری را بپرسید. با انجام این کار البته می توانید کلمات کلیدی را بلند تر و کوتاه تر کنید و این در حالی است که تمام این اطلاعات را در سایت خود تثبیت می کنید. با شروع صفحات مجزا در نتایج جست و جوی گوگل، شما میتوانید همچنین پیوندهای داخلی متنی را نیز اضافه کنید.
· سوالات متداول را در سایت خود به روزرسانی کنید!
با تمامی تغییراتی که در این زمینه رخ داده است، آیا مطمئن هستید که وب سایت شما از نظر سئو به روزسانی شده است؟ اگر حتما باید اطلاعات خود را در سایت به روزرسانی کنید بهترین کار این است که دفتر فیزیکی خود را ببینید. همچنین باید خدمات خاصی را حذف کنید یا آن ها را اضافه کنید. تیم پشتیبانی خود را نیز کم کنید و در تجارت خود تغییرات دیگری را نیز ایجاد کنید.
صفحاتی که در این زمینه برای پشتیبانی و سوالات متداول وجود دارد را باید مرور کنید تا ببینید که هر یک از این اطلاعات به چه زبان خاصی تولید شده اند. ممکن است که برخی از سوالاتی که در زمینه کرونا وجود دارد را به صورت سئو شده پیدا کنید.
· انتشار محتواهای ویدیویی سئو شده مرتبط با کرونا
جست و جوی هایی که در زمینه کلمه کلیدی وجود دارد حتی در یوتیوب هم ایجاد شده است. اگر به دنبال ایجاد محتوای جدید در وبلاگ خود نیستید، میتوانید از محتوای ویدئویی استفاده کنید. می توانید داده های سئو را نیز در این زمینه پیدا کنیدو مباحث ویدئویی خود را ایجاد کنید. سپس می توانید از سوالات کاربران به دنبال بخشی از جواب ها باشید که به دنبال آن ها هستید..
· از کلیک ها استفاده کنید!
واضح است که در واقع بسیاری از مقالاتی که در این زمینه وجود دارد احساسات مختلفی را ایجاد خواهند کرد که توصیه هم نمی کنیم از این کار استفاده کنید چرا که ممکن است به اعتبار برند شما آسیب برساند. اگر میخواهید اطلاعاتی که در این زمینه وجود دارد را ارائه دهید بهتر است که برای سئوی بهتر به صورت دقیق و با ارزش کار کنید.
· مراقبت از محتواها
اگر به عنوان فروشگاه های خرده فروشی، فروشندگان آنلاین و مشاغل تجارت الکترونیکی هستید شما میتوانید علاوه بر اینکه ایجاد محتوای مربوطه نسبت به محصولات را داشته باشید,نگران مسائل بهداشتی هم باشید. برای مثال استفاده از عباراتی مانند تمیز کردن ماوس، یا حتی مسائل بهداشتی دیگر هم می تواند در زمینه سئو بر حسب کرونا به شما کمک کند. افزودن این اطلاعات به سایت شما ممکن است کمک کند تا ترافیک سایت شما افزایش پیدا کند چرا که مشتریان در این زمینه به این اطلاعات نیاز دارند.
· به روزرسانی های گوگل در زمینه سئو
یکی از اهدافی که در زمینه تولید محتواهای مختلف وجود دارد این است که شما از مطالب سایت خود به گونه ای استفاده کنید که برای الگوریتم های گوگل قابل شناسایی باشد. البته فیلترهای گوگل به صورت روزمره در حال تغییر هستند اما باز هم می توانید آن ها را بشناسید.
برای اینکه بتوانید محتوایی ایجاد کنید که احتمالا در این زمینه رتبه بندی خوبی را از نظر سئو دریافت کنید باید از ایجاد محتواهایی که SERP شما را پاک می کنند خودداری کنید
آیا ایجاد محتوای مرتبط با کرونا کاری هوشمند است؟
در صورتی که میخواهید یک محتوای مرتبط با کرونا را ایجاد کنید، بهتر است که تمرکز خود را روی این کلمه بگذارید. اگر هدف شما این است که در این عرصه به صورت فرصت طلب از موقعیت ایجاد شده استفاده کنید باید از فن های مختلفی که در سایت هایی مانند یوتیوب هم به آن ها اشاره شده است استفاده کنید. در هرصورت ارائه اطلاعاتی که در این زمینه وجود دارد ارزشمند است. در نظر بگیرید که چگونه ویروس را باید در تجارت و مشتریان خود تاثیر دهید. سئو در واقع به شما کمک می کند که برجسته تر شوید.