انجام تولید محتوا
باید شبیه به یک سیستم مشخص برای شما باشد. نه صرفا یک هدف! این روند باید به سیستمی برای ایجاد اطلاعات مناسب برای مخاطبانتان، تبدیل شده باشد. تولید محتوای مناسب شامل برقراری ارتباط با افرادی میشود که میخواهید با آنها به نوعی صحبت کرده؛ و آنچه را که میخواهید انجام دهید. اهداف مشترک برای سیستم تولید محتوا، ایجاد آگاهی، هدایت و فروش است. نوع محتوایی که شما تولید میکنید باید یکی از این اهداف را برآورده کند. این مسئله برای محتوای نوشتاری، ویدئویی، یا تصویرسازی و .. نیز صدق میکند. پس نوع محتوایی که تولید میکنید چگونگی انجام تولید محتوای مناسب را مشخص میکند.
شما میتوانید انجام تولید محتوا را مطابق با فرمت آن مانند یک وبلاگ، یا یک مقاله، یا یک ویدیو تعریف کنید. اما برای تعریف محتوا، از طریق روشی که میخواهید مخاطبین خود بعد از دیدن آن را مصرف کنند، مفید است. توجه داشته باشید که اگر محتوا را با نتایج خود تعریف کنید، اندازهگیری آن بسیار سادهتر میشود. در نهایت می توانید به خوبی متوجه شوید که آیا این روش تولید محتوا کارایی لازم را دارد یا خیر!
بیشتر بخوانید: هزینه تولید محتوا
انجام تولید محتوا با توجه به انواع اصلی آن
سه نوع اصلی از محتوا وجود دارد. محتوای بنیادین (cornerstone content)، محتوا گیت دار (gated content) و محتوای در حال تکامل (evolving content).
-محتوای بنیادین یا Cornerstone : محتوایی است که تلاش میکند یک موضوع واحد را به یک روش قطعی پوشش دهد. هدف از انجام تولید محتوا در این شیوه اغلب رهبری تفکرات مخاطبان است. شما این نوع محتوا را تولید میکنید؛ تا به نوعی اقتدار خود را با مخاطبینتان برقرار کنید.
– محتوای گیت دار یا Gated: محتوایی است که میتواند برای چیزی ( مانند اطلاعات تماس ) مبادله شود. این محتواها عمدتا به صورت تبلیغاتی و در جهت ارتباط گیری بیشتر با مخاطب ایجاد میشوند.
– محتوای تکاملی یا evolving: یک جریان منظم از محتوای تولید شده را ارائه میکند. انجام تولید محتوا از این دست، ممکن است شبیه به مجموعهای از پستهای وبلاگ، یا گزارشهای خبری معمولی، و یا اپیزودهای عادی یک برنامه را به خود اختصاص دهد. شما محتوای در حال تکامل را تولید میکنید، تا آگاهی های ویژه ای را درباره خود در بین مخاطبان مورد نظرتان، ایجاد کنید.
میزان انجام تولید محتوا مناسب
در ابتداییترین حالت بعد از شناخت انواع اصلی محتوا، باید به میزان تولید آن بپردازید. مقدار واقعی انجام تولید محتوا که به آن نیاز دارید؛ از شرکت به شرکت، و صنعت به صنعت متفاوت است. یک پاسخ کوتاه به این سوال این است؛ که باید حداقل مقدار مورد نیاز برای رسیدن به نتایج مورد نظر خود را تولید کنید. اما برای بسیاری از مردم این موضوع چندان رضایت بخش نیست.
شیوه انجام تولید محتوا بنیادین
ممکن است سادهتر از آنچه که فکر می کنید، تولید محتوای مورد نظر را انجام دهید. محتوای بنیادین، یا کرنر استون باید متفکرانه و کاملا معتبر باشد. پس مدت زیادی طول میکشد تا تولید شود. در نتیجه، سعی بر انجام تولید محتوا به فرم بیش از حد آن، در طی زمان کوتاه و بدون توجه به اصول اولیه باعث، هدر رفت منابع خواهد بود.
زیرا با توجه به ماهیت این نوع محتوا، می توان به آن عنوان بزرگترین منبع هر نوع محتوا را لقب داد. این منابع ممکن است حاوی زمان، یا دانش باشند. اما باید بدانید که محتواهایی که عمدتا بر اساس رهبری فکری بنا نهاده میشوند، به هر دوی این منابع نیاز دارند.
شیوه انجام تولید محتوا گیت دار
محتوای گیت دار، نباید به اندازه هدف نهایی برای رسیدن به اهداف خود قطعی باشد. اما به این دلیل که هدف محتوای gated ایجاد یک اتصال است؛ بنابراین بخشهای بیشتری از محتوای نهایی در این حوزه میتواند به این هدف کمک کند.
محتوای گیت دار میتواند دست کم بخش موثری از جذب مخاطب را برعهده داشته باشد. اما باید توجه داشته باشید که عمدهی مطالب موجود در سایت خود را نباید با انجام تولید محتوا گیت دار پر کنید. در این صورت مخاطب بر اساس آنچه که در ظاهر موضوعات صفحهی شما میبیند قضاوت خویش را انجام خواهد داد. رعایت حد تعادل در تولید میزان این محتوا باید جزء نکات اساسی روند کار شما باشد.
شیوه انجام تولید محتوا تکاملی
محتوای تکاملی به تولید منظم وابسته است. هدف از ایجاد محتوا، ایجاد آگاهی است. پس شما این کار را با ایجاد و توزیع مطالب جدید به طور منظم انجام میدهید. اگر مخاطبین بالقوه شما آگاه باشند که این کار را بطور منظم و با توجه به سلیقهی آنها انجام میدهید، ممکن است کنجکاو شوند؛ تا اطلاعات بیشتری در مورد شما پیدا کنند. در نتیجه انجام آن به طور منظم میتواند در کنار جذب مخاطب، جلوهی بهتری به کسب و کارتان ببخشد.
زیرا هدف از بازاریابی محتوا، کسب مخاطب جدید و متقاعد کردن آنها برای خرید محصول است. اما هدف از انجام تولید محتوا بسیار اصولیتر است. زیرا عمده هدف از تولید محتوای این است که با یک مخاطب، ارتباط برقرار کنید. در نتیجه شناخت تفاوتهای اساسی بین این سه شیوهی اصلی تولید محتوا، به شما کمک میکند؛ که در عین بازاریابی محتوا، تعادل مشخصی را در مطالب و موضوعات خود برقرار نمایید.
استراتژی تولید محتوا برای فضای مجازی چگونه است؟
فضای مجازی به ابزاری اساسی برای بازاریابی انواع شرکتها تبدیل شدهاند. با این حال، فقط ایجاد پروفایل و شروع به ارسال هر چیزی کافی نیست. شما به یک استراتژی تولید محتوا برای تولید محتوای فضای مجازی نیاز دارید. اولین سوالی که میتوانید بپرسید این است که آیا فرمولی آماده برای موفقیت در این کار وجود دارد؟ پاسخ منفی است.
کار با این کانالهای بازاریابی نیازمند رویکردی است که برای ویژگیهای برند شما و مخاطبانی که میخواهد به آن دسترسی پیدا کند، منطقی باشد. با این حال، میتوانید به برخی از دستورالعملهایی که به شما در تعریف استراتژی کمک میکنند تکیه کنید. در مطالب زیر، نحوه انجام کار تولید محتوا برای فضای مجازی را بهتر درک خواهید کرد و نکات خاصی را برای کمک به فرآیند خود کشف خواهید کرد.
حضور آنلاین یک برند بستگی زیادی به توانایی آن در موقعیت مناسب خود در فضای مجازی دارد. اینها کانالهای بازاریابی ضروری هستند، زیرا بسیاری از افراد میتوانند تحت تأثیر این پروفایلها قرار بگیرند و زمانی که نیاز به صحبت با شرکت شما دارند به دنبال آنها بگردند. بنابراین، مشخص است که توسعه استراتژی تولید محتوا چقدر مهم است. فقط برنامه ریزی اقدامات خود از قبل کافی نیست، بلکه آنها را با ویژگیهای منحصر به فرد کسب و کار خود تطبیق دهید. تلاش برای یک استراتژی تولید محتوا برای فضای مجازی مستلزم برخی آمادگیهای اساسی است که به ساختار هر مرحله از فرآیند کمک میکند. اصلیترین آنها عبارتند از:
– اهداف و اقدامات شما، که برای هدایت تمام تلاشهای بازاریابی شما ضروری است.
– درک عمیق هویت برند شما، نحوه قرارگیری آن و ماموریت آن در بازار؛
– دانش در مورد مخاطبانی که قصد دارید به آنها دسترسی پیدا کنید، مدل مشتری ایده آل شما.
– تماس با فضای مجازی فعلی برای درک ویژگیها و منابع قابل استفاده آنها؛
– یک تیم واجد شرایط برای برنامه ریزی و اجرای ایدههای خود، از اتاق خبر گرفته تا طرح، داشته باشید.
بهترین روش برای تولید محتوا برای فضای مجازی چیست؟
پس از این آمادگیها، زمان اجرای استراتژی خود است. این بستگی زیادی به توانایی شما برای افزودن ارزش به تجربه برند در فضای مجازی دارد، بنابراین از داشتن یک تیم واجد شرایط برای کمک به این فرآیند چشمپوشی نکنید. مراحل زیر را برای فعال کردن تولید محتوای خود برای فضای مجازی را بررسی کنید.
ویژگیهای مخاطب هدف خود را در نظر بگیرید
برای موفقیت در هر بخش بازاریابی، باید ویژگیها و نیازهای مخاطب هدف را درک کنید. در فضای مجازی، این موضوع از اهمیت بیشتری برخوردار است. از این گذشته، برند شما برای جلب توجه مشتری بالقوه با چندین پروفایل دیگر رقابت میکند. بنابراین برای برنامه ریزی خود برای مطالعه رفتار مخاطبی که میخواهید بر روی آن تأثیر بگذارید، وقت بگذارید.
شبکههای اجتماعی را انتخاب کنید که برند شما در آن حضور خواهد داشت
حضور در همه فضای مجازی الزامی نیست. حضور آنلاین شما باید استراتژیک باشد و فقط در جایی که منطقی است واقع شود. بازیابی اطلاعات جمعآوریشده در مورد نمایه مخاطبان مورد نظرتان بسیار مهم است. سعی کنید بفهمید که از کدام بخش از فضای مجازی بیشتر برای محتوای شما استفاده میکنند.
یک تقویم سرمقاله برای محتوای خود تهیه کنید
انتشارات منتشر شده در پروفایل برند شما در فضای مجازی را نباید به شانس واگذار کرد. برای حفظ ثبات در پستهای خود و همسویی آنها با استراتژی بازاریابی خود، بسیار مهم است که یک تقویم سرمقاله ایجاد کنید. در این سند، علاوه بر جزئیات دیگری که منطقی است، باید ارائه شود که در چه تاریخی چه محتوایی منتشر میشود. علاوه بر جلوگیری از شکاف در پستهای شما، به شما کمک میکند تا از تمام فرصتهای موجود در دوره استفاده کنید.
محتوای مفیدی ایجاد کنید که قابل اشتراک گذاری باشد
برای انجام این کار، توجه خود را به میزان آگاهی از نیازها و علایق مخاطبان هدف معطوف کنید. فقط پست ایجاد نکنید. هر نشریه باید هدف و پتانسیل بالایی برای اشتراک گذاری داشته باشد.
با زبان مناسب با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید
فضای مجازی در درجه اول ابزار ارتباطی هستند. بنابراین، انتظار میرود که بخشی از استراتژی کانال شما شامل تعامل با مخاطبان باشد. از بی پاسخ گذاشتن افراد، بعلاوه استفاده از لحنی غیر مطابق با تصویر برند خود برای پاسخگویی به عموم، خودداری کنید. همیشه سعی کنید مشکلات پیش آمده را حل کنید و در صورت بروز شبهات، آنها را برطرف کنید.
برای تصمیم گیری بهتر تست کنید
معمولاً در مورد انتخاب های خاص در استراتژی تولید محتوای خود برای فضای مجازی تردید دارید. برای اینکه در اثر بلاتکلیفی فلج نشوید، باید عادت به آزمایش داشته باشید. این شامل آزمایش قالبها و رویکردهای جدید محتوایی به عنوان بخشی از نشر محتوای شما است. برای اینکه بدانید کدام امکانات بهتر هستند، فقط به نتایج خود نگاه کنید.
نتایج خود را دنبال کنید و در رویکرد خود تغییراتی ایجاد کنید
کار شما برای تولید محتوا برای فضای مجازی واقعاً به پایان نمیرسد. باید همیشه در حال تکامل باشد و بر اساس نتایجی که با انتشارات خود به دست میآورید بهبود یابد. ببینید مخاطب شما چگونه به محتوای شما واکنش نشان میدهد. سعی کنید الگوهایی را ببینید که نتایج بهتری را در آینده ممکن میسازد. مهمترین نکته جلوگیری از رکود است. تولید محتوا برای فضای مجازی نیازمند توجه زیاد و تفکر استراتژیک برای ایجاد نتایج مورد انتظار است. مراحل بالا را دنبال کنید تا مطمئن شوید که رویکرد شما دارای تمام عناصر لازم برای افزودن ارزش به تجربه برند است. همچنین، استراتژی خود را با پذیرش ایدهها و روندهای جدید در حال تکامل نگه دارید.
اهمیت فضای مجازی برای کسب و کارها
ارتباط سریعتر و آسانتر
به لطف رسانههای اجتماعی، مشتریان میتوانند اکنون سریعتر و راحتتر از قبل با نماینده خدمات مشتری تماس بگیرند. کسبوکارها همچنین میتوانند سریعتر و آسانتر از قبل شکایات مشتریان را دریافت، بررسی و پاسخ دهند. بسته به صنعت و شکایت، چالشها مطمئناً همچنان باقی هستند، اما خط ارتباطی که زمانی ایجاد آن تا حدودی چالش برانگیز بود، دیگر انجام آن تقریباً دشوار نیست. اکنون سریعتر از همیشه تماس با افراد مناسب، اغلب بدون نیاز به برداشتن تلفن، سریعتر است.
و از آنجایی که افراد و برندهای بیشتری از پلتفرمهای رسانههای اجتماعی برای حفظ ارتباط با افرادی که برای کسب و کارشان اهمیت دارند، استفاده میکنند، آسانتر میشود. مشتریان اکنون میتوانند بازخورد واقعی را در زمان واقعی از طریق بررسی و چت ارسال کنند، چیزی که کسب و کارها برای مدت طولانی برای رسیدن به آن تلاش کردهاند.
نام تجاری شما را قابل ربطتر میکند
یکی از بزرگترین ویژگیهای رسانههای اجتماعی، توانایی آن در انسانی کردن برندهایی است که مردم در طول زندگیشان بیشترین استفاده را میکنند. نه تنها به یک برند جذابیت و حال و هوا میبخشد، بلکه باعث میشود آن را مرتبطتر کند. رسانههای اجتماعی به ما اجازه میدهند تا تصاویر را به اشتراک بگذاریم تا مشتریان و طرفدارانی را دنبال کنیم که تا آخر عمر باقی بماند.
تبلیغ محتوا عالی است
یکی از راههای دستیابی به گسترش یک برند، ارتقای عمده محتوای با کیفیت است. برندهایی که محتوای ارزشمند را با افراد مناسب به اشتراک میگذارند، همیشه یک تمایز بزرگ از آن دسته از برندهایی هستند که به هیچ وجه از این کار غافل نمیشوند. نشان دهید که برند شما کیست، چه چیزی آن را منحصر به فرد و خاطره انگیز میکند، و چه چیزی برند شما را به اهدافش در هر روز، ماه و سال سوق میدهد.
ویدئویی از کارهای روزمره مناسب در شرکت شما میتواند یک نگاه درونی عالی به موفقیت برند شما باشد و مطمئناً درخشش کمی از شخصیت برند آسیبی به آن وارد نخواهد کرد. ایدهها بی پایان هستند. اما آنها را برای مخاطبان خود در یک سطح نگه دارید و اهداف ایجاد این رابطه با مشتریان خود و ارتقای برند خود را به خاطر واقعی بودن آن به خاطر بسپارید.
مدیریت شهرت
حفظ و فراتر از انتظارات به عنوان یک نام تجاری با هر فردی که با آن برند در هر سطحی درگیر است، بسیار پیش میرود. مطمئناً، تبلیغ و به اشتراک گذاری محتوای عالی یکی از راههایی است که یک برند میتواند افراد را جذب کند و همچنین آنها را به برند وفادار نگه دارد. ایده این است که تا حد زیادی تجربیات بد را به حداقل برسانیم و با یادگیری و واکنش از آنها سرمایه گذاری کنیم. رسانههای اجتماعی مکان ایده آل برای انجام این کار است. و شرکتهایی که این را درک میکنند و همیشه بالاتر از بقیه هستند.
خطوط ارتباطی ساده شده و به عنوان رسمی یا غیر رسمی نگه داشته میشوند که هر یک از طرفین فکر میکنند. مشتریان فقط میخواهند که با آنها منصفانه و درست رفتار شود. رسانههای اجتماعی راه سادهای را برای دستیابی به آن به ما ارائه میدهند.
ایجاد سرنخ به طور مستقیم و غیر مستقیم
اکثر بازاریابان و صاحبان مشاغل میدانند که رسانههای اجتماعی ابزاری عالی برای شناختن و حتی درک یک برند هستند، اما همچنان میتوانند به طور مستقیم و غیرمستقیم یک محرک عالی برای سرنخها باشند. بدیهی به نظر میرسد اما اغلب نادیده گرفته میشود. اطمینان حاصل کنید که تبدیل افراد از طریق تمام پلتفرمهای رسانه اجتماعی مورد استفاده برند شما آسان است. همانطور که پلتفرمهای رسانههای اجتماعی در طول سالها تکامل یافتهاند، برای هدایت مشتریان بیشتر و قدرتمندتر شدهاند، به طوری که اکثر پلتفرمها در نهایت فراخوانهای واضحی برای اقدام به صفحات برند، پستها و موارد دیگر اضافه میکنند.
پلتفرمهایی مانند فیس بوک، اینستاگرام و … برای کمک به نمایش CTA برای حسابهای برند که در آن کسب و کارها میتوانند محصولات و خدمات ارائه شده را به نمایش بگذارند، به روز رسانی شدهاند. این باعث میشود فروش واقعی از داخل پلتفرم بیش از هر زمان دیگری رایج باشد. پلتفرمهای رسانههای اجتماعی علاوه بر دکمههای استاندارد Follow و Message که در اکثر حسابها دیده میشود، CTAهای دیگری را نیز به صفحات فرود نمایه اضافه کردهاند.
افزایش دید ارگانیک
به غیر از بک لینکهای تولید شده توسط شبکه و مشارکت، ارزش بالقوه زیادی برای باز شدن از طریق رسانههای اجتماعی وجود دارد. درک اینکه چگونه رسانههای اجتماعی بر سئو تاثیر میگذارند نیز بسیار مهم است. اگرچه اشتراکگذاریهای رسانههای اجتماعی بهعنوان بکلینک واقعی و با ارزش عمل نمیکنند، افراد، برندها، و مدیران وبسایتها/ بازاریابان که محتوای برند شما را از طریق رسانههای اجتماعی میبینند، ممکن است به خوبی به محتوای برند شما پیوند بزنند.
ترافیک وب سایت را افزایش دهید
کانالهای رسانههای اجتماعی مکمل وبسایت برند مکان اصلی آن هستند. رسانههای اجتماعی برای دستیابی به مخاطبان مختلف به شیوهای شخصی، مفید و سرگرمکننده و ارجاع آن دسته از مشتریان بالقوهای است که ممکن است تا به حال فرصت تعامل با آنها را نداشته باشید تا کسب و کار خود را بشناسید و امتحان کنید. این کار در همه مواردی که به درستی انجام شود به خوبی کار میکند.
شاید محصول جدیدی دارید که در اینستاگرام نمایش می دهید؟ نگاهی عمیق به آن محصول (با پیوندهای داخلی و خارجی، تصاویر و ویدیوهای همراه و غیره) در وب سایت داشته باشید تا مردم بتوانند آن را کاملاً درک کنند و بدانند که آیا ممکن است بخواهند آن را بخرند یا خیر. راههای زیادی برای هدایت کاربران به وب سایت یک برند به دلایل ارزشمند و مفید وجود دارد. بگذارید رسانههای اجتماعی وسیلهای باشند که به انجام آن کمک میکند.
بازخورد مشتری
در دنیای تجارت، فروش و سود، صرف نظر از اینکه صنعت شما چیست و به چه کسی بازاریابی و فروش میکنید، تمرکز واقعاً باید روی مشتری باشد. موفقیت، چه به صورت دیجیتالی و چه به صورت سنتی، با درک و ارائه بهترین خدمات به مشتریان با کیفیت ممکن و در عین حال انجام هر کاری که در توان دارید انجام میدهید تا اطمینان حاصل کنید که مشتریان بالقوه شما بهترین تجربه ممکن را با شرکت شما دارند. البته، محصول یا خدماتی که به فروش میرسد باید دارای کیفیت، قابل اعتماد و تحقق باشد. اما همیشه مشتریان ناراضی نیز وجود دارند.
رسانههای اجتماعی به ما کمک میکنند تا این شهرت را حفظ کنیم و به ما ابزاری برای تعامل مستقیم با مشتریانمان میدهند که قبلاً هرگز نداشتهایم. این همچنین به این معنی است که ما بازخورد واقعی مشتری را مستقیماً از منبع دریافت میکنیم، سریعتر از همیشه. کسبوکارها باید از این فرصت شگفتانگیز برای ایجاد برند خود به عنوان یک عملیات واقعی و برای اولین بار برای مصرفکننده استفاده کنند.
مشتریان بالقوه را تحت تاثیر قرار دهید
حفظ شهرت معتبر برند شما فرصتی برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریان بالقوه با نحوه برخورد با سایر تعاملات معمولاً نامرتبط با مشتری است. مردم اغلب به رسانههای اجتماعی و سایتهای بررسی آنلاین مراجعه میکنند – حتی به آنها – اعتماد میکنند تا متوجه شوند که یک شرکت واقعاً چه کسی است. درست مانند بازاریابان، مصرف کنندگان از رسانههای اجتماعی به عنوان ابزاری برای کمک به خرید و تصمیم گیری بهتر به طور کلی استفاده میکنند.
برندسازی
در حالی که نام تجاری اساساً شامل هر ورودی شماره گذاری شده در این ستون میشود، مهم است که بر آن به عنوان یکی از با ارزشترین قابلیتهای رسانههای اجتماعی تأکید شود. ممکن است به اندازه سایر رسانههای بازاریابی نرخ تبدیل را از طریق رسانههای اجتماعی (بسته به ساختار کسب و کار و فروش) مشاهده نکنید. اما تصوری که یک برند ایجاد میکند و شهرت آن میتواند تا حد زیادی از طریق رسانههای اجتماعی افزایش یافته و به نمایش گذاشته شود.
پیامرسانی در پلتفرمهای اجتماعی به ما این امکان را میدهد تا در مورد آنچه برای مشتریانمان مهم است صحبت کنیم. این به ما اجازه میدهد آنها را آموزش دهیم تا زمانی که تصمیمات مهم خرید باید اتفاق بیفتد، برند خود را در ذهن خود نگه دارند. هر پلتفرم از نظر کارهایی که به خوبی انجام میدهد، جمعیت شناسی مخاطبانی که از آن استفاده میکنند و نوع محتوا (و زمان انتشار آن) که به طور منظم پست میشود متفاوت است. پیام های هر برند باید بر اساس آن تنظیم شود.
رقابت خود را پیگیری کنید
کانالهای رسانههای اجتماعی همچنین به ما این امکان را میدهند که نه تنها سایر تاکتیکها و شیوههای بازاریابی، بلکه با تاکتیکهایی که توسط رقبای مستقیم استفاده میشوند نیز در جریان باشیم. و ما میتوانیم از رقابت خود چیزهای زیادی بیاموزیم. هیچ کس کامل نیست و همه ما میتوانیم چیزی یاد بگیریم. هدف نهایی این است که مشتری ما را درک کند و برای رویکرد مقتدرانه ما در زمینه رقابت ما به ما وابسته باشد. ارزش نظارت و یافتن راههایی را دارد که کسبوکار ما میتواند برای آموزش و سرگرم کردن کاربران، و همچنین کارهایی که برند ما به خوبی انجام میدهد، و راههایی را که میتوانیم در سراسر جهان بهتر انجام دهیم، انجام دهیم.
سخن آخر
هر کسبوکاری اهداف و روشهای متفاوتی برای سنجش موفقیت دارد. رسانههای اجتماعی میتوانند به دستیابی به این اهداف کمک کنند، اما مهم است که از هر شبکه به روشی استفاده کنید که به موفقیت برند شما کمک کند. هر برندی متفاوت است. با اجرای نکات بالا به درخشش خود در رسانههای اجتماعی کمک کنید. در صورتیکه قصد داشتهباشید تولید محتوا انجام دهید، پیشنهاد ما انتخاب سایت رایا مارکتینگ میباشد.