دنیای اینترنت بر جهان امروز تاثیر شگفت انگیزی داشته است. همه انسانها میتوانند در هر نقطه از جهان که هستند از اخبار و سایر اطلاعات در کسری از ثانیه مطلع شده و در جریان همه امور قرار بگیرند. ضمن آنکه از اینترنت استفاده دیگری مثل تبلیغات کسب و کار یا معرفی خود در بین مخاطبان هم میشود. این کار میتواند از طریق ابزارهای مختلفی صورت گیرد که یکی از این ابزارها رپورتاژ آگهی در پزشکین است. رپورتاژ آگهی در واقع اخبار تبلیغاتی است که در سایتهای مختلف منتشر میشود و دارای پیوندهای مرتبط و تصاویر جذاب است تا کاربر را به سرعت به صفحه موردنظرهدایت کند.در سایر کشورها، تبلیغات با عنوان روابط عمومی دیجیتال شناخته میشود، زیرا آنها معتقدند رپورتاژ تبلیغات یکی از مهمترین راههای توسعه روابط عمومی کسب و کار شما است.
سایتهایی که بازدید کننده زیاد دارند و المانهای مورد نظر گوگل در آنها به خوبی رعایت شدهاست، بهترین بستر برای تبلیغات کسب و کار شما خواهند بود و شما میتوانید با تنظیم یک رپورتاژ آگهی خوب به اهداف مورد نظرتان برسید. انتشار رپورتاژ آگهی باید به دقت و در سایتهای معتبر انجام شود تا بازده مناسب را داشته باشد. رپورتاژ آگهی در پزشکین یکی از راههای موثر برای معرفی کسب و کار، هنر و ایده شما بوده و باعث میشود با صرف کمترین هزینه و در مدت زمان کم به بخشی از اهداف خود برسید.
معرفی سایت پزشکین برای انتشار رپورتاژ
سایت پزشکین یک سایت بسیار متنوع و خلاق است. انتشار اخبار و مطالب علمی در حوزههای دارویی و سلامت، پیشگیری از بیماریها، زیبایی پوست، تغذیه و تناسب اندام، بارداری، کودکان، سبک زندگی و زنان در دستور کار این سایت میباشد و همین تنوع و گستردگی مطالب باعث شدهاست، مخاطبین فراوانی از هر طیف داشته باشد.
در واقع با انتشار رپورتاژ آگهی در پزشکین میتوانید اطمینان داشته باشید طیف وسیعی از مخاطبان، شما و کسب و کارتان را خواهند دید. دقت در انتشار مطالب، احترام به خواننده و اعتماد آن و رعایت اصول حرفهای در این سایت باعث شدهاست، تبلیغات کسب و کارها در آن موثرتر و نتیجه بخشتر باشد.
چرا رپورتاژ آگهی در پزشکین
همانطور که اشاره کردیم این مدل تبلیغات با سایر ابزارها و روشهای دیگر تفاوتهای مهمی دارد و همین تفاوتها مزیتهای آن محسوب میشود. انتشار رپورتاژ آگهی در پزشکین در واقع یک سرمایه گذاری هدفمند است. شما میتوانید با یکبار انتشار آن مدتها از بازخورد تبلیغاتی کار استفاده کنید چون این گونه مقالات در سایت پزشکین پاک نشده و همیشه در سایت باقی میمانند.
برای همین اگر متن را دقیق و درست و مطابق با استانداردهای رپورتاژ و گوگل نوشته باشید قطعا تا مدتهای طولانی با هر سرچ در معرض دید بازدید کنندگان قرار خواهد گرفت. اصولا سرمایه گذاران تمایل دارند هزینههای خود را به حداقل برسانند و با همان حداقل هزینه بیشترین سود را دریافت کنند. انتشار رپورتاژ آگهی در پزشکین در واقع در همین راستا حرکت کرده و سرمایه گذاران میتوانند از نتیجه سرمایه گذاری و هزینه خود مطمئن باشند.
با رپورتاژ آگهی در پزشکین کسب و کار خود را به صورت جامع معرفی کنید
سایتهای بزرگ و سایتهایی که بازدید کننده فراوان دارند این فرصت را در اختیار شما قرار میدهند که بتوانید کسب و کار و یا هنر و ایدههایتان را به صورت کامل و با جزئیات به آنها معرفی کنید. با قرار دادن تبلیغات شما در سایتهای معتبر، کاربران محتوای شما را میخوانند و با ویژگیهای کسب و کار اینترنتی، وب سایت و خدمات شما آشنا میشوند و برندسازی شما به درستی انجام میشود.
این نوع سایتها عموما از هر قشر و طبقهای بازدید کننده دارند و همین ویژگی این امکان را در اختیار شما قرار میدهد، هر نوع کسب و کاری که مد نظرتان است را ارائه دهید. باید در نظر داشته باشید که وقتی یک خبرگزاری بسیار معتبر اخبار شما را در سایت خود منتشر میکند، باعث میشود سایر کاربران آن وب سایت حداقل یک بار از سایت شما دیدن کنند. البته نوشتن رپورتاژ آگهی فنون خاصی دارد که باید حتما رعایت شود تا کاربر برای مشاهده و بازدید از سایت شما ترغیب گردد.
انتشار رپورتاژ آگهی در پزشکین باید توسط افراد متخصص صورت گیرد که هم به اصول سئو در مقاله نویسی مسلط باشند و هم سایر المانهای مورد نظر گوگل را در نظر بگیرند. پس اگر محتوای گزارش خود را به یک تولید کننده محتوا حرفهای ارسال کنید، او میتواند نکات اساسی و آموزندهای را با استفاده از تکنیکهای متنی مختلف در اختیار کاربران قرار دهد. و باعث میشود کاربران تشخیص دهند که در حال یادگیری ترفندی به صورت اخبار هستند و باعث میشود حتماً آن را تا انتها بخوانند.
اما ویژگی یک متن حرفهای و حساب شده برای رپورتاژ آگهی در پزشکین :
1) از متن جذاب و متفاوت استفاده شود. همچنین تعداد کلمات موجود در رپورتاژ آگهی در پزشکین میتواند از حداقل 200 تا 1000 کلمه باشد. یکی از بهترین راهها برای معرفی، بیان تبلیغ به صورت خبری است.
2)عنوان اصلی ریپورتاژ تبلیغات بسیار مهم است، بنابراین حتماً از یک عنوان جذاب استفاده شود. همچنین میتوانید از عکسهای مربوط به محتوای خود استفاده کنید. تعداد تصاویر قابل استفاده برای رپورتاژ آگهی در پزشکین میتواند تا حداکثر 3 تصویر باشد.
3) اصول نگارشی رعایت شود. نوشتن یک متن معمولی بدون هیچ گونه غلط املایی یا ناخودآگاه تأثیر خوبی بر خواننده خواهد داشت.
چه سایتهایی برای انتشار رپورتاژ آگهی مناسب هستند؟
قبل از اینکه جزئیات بیشتری در خصوص انتشار رپورتاژ آگهی در پزشکین ارائه دهیم، دانستن اینکه چه سایتهایی برای اینگونه تبلیغات مناسب هستند خالی از لطف و فایده نخواهد بود. در درجه اول برای انتشار رپورتاژ آگهی در یک سایت باید به اعتبار آن توجه کنید که کمتر از اعتبار سایت خودتان نباشد چون این کار در واقع اعتبار سایتتان را کاهش خواهد داد. در کل برای لینک دادن به رپورتاژ آگهی در پزشکین و هر سایت دیگر یکسری خصوصیات را باید در نظر داشته باشید. اگر این خصوصیات را در نظر گرفته و رعایت کنید تا حد زیادی امکان پنالتی شدن سایت شما در گوگل از بین میرود و ضریب بالا آمدن شما در گوگل افزایش پیدا خواهد کرد.
بنابراین تصور اینکه انتشار این مقالات تبلیغاتی در هر سایتی امکان پذیر است، اشتباه بوده و هزینه و وقت شما را هدر خواهد داد. برای همین است که ما به شما انتشار رپورتاژ آگهی در پزشکین پیشنهاد میکنیم چون تقریبا همه خصوصیاتی را که در ادامه شرح میدهیم را دارد.
مطمئن شوید سایت مورد نظر اسپم نیست
تعریف اسپم شدن یک سایت به صورت تخصصی کمی سخت است و البته لازم هم نیست حتما تعریف تخصصی آن را بدانید همین که بدانید در صورتیکه یک سایت زیر دامنه استاندارد باشد اسپم نامیده میشود، برای کار شما کافی است. اما نشانههای ملموس و ساده که با استفاده از آن میتوانید اسپم بودن یک سایت را تشخیص دهید، زیاد هستند. برای همین قبل از انتشار رپورتاژ آگهی در پزشکین و هر سایت دیگر این فاکتورها را چک کنید. اول اینکه اگر سایت مورد نظر بزرگ باشد ولی تعداد لینکهای کمی داشته و یا اینکه تنوع لینکهای آن محدود باشد، احتمال اسپم شدن آن زیاد بوده و انتشار رپورتاژ در آن چندان منطقی نخواهد بود.
انتشار رپورتاژ آگهی در پزشکین و البته هر سایت دیگری که مد نظر دارید باید با توجه به سایتها و لینکهای follow و nofollow صورت گیرد. نسبت این دو نباید زیر دامنه باشد. یعنی نباید نسبت سایتهای nofollow به follow بیشتر گردد چون عموما سایتهای بدون فالو از سایتهای دارای تیک فالو بیشتر هستند. در کنار این موارد داشتن محتوای های کوتاه و سئو نشده، داشتن لینکهای خارجی زیاد و داخلی کم، تعداد صفحات کم سایت و عدم وجود اطلاعات تماس همه دلیل بر این است که سایت مورد نظر برای انتشار رپورتاژ مناسب نخواهد بود. انتشار رپورتاژ آگهی در پزشکین شما را از همه این مشکلات مطمئن خواهد کرد.
به محلی بودن سایت توجه کنید
برای انتشار رپورتاژ آگهی در پزشکین و هر سایت دیگر توجه کنید که سایت محلی باشد و البته آتوریتی بالا هم داشته و از رتبه خوبی هم در گوگل برخوردار باشد. رنکینگ یا رتبه بندی گوگل برای سایتها بر اساس تعداد لینکها و اعتبار آنها در صفحات دیگر صورت میگیرد و هر سایت که رنکینگ بالاتری داشته باشد برای انتشار رپورتاژ و یا هر نوع تبلیغات دیگر بهتر خواهد بود. رنگینک تعیین شده توسط گوگل بین 1 تا 10 است. اگر میخواهید از رنکینگ سایت مورد نظرتان مطلع شوید به سایت http://www.mipagerank.com مراجعه نمایید.
به میزان بازدید های آن توجه کنید
با مراجعه به سایت www.alexa.com میتوانید الکسا یا میزان بازدید سایت مورد نظرتان را ببینید. در این سایت برای سایت پزشکین بازدید 398,884 در گوگل و در ایران 14645 نفر مشخص شدهاست که بازدید بسیار خوبی در مقایسه با سایتهای ایرانی دیگر است. هر چقدر بازدید کننده یک سایت بیشتر باشد انتشار رپورتاژ آگهی در آن موثرتر خواهد بود. برای همین ما انتشار رپورتاژ آگهی در پزشکین را به شما پیشنهاد میکنیم.
متناسب با مخاطبین خودتان باشد
شما باید محدوده سنی یا جنسیت مخاطبین خود را بشناسید. سایت پزشکین به نکات و مقالههای پزشکی میپردازد و حدودا رنج سنی 20 تا 70 سال به آن مراجعه میکنند. پس اگر بخواهید رپورتاژ آگهی خود را به این سایت بسپارید، باید به این نکته توجه داشته باشید که سن مخاطبین سایت شما در چه بازهای است.
مخصوصا اگر محصول شما لوازم پزشکی و خدمات شما شامل خدمات درمانی و پرستاری است، این سایت میتواند برای رپورتاژ آگهی شما بسیار مناسب باشد.
وبتو برای انتشار رپورتاژ آگهی در پزشکین چه کمکی میتواند به شما بکند؟
یکی از فاکتورهایی که که رایامارکتینگ داشته و به واسطه آن میتوانید کار و انتشار رپورتاژ آگهی در پزشکین را به آن بسپارید داشتن تیم فنی و متخصص در تولید و انتشار مقالات سئو شده و رپورتاژ آگهی است. (بیشتر بخوانید: هزینه رپورتاژ آگهی)
کارشناسان این شرکت توانایی آنالیز و شناسایی سایتهای پر بازدید و برتر را داشته و میتوانند این سایتها را به شما پیشنهاد دهند. برای همین دیگر نیاز نیست خودتان به جستجوی سایتهای پر بازدید بپردازید. در کنار این موضوع نوشتن و تولید یک رپورتاژ آگهی نیاز به تخصص و مهارت دارد که کارشناسان رایا مارکتینگ با سالها تجربه در این حوزه بهترین مقالات را برای انتشار در اختیار شما قرار خواهند داد. مقالاتی که فاکتورهای سئو در آن به خوبی رعایت شده و کسب و کار شما را به صورت کامل و جامع معرفی میکند.
اگر مشتری وبتو هستید رپورتاژ آگهی خود را رایگان دریافت کنید
شرکتها و افرادی که سفارش کار با رایامارکتینگ داشتهاند، میتوانند متن رپورتاژ خود را به صورت کاملا رایگان دریافت کنند. در واقع رایا مارکتینگ به مشتریان خود این اطمینان را میدهد در کنار تولید محتواهای تخصصی، یک رپورتاژ آگهی برای انتشار در سایت ها هم به آنها هدیه خواهد داد.
عملکرد حرفهای وبتو
برای انتشار رپورتاژ آگهی در پزشکین میتوانید به رایامارکتینگ اطمینان کنید. این شرکت با جستجوی سایتهای برتر و البته رنکینگ بالا و مخاطبان زیاد به شما برای معرفی کسب و کارتان کمک خواهد کرد. گاهی برخی افراد گمان میکنند با داشتن یک سایت میتوانند به راحتی در گوگل خود را نشان داده و کسب و کار خود را معرفی کنند، در صورتیکه بالا آمدن در گوگل و انتشار رپورتاژ آگهی در پزشکین و هر سایت دیگری نیاز به تخصص دارد