مقالات آموزشی

توضیحاتی درباره مشاوره تامین محتوا مبتنی بر قوانین سئو

مفید بود؟

تامین محتوا مبتنی بر سئو در سال 2022

اگر به دنبال بهبود تامین محتوا خود و بدست آوردن بازدهی واقعی هستید؛ باید از شیوه‌هایی استفاده کنید که واقعا به شما سود می‌رساند. تامین محتوا که رتبه بندی شده است؛ هم ترافیک مخاطبان را هدایت می کند و هم منجر به تمرکز کاربر می شود. زیرا هنگامی که شما برای افراد مناسب و در مسیر درست می‌نویسید، محتوای شما رتبه بالاتری پیدا می‌کند.

تامین محتوا مبتنی بر سئو وقتی ارزشمند است، که درست و براساس اصول خود انجام شود. این اصول که در ادامه آورده شده‌است، می‌تواند روند بازاریابی محتوایی شما را بهبود دهد. زیرا در سال 2022، محتوای سئو شده حداکثر در مورد مخاطب خواهد بود. این سود رسانی از طریق تامین محتوا نباید براساس روش‌های قدیمی انجام شود.

تامین محتوا با نوشتن برای افراد شایسته به کمک کلمات کلیدی هدفمند

اگر شما با کلمات کلیدی مورد نظر، بهینه‌ سازی را انجام دهید، محتوای شده به دست افراد مناسب می‌رسد. اما منظور از کلمات کلیدی هدف چیست؟ می‌توان گفت که این کلمات عبارات کلیدی هستند؛ که مخاطب شما به طور فعال در حال جستجو آن‌ها می باشد. برای یافتن این عبارات باید ابتدا موارد زیر را درک کنید:

  • مخاطبان چه کسانی هستند؟
  • آن‌ها چه نوع اطلاعاتی نیاز دارند؟
  • چرا آن‌ها به این اطلاعات نیاز دارند؟
  • کدام کلمات کلیدی برای پیدا کردن بیشتر استفاده می شود.

سعی کنید کلمات کلیدی مرتبط و سودآوری را پیدا کنید؛ که به تخصص ، محصولات و یا خدمات شما و قصد جستجوی مخاطبان تان مرتبط هستند. سعی کنید با تامین محتوا که براساس کلمات کلیدی که کشف کرده‌اید، و آنچه که مخاطبین‌تان می‌خواهند یاد بگیرند و بدانند، صحبت کنید.

تمرکز بر خوانایی در تامین محتوا سئو شده

تامین محتوا با سئو ویژگی مهمی در قالب خوانایی دارد. زمانی که مخاطبین به سمت صفحه شما هدایت می شوند، باید هر عنصر روی صفحه آن‌ها را وادار به ماندن و خواندن محتوا ‌کند. این مسئله باعث می شود تا گوگل هم امتیاز بیشتری برای شما قائل شود. این علامت بدان معناست که کاربر اطلاعاتی که دنبال می‌کند را پیدا کرده ‌است! این موضوع سیگنال زمان ساکن نامیده می‌شود. و مربوط به زمانی است که کاربر بر روی نتیجه جستجو تا بازگشت به صفحه نتایج کلیک می کند. (بیشتر بخوانید: هزینه سئو)

خوانایی در تامین محتوا با ویژگی های زیر تعیین می شود:

  • نظم و ترتیب
  • سازماندهی محتوا
  • اصول و سیستم علمی آن
  • سادگی هرچه تمام‌تر

در همین رابطه برای اینکه محتوا قابل خواندن باشد، باید انواع اطلاعات را به روشی قابل ‌درک منتقل شود.  و وقتی که محتوای برای افراد بیشتری قابل‌فهم باشد، حساب کنید که این مسئله تا چه حد می تواند به نفع‌تان عمل کند.

بهتر است تامین محتوا خود را عمیق تر انجام دهید.

یک روند مهم SEO برای سال 2022، ایجاد محتوای عمیق و بیشتر در رابطه با یک موضوع است. این کار برای رتبه ‌بندی بالاتر بهتر است. زیرا طبق گفته یک بازاریاب دیجیتال، گوگل در حال تشدید تمرکز خود بر کیفیت محتوا سایت های مختلف است. بنابراین، چگونه باید به تامین محتوا عمیق‌تر ادامه دهید؟

  • پست‌های وبلاگ بلندی را بنویسید. به ۲۰۰۰ کلمه یا بیشتر فکر کنید.
  • موضوعاتی را بررسی کنید که جنبه‌ها و زوایای مختلف زیادی دارند.
  • راهنماهای نهایی را بنویسید.

سعی کنید تا فراتر از تحقیقات سطحی عمل کنید. به جای تمرکز بر جستجو در گوگل، کتاب‌های گوگل، JSTOR، یا انتشارات صنعتی را امتحان کنید. تا اطلاعات و مطالعات جدیدی را پیدا کنید. اگر دسترسی به مقالات منتشر شده برایتان کمی دشوار است سعی کنید تا از مقالات سایت های مختلف با جستجو در گوگل تامین محتوا عمیقانه، و سئو شده خود را انجام دهید. این کار با انتخاب بخش مقالات در هنگام جستجو در صفحه اول گوگل امکان پذیر است.

برای تامین محتوا سعی کنید بر تصاویر و جزئیات بصری تمرکز کنید.

طبق تحقیقات انجام شده در این رابطه، مقالاتی که حاوی تصاویر مرتبط هستند ۹۴ درصد نسبت به مقالات بدون تصویر از طرفداران بیشتری بهره می ‌برند. به همین دلیل است که به معنای واقعی کلمه، برای اطلاع از تصاویر و پاسخ به آنها استفاده بیشتری می شود.

با این حال، تاثیر قرار دادن تصاویر خوب طراحی‌شده، با کیفیت بالا در محتوای شما، بسیار بیشتر از آن است که دو عکس تصادفی و بیش از حد استفاده‌ شده در آن قرار داده شود. جالب است بدانید که این نکته در تامین محتوا باید بیشتر از هر مورد دیگری مورد توجه واقع شود. طبق اصول ثابت شده در این حوزه، همیشه تصاویر بیشتر از یک متن یکدست و طولانی می توانند موثر عمل کنند. با انجام این کار محتوای شما منسجم، حرفه‌ای و معتبر و البته درست به نظر خواهد رسید. بنابراین ایده خوبی است که برای سئو بهتر در رابطه با این موضوع سرمایه ‌گذاری کنید.

تامین محتوا در قالب ارائه تخصصی  

این روزها، گوگل بیش از پیش ارزش نویسندگی را در این رابطه ارزش‌گذاری می‌کند. با توجه به این مورد گوگل دستورالعمل‌ های ارزیابی کیفیت جستجوی به روز شده، خالق محتوا و را به کیفیت صفحات مورد نظر مرتبط می داند. برای رسیدن به این هدف، تامین محتوا تخصصی در صفحات مربوط به سایت شما بسیار ضرورت دارد.

این صفحه که عمدتا بنام وبلاگ سایت شناخته می شود؛ باید دارای ساختار و طبقه بندی مشخص باشد. این مسئله باید درست زمانی که در مورد آنچه که مخاطبین به آن نیاز دارند؛ و از محتوای شما پشتیبانی می‌کنند، با مزایای مرتبط در نظر گرفته شوند. با این حال تخصص را در محتوای مربوط به خدمات و محصولات خود، به طور کامل در نظر داشته باشید. سعی کنید از تکنیک های مرتبط بهره ببرید و با جزئیات این موضوع آشنا شوید.

تامین محتوا با تمرکز بر بهبود سرعت سایت

مطالعه ای توسط Akamai این آمار را نشان داد: 40 درصد از مردم یک صفحه وب را اگر بیش از 3 ثانیه طول بکشد تا به طور کامل بارگذاری شود، رها می کنند. همچنین کاربران نهایی انتظار دارند یک صفحه وب در دو ثانیه یا کمتر بارگیری شود.

سرعت سایت از سال 2010 یک عامل رتبه بندی بوده است و برای جذب کاربران نیز مهم است. اگر زمان بارگذاری شما بیش از 2 ثانیه که زمان استاندارد بارگذاری سایت ها است، می باشد، باید برای بهبود آن گام بردارید. به این دلیل که اگر محتوای شما مفید و جالب باشد، اما زمان زیادی طول بکشد تا صفحه شما به طور کامل بارگذاری شود، بازدیدکنندگان سایت شما را ترک خواهند کرد، زیرا آنها یک تجربه کاربری بدی را داشته اند.

آیا سرعت سایت منجر به بهبود نرخ تبدیل می شود؟ بله اینطور است. مطالعات نشان می‌دهد که چگونه Smashing Magazine زمانی که پایگاه داده خود را که پلاگین‌های قدیمی ایجاد کرده بودند پاک کرد و سپس همه پایگاه‌های داده را در یک پایگاه‌داده ادغام کرد، افزایش چشمگیری را در نرخ تبدیل خود تجربه کرد.

تامین محتوا با تمرکز بر انتخاب عنوان مناسب

محتوای شما ممکن است ارزشمند باشد، اما اگر عنوان شما متوسط ​​باشد، نرخ کلیک شما پایین خواهد بود. سئو سایت خود را با انتخاب عنوان مناسب بهبود ببخشید. به طور متوسط، تعداد افرادی که تیتر را می خوانند، پنج برابر بیشتر از کسانی است که متن اصلی را مطالعه می کنند.

در کپی‌رایتینگ سئو، تیتر شما باید توجه افراد را به خود جلب کند، سپس از آنها بخواهد کلیک کنند و ادامه مطلب را مطالعه کنند. همانطور که یاد می گیرید نویسنده بهتری شوید، ابتدا روی چیزهایی تمرکز کنید که مخاطبان شما آن ها را خواهند دید.

هنگامی که در رتبه ۱۰ تای برتر گوگل قرار می گیرید، اگر تیتر شما قابل کلیک و جذاب باشد، واقعا مهم نیست که رتبه ۱ یا ۴ را داشته باشید، زیرا همچنان بازدیدکنندگان ارگانیک را به سایت خود جذب خواهید کرد. همچنین باید توجه داشته باشید که سرفصل هایی که پیام یا ایده خاصی را منتقل می کنند بیشتر مورد استقبال کاربران قرار می گیرد.

توجه: اگر می خواهید کل عنوان شما در نتایج موتورهای جستجو قابل مشاهده باشد، آن را کمتر از 72 کاراکتر نگه دارید. این کار باعث افزایش نرخ کلیک شما نیز می شود.

تامین محتوا با تمرکز بر نوشتن صحیح توضیحات متا

قبل از نوشتن محتوای خود و قبل از انتشار آن، از توضیحات متا برای کمک به موتورهای جستجو استفاده کنید. توضیحات متا به موتورهای جستجو و جستجوگران کمک می کند تا بفهمند موضوع چیست و چرا کلمات و عبارات کلیدی هدفمند شما همچنان در محتوا ظاهر می شوند.

هنگامی که افراد کلمات کلیدی مرتبط با صفحه شما را جستجو می کنند، گوگل از توضیحات متا در صفحه شما به عنوان یک قطعه استفاده می کند. این متن تعیین می کند که آیا شما کلیک دریافت می کنید یا خیر، مهم نیست که در نتایج جستجو چقدر رتبه دارید. برای اهداف سئو، توضیحات متا باید 150 تا 160 کاراکتر باشد.

چگونه توضیحات متا را می نویسید که توجه مردم را جلب کند و همچنین در گوگل رتبه خوبی داشته باشد؟

مرحله 1: هدف کلمه کلیدی را درک کنید. به عنوان مثال، بگویید شما یک مشاور رسانه های اجتماعی هستید و می خواهید مشتریان را به سمت کسب و کار خود جذب کنید. سپس، کلمه کلیدی اصلی شما ممکن است “توصیه متخصص رسانه های اجتماعی” باشد. وقتی مشتریان احتمالی آن کلمه کلیدی را در جستجوی گوگل تایپ می کنند، فکر می کنید واقعا به چه چیزی علاقه مند هستند؟ آنچه آنها می خواهند واضح است – یک متخصص رسانه های اجتماعی با مشاوره در مورد اینکه چگونه می توانند تجارت آنلاین یا سنتی خود را به سطح بعدی منتقل کنند. توضیحات متا شما باید مرتبط باشد و برای آنها جذاب باشد.

مرحله 2: هنگامی که مقاله یا پست وبلاگ شما نوشته شد، نکته بعدی نوشتن توضیحات متا است. برای نشان دادن، اجازه دهید با نوشتن دو توضیحات متا که سئو پسند و مرتبط با مخاطب هدف ما هستند، نکاتی را به کار ببریم.

الف) با یک سوال شروع کنید: به دنبال نکات تخصصی رسانه های اجتماعی برای به دست آوردن سرنخ های جدید، تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان و بهبود برند خود هستید؟ ابتدا یک هدف مشخص تعیین کنید.

ب) موارد واضح را بیان کنید: بسیاری از شرکت ها از بازاریابی رسانه های اجتماعی صرف نظر کرده اند، زیرا نمی دانند چه کاری انجام دهند. تنها چیزی که نیاز دارید مشاوره تخصصی است که باعث موفقیت شده است.

توجه: لزوماً نیازی نیست که کلمات کلیدی دقیق خود را در توضیحات متا خود بگنجانید، به خصوص زمانی که به آرامی جریان ندارد.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.