مقالات آموزشی

رپورتاژ آگهی و سایت زومجی برای ارتقای کسب و کار ها

مفید بود؟

رپورتاژ آگهی یکی از روش هایی است که امروزه به وفور توسط کسانی که در زمینه ی کسب و کارهای اینترنتی فعالیت می کنند یا از اینترنت برای بهبود تبلیغات خود بهره می برند مورد استفاده قرار می گیرد.

اولین عاملی که در استراتژی بازاریابی اینترنتی و تبلیغات مهم جلوه می کند، دیده شدن هر چه بیشتر شما و خدماتتان است که باید به گونه ای انجام گیرد که نگرانی از بابت فروش خود نداشته باشید. فروش همیشه مربوط به یک محصول نیست. هر کسی ممکن است یک سری خدمات یا حتی علم و هنر برای عرضه به دیگران داشته باشد.

از این رو می تواند علاوه بر درج آگهی در وب سایت خود، از سایت های پربازدید مانند زومجی نیز برای درج رپورتاژ آگهی بهره ببرد. هر چند امروزه روش های تبلیغاتی زیادی وجود دارد ولی برخی از این روش ها علاوه بر این که هزینه های شما را به مقدار زیادی کاهش می دهند، سبب می شوند تا اهدافی که از تبلیغات برای خدمات، کسب و کار و محصولات خود دارید به نحو احسن قابل دریافت باشند. یکی از این روش ها استفاده از آگهی هایی است که به صورت رپورتاژ در سایت های پربازدید درج می شوند و کارایی بسیار بالایی دارند.

اهمیت تبلیغات در تجارت

تجارت فعالیت  است برای بدست آوردن و فروش محصولات یا خدمات است و بازاریابی زیرمجموعه ای از تجارت است و شامل روند دستیابی به مشتریان بالقوه و آماده سازی آنها برای روند فروش است. فروش عبارت است از تعامل با مشتری برای ترغیب به خرید و سپس مبادله کالا با پول.
با ورود بیشتر مارک های تجاری به بازار در سال های اخیر، مشاغل برای جلب توجه مخاطبان خود شروع به مبارزه می کنند زیرا مصرف کنندگان گزینه های بیشتری نسبت به قبل دارند.بنابراین، تبلیغات  در این امر اتفاقی مهم است.
صرفاً به این دلیل که یک فرد متوسط حداقل 5،000 تبلیغ در روز می بیند، این بدان معناست که تبلیغات برند شما می تواند ضمن انتقال نقاط فروش بی نظیر محصولات یا مشاغل شما در عرض چند دقیقه یا حتی چند ثانیه ، به مخاطبان زیادی دسترسی پیدا کند.
اگربرای شرکت های نوپای خود تبلیغ می کنید یا برای شرکتی که در آن کار می کنید، نمی توان انکار کرد که تبلیغات جنبه اساسی هر مشاغل است.با این حال، تبلیغات مزایای بیشتری نسبت به تصور شما دارد.

دسترسی به مخاطبان زیادی

تبلیغات از طریق اینترنت، چاپ ، پخش و یا رسانه های  دیجیتال، تلاش های شرکت ها برای افزایش آگاهی از برندشان و همچنین ترغیب مصرف کنندگان به خرید کالاها و خدماتشان است.
از آنجا که تبلیغات به کسب و کارها امکان می دهد تا مخاطبان زیادی را به خود جلب کنند، مصرف کنندگان بیشتری می توانند محصولات و خدماتی را که شرکت شما ارائه می دهد کشف کنند در حالی که از ویژگی های اصلی آن در عرض چند دقیقه یا حتی چند ثانیه مطلع هستند.
همه باید بدانند که خواسته ها و نیازهای مصرف کننده به طور مداوم در حال تغییر است و با تبلیغ در مورد تجارت شخص، آگاهی از نام تجاری وی را افزایش می دهد و حتی ممکن است روزی یک گروه مخاطب بالقوه را کشف کند.

معرفی و آگاهی از محصول

وقتی یک کسب و کار کالای جدیدی را معرفی می کند، تبلیغات وسیله ای می شود برای آگهی بازار از محصول. در یک مثال کاملاً تصویری ، تبلیغات برای درمان موهای ضد وز می تواند عکس های “قبل و بعد” را نشان دهد تا اثر بخشی محصول را نشان دهد.

رویدادهای فروش محصول

تبلیغات راهی موثر برای آگاهی از بازار در مورد رویدادهای فروش محصول با زمان محدود فراهم می کند.

تمایز محصول از رقبا

مشاغل به طور مکرر از تبلیغات استفاده می کنند تا نشان دهند چگونه محصول آنها از محصولات مشابه سایر رقبا دارای مزایای بیشتری است یا از تأثیر بیشتری برخوردار است.
به بازارهای جدید نفوذ کنید
به عنوان یک کسب و کار نوپا یا کسب و کار جدید ، فقط می تواند به تبلیغات اعتماد کند و باعث افزایش آگاهی و دسترسی به مخاطبان هدف خود شود. این  نه تنها برای بسیاری از مشاغل جدید و کوچک نجات دهنده استبلکه برای مشاغلی که سالها در حال فعالیت هستند نیز کمک می کند تا به بخش جدیدی از بازار دسترسی پیدا کنند که تا به حال نتوانسته اند در آن نفوذ کنند.

رپورتاژ آگهی چیست و چه مزایایی دارد؟

هنگامی که تبلیغات و آگهی های مورد نیاز برای خدمات و محصولات خود را در یک سایت پربازدید قرار می دهید و در نهایت لینک دهی به سایت خود دارید، رپورتاژ آگهی انجام می دهید.

معمولاً در محتواهای رپورتاژ چندین کلمه ی کلیدی مرتبط با خدمات یا محصولات شما در متن تکرار می شود تا کسانی که این کلمات کلیدی را در موتورهای جستجوگر سرچ می کنند به محتوای شما برسند. اگر این رپورتاژ آگهی در سایت های پربازدید درج شود، بدون شک می تواند تأثیر شگرفی در فروش و دیده شدن هر چه بیشتر سایت شما شود. البته در برخی مواقع سایت های مختلف برای بالا بردن ترافیک سایت خود و افزایش بازدید کنندگان آن از گزینه هایی مانند رپورتاژ آگهی استفاده می کنند تا بتوانند به مرور سایت خود را در صفحات مرورگر در اولویت های اول قرار دهند. از این رو رپورتاژ آگهی مزیت های زیادی دارد که همگی برای افزایش بهره وری شما از کسب و کارهای اینترنتی خود فواید زیادی خواهد داشت.

رپورتاژ باید به گونه ای انتخاب شود که تأثیر بالایی در موفقیت شما در برندینگ و سئو سایت داشته باشد. از این رو هم محتوای آن، هم سایتی که در آن درج می شود مهم است. سایت هایی که الکسا بالایی دارند و بازدید کنندگان آن ها در ایران و جهان بیشتر است می تواند مناسب باشد. همچنین سایت هایی مانند سایت زومجی که دارای مطالب مفید و سرگرم کننده در صفحات خود است می تواند تعداد زیادی بازدید کننده را برای سایت شما به ارمغان آورد.

اگر به صورت مداوم اقدام به رپورتاژ آگهی در سایت های مناسبی کنید و بدین صورت خود را در بازه های زمانی مختلف و کوتاه و با محتواها و تصاویر متفاوت در ذهن بینندگان و مخاطبان خود یادآوری کنید، بدون شک در برندینگ خود و خدماتتان تأثیری شگرف خواهید داشت و به راحتی می توانید پله های موفقیت را یکی پس از دیگری طی کنید. امروزه فضای اینترنت بهترین فضا برای دیده شدن کسب و کارهای جدید است و به علت این که مخاطبان بسیار زیادی دارد می تواند حتی در سطح جهانی شما را در معرض دیده شدن قرار دهد.

سایت زومجی و رپورتاژ آگهی در آن

سایت زومجی یک سایت معتبر و مطرح در زمینه ی سرگرمی های مختلف است. این سایت انواع بازی، لوازم بازی و کنسول های مختلف، بررسی بازی و نقد فیلم و مواردی از این قبیل را در خود جای داده است. با توجه به این که اکثر افراد به خصوص نسل جوان به این موارد علاقه نشان می دهند، می توانند از این سایت برای رپورتاژ آگهی استفاده کنند. بازدید کنندگان سایت زومجی بسیار زیادند و دارای رتبه الکسا مناسبی برای درج آگهی است. این سایت در سال 1393 راه اندازی شد و از همان اوایل سعی کرد تا کار خود را به بهترین نحو انجام دهد. در حال حاضر جزو بهترین سایت های سرگرمی در حوزه ی خود است و بازدید کنندگان زیادی را هم به خود اختصاص داده است.

رتبه الکسا جهانی سایت زومجی 5105، رتبه منطقه ای 146 و بک لینک آن هم 910 است. از این رو می توان گفت شرایط خوبی برای رپورتاژ آگهی دارد و بازدید کنندگان زیادی در روز ممکن است از این طریق به وب سایت شما هدایت شوند.

تعداد مخاطبان و بازدید کنندگان سایت اهمیت بالایی برای درج آگهی های رپورتاژ دارند. این سایت دارای بیش از 2.5 میلیون بازدید کننده در ماه است که صفحات مختلف آن را شامل می شود. اگر در این سایت به رپورتاژ آگهی بپردازید بدون شک می توانید بهره ی مناسبی را از این آگهی در زمانی کم ببرید.

سایت زومجی برای چه نوع رپورتاژ آگهی مناسب است؟

اگر می خواهید رپورتاژ آگهی که درج می کنید بازدهی مناسبی داشته باشید باید سعی کنید از سایت هایی بهره ببرید که متناسب با خدمات یا محصولات شما هستند. بدون شک مخاطبان یک سایت افرادی هستند که به مطالب آن سایت علاقه نشان داده اند یا به آن ها نیاز دارند. البته این افراد بدون شک خدمات دیگری نیز نیاز دارند ولی در حال حاضر اکثر دغدغه ی آن ها مطالب سایت است.

سایت زومجی در رابطه با بازی و کنسول بازی، فیلم و موسیقی و در کل سرگرمی های مختلف است. اگر کسب و کار شما نیز در رابطه با این موارد است می توانید بهره ی بسیار زیادی از رپورتاژ آگهی در این سایت ببرید. کسانی که به خرید و فروش کنسول های بازی یا تبلت و هر دستگاه دیجیتال دیگری مشغول هستند یا خدماتی در این مورد ارائه می دهند با رپورتاژ و درج آگهی خود در این سایت ها می توانند مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کنند. علاوه بر این وب سایت هایی که در این مورد مطلب می نویسند یا خدمات خود را در آن ارائه می دهند، همگی با این آگهی ها به راحتی می توانند ترافیک سایت خود را به مقدار زیادی بالا ببرند.

بالا بردن ترافیک سایت و بازدید کننده از وب سایت تان تأثیر به سزایی در بالا رفتن رتبه الکسا، نمایش وب سایت در صفحه اول گوگل و موتورهای جستجوگر و … دارد.

البته با توجه به این که بازدید کنندگان سایت زومجی می توانند از افراد مختلفی با نیازهای متفاوت باشند، درج رپورتاژ آگهی در زمینه های غیر از موارد ذکر شده نیز می تواند تأثیرگذار باشد. استفاده از این خدمات باعث می شود که در تمام طول شبانه روز در معرض دید مخاطبان خود قرار گیرید. همچنین این آگهی هیچ محدودیت زمانی و مکانی ندارد و در تمام طول شبانه روز و هر جایی از دنیا که مخاطبان به این سایت وارد شوند می توانند آگهی شما را دریافت کرده و جزو مشتریان شما باشند. به همین علت است که نسبت به روش های تبلیغاتی قدیمی، تأثیر بسیار بیشتری در افزایش فروش و مشتری یابی شما دارند.

چگونه در سایت زومجی رپورتاژ آگهی درج کنید؟

هر چند استفاده از خدمات سایت های اینترنتی راحت است اما اگر به درستی صورت نگیرد بدون شک بازدهی مورد نظر را نخواهد داشت. برای این که بتوانید یک آگهی مناسب تهیه کنید باید از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

سایت رایامارکتینگ یک سایت تخصصی و خبره در زمینه ی رپورتاژ آگهی است که به شما کمک می کند تا هر چه سریع تر بهترین محتوا را برای رپورتاژ در اختیار داشته باشید. این تیم تخصصی ابتدا در رابطه با موضوع مورد نظر شما بهترین محتوای سئو شده و مناسب را در رابطه با رپورتاژ برای شما تولید می کند. پس از این که محتوا به تأیید شما رسید آن را در سایت زومجی درج می کند و از این طریق به افزایش فروش و دیده شدن سایت کمک شایانی می کند.

با توجه به این که افراد خبره در سایت رایامارکتینگ برای شما اقدام به تولید و درج آگهی در سایت های مختلف می کنند، تمام نکات مورد نیاز برای یک محتوای رپورتاژ نیز در نظر گرفته می شود تا کاربرد بسیار بالایی داشته باشد.همچنین اگر به نویسندگی علاقه مند هستید این شرکت بستری را جهت استخدام نویسنده محتوا فراهم کرده است.

سایت رایامارکتینگ در بخش رپورتاژ خود این خدمات را به کاربران سایت خود ارائه می دهد که به صورت رایگان بتوانند در سایت زومجی اقدام به درج آگهی رپورتاژ کنند و بهتر از این خدمات بهره ببرند. از این رو به صورت مداوم همراه شما خواهد بود تا بتوانید مؤثرتر در زمینه ی تبلیغات و پیدا کردن مشتریان مورد نظر خود اقدام کنید.

با توجه به این توضیحات اگر شما هم جزو افرادی هستید که در زمینه های مختلف به خصوص سرگرمی نیاز به رپورتاژ و محتوای این نوع آگهی ها دارید می توانید با تیم تخصصی رایامارکتینگ در تماس باشید و مشاوره لازم را برای این آگهی ها دریافت کنید.

همچنین می توانید برای سایت زومجی و بسیاری سایت های دیگر نیز درخواست محتوا رپورتاژ و درج آن به صورت آگهی در این سایت ها را بدهید. در این صورت در زمانی کم می توانید بازدهی بسیار بالایی را از یک محتوای مناسب در یک سایت مناسب داشته باشید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.