هنر و دانش معماری از گذشته تا به حال در زندگی جوامع نقش مهمی داشته و دارد. طراحی سایت معماری برای متخصصین این هنر راه بسیار مناسبی برای شناخته شدن در این صنعت میباشد، صنعتی که روز به روز علاقمندان به آن بیشتر شده و از طرفی جمعیت متخصصان و شرکتهای فعال نیز افزایش یافته است. یکی از مهمترین فاکتورها برای موفقیت در بازار رقابتی هر فعالیتی بحث تبلیغات و بازاریابی میباشد. امروزه شاهد اثرگذاری تبلیغات اصولی و منحصربفرد در جلب نظر مخاطبین و تبدیل آنها به مشتری هستیم.
تبلیغات و شیوههای بازاریابی از جمله فعالیتهایی هستند که دائما درحال تغییر و پیشرفت بوده، از طراحی و چاپ تراکتها و بروشورهای تک برگی و سیاه سفید تا تیزرهای تبلیغاتی پر هزینه، اما در این میان نفوذ و گسترش دنیای مجازی در سبک زندگی جوامع و تبدیل شدن اینترنت و دنیای مجازی به یکی از بخشهای پر رنگ زندگی افراد، حضور در این فضا میتواند راه مناسبی برای تبلیغات موفق و تاثیرگذار باشد. در عصر ماشینی حاضر تنها با داشتن اینترنت و یک کامپیوتر یا گوشی هوشمند به راحتی میتوانید به دنیای رنگارنگ سایتها وارد شوید و تنها با تایپ چند کلمه با تعداد بسیاری سایت مرتبط روبرو شوید.
طراحی سایت معماری به فعالان این صنعت کمک میکند اطلاعاتی در مورد مجموعه آنها، سوابق و نمونه پروژهها و راههای ارتباطی با آن مجموعه را به راحتی در اختیار مخاطبین قرار داده که در این بین سایتی موفقتر خواهد بود که به شیوهای استاندارد طراحی شده و دائما در حال به روزرسانی باشد تا در کنار جذب مخاطبین بتواند آنها را به مشتریانی دائمی تبدیل نماید که اعتماد کامل به آن مجموعه دارند. میتوان گفت طراحی سایت تا حد زیادی به مجموعههای فعال در زمینههای مختلف اعتبار بخشیده و اطمینان مشتریان را بیشتر میکند. طراحی سایت معماری ابزاری قدرتمند برای مطرح شدن در دنیای این هنر کاربردی میباشد.
بیشتر بخوانید: هزینه طراحی سایت
اهمیت گرافیک در طراحی سایت معماری
از آنجائیکه معماری هنری آمیخته با فن میباشد، اهمیت زیباییهای بصری در طراحی سایت معماری غیر قابل انکار میباشد. به طور کلی یکی از فاکتورهای مهم در طراحی هر سایتی گرافیک سایت و طرحها و رنگهای به کار رفته در آن میباشد که میتواند نظر بیننده را به خود جلب نماید. گرافیکی حرفهای که در آن رنگها وضوح و کیفیت مناسب داشته و تصاویر نیز دارای بالاترین کیفیت باشند نشان دهنده اعتبار سایت و کل مجموعه میباشد. استفاده از تصاویر سه بعدی و حالت نمایشی 360 درجه در طراحی سایت معماری بسیار کاربردی میباشد از این رو پیشنهاد میگردد طراحی سایت از همه لحاظ به بهترین شکل صورت پذیرد.
بخشهای مختلف منو در طراحی سایت معماری
در طراحی سایت معماری مانند سایر سایتها نیاز به طراحی منو و قرار دادن بخشهای مختلف در آن میباشد. بخش معرفی یا درباره ما میتواند مخاطبین را با شما، اعضاء تیمتان، رزومه افراد و سوابق کاری آشنا کند و این اطمینان را در آنها به وجود آورد که با مجموعهای حرفهای و کار بلد آشنا شدهاند. بخش معرفی خدمات در طراحی سایت معماری میتواند به مخاطبین کمک کند که فعالیت مورد نظر آنها توسط این مجموعه انجام میشود یا خیر، برای نمونه بازسازی بناهای قدیمی، طراحی فضاهای تجاری و اداری یا مراکز تفریحی و … در بخشی با عنوان گالری تصاویر یا آلبوم کارها میتوانید تصاویری با کیفیت و وضوح مناسب و یا ویدئوهایی جذاب از نمونه پروژههایی که انجام شده قرار دهید.
در نظر گرفتن بخشی با عنوان اخبار و مقالات میتواند به اعتبار سایت بیفزاید و مخاطبین را به همراهان همیشگی شما تبدیل کند. قرار دادن اخبار مرتبط با دنیای معماری و مقالههای روز دنیا و ویدئوهای آموزشی میتواند آمار بازدید کنندگان از سایت را افزایش دهد. قسمت ارتباط با ما همانند سایر سایتها یکی از اجزاء اصلی منو سایت میباشد که در آن اطلاعات تماس مانند شمارههای تلفن و فکس، آدرس پست الکترونیکی و آدرس مشاهده میشود. در نظر گرفتن بخشی برای ارتباط آنلاین مخاطبین جهت پرسش سوالات و دریافت مشاوره از متخصصین شما میتواند بسیار کاربردی باشد. امکان هماهنگی آنلاین برای برگزاری جلسه حضوری و دریافت مشاوره تکمیلی و عقد قرارداد، ثبت انتقادات و پیشنهادات و نظرسنجی از دیگر امکانات جذاب در طراحی سایت معماری میباشد.
پنل مدیریتی، فاکتوری کلیدی برای موفقیت طراحی سایت معماری
مهمترین بحث در طراحی سایت داشتن پنل مدیریتی قوی و حرفهای میباشد. برای طراحی سایت معماری که نیازمند بارگزاری فایلهای مختلف در غالب تصاویر و ویدئو میباشد داشتن پنل مدیریتی مناسب برای مدیریت اطلاعات، اعمال تغییرات، حذف و اضافه کردن مطالب، مدیریت پیامهای دریافتی و ارتباط با کاربران و حتی در مواردی مدیریت پرداختهای آنلاین کاملا الزامی میباشد. اگر میخواهید زحماتی که برای طراحی سایت معماری کشیدهاید ماندگار بوده و موفق عمل نماید توجه به بحث سئو سایت را فراموش نکنید.
توجه به این مسئله باعث میشود سایت شما در صفحات جستجوی موتورهای جستجوگر در صفحات ابتدایی بوده و احتمال بازدید از سایت شما افزایش یابد. به روز رسانی محتواهای موجود در سایت و اجتناب از قرار دادن محتواهای تکراری یکی از مواردی است که باعث بهبود سئو سایت شما میشود. از نکات کاربردی دیگر در طراحی سایت معماری توجه به ریسپانسیو بودن سایت است به گونهای که افراد با دستگاههای مختلف مانند گوشی تلفن همراه یا تبلت صفحات سایت را به طور صحیح و مناسب مشاهده نمایند.
پنج عامل طراحی سایت معماری
با تمام تغییراتی که سایتها در طول سالها داشتهاند، جای تعجب نیست که اغلب میبینیم برخی از صاحبان شرکتها نمیدانند طراحی سایت معماری واقعاً چگونه است. در حالی که ممکن است شما با دیدن یک وب سایت بد، به وضوح آن را تشخیص دهید، اما ممکن است متوجه نشوید که واقعا چه چیزی باعث میشود یک سایت خوب کار کند. این مقاله به شما کمک خواهد کرد. اینترنت مملو از پروژههای طراحی وب داخلی ناموفق است. وبسایتهای زیبای بصری زیادی وجود دارد که به خوبی کار نمیکنند، و در مقابل سایتهای دیگری که فاقد طراحی بصری جذاب بودند، اما، بهتر از سایتهای با ظاهر بهتر عمل کردند، زیرا این عوامل مهم که در ادامه معرفی میکنم را به درستی رعایت کردند.
پروژه طراحی سایت شرکت معماری خود را با شناسایی مشتری خود و مشکلات آنها حل شروع کنید. شما همچنین باید اهدافی را برای سایت خود تعیین کنید. در سال 1997، بیشتر مردم به وب سایتها به عنوان بروشورهای آنلاین نگاه میکردند. امروز، ما انتظار داریم که وب سایتهای ما جزء مهمی در توسعه کسب و کار ما باشند. البته، شما باید نمونه کارهای آنلاین خود را نیز درج کنید، اما همچنین باید سایتی بسازید که به شما در جذب مشتری کمک کند. اینترنت مملو از پروژههای طراحی وب داخلی ناموفق است و این زیبا نیست. در واقع، طراحی ضعیف وب سایت میتواند به کسب و کار شما آسیب برساند.
وب سایتی که به شما در جذب مشتری کمکی نمیکند اتلاف وقت و پول است. طراحی عالی که کار شما را به نمایش بگذارد یک امر مسلم است، اما وب سایت شما باید برای مشتری شما جذاب باشد و باید راه حلی برای مشکل آنها ارائه دهد. اگر سعی کنید وب سایت خود را طوری طراحی کنید که معماران دیگر را تحت تأثیر قرار دهد، وقت و پول خود را هدر خواهید داد.
اگر برای شروع طراحی وب سایت خود آماده هستید، به این پنج عامل توجه کنید تا مطمئن شوید که وب سایت شما موفق است.
1– طراحی برای موبایل
ما دیگر در عصر دسکتاپ و لپ تاپ زندگی نمیکنیم. مرور موبایل از مرور دسکتاپ پیشی گرفته است. در واقع، گوگل اکنون از طراحی بهینه شده برای موبایل به عنوان یک عامل کلیدی رتبه بندی موتور جستجو استفاده میکند.
سایتی که در تلفن هوشمند یا تبلت مشاهده میشود ممکن است کوچک شده به نظر برسد یا برای مشاهده صحیح نیاز به کشش عجیبی داشته باشد.این باعث تجربه کاربری ضعیف میشود. به کاربران خود فکر کنید و برای پرکاربردترین دستگاهها طراحی کنید. همچنین باید مطمئن شوید که سایت شما در دستگاههای مختلف عالی به نظر میرسد. فقط به این دلیل که در آیفون خوب به نظر میرسد به این معنی نیست که در گلکسی یا آی پد خوب به نظر میرسد. میتوانید با استفاده از ابزارهای آنلاینی که میتوانند نمای دستگاههای مختلف را شبیهسازی کنند، وبسایت خود را آزمایش کنید. پس به یاد داشته باشید حتما سایت خود را برای استفاده در موبایل بهینه کنید.
2– سرعت بالا
طراحی سایت باید با بارگذاری سریع بهینه شود. ممکن است بخواهید تصاویر بزرگ و باکیفیت برای نشان دادن مجموعه پروژههای خود داشته باشید، ولی بارگذاری تصاویر بزرگ زمان میبرد و این به معنای از دست دادن بازدیدکنندگان است.
تغییر اندازه عکسهای شما، سادهترین راه برای اطمینان از سرعت بالاتر وب سایت است. توصیه میکنیم فایلها را تا 1500 پیکسل یا کمتر نگه دارید. همچنین توصیه میکنیم اندازه فایلهای تصویری 200 کیلوبایت یا کمتر داشته باشید.
3– محتوا هنوز پادشاه است
وب سایت شما باید ویترینی از تخصص و مهارتهای شما به عنوان یک معمار باشد. با این حال، و بر خلاف تصور عمومی، نمونه کار پروژه شما بهترین راه برای انتقال آن تخصص نیست.
نمونه کارهای شما مطمئناً به این سؤال پاسخ میدهد که آیا میتوانید پروژههای عالی طراحی کنید یا خیر، اما برای اکثر مشتریان، زیبایی کار شما، تنها بخشی از دلیل استخدام شماست. آنها سؤالات فوریتری دارند، مانند «چگونه کار میکنید»، «بازه زمانی چقدر است»، «هزینه چقدر است» و بسیاری سؤالات اساسی دیگر. هر چه بیشتر بتوانید به نگرانی های مخاطبان خود پاسخ دهید، زمان بیشتری را در سایت شما صرف میکنند و احتمال تماس آنها با شما بیشتر میشود.
یک حرکت عالی برای شروع این است که سؤالات معمولی را که از مشتریان خود در مراحل اولیه کار دریافت میکنید، یادداشت کنید. با پاسخ دادن به این سؤالات در وب سایت خود، چندین مشکل را به طور همزمان حل خواهید کرد: 1) به آنها کمک میکنید تا مطمئن شوند که به سایت مناسبی آمدهاند، 2) در زمان برای پاسخ دادن به سؤالات یکسان صرفه جویی میکنید. و 3) موتورهای جستجوی بیشتری را جذب خواهید کرد، زیرا اینها همان سؤالاتی هستند که مشتریان معمولاً وقتی به دنبال پاسخ در Google میگردند در مورد آنها تحقیق میکنند.
محتوا میتواند اشکال مختلفی داشته باشد، مقالات وبلاگ، پرسشهای متداول، پادکستها، ویدئوها، اینفوگرافیکها، اسلاید و بسیاری راههای دیگر برای ارتباط با تخصص شما وجود دارد. قالبی را پیدا کنید که برای شما مناسب باشد و سعی کنید به طور منظم محتوای جدیدی را به وب سایت خود اضافه کنید.
4– طراحی سایت مناسب
درست مانند طراحی یک ساختمان که باید حس هماهنگی و سازگاری ایجاد کند، طراحی وب سایت شما نیز باید از همین روش پیروی کند. با این حال، معماران اغلب با فرآیند طراحی وب سایت مشکل دارند، زیرا سعی میکنند سبک معماری سه بعدی خود را به دنیایی دو بعدی تبدیل کنند. این به ندرت تأثیر مورد نظر را دارد و معمولاً باعث سردرگمی بازدیدکنندگان میشود.
طراحی وب سایت شما باید بازتابی از برند شما باشد. اگر قبلاً دستورالعملهای برندسازی بصری را برای شرکت خود ایجاد نکردهاید، قبل از شروع به طراحی وبسایت این کار را انجام دهید. همه چیز را ساده نگه دارید. با فونتها و ترکیب رنگها زیاده روی نکنید و سعی نکنید سبک دیگران را با سبک خود تطبیق دهید.
در اینجا دوباره، یک طراح وب سایت حرفهای باید بتواند تخصص طراحی سایت و تجربه برندسازی را ارائه دهد تا به تبدیل برند شما به یک طراحی وب سایت معماری موفق کمک کند.
یکپارچگی طراحی در هر نقطهای که مشتریان بالقوه و مشتریان شما متوجه میشوند موقعیت شما را تقویت میکند و به خاطر سپردن شرکت شما آسانتر میشود.
5– پیام خود را در صفحه اصلی قرار دهید
هنگامی که شخصی از وب سایت شما بازدید میکند، مهم است که پیام خود را واضح و مختصر نگه دارید. در عرض 10 ثانیه پس از بازدید شخصی از سایت شما، آنها باید دقیقا بدانند که شما چه کاری انجام میدهید و برای چه کسی این کار را انجام میدهید. شما باید توجه مردم را به خود جلب کنید.
صفحه اصلی شما جایی است که کاربران با یک نگاه اجمالی از نوع شرکت شما، اینکه چه کاری انجام میدهید و برای چه کسی انجام میدهید، آگاه می شوند. سادهترین راه برای انتقال پیام، استفاده از تصاویر جذاب و متن مختصر است. به عنوان مثال، اگر شرکت شما در معماری مسکونی با طراحی سفارشی تخصص دارد، آن را به عنوان پیام اصلی در صفحه اصلی خود قرار دهید. اکنون زمان آن است که بهترین کار خود را به نمایش بگذارید. نمونه کارها، مطالعات موردی، و توصیفات مشتری، نمونههای خوبی برای قرار دادن در وب سایت شما هستند. این کار به ایجاد اعتبار و اعتماد کمک میکند.
نکات گرافیکی طراحی وبسایت
رنگهای متضاد را انتخاب کنید
رنگها ذاتاً احساسات را منتقل میکنند. رنگها میتوانند تأثیر زیادی بر واکنش بازدیدکنندگان نسبت به طراحی شما داشته باشند، زمانی که آنها میتوانند آنها را ببینند. یکی از بزرگترین اشتباه روشهای طراحی وب، انتخاب رنگهای بدون کنتراست، مانند سفید و خاکستری روشن یا هلویی و صورتی روشن است. این ترکیبات رنگی نه تنها روی صفحه نمایش ظاهر نمیشوند، بلکه احتمالاً ناخوانا خواهند بود. در عوض، پالتهای رنگی با کنتراست بالا را انتخاب کنید یا رنگهایی که مستقیماً در مقابل یکدیگر در چرخه رنگ قرار دارند، مانند نارنجی و آبی.
یک نگاه و احساس منسجم ایجاد کنید
در حالی که پالتهای رنگی با کنتراست بالا میتوانند کادرهای گرافیکی و متنی ایجاد کنند که از روی صفحه نمایش پرش میکنند، این بدان معنا نیست که همه رنگهای درون پالت شما باید برای کانون توجه مبارزه کنند. یک پالت رنگ با 1 تا 3 رنگ اصلی و 1 تا 3 رنگ فرعی ایجاد کنید. رنگهای اصلی شما بیشتر طرح را پر میکنند، در حالی که رنگهای ثانویه شما به عنوان تضاد برای تکمیل پالت عمل میکنند.
استفاده از رنگهای مختلف از یک رنگ را برای انسجام در پالت اصلی خود در نظر بگیرید و روشنایی را برای ایجاد سایههای ایده آل خود تنظیم کنید. بعد، یک رنگ ثانویه با کنتراست بالا را انتخاب کنید و با روشنایی آن بازی کنید تا سایههای ثانویه همراه ایجاد کنید، یا رنگهایی با روشنایی و خانواده رنگی مشابه انتخاب کنید.
فونتهای ساده و آسان برای خواندن را انتخاب کنید
وقتی صحبت از طراحی وب میشود، خوانایی بسیار مهم است. فونت های بیش از حد سبک یا فشرده باعث میشود خوانندگان در درک معنای کلی پیام شما دچار مشکل شوند و به احتمال زیاد آنها را از صفحه خارج میکند. در عوض، یک تایپ سادهتر انتخاب کنید که به محتوای شما اجازه میدهد بدرخشد. فونتها لحن و شخصیت را منعکس میکنند، بنابراین فونتی را هدف قرار دهید که نشان دهنده موضوع سایت شما باشد.
فونتهای متعدد را به حداقل برسانید
یکی از کارهای طراحی خوب ترکیب حداقل دو فونت مختلف برای نشان دادن سرفصلها در ساختار صفحه و برجسته کردن عناصر خاص است. با این حال، یکی از«نبایدهای طراحی خوب، ترکیب حروف و سبکهای فونت متعدد در یک صفحه است. هنگامی که شروع به استفاده از بیش از پنج فونت در یک صفحه میکنید، اسکن و جذب اطلاعات برای چشم دشوار میشود.
میتوانید با اعمال یک خانواده فونت روی متن و دستکاری انواع آن، مانند پررنگ، فشرده یا کج، تفاوتی در وزن و سبک فونت ایجاد کنید. این یکنواختی بصری ایجاد میکند، زیرا همه عناصر متن ظاهری فراگیر دارند، اما به شما امکان میدهد ساختار و اهمیت را با تنظیم انواع مختلف نشان دهید.
فضای سفید را در آغوش بگیرید
این یک تصور غلط رایج است که به روزهای اولیه اینترنت بازمیگردد که برای ایجاد یک طراحی خیرهکننده، تمام قسمتهای صفحه باید با متن، تصویر یا پرکننده پر شود. در واقعیت، بازدیدکنندگان وب سادگی را ترجیح میدهند. اینجاست که فضای سفید، یا فضای منفی بدون علامت، بسیار ارزشمند میشود. محققان دریافتند که طرحهای پیچیدهتر کمتر به نظر زیبا میآیند. پیچیدگی بصری کم، یا مکانهایی که در فضای سفید پوشانده شدهاند، بسیار جذاب تلقی میشوند.
از فضای سفید در طراحی خود با تمرکز بر روی یک عنصر، مانند یک جعبه متن یا ویدیو، و قرار دادن چیزی در اطراف آن برای منحرف کردن آن استفاده کنید. این به احتمال زیاد توجه را جلب میکند و به عنوان یک طراحی گرافیکی بسیار درهم و برهم دیده میشود.
از تراز و ساختار آگاه باشید
تراز نگه داشتن عناصر ساختاری را در سراسر صفحه ایجاد میکند که به طور طبیعی چشم خواننده را به جایی که میخواهید برود هدایت میکند. مواردی که بدون تراز طراحی شدهاند میتوانند احساسی تصادفی در سراسر صفحه ایجاد کنند که میتواند خوانندگان را گیج کند و در نهایت باعث خروج آنها از صفحه شود. فضای حروف یا هسته را دستکاری کنید تا فضای مرده را پر کنید، عناوینی را که بیش از حد اشغال میکنند فشرده کنید و در کل متن را تراز کنید. دقت کنید که فاصله حروف را به حدی کاهش ندهید که حروف افراد قابل خواندن نباشد یا آن را به گونهای افزایش دهید که حروف جدا شوند.
از رنگ و مقیاس برای نشان دادن اهمیت استفاده کنید
هر طراحی گرافیکی خوب از سلسله مراتب بصری یا چیدمان، کنتراست، رنگ و مقیاس عناصر برای دلالت بر اهمیت استفاده میکند. طراحان وب از سلسله مراتب استفاده میکنند تا توجه را به غالبترین عنصر بصری در طراحی جلب کنند که معمولاً مهمترین جنبه پیام است. این عنصر معمولاً با موقعیتش مشخص میشود، مثلاً در بالاترین سطح صفحه یا با فونت بزرگتر یا تیرهتر.
از غالبترین عنصر بصری، مجموعهای از عناصر بعدی میآید که در اندازه، وزن یا رنگ دستکاری میشوند. این عناصر سلسله مراتب بصری خواننده را تشویق میکند تا مسیر خاصی را در صفحه دنبال کند، به سمت چیزی که در نهایت فراخوانی برای اقدام یا شکل است. برای ایجاد یک سلسله مراتب بصری در عناصر خود، از رنگهای متضاد یا چندین نوع فونت استفاده کنید. تنظیمات مختلف را تا زمانی تنظیم کنید که احساس کنید هر عنصر نقش خود را در هدایت خواننده به انتهای صفحه یا دعوت به اقدام ایفا میکند.
ثابت قدم باشید
ایجاد یک سبک ثابت همه به انتخاب شما از فونت، رنگ، کیفیت، نور و نسبت بستگی دارد. برای مثال، یک عنوان 120 پیکسلی نباید با عنوان فرعی 40 پیکسلی جفت شود. از مقیاس عناصر خود گرفته تا اینکه چقدر سفارشی یا سبک هستند، با ثابت ماندن احساس منسجمی ایجاد کنید. به طور مشابه، این نکته طراحی گرافیکی به تصاویر استفاده شده در سراسر صفحه نیز اشاره دارد. در حالی که همه تصاویر باید با کیفیت و روشن باشند، اگر از تصاویر با رنگ سرد استفاده میکنید، همه تصاویر باید با رنگ سرد باشند.
برای افزودن لایههای مورد علاقه، آیکونها را اضافه کنید
گاهی اوقات میخواهیم قسمتی از متن یا فراخوانی برای عمل را تزئین کنیم، اما یک تصویر در اندازه کامل بیش از حد حواسپرتکننده خواهد بود. اینجاست که آیکونها میتوانند وارد عمل شوند. از فلشها گرفته تا نمادهای رسانههای اجتماعی، میتوان آنها را برای برجسته کردن بخشی برای هدایت ترافیک قرار داد. درست مانند عکسها، آیکونها را میتوان برای تناسب با لحن منحصربهفرد شما طراحی کرد: میتوان آنها را سنگینتر یا نازکتر کرد و رنگآمیزی آنها را میتوان دستکاری کرد. به همین ترتیب، نمادهایی مانند فلشها میتوانند به عنوان یک نشانه جهت برای راهنمایی بازدیدکنندگان به سمت CTA استفاده شوند.
آن را ساده نگه دارید
بازدیدکنندگان طرحهای گرافیکی کمتر پیچیده را زیباتر میدانند. مخاطبان شما احتمالاً وب سایتهای ساده و آسان را ترجیح میدهند. این به معنای خستهکننده نیست از رنگهای زنده، فونتهای مختلف و تصاویر با کیفیت بالا برای ایجاد یک وبسایت با تأثیرگذاری بالا استفاده کنید. با این حال، استفاده از فضای سفید کافی، خطوط تمیز و عناصر هم تراز را برای ایجاد یک ساختار تمیز و ساده در نظر بگیرید.
هر عنصر طراحی گرافیکی را هدفمند کنید
بخش بزرگی از پذیرش سادگی، حذف عناصر طراحی اضافی است که هیچ هدفی ندارند. به عنوان مثال، در نظر بگیرید که یک خط عمودی ضخیم اضافه کردهاید تا به عنوان حاشیهای برای عنوان و کادر متن خود عمل کند و با افزودن خطوط مختلف دیگر، بخش را سبک سازی کنید. در حالی که خط اصلی هدفی را دنبال میکند، عناصر اضافه شده برای سبک بخشیدن به بخش، در واقع خواندن متن را سختتر کرده و تاثیرگذاری کمتری دارد. با حذف عناصر اضافی و ساده کردن خط حاشیه اصلی، طرح تمیزتر به نظر میرسد و پیروی از آن آسانتر است.
سخن آخر
قبل از نهایی کردن طراحی گرافیکی وبسایت معماری خود، قدمی بردارید تا صفحه را به عنوان یک کل تحسین کنید. عناصری که برجسته نمیکنند یا ساختاری به یک بخش اضافه نمیکنند، احتمالا حذف میشوند. زیبایی بیشتر برنامههای طراحی این است که به راحتی میتوانید عناصر را اضافه و حذف کنید تا زمانی که تعادل زیبایی و هدف را ایجاد کنید.
در صورتیکه قصد داشتهباشید در این زمینه تولید محتوا انجام دهید، به شما پیشنهاد میکنیم سایت رایا مارکتینگ را انتخاب کنید زیرا با داشتن نویسندگان متخصص، سفارش شما را با بیشترین کیفیت تحویل خواهند داد.