تعرفه تولید محتوای انگلیسی مزیت بسیار زیادی دارد . امروزه زبان انگلیسی به عنوان زبان مادر ، بیش از 90 درصد وبسایتهای اینترنتی را در اختیار دارد. از مهمترین این وبسایتها میتوان به غولهای بزرگی مانند گوگل، توییتر، فیس بوک، اینستاگرام و بسیاری از موتورهای کوچک و بزرگ جهانی، اشاره کرد.
علاوه بر این وبسایتها ، تعداد بسیار بیشماری از سایتها به طور مستقیم یا غیر مستقیم ، از طریق تبلیغات به زبان انگلیسی ، تامین مالی میشوند و تعرفه تولید محتوای انگلیسی در این سایتها بسیار بیشتر از وبسایتهای فارسی زبان میباشد. چرا که وبسایتهای فارسی زبان در لایههای آشکار و پنهان وب، فقط یک درصد کل وبسایتها را تشکیل میدهند. پس برای تغذیهی این وبسایتها، نیاز به سیستمهای بسیار عظیم تولید محتوا با تعرفه تولید محتوای انگلیسی مناسب برای آنان میباشد. در این مقاله قصد داریم که در ابتدا به توصیف مختصری از مزایا و کاربردهای تولید محتوا به زبان انگلیسی صحبت کنیم و در ادامه به بررسی تعرفه تولید محتوای انگلیسی و عوامل موثر بر آن خواهیم پرداخت. توصیه میکنم تا انتهای متن با ما همراه باشید.
کمک به جهانی شدن وب سایت با ایجاد محتوای انگلیسی و ارزان
در حقیقت ایجاد محتوا به زبان انگلیسی راهی در جهت گلوبالیزیشن (Globalization) و جهانی سازی است که ، تولیدکنندگان فارسی زبان ، این محتواها را برای سایت هایی که به زبان انگلیسی بنیان گذاشته شدهاند، تولید میکنند. به طبع هزینهی آن و تعرفه تولید محتوای انگلیسی خصوصا در وبسایتهای انگلیسی زبان و متعلق به کشورهای انگلیسی زبان بسیار بیشتر است و هزینهها از طریق ارزهای رایج مانند دلار یا یورو یا واحدهای دیگر پولی پرداخت میگردد. خیل عظیمی از محتوا نویسان ایرانی هم، در وب سایتهای تولید محتوای انگلیسی ، مشغول به دور کاری یا فریلنسینگ هستند . از این رو سایتهای بسیار عظیم و بزرگی همانند فریلنسر دات کام یا بسیاری دیگر از این نوع وب سایت ها با جذب آنان، به تولید بیشتر محتوا برای وب سایت های انگلیسی زبان با تعرفه تولید محتوای انگلیسی می پردازند. بهایی که بسیار بیشتر از تعرفه تولید محتوای انگلیسی در ایران است.
تولید محتوا به زبان انگلیسی برای چه افرادی می تواند مفید باشد ؟
• افرادی که صاحبان سایتهایی میباشند که در آن فعالیت هایی به زبان فارسی صورت میگیرد و حالا نیاز به گسترش سایت از طریق زبان انگلیسی دارند
• شرکتها و کمپانیهایی که تعاملاتی خارج از ایران دارند و نیاز دارند تا مطالب خود را به زبان انگلیسی ترجمه نمایند
• بازرگانانی که نیاز دارند با تهیهی بروشورهای و کاتالوگ ها به زبان انگلیسی، بازرگانی خارجی خود را گسترش دهند
• محققان و دانشمندانی که نیاز دارند تا تحقیقات و مطالعات خود را در سطح جهانی به اشتراک گذارند
• دانشجویان و افراد جویای کاری که نیاز دارند با تولید محتوا، رزومهای به زبانی آشنا در جهان داشته باشند
• افرادی که در شبکه های اجتماعی فعالیت میکنند و نیاز دارند تا در سطح جهانی دیده و یا شنیده شوند
اما در وب سایتهای فارسی زبان نیز، تولید محتوا نه تنها به زبان انگلیسی بلکه به کلیهی زبانهای رایج، صورت میگیرد و دارای تعرفه تولید محتوای انگلیسی مناسب تری نسبت به وب سایت های خارجی میباشند. از این رو سفارش دهندگان محتوای انگلیسی ، بیشتر سعی میکنند از وب سایت های داخلی تولید محتوا به زبان انگلیسی استفاده کنند.
برای انجام این کار در هر یک از شرکت های تولید محتوای ایرانی، تیم های تخصصی برای ترجمه متون و تبلیغات کالاها و خدمات به زبان انگلیسی وجود دارد . عوامل زیادی در محاسبه ی تعرفه تولید محتوای انگلیسی وجود دارد که به برخی از آنها در ادامه مطلب اشاره خواهیم کرد:
مزایای تولید محتوای انگلیسی
1) معرفی کسب و کار خود به دنیا:
بسیاری از کسب وکارهای تجاری بزرگ نیاز دارند که محصولات و خدمات خود را علاوه بر داخل کشور، به شرکت ها و کارخانجات صنعتی در سراسر دنیا معرفی کنند. برای اینکار استفاده از بستر اینترنت و تولید محتوای انگلیسی میتواند بهترین انتخاب باشد.
2) زبان انگلیسی یک زبان بین المللی است:
امروزه در سراسر جهان افراد برای برقراری ارتباط و ایجاد مکاتبه با یکدیگر از زبان انگلیسی استفاده می کنند؛ کما اینکه زبان رسمی بسیاری از کشورها چون آمریکا، استرالیا، بریتانیا، هند و … انگلیسی میباشد. با تولید محتوای انگلیسی شما دایره مخاطبان خود را می توانید بسیار گسترش دهید و بازخوردهای خوبی از سراسر دنیا برای کسب و کار خود دریافت کنید.
3) افزایش ترافیک و دیده شدن کسب و کار در اینترنت:
زمانی که شما کسب و کار خود را از طریق بستر اینترنت و تولید محتوای انگلیسی، در معرض دید و بررسی تمام دنیا قرار می دهید، تعداد افراد زیادی ممکن است از سراسر دنیا از وب سایت شما بازدید کنند که این به نوبه خود ترافیک وب سایت شما را افزایش داده و باعث بالارفتن رتبه سایت شما در جستجوهای Google میشود.
4) دریافت بازخورد گسترده:
شما با تولید محتوا انگلیسی می توانید ضمن ارائه اطلاعات به مخاطبان خود در سراسر جهان، نظرات و پیشنهادات آنها را در این زمینه جویا شوید. این میتواند برای بهبود وضعیت و کسب و کار شما مفید واقع شود، چراکه در حکم یک مشاوره و کمک برای شما محسوب میشود.
کاربردهای تولید محتوای انگلیسی
• اهداف تجاری و بازرگانی:
یکی از مهم ترین کاربردهای تولید محتوای انگلیسی معرفی محصولات به مشتریان خارج از کشور، بدستآوردن سفارش خرید، فروش محصول و ارسال آن به کشور مقصد می باشد. طیفی وسیعی از کسب و کارها مثل تولید محصولات کشاورزی، تولید لوازم و محصولات برقی، ابزارآلات صنعتی و … برای یافتن مشتریان بیشتر، از این روش استفاده می کنند تا علاوه بر فروش در داخل کشور، از طریق مشتریان خارجی نیز درآمدی برای خود کسب کنند.
• اهداف علمی و آموزشی:
دانشگاهها و مؤسسات آموزشی برای تبادل، ارسال و دریافت اطلاعات و دانش خود با دانشگاههای خارج از کشور از محتوایی به زبان انگلیسی استفاده میکنند. همچنین دانشجویانی که مقاله در کنفرانس های خارجی ارائه می دهند، باید متن مقاله را به زبان انگلیسی تنظیم کنند. معمولاً این افراد کار تولید محتوا را به اشخاص دیگر که به زبان انگلیسی مسلط هستند میسپارند یا از وب سایت هایی که در تولید محتوای انگلیسی فعالیت دارند، کمک می گیرند.
• وبسایتهای خبری:
دسته هایی از وب سایتهای موجود در اینترنت ضمن ارائه انواع اخبار (سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و …) در داخل کشور تمایل دارند اطلاعات خود را به زبان انگلیسی نیز تولید و منتشر کنند. این وب سایتها معمولاً دوزبانه هستند و مخاطبانی در داخل و خارج از کشور دارند که روزانه اخبار آنها را مورد بررسی و نقد قرار میدهند.
محتوا، صدای شما به مخاطبان و دنیا است
کسانی که با دنیای آنلاین سر و کار دارند، به طور قطع نمیتوانند تاثیر محتوای خوب را انکار کنند و مهم است که بدانید این محتوا چقدر برای پیشرفت کار شما و داشتن یک ارتباط سالم با مشتریان ضروری میباشد.
از طرفی شما همزمان با این که ارتباط خود با مشتریان را نگه میدارید، باید به کیفیت ارتباط خود با موتورهای جست و جو نیز توجه کنید و خود را در بازار رقابت نگه دارید.
همه می خواهند وب سایتشان صفحه اول جستجو گوگل باشد. با این حال، نتایج جستجو تا حدی به زبان بستگی دارد. اگر یک عبارت معین را به زبان اسپانیایی در مقابل انگلیسی جستجو کنید، صفحه اول نتایج کاملاً متفاوت به نظر می رسد
طبیعتاً، هرچه محتوای دیجیتال بیشتری را به یک زبان خاص ترجمه کنید، مشتریان بالقوه ای که به آن زبان صحبت می کنند، راحت تر می توانند سایت شما را پیدا کنند.
یک راهکار ساده برای گسترش عرصهی ارتباطات، افزایش فروش و موفقیت در حوزهی کاری، تولید محتوا به زبان انگلیسی و بازاریابی محتوایی درست و استاندارد است.
محتوا، صدای شما به مخاطبان و به دنیا است و هرچه این صدا رساتر باشد شما با اطمینان بیشتری میتوانید موفقیت خود را تضمین کنید و اگر این صدا به زبانی باشد که اکثریت مردمی که با کار شما در ارتباط هستند بتوانند آن را بفهمند، گسترش شبکهی ارتباطی خود را نیز میتوانید به این موفقیت اضافه کنید.
در واقع، با تولید محتوا انگلیسی (English content production) نشان دادهاید که شما به عنوان صاحب سایت و کسب و کار، قدم لازم را برای درگیر کردن و آگاه ساختن مخاطب خود برداشتهاید و از آن سو نیز مخاطبان به نوبهی خود تلاش میکنند تا خود را با زبان انگلیسی همگام سازند، حتی اگر زبان مادریشان نباشد.
وقتی که شما محتوایی به زبان انگلیسی تولید میکنید، به مشتریان فعلی و احتمالی بیشتری این فرصت را میدهید که شما را ببینند، اطلاعات لازم را کسب کنند و محصولات شما را خریداری کنند یا از مطالب سایت شما استفاده کنند.
شک نداشته باشید که این امر باعث افزایش کیفیت ارتباط، موفقیت در بازار رقابت و کسب رضایت مشتریان خواهد شد.
عوامل موثر در تعرفه تولید محتوای انگلیسی در وب سایت های تولید محتوای ایرانی
محتوا با زبان های مختلف دنیا دارای هزینه های متفاوتی می باشد. این هزینه ها تحت تاثیر عواملی متغیر می باشد. در ادامه به این عوامل خواهیم پرداخت.
1. انتخاب تالیف محتوای انگلیسی یونیک یا ترکیبی و تاثیر آن در تعرفه تولید محتوای انگلیسی:
در حقیقت در این امر و تولید محتوا به زبان انگلیسی و هم چنین تعرفه تولید محتوای انگلیسی دو نوع دسته بندی وجود دارد. در حالت اول سفارش دهنده، خواهان یک متن یونیک و کاملا ً جدید به زبان انگلیسی برای تبلیغ کالا یا خدمت مورد نظر خود میگردد .
در روش اول، تیمی متخصص در خصوص آن خدمت یا تبلیغ یا هر نوع نگارش موضوعی محتوای دیگر، متنی را تولید مینمایند که در اینترنت وجود خارجی نداشته باشد و کاملا ً جدید باشد . البته بسته به نوع خدمت ، ممکن است تشابه هایی در کلمات کلیدی و مرتبط با این نوع تولید محتوا وجود داشته باشد.
این نوع تولید محتوا تقریبا ً به نگارش رسمی ترجمه در دارالترجمه های غیر رسمی، نزدیک است و تعرفه تولید محتوای انگلیسی در این حالت بیش از حالت دیگر است. اما ضمانت فوق العاده ای برای بالا بردن رتبه ی سایت در موتور های جستجو نظیر گوگل را میدهد .
با پرداخت تعرفه تولید محتوای انگلیسی در این حالت تیم متخصص وارد عمل شده و تلاش می شود در حداقل زمان و با رعایت نکات تاثیر گذار بر رتبه سایت مانند سئو ، ایجاد محتوای جذاب و مرتبط ، عنوان بندی مناسب متن و بسیاری عوامل دیگر ، به مشتری تحویل داده شود. تعرفه تولید محتوای انگلیسی گرچه ممکن است، در این حالت اندکی بیشتر باشد، اما به دستیابی به بازه ی بسیار بیشتری از بازدید کنندگان در دیدن مطالب وبسایت می انجامد.
در حالت دوم و ایجاد متنی تالیفی و ترجمه ای مطلب نهایی حاصل کار تیمی است که موضوع عنوان شده و کلمات کلیدی را با در نظر گرفتن همه ی منابع موجود فارسی و انگلیسی تهیه می نمایند. تعرفه تولید محتوای انگلیسی در این حالت کمتر است، اما اثر گذاری آن به طبع نسبت به مورد اول که در بالا ذکر شد کمتر خواهد بود.
با تبدیل شدن بازار جهانی به واقعیتی گسترده، بسیاری از وبلاگ نویسان نیاز به انتخاب دارند، یا باید به تولید محتوا به زبان مادری خود پایبند باشند و بازاریابی برای جمعیت بزرگ انگلیسی زبان را از دست بدهند یا برای تولید محتوا به زبانی که با آن ناآشنا هستند تلاش کنند.
یک راه حل این است که مقالات را به زبانی بنویسید که با آن راحت تر هستید و سپس مترجمی را استخدام کنید که بتواند به شما در این راه کمک کند.
گزینه دیگر این است که تولید محتوای خود را به طور کامل به یک نویسنده ماهر انگلیسی زبان بسپارید.
شکی نیست که محتوا و ویدیوی چند زبانه تجربه کاربری بهتری ایجاد می کند. بیشتر اوقات، مردم از محتواهایی که برای دسترسی به آنها نیاز به زمان و تلاش ذهنی زیادی دارند اجتناب می کنند. مطمئناً، ابزارهای رایگانی مانند Google Translate در دسترس هستند که می توانند به بازدیدکنندگان کمک کنند تا ترجمه محتوا را دریافت کنند. با این حال، انتظار از کاربران برای تکیه بر این ابزارها به این صورت است که:
• مایل و قادر به استفاده از ابزارهای ترجمه رایگان است.
• رمزگشایی ترجمه های ناقص
• درک عناصر ناآشنا مانند قالبهای تاریخ و واحد پول.
همه اینها باعث تحریک می شود. اگر کاربران این گزینه را داشته باشند که از محتوای دیگری که به زبان آنها نوشته شده است استفاده کنند، این کار را انجام خواهند داد.
هشدار!
مترجم گوگل (google translate) ابزاری است که در آن هر متنی را که وارد کنید میتوانید آن را به بسیاری از زبانهای دیگر که مترجم گوگل از آن پشتیبانی میکند ترجمه کنید. کار کردن با آن خیلی راحت است و کافیست متن را کپی پیست کرده و یا تایپ کنید و زبانی که میخواهید متن به آن ترجمه شود را انتخاب کنید. بسیاری از دانشجوها هستند که برای ترجمه برخی متون از این ابزار گوگل استفاده میکنند اما چیزی که در نهایت بدست میآورند چندان جالب نیست.گوگل ترنسلیت هنوز باید مسیر طولانی را طی کند تا بتواند به یک مترجم تمام عیار تبدیل شود.
متن انگلیسی تحویل داده شده به لحاظ ساختاری و معنایی مشکل دارد و این معنا را میدهد که: طراحی سایت وردپرس را ببینید. خوب چنین نتیجهای از منظور اصلی شما خیلی دور است و این معنا را میدهد که نمیتوانید برای تولید محتوای انگلیسی از مترجم گوگل استفاده کنید.
به این مثال در عکس دقت کنید :
گوگل ترنسلیت به اشتباه، جمله You make my heart skip a beat.را به صورت “تو قلبم را وادار میکنی!” ترجمه کرده در صورتی که معنای آن این است : “قلبم برای تو از ضربان باز می ایستد” از این رو؛ ما نتیجه میگیریم که گوگل ترنسلیت فقط معنای سطحی و ظاهری یک جمله را مینویسد، که این ویژگی برای کسانی که کار تولید محتوا میکنند یک کابوس است. پس فقط افراد باسواد میتوانند به این پیشه ورود کنند.
در هر حال هر یک از این حالت ها را انتخاب کنید ، گامی موثر تر از تولید محتوای فارسی برداشته اید ، چرا که تالیف محتوای انگلیسی در هر نوع ، مخاطبان بسیار بیشتری خواهد داشت. این مسئله به رتبه بندی وب سایت شما در گوگل، کمک بسیار زیادی خواهد کرد.
2. تعداد محتوا برای محاسبه ی تالیف محتوای انگلیسی و تاثیر آن در تعرفه تولید محتوای انگلیسی:
عامل بعد در تعرفه تولید محتوای انگلیسی، تعداد محتواهایی است که شما از یک شرکت دیجیتال مارکتینگ برای تولید محتوا به زبان انگلیسی انتظار دارید.
معمولا اگر بخواهیم تعرفه تولید محتوای انگلیسی فایل یونیک کوتاه را برای تبلیغ یک محصول یا خدمت محاسبه نماییم، به هزینه ی زیادی برای تولید آن نیاز نخواهد بود و مثلا برای یک فایل 300 کلمه ای، بهایی بسیار نازل دارد.
کلا حسن تولید محتوا به روش متنی نسبت به نمونه های دیگر دو چیز است : اول ارزانتر تمام شدن محتوا و در ثانی اثر گذاری بیشتر. به نوعی در تولید محتوا ، نگارش و نوشتن و توضیحات درباره هر چیزی به صورت نوشتاری که به آن تولید محتوای متنی اطلاق می گردد، کارآمد ترین نوع تولید محتوا است،
اما با این شرط که تمامی قوانین و ضوابط خاص در آن رعایت شده باشد. عامل دیگر در تعداد تولید محتوا و تعرفه تولید محتوای انگلیسی این است که هر چه تعداد درخواست شما بالاتر باشد، معمولا تعرفه تولید محتوای انگلیسی هم به میزان قابل قبولی کاهش خواهد یافت و حدود 20 تا 30 درصد در کارهای با درخواست تولید محتوای بالا ، تعرفه تولید محتوای انگلیسی را کاهش می دهد.
3. تاثیر تعداد کلمات در محاسبه ی تعرفه تولید محتوای انگلیسی:
اگر محتوا به زبان انگلیسی باشد، محاسبهی تعرفه تولید محتوای انگلیسی یک فایل کوچک تقریبا برای هر کلمه کمی بیشتر از رقم تعیین شده برای محتواهای فارسی است. اما همانگونه که در بالا متذکر شدیم، هرچه تعداد کلماتتان هم بیشتر باشد، تعرفه تولید محتوای انگلیسی کمتر خواهد شد و در کارهای حجیم این اثرگذاری تعرفه تولید محتوای انگلیسی را به شدت کاهش خواهد داد.
4.اهمیت نوشتن محتوای انگلیسی با کیفیت بالا:
همانطور که قبلاً اشاره کردیم، انگلیسی همچنان زبان اصلی جهان برای تجارت، فناوری اطلاعات، شرکت ها و دانشگاه است. هنگام تولید محتوا برای مخاطبان بین المللی یا غربی، استفاده از سطح صحیح و مناسب زبان انگلیسی برای تولید محتوای انگلیسی کاملا ضروری است.
شرکت های دیجیتال مارکتینگ موفق زمان و تلاش زیادی را صرف ایجاد تصویر برند و استراتژی محتوای خود میکنند، آنها واقعاً اهمیت ارائه تصویری با کیفیت به بازار هدف و سایر سهامداران را درک میکنند. با این حال،گاهی برخی از سازمانهای غیر بومی انگلیسیزبان تأثیر منفی تولید محتوای ضعیف نوشته شده بر تصویر آنها را درک نمی کنند.
ناتوانی در صحیح نوشتن انگلیسی ، لحن یا سبک نامناسب برای مخاطب مورد نظر، میتواند منجر به ظاهر شدن شرکت با کیفیت پایین یا (down market) شود و به تصویر و شهرت شرکت آسیب برساند.
در نهایت، در یک محیط تجاری بینالمللی، شرکتهایی که موفق به تولید محتوا به زبان انگلیسی صحیح نمیشوند، تحصیلات ضعیفی دارند و احترام بازار را از دست میدهند. ممکن است مشتریان تصور کنند که اگر شرکت نتواند کنترل کیفیت ارتباطات انگلیسی آنها را حفظ کند، ممکن است توانایی در حفظ استانداردها، محصول یا خدماتی را که ارائه میدهد زیر سوال ببرد.
شرکت وبتو چه خدمات و امکاناتی را در زمینه تولید محتوای انگلیسی ارائه می دهد؟
شرکت رایامارکتینگ با بکارگیری افراد متخصص و حرفهای در زمینه تولید محتوای انگلیسی، انواع محتواهای آموزشی، علمی، خبری و … را به زبان انگلیسی تولید و در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. بعد از مرحله ثبت سفارش، محتوای متنی فارسی توسط کارشناس مربوطه بررسی شده و سپس به زبان لاتین ترجمه می شود. در مرحله بعد این محتوا به جهت بررسی بیشتر و کم کردن ضریب خطا توسط کارشناس دیگری که در همین حوزه فعالیت می کنند مورد بازبینی مجدد قرار می گیرد تا از نظر مسائلی چون غلط املایی، رعایت علائم نگارشی، جمله بندی، روان بودن متن و اصول سئو مشکلی نداشته باشد. در نهایت محتوای موردنظر در اختیار مشتری قرار داده میشود و در صورت رضایت هزینه مربوطه دریافت می شود.
شرکت رایامارکتینگ برای کار تولید محتوا تعرفه های پایین و مقرون به صرفه ای را در نظر گرفته است تا مخاطبان و مشتریان زیادی بتوانند از خدمات آن استفاده کنند. این تعرفهها در کنار کیفیت بالای محتوای تولیدی، رایامارکتینگ را به یکی از بهترین و قابل اعتمادترین شرکتهای فعال در زمینه تولید انواع محتوا در ایران مبدل کرده است. تعرفه های موجود در سطح مناسبی بوده و قابل مقایسه با شرکت های دیگری هست که در زمینه تولید محتوا فعالیت می کنند.
سوالات متداول
-
مزایای تولید محتوای انگلیسی چیست؟
گسترش و توسعه فعالیت کسب و کار آنلاین به سطح جهانی و بین المللی، افزایش تعداد بازدید و ترافیک سایت و بهبود قابل توجه در شاخصههای سئو، انجام تبلیغات گسترده و هدفمند برای بهتر و بیشتر دیدهشدن کسب و کار، یافتن مشتریان خارجی از سراسر دنیا و افزایش درآمد حاصل از فروش
-
آیا محتواهای تولیدشده انگلیسی وبتو سئو شده هستند؟
شرکت رایامارکتینگ در زمینه سئو و اصول مرتبط با آن به صورت کاملاً حرفهای و حسابشده عمل می کند. محتواهای تولیدی این شرکت که به زبان انگلیسی تهیه شدهاند توسط اشخاص و همچنین نرمافزارهای خاصی مورد بازبینی دقیق قرار می گیرد و اشکالات احتمالی آن برطرف میشود تا این اطمینان حاصل شود که محصول نهایی کاملاً یونیک و سئو شده میباشد.
-
ویژگی های افرادی که در زمینه تولید محتوای انگلیسی فعالیت میکنند؟
مسلط به ترجمه و اصول نگارش دستور زبان انگلیسی، مسئولیتپذیر، دقت و ظرافت در انجام کار
-
تعرفه تولید محتوای انگلیسی وبتو؟
تعرفههای موردنظر در سطح مناسب و مقرون به صرفهای تنظیم شده است. این تعرفهها بر اساس تعداد لغات موجود و حجم کلی محتوا، سطح کیفی مورد انتظار مشتری و زمان تحویل تعیین شدهاند. با مقایسه قیمتهای این تعرفهها با شرکتهای دیگر متوجه خواهید شد که رایامارکتینگ خدمات خود را در سطحی مناسب و حتی با قیمت کمتر به مشتریان خود عرضه میکند.