اگر در ابتدای آغاز سرمایه گذاری در زمینههای مختلف برای کسب و کار خود باشید؛ احتمالا نام استارتاپ تولید محتوا به گوشتان خوردهاست. استارتاپ تولید محتوا به شما کمک میکند؛ تا در یافتن نویسندگان خبرهای که میتوانند به شما برای تولید محتوا مناسب خود، به دنبال چاره هستید کمک نمایند. امروزه استارتاپ تولید محتوا به تعدادی زیاد شدهاند که هر یک از آنها را میتوان در دسته بندیهای جداگانه قرار داد.
عموما استارتاپ تولید محتوا میتواند در زمینههای مختلف تولید مطلب به یک تا بی نهایت کسب و کار کمک کند تا در عین تولید محتوا مناسب، مخاطبین مناسب خود را نیز بدست آورد. گاهی اوقات ممکن است اینطور به نظر برسد؛ که هیچ پولی برای استراتژی بازاریابی به کمک محتوا و تبلیغات برای آن وجود ندارد. اما این به این معنی نیست که هیچ کاری از دست شما بر نمیآید. استارتاپ تولید محتوا میتواند به شما کمک کند که کلمات مورد نظر خود را به دست آورید، نویسندگان جدید را پیدا کرده و پروژههای موجود را حفظ کنید.
اما قبل از این که ادامه مقاله را مطالعه کنید، پیشنهاد میکنم مقاله تولید محتوا چیست؟ را مطالعه کرده و سپس ادامه دهید.
نقش استارتاپ تولید محتوا
شاید بسیاری از مدیران کسب و کارها گمان کنند؛ که روشهای تبلیغات سنتی بسیار کم هزینهتر و آسانتر از بازاریابی به کمک استارتاپ تولید محتوا باشد. اما بازاریابی به روش تولید محتوا کاملا دوستانه و موثر عمل میکند. دلیل آن هم برقراری ارتباط تنگاتنگ مخاطب با آن است. زیرا تبلیغات سنتی عمدتا به اغراق و تعریف و تمجید از محصولات یا خدمات خود بسنده میکنند. اما کمک گرفتن از استارتاپ تولید محتوا در عین ایجاد حس نزدیکی با کاربر میتواند، به صورت کاملا تکنیکی و تخصصی مطالبی را برای قرار گرفتن در بخش مقالات سایت شما در نظر بگیرند که نوعی تبلیغ رایگان در فضای مجازی هم محسوب میشوند.
شاید برایتان جالب باشد که بدانید در یک تحقیق انجام شده، نزدیک به ۹۰ درصد از شرکتهای نوپا از بازاریابی با کمک استارتاپ تولید محتوا استفاده میکنند؛ و این در حالی است که، ۷۰ درصد از همین شرکتهای نوپا از نتایج بازخوردهای دریافتی به لطف وجود همین مسئله، راضی هستند. شما میتوانید تمام اطلاعات مربوط به بازاریابی محتوا را در اختیار داشته باشید؛ و چگونگی استفاده از این استارتاپها را برای برندتان بدست آورید.
4 هدف و مزایا استفاده از استارتاپ تولید محتوا
بازاریابی با کمک استارتاپ تولید محتوا مزایای زیادی برای پیشنهاد به شرکتهای نوپا، اعم از هزینه تا اثر بخشی کاملا مستقیم دارد. به چند مورد از این مزایای مربوط به استارتاپ بازاریابی محتوا نگاهی بیاندازید:
استفاده از استارتاپ تولید محتوا مقرون به صرفهتر از آن چیزی است که فکرش را میکنید
همانطور که میدانید بازاریابی محتوا یکی از مشهورترین نوع بازاریابی در دنیای امروز است. با توجه به وضعیت بازاریابی در این حوزه و مطالعه اقتصادی انجام گرفته در چند سال اخیر، بازاریابان اغلب انتظار دارند که بازاریابی محتوا در هر جایی از ۱.۵ تا ۵ برابر فراتر از هزینهای که واقعا دارد، باشد. اما حقیقتا استفاده از استارتاپ تولید محتوا در این زمینه هزینههای واقعی مربوط به آن را کاهش داده، و در نهایت برای صاحبان صفحات اینترنتی مختلف این امکان وجود دارد، که با صرف کمترین هزینه بیشترین سود را بدست آورند.
بیشتر بخوانید: هزینه تولید محتوا
استارتاپ تولید محتوا رتبه برند شما را در بین سایرین افزایش میدهد
یکی دیگر از مزایای استفاده از استارتاپ بازاریابی محتوا این است؛ که حضور آنلاین شما را بطور موثری در بین رقبا افزایش میدهد. هرچقدر که استارتاپ مربوطه قدرتمندتر و شناخته شدهتر باشد، این موضوع به نام تجاری شما در هر زمینهی کاری، کمک میکند تا سریعتر از آنچه که تصور میکنید، اعتبار بیشتری دریافت نمایید.
از طرف دیگر زمانی که شما محتوا را به کمک استارتاپهای فعال در این زمینه تولید میکنید، بیشتر میتوانید در وب سایتهای ارتباط جمعی حضور موثر و فعالتری را داشته باشید. همچنین تولید محتوای با کیفیت در این استارتاپها به شما کمک میکند تا بجای تولید بیشمار محتوای نامناسب، تعداد مشخصی محتوا درست و مخاطب محور داشته باشید.
استارتاپ تولید محتوا به رشد کسب و کارتان کمک میکند
در حدود ۶۶ درصد از شرکت های نوپا بیان داشتند، که استفاده از استارتاپ تولید محتوا عامل اصلی رشد کسب و کار آنها بودهاست. و این در حالی است که در حدود ۳۴ درصد از شرکتهای نوپا، بازاریابی محتوا با این استارتاپها را محرک اصلی رشد خود دانستهاند. زیرا حدود ۷۰ درصد از مردم اظهار میکنند، که آنها به اطلاعاتی که در وب سایتهای مختلف پیدا کردهاند اعتماد میکنند.
در نتیجه به جرات میتوان گفت که عمده رشد کسب و کارهای مختلف در هر زمینه و در هرکجای مسیر بازاریابی خود که باشند، به استارتاپهای بازاریابی محتوا وابستهاند. وجود این اعداد و ارقام ثابت میکند که بسیاری از مردم با اعتماد به محتوای شما به سمت محصولات و خدماتتان جذب میشوند. حضور استارتاپهای تولید محتوا کمک میکند تا با سرعت هرچه تمامتر به مشتریان بالقوهای برسید که در جستجوی اطلاعات مورد نیازشان تنها با چند کلیک، به دنیای شما وارد خواهند شد.
استارتاپ تولید محتوا قدرت و تخصص شما را تعیین میکند
اصولا مردم میخواهند با شرکتهایی کار کنند که میدانند کار و تخصص آنها در چه زمینهای است. تولید و انتشار محتوای موضوعات مربوط به حوزه کاریتان، به کاربران برای پیدا کردن مطلب مورد نظرشان در زمینههای مختلف این امکان را میدهد؛ که بدانند شما در چه حوزهای، چه فعالیت و چه میزان تجربهای دارید. استارتاپ تولید محتوا میتواند به عنوان یک مشاور باتجربه و دلسوز، به شما در این مسیر کمک نماید.
چگونه استارتاپ محتوا میتواند محتوای ارزشمند تولید کند؟
ابتدا باید بدانید که بازاریابی محتوا یک استراتژی است که به دنبال جذب و حفظ مشتریان با ارائه محتوای آموزنده، سرگرم کننده و مشتری مدار است که باعث ایجاد رابطه و ایجاد اعتماد میشود. همهگیری کرونا ما را در موقعیتی دردناک قرار داد و باعث شد که برندها با مشتریان خود همدلی کنند. اگر علاوه بر ایجاد محتوای ارزشمند و مرتبط، عناصر سنجشی نیز داشته باشید، موفق خواهید بود. اندازهگیری تأثیر کارتان به درستی به شما اجازه میدهد تا خود را با بازار تطبیق دهد، از نتایج استفاده کند، در صورت لزوم تکرار کند و اگر چیزی جواب نداد، استراتژی را تغییر دهد.
مطمئن شوید که مخاطبان خود را میشناسید تا مشخص کنید که قرار است چه محتوایی به آنها بدهید. فرمتها و کانالهایی که قرار است استفاده کنید را در نظر بگیرید. اطمینان حاصل کنید که فردی را دارید که آن را به درستی اجرا میکند. استراتژی محتوا چیزی نیست که به صورت پراکنده انجام دهید، بلکه باید به فعالیت مستمر شرکت شما تبدیل شود.
ایجاد یک استراتژی محتوا نتایج موثری را برای شما به ارمغان میآورد، اما اگر نمیدانید چگونه این کار را انجام دهید، پیشنهاد میکنیم با یک متخصص همراه باشید. متوجه خواهید شد که نتایج همیشه برای شرکت شما مثمر ثمر خواهد بود.
مزایای بازاریابی محتوا توسط استارتاپها
1. سئو و ترافیک سایت افزایش مییابد
هر کسی که در مورد بازاریابی داخلی جدی است میداند که بدون استراتژی محتوای مرتبط نمیتوانید در سئو برنده شوید. در واقع، تولید محتوای موثر، پایه و اساس و بهترین راه برای افزایش ترافیک وب سایت است. بعد از اینکه به مسائل فنی سئو در وب سایت خود پرداختید، آیا عقب مینشینید و منتظر میمانید؟ البته که نه. استارتاپ تولید محتوا به طور مداوم محتوای با کیفیتی برای شما تولید میکند که مخاطبان شما را هیجان زده میکند. وقتی محتوای مفیدی تولید میشود که به سؤالات جستجوگران پاسخ میدهد، Google با رتبهبندی بهتر در صفحات نتایج موتور جستجو، به شما پاداش میدهد. علاوه بر این، بک لینکها از وب سایتها و وبلاگهای معتبر، اعتماد گوگل را به سایت شما افزایش میدهد. آنها محتوای منحصر به فردی را میخواهند که هیجانانگیز، جذاب، آگاهکننده، الهامبخش و سرگرمکننده باشد.
2. آگاهی از برند ایجاد میشود
شرکت مزدا یک مثال عالی برای نحوه ایجاد آگاهی از برند توسط انواع مختلف محتوا است. مجله Zoom-Zoom این شرکت یکی از بهترین نمونههای بازاریابی محتوا در صنعت خودرو است. این مجله نگاهی به آزمایش خودروهای مزدا، داستانهای سرگرمکننده در مورد چند ایالت و نکات برجسته کارمندان را ارائه میدهد. روند کار به این صورت است که هر کسی با محتوای شما که توسط استارتاپ محتوا ایجاد شدهاست، مواجه شود، به آن مراجعه میکند، سپس آن را به اشتراک میگذارد و دیگران با آن مواجه میشوند و قبل از اینکه متوجه شوید، افراد جدیدی از طرفداران برند خودتان دارید.
3. از طریق چندین فرمت با مخاطبان خود ارتباط برقرار خواهید کرد
مشتریان بالقوه شما همگی نیازهای منحصر به فردی دارند، و قالبی جهانی وجود ندارد که برای هر نیازی مناسب باشد. برخی افراد یادگیرنده بصری هستند، در حالی که برخی دیگر خواندن را ترجیح میدهند و برخی دیگر ترجیح میدهند فقط یک ویدیو تماشا کنند یا به پادکست گوش دهند. پس استارتاپ تولید محتوا قالبهایی را ارائه میدهد که نیازهای مختلف مشتریان را برآورده میکنند. اینها ممکن است شامل موارد زیر باشد:
– پستهای وبلاگ
– تصاویر اینفوگرافیک
– عکس
– فیلمها
– پادکستها
– وبینارها و کلاسها
– ایمیلها
– مصاحبهها
– پرسش و پاسخ زنده و….
قالب میتواند با توجه به آنچه که برای مخاطب مناسبتر یا مفیدتر است تغییر کند، و فضای زیادی برای آزمایش نحوه ارائه اطلاعات وجود دارد.
4. به تعامل و نتایج روابط عمومی در رسانههای اجتماعی کمک میشود
وقتی بازدیدکنندهای به محتوایی در سایت شما میرسد و آن را مفید، هوشمندانه، تاثیرگذار، قدرتمند یا سرگرمکننده میبیند، به یکی از طرفداران احتمالی برند شما تبدیل میشود. هنگامی که یک حامی برند ایجاد کردید، آن شخص شما را در رسانههای اجتماعی دنبال میکند و واقعاً با تجارت شما درگیر میشود. او محتوای شما را با دوستان خود (و احتمالاً هزاران نفر از دوستان آنلاین خود) به اشتراک میگذارد. وجود این حامیان برند بدون محتوای عالی امکان پذیر نیست.
آنها نمیتوانند محتوای شما را به اشتراک بگذارند و به برند شما کمک کنند تا افرادی از فالوورها را ایجاد کند، اگر در وهله اول چیزی برای ارائه نداشته باشید. وبلاگها و نشریات با اعتبار بالا تشنه اشتراک گذاری اطلاعات هستند. وقتی محتوای شما آن اطلاعات را ارائه میدهد، به آن ارجاع میدهند. هنگامی که یک وبلاگ یا سایت رسانهای برتر چیزی برای به اشتراک گذاشتن دارد، ناشران دیگر شروع به پیوند به محتوای شما میکنند و این تاثیر ترکیبی سئو، روابط عمومی شما را تقویت میکند.
5. از مخاطبان خود حمایت خواهید کرد
بازاریابی محتوا و سئو منحصر به فرد هستند: آگاهی، توجه یا تصمیم. مهم نیست که مشتری شما در کجای مسیر خرید خود است یا به دنبال چه چیزی است، استارتاپ تولید محتوا میتواند محتوایی را تولید کند که نیازهای آنها را در زمان دقیقی برطرف کند. اگر شما یک خرده فروش پوشاک هستید، ممکن است یک مشتری در مرحله آگاهی به دنبال آخرین روندها باشد، علاقه خود را به مد تغذیه کند یا برای یک نگرانی خاص به دنبال کمک باشد. محتوای شما میتواند این نیاز منحصر به فرد را برآورده کند، پس استارتاپ تولید محتوا محصولات شما را به عنوان نمونه ارائه میدهد.
از طرف دیگر، مشتری در مرحله بررسی، حس کلی از آنچه میخواهد دارد. اما، آنها منتظر محتوای شما هستند تا آنها را متقاعد کند که شما بهترین گزینه را ارائه میدهید. وظیفه محتوای شما این است که به آنها یادآوری کند که چرا با خرید محصول احساس خوبی دارند.
6. نرخ تبدیل بهبود مییابد
سایتی با نرخ تبدیل پایین مانند کسی است که آب را در یک سطل سوراخ میریزد. بسیار سخت کار میکنند در حالی که با تعمیر سطل میتوان کارهای زیادی انجام داد! چه نرخ تبدیل شما پایین باشد، چه متوسط یا بالا، تقویت استراتژیک آن همیشه ایده درستی است. با فرض اینکه مشکل طراحی سایت عجیبی ندارید، بهترین راه برای انجام این کار استفاده از مزایای بازاریابی محتوا از طریق استراتژیهای تولید تقاضا است. کارهایی که استارتاپ تولید محتوا با محتوا میتواند برای شما انجام دهد:
– به برند شما زندگی ببخشد
– به مصرف کنندگان کمک کند تا محصولات یا راه حلهای جدید را کشف کنند
– داستانی ایجاد کند که مشتری میخواهد در آن شرکت کند
– به مخاطبان شما کمک کند احساس کنند به یک گروه تعلق دارند
– محصول را بفروشد
– به سوالات پاسخ دهد
– به نگرانیها رسیدگی کند
– ایجاد اعتماد کند
7. تعداد مشتری و فروش افزایش مییابد
خرده فروشان چرخه فروش سریعی دارند. برای برخی از محصولات و خدمات، مشتریهای جدید به ماهها یا حتی یک سال زمان نیاز دارند تا تصمیمات خرید را بگیرند. در واقع، محتوای مرتبط یکی از مؤثرترین ابزارهای پرورشی موجود برای چرخههای فروش طولانیتر است. این کار افراد را درگیر میکند و آنها را در سفر خرید حرکت میدهد.
8. وابستگی به برند و وفاداری به آن ایجاد میشود
وقتی برند شما وارد عمل میشود تا دقیقاً محتوای مورد نیاز مشتری را در زمان مناسب ارائه دهد، محتوای ارزشمند شما مجموعهای از ابزارها را در اختیار بازدیدکنندگانتان قرار میدهد تا از آنها برای حل مشکلات خود استفاده کنند. اگر استارتاپ تولید محتوا آن را با یک شخصیت برند جالب (یا خنده دار، یا سرگرم کننده یا جسورانه) هماهنگ کند، به زودی مردم نیز از نظر احساسی روی برند شما سرمایه گذاری خواهند کرد. به MoonPie فکر کنید که به خاطر شوخیهای توییتریاش معروف شده است. مردم به MoonPie نه فقط به این دلیل که محصول را دوست دارند، بلکه به این دلیل که برند را نیز دوست دارند، توجه دارند.
با تمام این مزایای بازاریابی محتوا، خیلی زود، شما را تبدیل به برندی میکند که مخاطبان شما زمانی که به اطلاعات مرتبط با حوزه تخصصی شما نیاز دارند به آن تکیه میکنند. این حس اعتماد باعث وفاداری میشود.
نکات استارتاپ بازاریابی محتوا
جستجوی موضوعات داغ صنعت
اگر به تازگی شروع به کار کردهاید، احتمالاً در نحوه ایجاد یک استراتژی بازاریابی محتوای موفق کمی گم شدهاید. میتوانید ایدههایی را از محتوایی که قبلاً موفق است انتخاب کنید. به عبارت دیگر، در مورد آنچه که قبلاً روی مخاطبان هدف شما تأثیر گذاشته است، تحقیق کنید تا به ایدههای موضوعی برسید. در صورت تمایل، میتوانید محبوبترین مقالات در یک دامنه خاص را نیز بیابید. و سپس میتوانید این ایدهها را در استراتژی بازاریابی محتوای خود برای استارت آپها پیاده سازی کنید.
هدف یک استراتژی محتوای خوب، ایجاد چیزی کاملاً تازه بر اساس این نتایج است. آنچه ایجاد میکنید باید مفیدتر و جالبتر از مقالهای باشد که ایده خود را از آن استخراج کردهاید. برای مثال، متوجه میشوید که مقالهای که نکات کاهش استرس را برای کارآفرینان ارائه میکند، عملکرد خوبی دارد. میتوانید مقاله مفصلتری بنویسید که دستورالعملهای تمرینی گام به گام و دستور العملهایی برای کاهش استرس ارائه میدهد. یا میتوانید محتوای متنی محبوب را به چیزی جذابتر تبدیل کنید، مانند یک محتوای ویدیویی اینفوگرافیک یا آموزنده.
ارسال پستهای مهمان به سایتهای معتبر
کارآفرینان و استارتآپهای جدید با ایجاد مخاطب از طریق بازاریابی محتوایی خود مبارزه میکنند. شما ممکن است در زمینه کاری خود متخصص باشید. اما اگر مخاطبی برای دیدن آن ندارید، ممکن است بازاریابی خودتان و اجرای یک استراتژی بازاریابی محتوای موثر برای استارتآپها چالش برانگیز باشد. این بدان معنی است که شما باید کانال دیگری را انتخاب کنید که به شما کمک میکند به یک مخاطب هدف ثابت برسید. بهترین گزینه استراتژی محتوای شما این است که با سایتهای معتبر و معتبری که قبلاً خوانندگان وفادار دارند ارتباط برقرار کنید.
هدف ارسال پستهای مهمان به این سایتها است که بک لینکهای ارزشمندی را در اختیار شما قرار میدهد، ترافیک سایت شما را افزایش میدهد و بازاریابی محتوای شما را افزایش میدهد. و با ارائه محتوای تازه به وبلاگ آنها به آنها کمک خواهید کرد. ثابت شدهاست که وبلاگ نویسی مهمان از طرق مختلف باعث افزایش رشد میشود. از طریق جستجوی گوگل میتوانید به راحتی فرصتهای پست مهمان را برای گنجاندن در استراتژی محتوای خود پیدا کنید. فرض کنید شما در صنعت تامین مالی هستید و تمرکز اصلی شما روی استارت آپها است. برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی محتوای موثر برای استارتاپها، باید وبسایتهایی را پیدا کنید که فرصتهای ارسال مهمان را فراهم میکنند و صاحبان کسبوکارهای نوپا را تامین میکنند.
محتوای بصری بیشتری ایجاد کنید
یک تصویر به احتمال زیاد اکثریت قریب به اتفاق مردم را به خود جلب میکند. و مردم میتوانند تصاویر بصری را بسیار سادهتر از متون پردازش کنند، که پدیدهای به نام جلوه برتری تصویر است. بنابراین، بازاریابی محتوا برای استارتآپها باید شامل تولید اینفوگرافیک، محتوای گرافیکی یا ویدیویی گهگاهی در کنار وبلاگهای معمولی شما باشد. شما به راحتی میتوانید این نوع محتوا را از طریق کانالهای رسانههای اجتماعی و بازاریابی ایمیلی به اشتراک بگذارید. از طرف دیگر، اگر فقط پیوندهای مقاله را به اشتراک بگذارید، ممکن است متوجه شوید که برخی از افراد زحمتی برای کلیک کردن روی پیوند ندارند، که میتواند به استراتژی محتوای شما آسیب برساند.
به طور منظم محتوا تولید کنید
ثبات برای موفقیت هر بازاریابی محتوایی برای استارت آپها بسیار مهم است. شما باید به طور منظم محتوا تولید کنید و به خوانندگان خود ثابت کنید که میتوانند به شما اعتماد کنند. ممکن است امکان ایجاد هر روز یک پست وبلاگ جدید وجود نداشته باشد، به خصوص اگر محتوای با کیفیتی میخواهید. اما بازاریابی محتوای شما باید یک برنامه محتوایی داشته باشد که در آن هر هفته یا بیشتر یک پست وبلاگ جدید داشته باشید.
حتی میتوانید سعی کنید هر هفته حداقل دو وبلاگ جدید پست کنید. و میتوانید خلاصه هفتگی را ارسال کنید تا مشترکان خود را در مورد پستهای جدید بهروز نگه دارید. این نوع ایمیل مارکتینگ میتواند خوانندگانی را جذب کند که سایت شما را به طور منظم چک نمیکنند، اما در خلاصه هفتگی شما مشترک میشوند.
محتوای خود را در رسانههای اجتماعی تبلیغ کنید
بازاریابی رسانههای اجتماعی و بازاریابی محتوا برای استارت آپها باید دست به دست هم بدهند. وقتی پستهای وبلاگ جدیدی تولید میکنید، بسیاری از خوانندگان ممکن است متوجه نشوند زیرا به طور منظم وبلاگ شما را بررسی نمیکنند. اما میتوانید با تبلیغ محتوا در کانالهای رسانههای اجتماعی مانند فیس بوک، لینکدین و غیره به آن خوانندگان دسترسی پیدا کنید. نمیتوان انکار کرد که برای اجرای کامل استراتژی بازاریابی محتوا برای استارت آپها به رسانههای اجتماعی نیاز دارید.
پستهای رسانههای اجتماعی معمولاً زمانی که پیوندی را به اشتراک میگذارید یک تصویر پیشنمایش دارند. اما این ممکن است برای ترغیب افراد به کلیک بر روی پیوند برای خواندن کل پست وبلاگ کافی نباشد. در عوض، میتوانید تصویری برای توضیح چند نکته در پست ایجاد کنید. سپس میتوانید پیوندی به پست کامل وبلاگ در عنوان/توضیحات اضافه کنید. به عبارت دیگر، شما یک پیش نمایش واقعی از محتوای وبلاگ را به مردم ارائه خواهید داد.
میتوانید با استفاده از تبلیغات پولی، دید پست را بیشتر کنید. از طریق پستهای تقویت شده، میتوانید مخاطبان هدفی مشابه دنبال کنندگان فعلی خود جذب کنید. آنها ممکن است قبلاً هرگز نام شما را نشنیده باشند، اما ممکن است با دیدن پست حمایت شده در فید خبری خود، کنجکاوی آنها را برانگیزد.
بهترین زمان برای ارسال محتوا را انتخاب کنید
زمان بندی جنبه مهم دیگری است که میتواند بر موفقیت محتوای شما تأثیر بگذارد. مخاطب هدف شما تمام روز و هر روز آنلاین نخواهد بود. زمانها و روزهایی وجود دارد که آنها بیشتر فعال هستند، که در حالت ایده آل بهترین زمان برای ارسال محتوا است. بنابراین هنگامی که لینک پست جدید خود را توییت میکنید، یا یک اینفوگرافیک جدید را در فیس بوک به اشتراک میگذارید، زمانی از روز را انتخاب کنید که به احتمال زیاد مخاطبان شما متوجه آن شوند.
سخن آخر
این چند نکته موثر برای بازاریابی محتوا برای استارت آپها میتواند به شما کمک کند تا در تلاشهای بازاریابی محتوای خود برتر باشید. همانطور که میبینید، استفاده از این نکات برای بازاریابی محتوا برای استارتاپها آسان است و از این رو، هم برای کارآفرینان تازه کار و هم برای کارآفرینان باتجربه مناسب است. همه چیز به دانستن شاخصهای عملکرد کلیدی در مورد آنچه که مخاطبان هدف شما دوست دارند و توزیع محتوا از طریق کانالهایی که آنها به آنها مراجعه میکنند، برمیگردد.
در صورتیکه قصد داشتهباشید تولید محتوا انجام دهید، به شما پیشنهاد میکنیم سایت رایا مارکتینگ را انتخاب کنید تا سفارش خود را بیشترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.