مقالات آموزشی

آشنایی با رپورتاژ آگهی در جهان ارتباطات

مفید بود؟

رپورتاژ آگهی یا adverting reporting یک متن دائمی برای تبلیغ یک محصول یا سایت که بدون بزرگنمایی و کاملا هوشمندانه، در سایت‌های مناسب و پربازدید مانند سایت عصر ارتباط ارائه می‌شود، به طوری که ذهن مخاطب را درگیر متن تبلیغ می‌سازد و موجب افزایش فروش شده یا رتبه سایت در موتورهای جستجو مانند گوگل ارتقاء می‌یابد.

متن رپورتاژ آگهی در عصر ارتباط می‌تواند بصورت اختصاصی در مورد یک برند باشد و در مورد خصوصیات و ویژگی‌ها و خدمات آن سایت یا برند مطالبی را ارائه دهد. همچنین می‌تواند به صورت متن آموزشی ارائه شود. برای مثال اگر سایت شما در حوزه فروش دمنوش فعالیت می‌کند، رپورتاژ آگهی می‌تواند مطلبی آموزنده درباره فواید نوشیدن دمنوش‌های گیاهی باشد که در میان این مطلب آموزشی، به سایت شما اشاره شود و آن را معرفی کند.

 

پس رپورتاژ آگهی در عصر ارتباط از روش‌هایی است که در اینترنت به کمک آن می‌توان بازاریابی و تبلیغاتی مؤثر داشت. در عصر حاضر به سبب افزایش تعاملات بشر، تجارت الکترونیک شکل گرفته و روز به روز توسعه می‌یابد. مثل فروشگاه‌های اینترنتی که به کمک آنها می‌توان به راحتی خرید و فروش انجام داد. همچنین در گذشته رقابت چندانی وجود نداشت و فعالیت‌ها به صورت محلی بود و نگرانی بابت تبلیغات وجود نداشت و تمام افرادی که به آن خدمات نیاز داشتند از این کسب و کارها بهره می‌برند.

اما امروزه شرایط کاملا تغییر کرده‌است. هر کسب و کاری که به وجود می‌آید تعداد زیادی از افراد به سمت آن گرایش پیدا می‌کنند و سعی می‌کنند محصولات و خدمات متفاوتی به مشتریان ارائه دهند تا خود را بیشتر در دل مشتریان جای دهند. پس باید مهم‌ترین بخش آن یعنی تبلیغات و بازاریابی را هم، به بهترین نحو انجام دهند و با رپورتاژ آگهی و تبلیغات مختلف به راحتی از این محیط پر مخاطب بهره ببرند.

 

رپورتاژ آگهی در عصر ارتباط چگونه فروش شما را زیاد می کند؟

هرچند روش های مختلفی برای تبلیغات وجود دارد ولی برای کسب و کار های اینترنتی، رپورتاژ آگهی در سایت عصر ارتباط به بهترین نحو عمل می کند. ممکن است بارها در هنگام خواندن یک مطلب، با آگهی و محتوا در سایت‌های مختلف مواجه شده باشید. در این مواقع اگر خدمات یا کالاهایی که معرفی شده و در مورد آنها توضیح داده شده‌است، موردنیازتان باشد، به خواندن آن مشغول می‌شوید و به احتمال زیاد وارد سایت یا لینک‌هایی که در محتوا قرارداده شده‌است می‌شوید و اگر این خدمات و محصولات مورد نیازتان بود و معرفی آن شما را راضی کرد، اقدام به خرید کنید.

این کار دقیقاً همان اثری است که رپورتاژ آگهی بر فروش محصولات و خدمات مختلف دارد. این روند، عادی‌ترین حالتی است که یک رپورتاژ آگهی دارد و این نوع تبلیغات، اثرات دیگری هم دارد. به عنوان مثال افرادی که برای معرفی محصولات و خدمات خود اقدام به طراحی سایت می‌کنند و فروشگاه‌های اینترنتی را در قالب سایت‌های مختلف برپا می کنند، نیاز دارند از نظر سئو و بهینه سازی سایت نیز به خوبی عمل کنند. در این مواقع باید سعی شود به جای استفاده از روش‌های معمول بهینه سازی سایت که زمان بر است، روش‌هایی دیگر و راه‌هایی میان بر را هم در نظر گرفت.

رپورتاژ آگهی در عصر ارتباط نیز این کار را به خوبی انجام می‌دهد و با افزایش بازدید کننده و ترافیک سایت به صاحبان این کسب و کارها کمک شایانی می‌کند. گوگل و دیگر موتورهای جستجوگر به خوبی سایت‌هایی که بازدید کننده بیشتری دارد را بررسی می‌کنند و آنها را در صفحه‌ی اول جستجو می‌گذارند.

رپورتاژ آگهی در عصر ارتباط باید دارای متن حرفه‌ای و حساب شده باشد:

 

1) از متن جذاب و متفاوت استفاده شود. همچمین توصیه می‌شود تعداد کلمات موجود در رپورتاژ آگهی در عصر ارتباط حداکثر 1200 تا 1500 کلمه باشد. یکی از بهترین راه‌ها برای معرفی، بیان تبلیغ به صورت داستان محور است.

وقتی مردم با یک داستان روبرو میشوند، اطلاعات و ویژگی‌های گفته شده در متن را برای مدت طولانی به خاطر می‌آورند. به عنوان مثال، در متن خود می‌توانید یکی از مشکلاتی را که افراد با آن روبرو هستند، شرح دهید و سپس محصول یا خدمات خود را معرفی کنید تا متوجه شوند که با خرید این محصول می‌توانند مشکل را برطرف کنند. به این ترتیب  آنها خود را در معرض یک تبلیغ نمی‌بینند. حتی می‌توانید متن را کمی به کنار خبرنامه منتقل کنید تا خواننده را ترغیب کنید، آگهی شما را تا انتها بخواند و در نهایت به سایت شما سر بزند. همچنین باید بدانید که یک متن کپی چه تأثیر ناخوشایندی بر وب سایت شما خواهد داشت.

2) عنوان اصلی رپورتاژ تبلیغات بسیار مهم است، بنابراین حتماً از یک عنوان جذاب استفاده شود. همچنین می‌توانید از عکس‌های مربوط به محتوای خود استفاده کنید. بسیاری از افرادی که حوصله خواندن متون طولانی را ندارند، حداقل به تیترها و عکس‌ها نگاه می‌کنند. نوشتن به زبان ساده و محاوره‌ای نیز می‌تواند یکی از نقاط قوت آن باشد.

3) اصول نگارشی رعایت شود. ممکن است اینطور به نظر نرسد، اما نوشتن یک متن معمولی بدون هیچ گونه غلط املایی یا ناخودآگاه تأثیر خوبی بر خواننده خواهد داشت.

 

سایت‌هایی که برای رپورتاژ آگهی مناسب هستند

برای اینکه بتوان سایت‌های مناسب برای رپورتاژ آگهی انتخاب کرد، باید موارد زیر را در نظر بگیریم :

اولین مورد :

میزان بازدید کنندگان آن سایت است. وقتی که یک سایت بازدید کنندگان زیادی دارد می‌تواند این مخاطبان را به سمت سایت شما هدایت کند و از این طریق به افزایش ترافیک سایت تان کمک شایانی کند. مثل سایت‌های خبری‌ای که قدرتمند و پربازدید هستند و مرتب به روز رسانی می‌شوند. قطعاً سایتی که خود بازدید کننده‌ی کمی دارد، نمی‌تواند اثر مناسبی بر سایت شما داشته باشد و بازدهی رپورتاژ آگهی تان بسیار کم خواهد بود. از این رو بهتر است یک سایت مناسب پیدا کنید.

دومین مورد :

مرتبط بودن سایت با حوزه کاری شما است. مثلا اگر شما در حوزه هنر و فعالیت‌های هنری فعالیت می‌کنید، رپورتاژ آگهی سایت شما در سایت‌های مربوط به بهداشت یا درمان، بازخوردی نخواهد داشت. پس بهتر است محتوای سایت‌ها به هم مرتبط باشد و سایت مدنظر شما قبلا در رابطه با حوزه کاری شما مطلبی را منتشر کرده باشد.

سومین مورد :

شناختن مخاطبین خودتان است. شما باید محدوده سنی یا جنسیت مخاطبین خود را بشناسید. مثلا کسی که در زمینه فروش ریش تراش فعالیت می‌کند، می‌داند مخاطبین سایت و محصول او مردان در بازه سنی 20 تا حدودا 70 سال هستند. پس اگر بخواهد رپورتاژ آگهی خود را به یک سایت بسپارد، باید سایتی را انتخاب کند که اکثر مخاطبینش مردان در این محدوده سنی باشند.

چهارمین مورد :

سئو سایت است. سئو به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است به طوری که سایت در صفحه اول گوگل قرار بگیرد. همچنین یکی از مزیت‌های سئو سایت، گرفتن بک لینک است. در نتیجه یکی از فاکتورهای مهم برای رپورتاژ آگهی در یک سایت، می‌تواند میزان بک لینک‌های آن سایت باشد.

پنجمین مورد :

سرعت بارگذاری مناسب است. سایتی که انتخاب می‌کنید، باید سرعت بار گذاری مناسبی داشته باشد تا کاربران سایت هنگامی که قصد باز کردن آگهی شما را دارند، نیاز نداشته باشند مدتی طولانی منتظر بمانند زیرا در این صورت امکان منصرف شدن آنها زیاد می‌شود.

می‌توان گفت تمام موارد بالا برای سایت عصر ارتباط صدق می‌کند و می‌توانید با خیال راحت رپورتاژ آگهی خود را به این سایت بسپارید.

 

رپورتاژ آگهی در سایت عصر ارتباط

یکی از سایت‌هایی که برای رپورتاژ آگهی مناسب است، سایت و هفته نامه عصر ارتباط است. هفته نامه عصر ارتباط، در سال 1381 فعالیت خود را آغاز کرد و امروزه علاوه بر حالت معمول و چاپ این هفته نامه، به صورت اینترنتی نیز مطالب مختلف خود را منتشر می‌کنند. این هفته نامه به سرعت به یک نشریه‌ی تخصصی و پرتیتراژ تبدیل شد و تاکنون نیز وضعیت آن رو به بهبود است.

سایت اینترنتی این نشریه نیز بازدید کنندگان زیادی دارد و می‌تواند برای رپورتاژ آگهی نیز به خوبی عمل کند. سایت عصر ارتباط، دارای رتبه الکسای جهانی 255000 و رتبه الکسای 8500 در کشور است. به صورت ماهانه بیش از 10000 بازدید کننده برای این سایت دیده می‌شود و این امر نشان دهنده‌ی مخاطبان زیادی است که سایت عصر ارتباط دارد. پس می‌تواند به عنوان یک سایت مناسب برای درج رپورتاژ آگهی محسوب شود.

رپورتاژ آگهی در سایت عصر ارتباط برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

با توجه به این که این سایت عموم مردم را به عنوان مخاطبان خود می‌شناسند، قشرهای مختلفی به آن وارد می‌شود، می‌توان گفت هر محصول یا خدماتی که داشته باشید می‌توانید از سایت عصر ارتباط برای رپورتاژ آگهی بهره ببرید. استفاده از این سایت به عنوان میزبان تبلیغات شما می‌تواند مزایای زیادی برایتان به ارمغان آورد. تعداد زیادی بازدید کننده که ممکن است بتوانید نیازهای آنها را رفع کنید، می‌توانند به مشتریان شما تبدیل شوند و به افزایش درآمد و رونق کسب و کارتان کمک شایانی کنند. اگر خدمات و محصولات‌تان کیفیت مناسبی داشته باشند می‌توانید از این طریق به راحتی اقدام به افزایش مشتریان وفادار خود کنید که همیشه از شما خرید می‌کنند. همچنین می‌توانند خودشان به یک منبع تبلیغاتی شما تبدیل شوند.

توجه داشته باشید که می‌توانید از مواردی که در بالا برای نوشتن یک رپورتاژ مناسب ارائه شدند، برای نوشتن یک رپورتاژ آگهی عالی برای درج در سایت عصر ارتباط استفاده کنید. همچنین طبق الگویی که این سایت برای نوشتن عنوان رپورتاژهای آگهی دارد باید عنوان رپورتاژ آگهی شما شامل محتوای اصلی و شالوده کل متن باشد به طوری که با خواندن عنوان آن بتوان محتوای متن را حدس زد. همچنین این سایت خبری 2 الی 3 لینک برای رپورتاژ به مشتریان خود ارائه می‌دهد که برای معرفی سایت شما کافی و مناسب است.

رپورتاژ آگهی توسط تیم وبتو

حال که اهمیت رپورتاژ آگهی را درک کردید باید بتوانید به کمک افراد متخصص در این زمینه بهترین آگهی رپورتاژ را در سایت مورد نظر خود درج کنید. سایت رایامارکتینگ این خدمات را با قیمت مناسبی به کاربران گرامی ارائه می‌دهد. محتوای رپورتاژ عامل مهمی است که به شما کمک می‌کند بهتر خود و خدماتتان را معرفی کنید. تولید این محتوا نیز بخشی مهم است. از این رو تیم رایامارکتینگ در این زمینه نیز بهترین محتواها را برای شما فراهم می‌کنند.

سایت رایامارکتینگ برای بخش رپورتاژ آگهی، برای کاربران محترم خود محتوای مورد نیاز سایت را به صورت کاملا رایگان ایجاد می‌کند و در صورتی که مورد تأیید کاربر بود، این محتوای رپورتاژ را در سایت مورد نظر بارگذاری می‌کند و از این طریق به تبلیغات و بازاریابی محصولات یا خدمات شما کمک می‌کند. تولید محتوا، انتخاب سایت مناسب، بارگذاری محتوا بر روی سایت، همگی توسط این تیم قوی و تخصصی انجام می‌شود تا شما نگرانی از بابت رپورتاژ آگهی مناسب و استاندارد نداشته باشید. همچنین هزینه رپورتاژ آگهی از طریق رایا مارکتینگ بسیار مناسب است و به علت تخصصی و استاندارد بودن آن بازدهی بالایی را به دنبال خواهد داشت

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.