مقالات آموزشی

توضیحاتی درباره طراحی سایت پاساژ ها

مفید بود؟

طراحی سایت پاساژ ها و مراکز تجاری یکی از جدید ترین روش هایی است که مدیران و صاحبان این مراکز برای جلب توجه مشتریان به کار می برند. طراحی سایت پاساژ ها این امکان را فراهم می کند تا مشتریان با مدیران مجموعه و حتی مغازه هایی موجود در پاساژ ارتباط نزدیک تری برقرار کند و همین امر موجب می شود تا افراد بیشتری تمایل به بازدید از پاساژ و خرید از مغازه های موجود در آن داشته باشند.

اهمیت قالب و رنگ در طراحی سایت پاساژ ها

از آن جایی که در طراحی سایت پاساژ ها مخاطب در واقع عموم مردم هستند می توان از انواع رنگ ها و قالب بندی های منحصر به فردی استفاده نمود. می توان اشاره کرد که زیبایی و جذابیت در طراحی سایت پاساژ ها از اهمیت بالایی برخوردار است. در این خصوص استفاده از رنگ های متنوع و شاد می تواند انتخاب مناسبی باشد. علاوه بر رنگ بندی مناسب استفاده از عکس ها و تصاویر با کیفیت نیز می تواند در افزایش جذابیت سایت تاثیرگذار باشد. اگر شما صاحب یک مجموعه تجاری و یا پاساژ هستید فراموش نکنید که هرگز نباید از قالب های آماده در طراحی سایت پاساژ ها استفاده نمایید. استفاده از این قالب ها محدودیت هایی برا برای شما به همراه دارد که می توان خسارات فراوانی به بار آورده و شما را از اهداف خود دور نماید.

از آنجایی که امروزه استفاده از موبایل های هوشمند و انواع تبلت ها در میان مردم رواج فراوانی یافته است. در زمان طراحی سایت پاساژ ها باید به این نکته توجه نمود مه طراحی به صورت رسپانسیو بوده تا در تمام دستگاه ها با سایز های متفاوت صفحه نمایش به خوبی نمایش داده شود.

در طراحی سایت پاساژ ها چه بخش هایی وجود دارد؟

برای طراحی سایت پاساژ ها لازم است در ابتدا بخش های مورد نظر را مشخص نمایید و بر اساس آن طراحی و برنامه نویسی مورد نیاز انجام شود. یکی از بخش های مهم در خصوص طراحی سایت پاساژ ها بخش درباره ما و تماس با ما است. بخش درباره ما به معرفی پاساژ، صاحبان آن و به طور کلی فعالیت پاساژ خواهد پرداخت. اما بخش تماس با بخش است که در آن علاوه بر نمایش آدرس و شماره های تماس با پاساژ که معمولا بر روی نقشه گوگل نیز قابل مشاهده خواهد بود، می توان بخشی برای ارتباط با مشتریان قرار داد.  این بخش معمولا به شکل فرم های مرسوم می تواند قرار داده شود. قرار دادن شماره تماس های مربوط به بخش های اداری و اجرایی پاساژ نیز می تواند پیشنهاد مناسبی باشد.

یکی دیگر از کاربرد های طراحی سایت پاساژ ها معرفی برنامه و اتفاقاتی است که در طول سال در پاساژ روی خواهد داد.  به عنوان مثال جشنواره های فروش سراسری و یا بر گزاری مسابقات و جشن هایی که در پاساژ برگزار می شود می تواند از طریق بنرهای جذابی به مخاطبان اطلاع رسانی شود.

سایر امکانات ویژه در طراحی سایت پاساژ ها

امروزه رونق خرید اینترنتی و آنلاین در میان همه افراد جامعه منجر شده تا در طراحی سایت پاساژ ها هم به این نکته توجه ویژه شود. می توان در طراحی سایت پاساژ ها بخش را برای فروش آنلاین اجناس در نظر گرفت تا افراد بیشتری بتوانند از امکانات پاساژ بهره مند شود. بسیاری از مغازه ها به تنهایی اقدام به فروش آنلاین می کند و اگر بتوان این خدمات فروش آنلاین را در قالب طراحی سایت پاساژ ها ارائه نمود اعتبار مناسبی برای سایت و حتی پاساژ به همراه خواهد آورد.

در طراحی سایت پاساژ می توان بخشی را برای ارتباط مغازه داران سایت با یکدیگر در نظر گرفت. بخشی برای تبادل نظر و مشورت در خصوص برنامه های پاساژ که می تواند موجب نزدیکی بیشتر همه افراد شاغل در این محل ها گردد.

قرار دادن اطلاعات سایت در شبکه های اجتماعی مختلف و لینک کردن آن ها با هم نیز از دیگر کاربرد های طراحی سایت پاساژ ها است که می تواند در جلب مشتریان موثر باشد. استفاده از شبکه های اجتماعی را می توان به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از زندگی های امروزی دانست و استفاده از این پتانسیل تبلیغاتی موثر و کم هزینه با استفاده از طراحی سایت پاساژ ها موضوعی است که نمی توان به سادگی از کنار آن گذشت.

پنل مدیریتی در طراحی سایت پاساژ ها

استفاده از پنل های مدیریتی که کاربران سایت به آسانی بتوانند از طریق آن ها محتوای سایت را به روز رسانی نمایند از دیگر نکاتی است که در موضوع طراحی سایت پاساژ ها از اهمیت به سزایی برخوردار است. پنل مدیریتی باید این امکان را برای مدیر سایت فراهم کند تا تصاویر و مطالب موجود در سایت مدیریت نماید. به عنوان مثال هنگامی که مغازه جدیدی در سایت شروع به فعالیت می کند، درج اطلاعات این فعالیت جدید باید از طریق پنل مدیریتی انجام شود یا زمانی که جشنواره فروش ویژه ای در حال برگزاری است، اخبار مربوط به آن می تواند از این طریق در اختیار مخاطبان قرار گیرد.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.