تولید محتوا به یکی از مهمترین بخش های وب سایت ها تبدیل شده است. به دلیل سخت و چالش برانگیز بودن تولید محتوا بسیاری از مدیران وب سایت ها این کار را به شرکتهای دیگر می سپارند تا فرایند تولید محتوا توسط این شرکت ها ادامه پیدا کند. تعرفه تولید محتوا در این شرکتها بر اساس نوع محتوای درخواست شده ممکن است متفاوت باشد.
تولید محتوای مناسب برای وب سایت ها
امروزه داشتن یک وب سایت پر بازدید آرزوی هر مدیری است. پر بازدید بودن یک وب سایت به این معنی است که محتوای ارائه شده در این وب سایت برای کاربران مناسب بوده و دارای ارزش و اعتبار بالایی است. به همین دلیل کاربران هر روز و یا هر هفته به این سایت ها مراجعه می کنند تا از محتوای قرار داده شده جدید در این سایت ها استفاده کنند.
تولید محتوا در سال های اخیر رشد بسیار بالایی داشته است. شرکت ها و موسسه های زیادی در زمینه تولید محتوا به وجود آمده اند. تعرفه تولید محتوا در هر کدام از این شرکت ها بک مقدار متفاوت است. این نوع تفاوت بر اساس کیفیت کار و نوع محتوای درخواستی است.
تعرفه تولید محتوا و عوامل مؤثر در آن
خدمات تولید محتوای ارائه شده این شرکت ها بر اساس نیاز کاربر بوده و در واقع مشتریان این سایت ها با مراجعه آنها و با بررسی تعرفه تولید محتوا در این سایت ها اقدام به سفارش دهی و درخواست می نمایند. این شرکت ها نیز بر اساس نوع محتوای درخواست شده خدمات خود را به مشتریان خود ارائه می نمایند.
یکی از مهمترین نکات در زمینه تعرفه تولید محتوا کیفیت محتوا می باشد هرچه که محتوا به اصول و استاندارد های سئو نزدیک تر باشد از کیفیت بالاتری برخوردار است. فرقی نمیکند که این محتوا برای سایت تجاری باشد و یا سایت شخصی، رعایت نکات و استاندارد های سئو در محتوا های تولید شده از مهمترین بخش ها است.
تعرفه تولید محتوا در سایت های ارائه دهنده خدمات محتوا
شما می توانید با مراجعه به این سایت ها هزینه ها و تعرفه ها تولید محتوا را بررسی نماید. برای سفارش تنها کافی است با یکی از راههای ارتباطی قرار داده شده در این سایت ها با مدیران آنها تماس برقرار کنید… امروزه تعرفه تولید محتوا قرار داده شده در سایت های مختلف نشان دهنده کیفیت محتوای مورد نظر نمی باشد. چرا که ممکن است بعضی از سایت ها اقدام به درج تعرفه های پایین تر نمایند و در عین حال محتوای ارائه شده از جانب آنها نیز کیفیت بالایی نداشته باشد. همچنین سایت هایی که تعرفه های بالاتر در سایت خود قرار می دهند نیز لزوماً دارای کیفیت بالاتری هستند.
در تعیین تعرفه تولید محتوا عوامل زیادی دخیل هستند اما موارد زیر را می توان مهمترین عوامل در تعیین قیمت محتوای درخواستی نامید:
- مقدار کلمات قرار داده شده در محتوا
- تعداد محتوای سفارش داده شده
- نوع محتوا که ترجمه باشد یا تالیفی یا بازنویسی
همچنین ممکن است بخش های زیر نیز در تعیین قیمت تعرفه تولید محتوا در سایت ها دخیل باشند:
- هزینه قرار دادن محتوا بر روی سایت ها
- تنظیم افزونه ها ی مربوط به سئو در سایت ها (در صورت وجود این افزونه بر روی قالب وب سایت ها)
- استفاده از عکس های اختصاصی در محتوای قرار داده شده در وب سایت ها
- تنظیم موارد سئو سایت ها بر اساس نیاز کاربر
اینها تنها بخش هایی از تعیین قیمت و تعرفه تولید محتوا در سایت ها بود. همچنین مدل های دیگر محتوا مانند محتوا های صوتی و ویدیویی نیز خود دارای تعرفه قیمت های جداگانه می باشند. تعرفه تولید محتوای تصویری مانند اینفوگرافیک ها نیز متفاوت می باشد. به همین دلیل است که کاربران در هنگام انتخاب محتوای مورد نظر باید دقت کافی را به خرج دهند که از انتخاب محتوا هایی که استفاده ای برای آنها ندارند و تأثیر بسیار پایینی در سئوی سایت ها آنها دارند خودداری نمایند.
انتخاب تعرفه مناسب برای تولید محتوا
شما می توانید با مراجعه به بخش های مختلف سایت ها از تعرفه تولید محتوا با خبر شده و با بررسی های لازم یک و یا چند مورد از آنها را بر اساس نیاز خود انتخاب نمایید. بعد از انتخاب نوع محتوا بخش پرداخت هزینه تولید محتوا است که ممکن است در سایت های مختلف متفاوت باشد. هر کدام از سایت ها روش های متفاوتی را برای پرداخت هزینه های تولید محتوا در پیش دارند.
ممکن است در یک سایت از شما درخواست شود که هزینه را به شماره حساب مدیر سایت واریز نمایید. در سایت دیگر ممکن است از شما درخواست شود که هزینه و تعرفه تولید محتوا را با استفاده از سیستم کارت به کارت بانکی واریز نمایید. امروزه سایت های اصلی و پیشرفته در زمینه تولید محتوا در درگاه های پرداخت آنلاین برای ارائه خدمات خود استفاده می کنند. شما به راحتی می توانید در این سایت تعرفه تولید محتوا را بررسی کرده و بعد از انتخاب آن به راحتی نسبت به پرداخت آنلاین آن اقدام نمایید. با انجام پرداخت آنلاین سفارش شما به سرعت در لیست سفارشات در دست اقدام قرار می گیرد و محتوای مورد نظر شما در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما تولید و آماده خواهد شد.
همچنین در بعضی از سایت ها ممکن است پرداخت هزینه تولید محتوا در دو مرحله زمانی انجام شود. به عنوان مثال سایتهایی وجود دارند که برای جلب مشتری بیشتر پرداخت هزینه تولید محتوا را در دو بازه زمانی زیر انجام می دهند.
به عنوان مثال 50% از مبلغ پروژه تولید محتوا در هنگام سفارش پروژه باید پرداخت شود و 50% باقی مانده نیز در زمان تحویل پروژه به مشتری باید پرداخت شود. این نوع پرداخت ها بر اساس شرایط سایت های تولید کننده محتوا می تواند متفاوت باشد. همچنین این نکته نیز باید ذکر شود که بر اساس نوع و شرایط پرداخت هزینه ها ممکن است تعرفه تولید محتوا در سایت های مختلف نیز متفاوت باشد.
شما به راحتی می توانید در سایت ها نسبت به انتخاب و بررسی تعرفه تولید محتوای خود اقدام نمایید و بعد از انجام مراحل سفارش محتوای شما به صورت اتوماتیک وارد روند فرآیند تولید محتوا بر اساس آخرین استاندارد های سئو خواهد شد. همچنین در طول مدت زمانی که محتوای شما قرار است آماده شود شما به راحتی می توانید با نویسنده و تولیدکننده محتوا در ارتباط باشید و پیام ها نقطه نظرات خود را برای ایشان ارسال کنید. همچنین مشاوران و کارشناس مجموعه نیز در طول مدت پروژه در کنار شما بوده و در صورت نیاز مشاوره و راهنمایی های لازم را به شما اعلام خواهند کرد