مقالات آموزشی

چگونگی تولید یک محتوا خوب و نکات آن

مفید بود؟

چگونه یک محتوای خوب تولید کنیم؟ این سوالی است که هر تولید کننده محتوا با آن برخورد می کند. شما زمانی که به عنوان یک تولید کننده محتوا در حال فعالیت برای تولید محتوا هستید، به دنبال این قضیه هستید که محتواهایی که تولید می کنید، با کیفیت باشد، مناسب باشد و کسی که قرار است از محتوا شما بهره بگیرد، احساس خوشایندی بعد از مطالعه محتوا داشته باشد. همه این‌ها خواسته های یک تولید کننده محتوا حرفه‌ای می‌باشد.

نکات تولید محتوای خوب

برای تولید محتوا وقت کافی اختصاص دهید

این که چگونه محتوای خوب تولید کنیم نکته‌ای بسیار مهم است. مهم ترین چیزی که شما باید به عنوان تولید کننده محتوا، یا کسی که می‌خواهید محتوا سفارش دهید بدانید این است که نوشتن محتوای خوب چیزی است که شما به عنوان نویسنده آن را انتخاب می‌کنید. برای این کار دو راه در پیش دارید. همچنین نکات مهمی را در رابطه با تولید محتوا چیست؟ بدانید. راه اول این است که برای تولید محتوا وقت کافی اختصاص دهید و محتوایی تولید کنید که ارزش و اعتبار کافی داشته باشید. اما راه دوم این است که زمان بیشتری صرف کنید و با دقت به جزئیات توجه کرده و محتوایی بنویسید که کاملاً بی نقص بوده و خواننده را مجذوب خود نماید.

محتوای خوب

زمانی که به عنوان تولید کننده محتوا، به دنبال تولید محتوای خوب می‌باشید، باید چندین نکته را رعایت کنید. و اگر اینکه شما هم بسیار با این سوال رو به رو می‌شوید که محتوای خوب چه ویژگی‌هایی دارد. فراموش نکنید اگر قصد دارید به عنوان تولید کننده محتوا در این حوزه فعالیت داشته باشید، همیشه باید محتواهای خوب و عالی را تولید کنید تا بتوانید نظر همه را به خود جلب کنید و در این حوزه فعالیت مستمر داشته باشید و موفق باشید.

اگرچه تولید محتوا پرخرج بود ولی رایا مارکتینگ با راهکاری ویژه توانسته است ضمن حفظ کیفیت، هزینه تولید محتوا را به شدت کاهش دهد.

خوب گوش کنید

شاید بگویید که ما به عنوان تولید کننده محتوا با گوش کردن چگونه محتوای خوب تولید کنیم؟ زمانی که از شما خواسته می‌شود که در رابطه با یک موضوع خاص یک محتوا تولید کنید، می‌بایست بسیار با دقت به خواسته‌های کارفرما یا شخصی که سفارش تولید محتوا (Content production order

) را می‌دهد، گوش کنید. باید کاملا آگاه باشید که چه نوع محتوایی را از شما درخواست دارند. هدف کارفرما از تولید محتوا به وسیله شما چیست. شما باید در رابطه با محتوایی که قصد دارید تولید کنید،

موضوع آن باید برای شما باید کالا شفاف و روشن باشد. برای اینکه بتوانید یک محتوای خوب تولید کنید، باید اگر در رابطه با موضوع مورد نظر هرگونه سوال یا ابهامی که دارید را به طور شفاف بیان کنید و پاسخ مناسب را دریافت کنید. این مسئله بسیار مهم می‌باشد که محتوای تولید شده توسط شما، همانگونه که کارفرما انتظار داشته است، باشد. در بسیاری از مواقع شاهد این مسئله هستیم که بعد از اینکه کار تولید محتوا صورت می‌گیرد و به کارفرما تحویل داده می‌شود.

محتوای تولید شده با آنچه که کارفرما در نظر داشته مغایرت داشته است. در این مواقع یا همکاری ها قطع می شود و یا اینکه دو مرتبه شما می بایست محتوایی مناسب نظر کارفرما تولید کنید.

همیشه روی ایجاد عناوین قوی تمرکز کنید

این که چگونه محتوای خوب تولید کنیم تا حد زیادی به انتخاب عنوان و موضوع هم بستگی دارد. برای تولید محتوای خوب، انتخاب عنوان قوی و انتخاب موضوع بسیار مهم است. همیشه  برای ایجاد عنوان مناسب و قوی وقت کافی بگذارید.

در انتخاب موضوع برای تولید محتوا هم می‌توانید از کارفرما بپرسید. عنوان خوب باعث خواهد شد که توجه خوانندگان و مخاطبان سایت به متن شما جلب شود. به عبارتی شما می‌توانید با یک عنوان قوی مخاطبان بیشتری را به سمت مطلب مورد نظر هدایت کرده و در نهایت اگر قصد فروش محصول یا معرفی برند خود را دارید به این هدف دست خواهید یافت.

به ظواهر توجه کنید

اگرچه می‌گویند که یک کتاب را بر اساس جلد آن انتخاب نکنید، اما در مورد اینترنت و رسانه های اجتماعی این موضوع فرق می‌کند. زیرا ما فضا و زمان کافی برای جلب توجه کاربران و مخاطبان با طیف وسیعی از سلیقه‌ها را نداریم و در سایت‌ها یا در صفحات اجتماعی اگر عنوان خسته کننده یا بی ربطی را انتخاب کنیم به احتمال خیلی زیاد، کاربران از کلیک کردن بر روی عنوان محتوا صرف نظر کرده و به سراغ مطالب دیگری خواهند رفت.

انتخاب عنوان

انتخاب عنوان مناسب برای متن می‌تواند موضوع هوشمندانه‌ای باشد. زیرا عنوان محتوای شما در مکان های مختلفی قابل مشاهده خواهد بود. قبل از شروع ایجاد یک محتوا، انتخاب عنوان مناسب و عنوانی که بتوان برای موتورهای جستجو بهینه سازی کرد و همچنین مورد پسند کاربر باشد باید به عنوان اولویت اصلی تولید محتوای خوب در نظر گرفته شود. به خصوص در شبکه‌های اجتماعی و RSS ها و همچنین اشتراک‌های ایمیل این موضوع ارجحیت بالاتری خواهد داشت.

در رابطه با موضوع تحقیق کنید

لازم نیست که شما برای تولید یک محتوا خوب در همه زمینه‌ها و حوزه‌ها سر رشته داشته باشید. اگر شما در یک حوزه حتی اطلاعات کمی داشته باشید، قطعا می‌توانید یک محتوای خوب تولید کنید، اما تنها یک شرط برای این کار وجود دارد و آن این مسئله می‌باشد، که شما به خوبی در رابطه با آن موضوع تحقیق کنید.

توانایی تحقیق و بررسی را داشته باشید

امکان ندارد شما بخواهید در رابطه با موضوعی محتوا خوب تولید کنید و در اینترنت در آن زمینه محتوایی وجود نداشته باشد. بنابراین این مسئله بسیار مهم می باشد که شما توانایی تحقیق و بررسی را داشته باشید. قطعا یکی از ویژگی‌های افرادی که محتوا خوب تولید می‌کنند، توانایی آنها در تحقیق می‌باشد. به دلیل اینکه بسیار غیرمعمول می باشد که شخصی در همه حوزه ها و یا چندین موضوع توانایی این را داشته باشد که اطلاعات کامل و دقیقی را داشته باشد. اما نکته ای که در رابطه با تحقیق باید آن را مد نظر داشته باشید. استفاده از منابع دست اول و محتواهای مناسب و درست می باشد. شما به عنوان یک تولید کننده محتوا قطعا توانایی تشخیص محتواها را دارید. و می‌توانید یک محتوا خوب را از یک محتوا بد متمایز کنید.

تکراری و کپی نکنید

در قسمت بالا در این رابطه صحبت کردیم که درباره موضوع مورد نظر خود تحقیق کنید، و از منابع دست اول بهره بگیرید. اما این بدین معنی نخواهد بود که شما آنچه که مطالعه کردید را کاملا منتقل کنید. یک تولید کننده محتوا، برای اینکه بتواند یک محتوا خوب تولید کند، از تمامی منابع موجود بهره می گیرد، نکته ها و ویژگی هایی خاص در مورد آن موضوع را جدا می‌کند.

محتواهایی را که مطالعه کرده و بررسی کرده‌است، تجزیه و تحلیل و بررسی می‌کند، نکات مثبت را استفاده می‌کند، نکات منفی هر محتوا را شناسایی می‌کند و از آنها استفاده نمی‌کند، سپس محتوا را با توجه به مطالعات و بررسی‌هایی که انجام داده‌است، با بیان و نظرات خود و به همراه ویژگی‌هایی که به آن اضافه می‌کند، یک محتوا خوب تولید می‌کند.

هیچ کس نمی‌خواهد یک مقاله کسل کننده بخواند

مانند صحبت کردن با یک دوست با مخاطب صحبت کنید.  برای اینکه بدانید چگونه یک محتوای خوب تولید کنیم؟ باید بدانید مردم بیشتر به اطلاعاتی که توسط یک دوست ارسال شده جذب می شوند تا اطلاعاتی که توسط یک فرد خشک و رسمی ارائه شده باشد. پس لطافت را چاشنی محتوا های خود کنید! حس امنیت وفاداری و اعتماد را به مخاطب بدهید. او در ابتدای مواجه شدن با سایت یا شبکه مجازی شما اول قصد آشنایی با شما را دارد! پس چه بهتر که تبدیل به یک دوست خوب شوید!

کاملاً لازم است که محتوا بتواند توجه مردم را جلب کند!

محتوا را باید با یک کلمه یا عبارتی شروع کنید که در نگاه اول چشم  مخاطب به سمت آن می‌رود. عنوانی که توجه مردم را جلب می‌کند و خط به خط آن محتوا را دنبال می‌کنند. برای اینکه بدانیم چگونه یک محتوای خوب تولید کنیم توجه به این نکته مهم است که طوری محتوا را پیش ببرید که مخاطب را شوکه کنند یا به اندازه‌ای جدید و نوین باشد که مخاطب جذب محتوای شود.

محتوا جذاب تولید کنید

از تمامی روش‌هایی که باعث می‌شوند محتوا شما جذاب شوند، بهره کامل را بگیرید. یک تولید کننده محتوا می‌بایست در همه محتواهایی که تولید می‌کند، اگر قصد دارد محتوا خوب تولید کند، می‌بایست خلاقیت خود را در آنها استفاده کند.

هیچ فرقی ندارد شما از چه شیوه‌ای برای تولید محتوا استفاده می‌کنید. مقاله می‌نویسید یا محتواهای ویدئویی تولید می‌کنید و یا حتی اگر کتاب‌های صوتی و یا پادکست تولید می‌کنید. همه محتواهای شما باید جذاب باشد و عنصر خلاقیت در همه آنها دیده شود. هر شخصی در هر پلتفرمی که به دنبال محتوا می‌باشد، به دنبال محتواهایی است که تکراری نباشد، نیاز او را برطرف کند، جذاب باشد. احساس رضایت داشته باشد. به این معنی که پس از اینکه از محتوا بهره برد، احساس نکند که زمان خود را بیهوده سپری کرده‌است.

انتخاب تصاویر پس زمینه برای تولید محتوا

انتخاب تصاویر پس زمینه برای تولید محتوا از دیگر نکاتی است که باعث می‌شود محتوای تولید شده شما محتوای کامل و خوبی از آب در آید. چگونه محتوای خوب تولید کنیم اگر به انتخاب تصاویر پس زمینه برای تولید محتوا که مناسب محتوا باشد توجه نکنیم؟ این نکته بسیار مهم است. همواره سعی کنید تصاویری را انتخاب کنید که علاوه بر کیفیت بالا با موضوع و عنوان مورد نظر شما مطابقت داشته باشد.

انتخاب تصویر درست و مناسب

انتخاب تصویر درست و مناسب به متن و محتوای شما روح می‌بخشد. اگر تصویری که انتخاب می‌کنید تصویر جذاب و مرتبطی باشد سبب خواهد شد که خواننده مطلب شما سر ذوق بیاید. تصاویر مناسب همچنین می‌توانند به درک موضوع محتوا کمک کنند. البته در انتخاب تصاویر دقت کنید که طرح و لوگو سایت یا برند بر روی تصاویر هک نشده باشد. به عبارتی رعایت قانون کپی رایت در مورد تصاویر هم بسیار مهم است.

به 3 سوال مهم پاسخ دهید!

به منظور موفقیت در اینکه چگونه محتوای خوب تولید کنیم و جلب توجه مخاطبان در میان این هزاران اطلاعاتی که به آنها داده می‌شود، باید بتوانید محتوایی مناسب با نیاز مخاطبان ایجاد کنید. برای انجام این کار باید سه سوال مهم پاسخ داده شود:

چرا باید به این محتوا توجه کنم ؟

مخاطب تا دلیلی داشته باشد برای دنبال کردن مطالب و محتواهای شما در این مسیر همراه شماست. در اینکه چگونه یک محتوای خوب تولید کنید به این نکته توجه داشته باشید که مخاطب از محتوای شما خسته یا کسل نشود!

چه چیزهایی را باید بدانم؟

وقتی یک سوال برای مخاطب پیش می‌آید دنبال این است که پاسخ سوال شما در صفحه سایت شما دیده شود. محتوایی با کیفیت بدون کم وزیاد. صریح و بدون پیچیدگی به سوال او باید پاسخ داده شود.

چگونه می‌توانم این کار را انجام دهم؟

مردم می‌خواهند در زندگی خود تغییر ایجاد کنند! پس طوری محتوا برای او خلق کنید که بتواند از آن‌ها به شکل کاربردی‌تری در زندگی خود استفاده کند.

پاسخ دادن به این سه سوال را درست در ابتدای محتوایتان، شروع کنید. این کار توجه مردم را جلب می­‌کند و آنها را درگیر محتوا می­‌کند؛ زیرا آنها حس می‌­کنند مطالب ارزشمندی در محتوای شما وجود دارد.

امروزه استفاده از محتوای آموزشی در سایت‌ها رشد بسیار بالای داشته است. همچنین کسب و کار ها و سایت‌هایی که محصول و یا خدماتی را به مشتریان خود عرضه می‌کنند از محتوای آموزشی استفاده می‌کنند. در این بین تولید محتوای آموزشی نیز در بین مخاطبان و کاربران سایت‌ها رشد بسیار بالایی پیدا کرده‌است.

چگونه محتوای خوب تولید کنیم که آموزشی باشد؟

قصد داریم در این بخش به این موضوع بپردازیم که چگونه محتوای خوب تولید کنیم که از نظر آموزشی از سطح علمی بالایی برخوردار باشد. چه محتوایی تولید کنیم که بهتر مطالب مورد نظر را به دیگران یاد دهیم.

تولید محتوای خوب مستلزم این است که از یک سری از اصول و قوانین خاص که در نوشتن این گونه محتوا مهم است پیروی کنیم. محتوایی که قرار است به صورت آموزشی ارائه شود باید با دقت و ظرافت بیشتری نوشته شود. در تولید این گونه محتوا همواره سعی کنید محتوای دست اول و تازه بنویسید. از کپی کاری و ایجاد متن‌های خسته کننده خود داری کنید. محتوای آموزشی را بر اساس مخاطبان هدف تولید نمایید. در انتخاب عکس پس زمینه برای تولید محتوای آموزشی وسواس بیشتری به خرج دهید.

ویژگی‌های محتوا خوب

ما در این مقاله در رابطه با ویژگی‌های یک محتوا خوب (Good content) صحبت کردیم. همچنین ما بررسی کردیم که با توجه به چه نکاتی و چگونه محتوای خوب تولید کنیم. گفتیم که اگر یک تولید کننده محتوا به دنبال تولید محتوا خوب می‌باشد، می‌بایست نکاتی را رعایت کند، اگر بخواهیم نکات را به صورت خلاصه بیان کنیم می‌توانیم به این موارد اشاره کنیم که محتوا خوب باید جذاب باشد، خلاقانه باشد، یکتا و یگانه باشد، کپی محتواهای دیگر نباشد.

این که چگونه محتوای خوب تولید کنیم بسیار مهم است. تولید کننده محتوا در رابطه با موضوعی که درباره آن محتوا تولید می‌کند، احاطه کامل داشته باشد. و در آخر اینکه مخاطب را در نظر بگیرد و نیازهای مخاطب را به وسیله محتوا برطرف کند.

برای طراحی هرچه ‌بهتر مقاله  به نکات زیر دقت کنید:

-تیتر و زیرتیترها را واضح و روشن بنویسید.

– مهم‌ترین کلمات را در ابتدای متن به‌کار ببرید. در شروع پاراگراف‌ها و زیرتیترها

– کلمات و عبارات مهم را برجسته (Bold) کنید.

– با استفاده از رنگ و کادر و تصاویر، اهمیت بخش‌های کوچک را تقویت کنید.

– از فهرست‌‌های عددی، گلوله‌ای و جدول استفاده کنید.

خدمات رایگان

مردم دوست دارند همه چیز را به صورت رایگان دریافت کنند. باید بدانید چگونه یک محتوای خوب تولید کنید که مردم را نسبت به شما وفا دار کند؟

خدماتی ارزشمند به آن ها ارائه کنید تا با خود بگویند “اگر این چیزی است که من به صورت رایگان دریافت می کنم، در صورت پرداخت پول حتماً محتوایِ شگفت انگیزی می­‌توانم بدست آورم .”

 محتوای رایگان شما باید بهتر از محتوای پولی ارائه شده توسط سایر افراد باشد  مطمئن باشید مخاطبان را تحت تأثیر قرار می‌دهد و آن‌ها را به سمت شما مایل می کند. این کار وفاداری و اعتماد مردم را به شما ایجاد می‌­کند.

در این راه حریص نباشید.

در نهایت، همه ما می خواهیم پول کسب کنیم. اما اگر برای هر چیز کوچکی از مردم پول طلب کنید هرگز پیشرفت نخواهید کرد. ابتدا با محتوای رایگان اعتماد و وفاداری مردم را بدست آورید تا آنها خودشان در آینده برای دریافت محتوای بیشتر پول پرداخت کنند.

نکات سئو برای تولید محتوا

ایجاد محتوای خوب سخت‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد. محتوایی که بین بهینه سازی موتور جستجو و اصالت واقعی تعادل برقرار می‌کند، بلافاصله قابل تشخیص است و چیزی شبیه به هنر است. در زیر چند نکته برای ایجاد محتوای سئو وجود دارد.

تحقیق کلمات کلیدی

تحقیق کلمات کلیدی بستر تولید محتوا است. این اولین قدم هنگام ایجاد محتوای بهینه شده‌است. بدون تحقیق کلمات کلیدی، به احتمال زیاد هرگز پیشرفت قابل توجهی در نتایج جستجو نخواهید داشت. یکی از نکات اساسی مهم برای استفاده از کلمات کلیدی شامل هدف قرار دادن حدود 80 درصد از کلمات کلیدی همیشه سبز و 20 درصد از کلمات کلیدی است. این بدان معناست که وقت خود را صرف تشخیص اینکه چه نوع محتوایی برای بازار شما مهم است و احتمالاً در آینده نیز به خوبی ادامه خواهد داشت، در عین حال که موضوعات، محصولات، خدمات و غیره پرطرفدار را فراموش نکنید، اختصاص می‌دهد.

یکی دیگر از نکات مهم مرتبط با تحقیق کلمه کلیدی این است که از تمرکز نامتناسب بر روی کلمات کلیدی با حجم بالا اجتناب کنید. اگر به طور منظم با استفاده از وبلاگ خود محتوا تولید می‌کنید، نیازی به تمرکز انحصاری بر روی آن کلمات کلیدی با حجم بالا ندارید. استراتژی کلمه کلیدی شما باید ROI یک محصول یا خدمات خاص را نیز منعکس کند. حتی کلمات کلیدی کم حجم جستجو در محصولات و خدمات با بازگشت سرمایه بالا می‌تواند سرمایه گذاری خوبی برای وقت و انرژی شما باشد.

برچسب‌های عنوان

تگ عنوان شما همچنان یکی از با ارزش‌ترین محتوای صفحه شماست. این به این دلیل است که یکی از مفیدترین اطلاعات برای موتورهای جستجو است که سعی می‌کنند تعیین کنند یک صفحه در مورد چیست. به یاد داشته باشید که برچسب‌های عنوان شما باید برای خوانندگان جذاب باشد و برای موتورهای جستجو نیز بهینه شده باشد. دو بهترین روش مهم در مورد تگ‌های عنوان این است که مطمئن شوید کلمه کلیدی مورد نظر در آن وجود دارد و بین 50 تا 60 کاراکتر حفظ شود زیرا گوگل تمایل دارد عناوین بالاتر از آن را قطع کند.

همچنین اگر سرفصل‌های شما دارای اعداد باشند کمک می‌کند. اگر افراد تعداد دقیق امتیازات یا عنوان‌های فرعی یک مقاله را به آنها بگوید، بیشتر روی عنوانی کلیک می‌کنند. برخی تحقیقات همچنین نشان می‌دهد که استفاده از پرانتز نرخ کلیک مقاله را نیز بهبود می‌بخشد. ساختن تگ عنوان عالی یک هنر است، زیرا شامل کارکردن کلمه کلیدی مورد نظر در و در حالت ایده‌آل یک عدد است، در حالی که زیر 60 کاراکتر وجود دارد و ارتباط و طبیعی بودن را منتقل می‌کند.

محتوای اصلی

برای نویسندگان خالصی که عاشق دیدن جملات طولانی و پیچیده هستند، تطبیق سبک آنها با محتوای وب می‌تواند خسته کننده باشد. بهترین شیوه‌های محتوای وب نیازمند جملات کوتاه و سریع و کلمات انتقالی فراوان است. افراد در حین خواندن اسکن می‌کنند و تمایل دارند هر چیزی را که ارزش اضافه نمی‌کند نادیده بگیرند. این امر در مورد مرور تلفن همراه که همچنان شاهد سهم بیشتری از کل ترافیک اینترنت در سال است، بیشتر صادق است.

بهترین شیوه‌های محتوای اصلی نیز شامل خودداری از پر کردن کلمات کلیدی است. بهتر است از کلمه کلیدی هدف و کلمات کلیدی مرتبط به طور طبیعی در سراسر محتوای خود استفاده کنید. شما می‌توانید و باید مطالب خود را مرور کنید تا آن را ویرایش کنید و اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی از آنها استفاده کرده‌اید، و همچنین هر چیزی را که غیرطبیعی است حذف کنید.

توضیحات متا

بهترین روش‌های محدود کاراکتر که اغلب برای توضیحات متا ذکر می‌شود، معمولاً تصریح می‌کند که تا حد امکان به محدودیت 150 کاراکتری نزدیک شوید. با این حال، با موبایل، ایده خوبی است که سعی کنید آنها را به 120 تا 130 کلمه نزدیک کنید. زیربنای همه این‌ها باید درک این موضوع باشد که توضیحات متا شما اساساً یک تبلیغ رایگان برای محصول شما است. باید مطمئن شوید که از کلمه کلیدی هدف خود در توضیحات متا خود استفاده می‌کنید. این به این دلیل است که اگر آن کلمات کلیدی هدف جستجو شوند، در توضیحات متا شما به صورت پررنگ ظاهر می‌شوند که ارتباط بیشتری با هدف جستجوگر فراهم می‌کند.

لینک‌های داخلی

هرکسی که اصول اولیه بهترین شیوه‌های محتوا را بداند می‌داند که پیوند داخلی خوب بخشی از تجربه کاربر خوب و سئو است. اما مردم در تلاش برای هدایت ترافیک به صفحات محصولات و خدمات به راحتی می‌توانند از پیوندهای داخلی زیاده روی کنند. در حالی که هیچ قانون سخت و سریعی در مورد تعداد و مکان قرار دادن پیوندهای داخلی وجود ندارد، همیشه ایده بسیار بهتری است و خوانندگان شما بیشتر از آن استفاده می‌کنند اگر از پیوندهای داخلی فقط در مکان‌هایی استفاده کنید که واقعاً ارزش افزوده دارند.

تصاویر

در مورد تصاویر دو نکته برای تولید محتوا وجود دارد. ابتدا باید از تصاویر در محتوای خود استفاده کنید. خواندن دیوارهای متن شکسته ناخوشایند است، بنابراین تصاویر از منظر UX مهم هستند. تصاویر (همراه با سایر رسانه‌های چندرسانه‌ای) محتوا را پویاتر می‌کنند و محتوای بصری به بیان داستان کمک می‌کند. همچنین اگر هدف مقاله متقاعد کردن خواننده برای خرید یک محصول یا خدمات باشد، بسیار مهم است، زیرا تعداد کمی از افراد حاضر به خرید متن به تنهایی هستند.

تصاویر نیز بخش مهمی از سئوی خوب هستند. با در نظر گرفتن این موضوع، تصاویر باید برای مشتریان و موتورهای جستجوگر شما بهینه شوند. تعداد قابل توجهی از جستجوهای گوگل از طریق تصاویر گوگل انجام می‌شود، بنابراین داشتن فرمت فایل مناسب، فشرده سازی، تصاویر اصلی، نام فایل‌های سفارشی شده و متن جایگزین مناسب SEO، همه بخش‌های مهم محتوا و استراتژی کلی سئو شما هستند.

نتیجه گیری

محتوا به همراه لینک‌ها یکی از مولفه‌های اساسی سئو و یک تجربه کاربری خوب است. قوانین محتوا تغییر می‌کند، یعنی تاکتیک‌ها با آنها تغییر می‌کنند، اما برخی چیزها مانند کیفیت و جامعیت همیشه سبز باقی می‌مانند. ملاحظات محتوای فوق حاوی نکات قدیمی و جدیدتر برای نوشتن و رتبه بندی محتوای خوب است، اما همه آنها نکاتی هستند که موتورهای جستجو همچنان به آنها نگاه مثبتی دارند و هر نویسنده محتوا یا صاحب کسب و کار آنلاین بهتر است به خاطر داشته باشد.

در صورتی‌که قصد داشته‌باشید تولید محتوا انجام دهید، پیشنهاد ما انتخاب سایت رایا مارکتینگ می‌باشد تا سفارش خود را با بالاترن کیفیت تحویل بگیرید.

سوالات متداول

  • تولید محتوا چیست و چه کاربردی دارد؟

    تولید محتوا به مانند هنری است که می‌توان از طریق نوشتن و ایجاد متن قوی، اطلاعات مورد نظر را به افراد مختلف ارائه داد. تولید محتوا می‌تواند به صورت متنی، صوتی، تصویری و یا ترکیبی از این موارد باشد. کاربرد تولید محتوا بیشتر در این دوره به عنوان بازاریابی و معرفی محصولات و خدمات یک شرکت یا فروشگاه اینترنتی است.

  • چگونه محتوای جذاب تولید کنیم؟

    محتوای جذاب محتوایی است که بتواند مخاطب را به سمت خود جلب کند. برای تولید محتوای جذاب باید عنوان و موضوع جذابی را انتخاب نمایید. همچنین استفاده از تصاویر منحصر به فرد و مرتبط با مطلب در تولید محتوای جذاب مفید خواهد بود.

  • چگونه محتوای الکترونیکی تولید کنیم؟

    این نوع محتوا می تواند به صورت تصویری، صوتی، فیلم، انیمیشن و برنامه های آموزشی ارائه شود. برای تولید محتوای الکترونیکی می توان از نرم افزارهایی که در این زمینه وجود دارد استفاده نمود.

  • چگونه محتوای با کیفیت تولید کنیم؟

    تولید محتوای با کیفیت نیاز به تجربه و مهارت دارد. برای این که محتوای با کیفیت تولید کنیم باید عنوان مناسب انتخاب کرده و همچنین از کپی کاری دوری کنیم و برای تولید محتوا باید از منبع معتبر استفاده شود.

  • محتوای درسی چگونه تولید می‌شود؟

    محتوای درسی را می‌توان به صورت الکترونیکی و با توجه به موضوع و مفاهیم درسی تولید کرد. در این زمینه نرم افزارها و روش های ویژه ای وجود دارد که می‌تواند به تولید محتوای درسی پرداخت.

  • چگونه محتوای آموزشی تولید کنیم؟

    تولید محتوای آموزشی باید هدفمند بوده و محتوایی که تولید می‌کنیم از سرفصل های آموزشی کاملی برخوردار باشد و از منابع معتبر آموزشی برای تولید آن ها استفاده نماییم.

  • چه محتوایی تولید کنیم؟

    این که چه محتوایی تولید کنیم بستگی به سفارش کار و نیاز کارفرما دارد. ما در رایامارکتینگ با کمک تیم نویسندگان حرفه ای خود می‌توانیم هر نوع محتوایی را با توجه به سفارش کارفرما به صورت سئو شده تولید کنیم.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.