با رپورتاژ آگهی در تسنیم، کسب و کار خود را توسعه دهید. خبرگزاری تسنیم، آخرین اخبار ایران و جهان را لحظه به لحظه مخابره می کند. این خبرگزاری، در بین عموم افراد جامعه ما شناخته شده است. اهمیت پایگاه خبری تسنیم آنچنان است که حتی افرادی با اهداف و ارزش های مخالف تسنیم، این خبرگزاری را پیگیری کرده و اخبارها و نظرات منتشر شده در آن را تحلیل می کنند. به همین جهت تسنیم توانسته است میلیون ها نگاه فارسی زبانان را در سراسر دنیا به خود جذب کند. مخاطبین و بازدیدکنندگان بالای تسنیم، بدان معناست که انتشار رپورتاژ آگهی در تسنیم می تواند هزاران بازدید کننده داشته باشد.
چگونه تبلیغات به رشد کسب و کار کمک می کند
آیا تا به حال فکر کرده اید، تبلیغات چگونه می تواند به یک تجارت کمک کند؟ به طور خلاصه، به رشد کسب و کار شما کمک می کند.
امروزه تبلیغ به عنوان یک عامل مهم در افزایش حجم فروش هر صنعت، نقـش قابـل تـوجهی ایفا میکند
از مزایای تبلیغات مشاغل کوچک می توان به جذب مشتری جدید و کمک به شما در فروش محصولات و خدمات بیشتر به مشتریان موجود اشاره کرد. با کمک به افزایش اندازه سفارش، می تواند سودآوری را نیز افزایش دهد.
تبلیغات دیجیتالی شامل طیف وسیعی از خدمات است که همه آنها برای ارتقا تجارت آنلاین فعالیت می کنند و نیز باعث افزایش آگاهی و هدایت می شود. به بیان ساده می توان گفت هرچه کسب و کارها مبلغ بیشتری را برای تبلیغات آنلاین در نظر بگیرند از آن طرف شاهد پیشرفت در کسب و کار خود هستند.
تبلیغات چه کاری انجام می دهد؟
تبلیغات می تواند برداشت ها و یا نقطه نظرهای منفی مشتریان درمورد تجارت شما را از بین ببرد. تبلیغات همچنین می تواند باعث افزایش دید درصنعت شما شود، به شما کمک می کند شرکایی را جذب کنید که می توانند تجارت شما را گسترش دهند.
تبلیغات به طورغیر مستقیم به شما کمک می کند تا بازاریابی دهان به دهان خود را افزایش دهید. هرچه مشتریان جدید بیشتری از طریق تبلیغات به دست بیاورید، این مشتریان به نوبه خود اطلاعات محصول شما را با دیگران به اشتراک می گذارند.به طور خلاصه ، وقتی می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که “تبلیغات چگونه می تواند به یک تجارت کمک کند؟” می توانید ببینید که چگونه این امر درآمد بالاتری را به همراه دارد.
تبلیغ بهترین دوست یک شرکت
تبلیغات می تواند یکی از مهمترین جنبه های یک تجارت باشد. این مستقیم ترین و مهمترین ارتباط با مصرف کننده است. هنگامی که مصرف کنندگان احساس می کنند شخصاً به یک تبلیغ متصل هستند، احتمالاً بیشتر در تجارت شما شایع می شوند. برخی از مشاغل سوال می کنند که آیا سرمایه گذاری در بودجه تبلیغاتی ارزش آن را خواهد داشت یا خیر و این یک اشتباه بزرگ است. در اینجا 7 دلیل وجود دارد که تبلیغ بهترین دوست یک شرکت است
1-تبلیغات مصرف کننده شما را به روز نگه می دارد
هنگامی که محصول یا رویدادی جدید آماده راه اندازی است، تبلیغات به مشتری شما اجازه می دهد از جزئیات مطلع و آگاه شود. برخلاف مجبور کردن مصرف کننده به شکار اطلاعات، تبلیغات برای مصرف کننده شما کار می کند.
تبلیغات تجارت شما را در راس ذهن مشتری شما قرار می دهد. با بسیاری از گزینه هایی که اغلب اوقات در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد، آنها مایل به خرید و مقایسه محصولات مختلف هستند. تبلیغات اطمینان می دهد که محصول شما همیشه در ذهن مشتری است و به او یادآوری می کند که چرا باید شما را انتخاب کند
2-تبلیغات به کسب و کار شما کمک می کند تا به رقابت بپردازد
فقط تعداد زیادی از مصرف کنندگان در بازار وجود دارند که مایل به خرید محصول شما در هر زمان خاص هستند. تبلیغات ضمن رقابت با سایر مشاغل، به مشاغل کمک می کند تا از بازی جلوتر باشند. تبلیغات این است که شما چگونه مشتری را متقاعد می کنید که همان کسی است که او باید انتخاب کند.
3-تبلیغات میزان مراجعه به شرکت را افزایش می دهد
بسیاری از مصرف کنندگان پس از مشاهده تبلیغات، به احتمال زیاد از یک تجارت بازدید می کنند. مصرف کنندگان بیشتر به معنای فروش بیشتر و تجارت بیشتر برای شما است. * بررسی بیش از 3000 شرکت نشان داد که تبلیغاتی که در یک دوره 5 ساله تبلیغات را حفظ یا گسترش داده اند، شاهد افزایش 100 درصدی فروش خود بوده و شرکت هایی که تبلیغات را کاهش می دهند، کمتر از نصف میزان تبلیغات پیوسته رشد می کنند.
4- تبلیغات به شرکت شما تصویر مثبتی می بخشد
تبلیغات به مصرف کنندگان و رقبای شما می گوید که شما برای کسب و کار آماده و آماده هستید. تبلیغات پویا و مثبت بدون توجه به اقتصاد و رقابت می تواند مصرف کنندگان را به سمت تجارت شما سوق دهد.
5-تبلیغات مشتریان جدیدی را به خود جلب می کند
بازار دائماً در حال تغییر است و مصرف کنندگان جدیدی در داخل و خارج از منطقه شما جابجا می شوند. منظور از مصرف کنندگان جدید، مخاطب هدف جدیدی است که تبلیغات شما به آن خواهد رسید. تبلیغات، مصرف کنندگانی را که به تازگی وارد بازار شده اند را هدف قرار می دهند که به آن ها نشان دهند تجارت شما درراس بازار است و آنها می خواهند از آنها بازدید کنند.
6. تبلیغات باعث تکرار مشاغل می شود
با تمام گزینه هایی که مصرف کنندگان می توانند انجام دهند ، بسیاری از مصرف کنندگان وفادار در جستجوی گزینه های دیگر از مشاغل قبلی دور شدند. تبلیغات به مصرف کنندگان شما یادآوری می کند که چرا در وهله اول تجارت شما را انتخاب می کنند و چرا باید در آینده به انتخاب شما ادامه دهند.
7-تبلیغات باعث ایجاد وفاداری به مارک تجاری می شود
تبلیغات به شرکت ها این امکان را می دهد تا مشتریان خود را هدف قرار دهند و ارتباط پایدار با آنها برقرار کنند. این یک حس آشنایی و اعتماد را در مصرف کننده القا می کند ، اطمینان می دهد که آنها به تجارت شما وفادار هستند. در تبلیغات از تصاویر ، کلمات و ایده آل هایی استفاده می شود که اطلاعات جمعیتی مورد نظر شما را هدف قرار می دهد و آنها را ترغیب می کند تا به تجارت شما اختصاص دهند.
عواملی زیادی در تعیین موفقیت یک تبلیغ موثر است. از جمله محتوای تبلیغات، عبارت های ترغیب کننده و غیره… اما دراین میان از شاخص های اصلی موفقیت یک تبلیغ که باعث بهتر دیده شدن تبلیغ شما می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد.:
اقدامات بازگشت سرمایه برای یک کمپین موفق:
برداشت ها: تعداد واقعی بازدید از یک تبلیغ
کلیک: تعداد واقعی کلیک مستقیم روی تبلیغات
تعامل ها: کلیک صفحه اجتماعی و فرود
نتایج: در بیشتر موارد، نتایج به صورت تماس تلفنی یا مراجعه به فروشگاه است.
رپورتاژ آگهی چیست؟
رپورتاژ آگهی در تسنیم به این صورت است که کسب و کارها، شرکت ها، برندها و اشخاص و اهداف مختلف برای معرفی خود، وب سایت پربازدید تسنیم را برمی گزینند. تسنیم معرفی آنها را در قالب گزارش های اختصاصی خود قرار می دهد. مخاطبین تسنیم در حین بهره مندی از گزارش مورد نظر خود، با کسب و کار و اهداف معرفی شده نیز آشنا می شوند.
این روش به دلیل ماهیتش می تواند مخاطبین را بیشتر با خود همراه کند و در ذهن مخاطب باقی بماند. اثرگذاری و نفوذ این روش از تبلیغات، موجب می شود که کسب و کارهای بزرگ و جهانی، و شخصیت های بین المللی نیز برای نفوذ بیشتر در ذهن مخاطبین از روش رپورتاژ آگهی استفاده کنند.
رپورتاژ آگهی در تسنیم به دلیل گستردگی زمینه های فعالیت این خبرگزاری و پیگیر بودن جامعه بزرگی از مخاطبین مزایای چندی برای شما در بر خواهد داشت. این خبرگزاری که در دو حوزه وسیع داخلی و خارجی فعالیت می کند تا به اهداف خود در آگاهی بخشی و بصیرت افزایی دست یابد.
رسانه ها در شکل دادن و مهندسی افکار عمومی نقش به سزایی ایفا می کنند. تسنیم نیز در این راستا قدم به میدان گذاشته تا در برابر رسانه های غربی که همچون زرادخانه عمل می کنند، به شکلگیری افکار عمومی جهت بدهد. این رسالت موجب شده است تا افرادی بسیاری در داخل و خارج از کشور چشم به خبرگزاری تسنیم دوخته باشند تا نظرات و تحلیل های این وب سایت خبری را از دست ندهند. این بازه بزرگ مخاطبین و بازدیدکنندگان، انتشار رپورتاژ آگهی در تسنیم را معقول و منطقی می کند.
از دیگر مزیت های رپورتاژ آگهی در تسنیم این است که تسنیم گزارش ها و مقاله های خود را تهیه می کند تا برای همیشه در وب سایت باقی بمانند و هیچگاه حذف نشوند. رپورتاژ آگهی در تسنیم که در مقاله های ماندگار این خبرگزاری جایگذاری می شود، نیز همواره و برای همیشه باقی خواهند ماند و میلیون ها بار دیده خواهند شد. درحالیکه در روش های لینک سازی و تبلیغ صرف، با پرداخت هزینه ای سنگین، برای مدت زمانی کوتاه لینک فعال می شود؛ و پس از پایان دوره لینک تبلیغ غیر فعال می شود. هزینه رپورتاژ آگهی در تسنیم بسیار کمتر از هزینه تبلیغ و بنر در تسنیم است. بعلاوه که این تبلیغ همیشگی و ماندگار خواهد بود.
ماهیت خبرگذاری تسنیم
خبرگزاری تسنیم بطور کلی در دو عرصه داخلی و خارجی فعالیت می کند. در بخش خارجی تسنیم به دنبال صدور انقلاب به سایر ملت ها، نفوذ معنوی در جهت الهام بخش بودن برای انقلابیون نهضت های بیداری اسلامی، کمک به سقوط دیکتاتوری ها، و تلاش برای جلوگیری از انحراف دستاوردها و اهداف انقلاب اسلامی توسط رسانه های نظام سلطه است.
در عرصه داخلی نیز تسنیم در جهت نیاز ضروری فرهنگ کشور برای حضور رسانه های انقلابی که با اهداف نظام جمهوری اسلامی همسو هستند، حرکت می کند؛ تا بتواند از کیان نظام اسلامی دفاع کند و به ارتقاء سطح فرهنگ عمومی جامعه کمک کند.
تسنیم در حوزه های سیاسی، ورزشی، بین الملل، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، استانها، رسانه ها، و بازار فعالیت می کند اما به دنبال انجام رسالت خود است. این رسانه از نیروهای انسانی توانمند و مجرب در عرصه رسانه ای بهره مند است و در عرصه رسانه ای کشور به عنوان چشمه جوشان آگاهی بخشی و بصیرت افزایی فعالیت می کند. تعهدات حرفه ای و انقلابی تسنیم موجب شده است که افراد بسیاری از داخل و خارج، از موافق و مخالف، این وب سایت خبری را دنبال کنند. میلیون ها بازدید کننده این وب سایت، به معنای میلیون ها بازدید کننده برای کسب و کارهایی است که متقاضی رپورتاژ آگهی در تسنیم هستند.
رپورتاژ آگهی در تسنیم انتخاب همه کسب و کارها
با توجه به گستردگی مخاطبین تسنیم، تمامی کسب و کارها انتشار رپورتاژ آگهی در تسنیم را هوشمندانه برمی گزینند. انتشار اخبار به روز و لحظه به لحظه موجب می شود که خبرخوان ها هر روز به وب سایت تسنیم سر بزنند و برای آگاهی یابی و یا نقد و تحلیل از گزارش های این خبرگزاری تغذیه کنند. بسیاری از مخاطبین پر تعداد این وب سایت، مخاطبین وفادار هستند که به خبرهای منتشره اطمینان و اعتماد دارند. بنابراین به هر آنچه که تسنیم معرفی کند نیز اطمینان و اعتماد خواهند داشت. بنابراین رپورتاژ آگهی در تسنیم در برابر دید این مخاطبین وفادار و با اعتماد قرار می گیرد و از طریق تسنیم، لینک کسب و کارهای معرفی شده را دنبال خواهند کرد و به بازدید کنندگان و البته مخاطبین وفادار ایشان بدل خواهند شد.
علاوه بر آنچه تسنیم خود مدعی است، برای آگاهی از جایگاه و میزان موفقیت تسنیم می توان از آمارهای رسمی منتشر شده نیز بهره برد. بطور مثال الکسا (www.alexa.com)معتبرترین ابزار در سطح بین المللی است که میزان موفقیت وب سایت ها را در جذب مخاطب بررسی می کند. بنابر محبوبیت و بازدید بالای وب سایت ها رتبه ای را به آنها اختصاص می دهد.
رتبه بالاتر به معنای موفقیت در جذب مخاطب و بازدید بالاتر وب سایت هاست. کسب و کارهای متقاضی رپورتاژ آگهی در تسنیم نیز برای اطمینان یافتن از جایگاه این سایت، به رتبه الکسای تسنیم رجوع می کنند. بر اساس آخرین نتایج اعلام شده، رتبه الکسای تسنیم 29 می باشد. این رتبه نشان از جایگاه بالای این وب سایت خبری نه تنها در بین رسانه های خبری که حتی بین تمامی وب سایت های فارسی زبان است. این بدان معناست که روزانه صدها هزار نفر از تسنیم بازدید می کنند، و رپورتاژ آگهی در تسنیم روزانه صدها هزاربار دیده خواهد شد.
شاخص دیگری در تعیین موفقیت یک وب سایت، شاخص آتوریتی است. پیج آتوریتی ابزاری مشابه به الکساست که بین 0 تا 100 رتبه ای را به هر یک از وب سایت ها اختصاص می دهد. این شاخص بر اساس میزان موفقیت وب سایت ها در رعایت اصول سئو، نگارش درست و قدرت دیده شدن در نخستین نتایج جستجو در سرچ های گوگل و سایر موتورهای قدرتمند جهانی است. رتبه آتوریتی تسنیم 78 است. این رتبه عالی و نشان از سئوکاری حرفه ای این خبرگزاری دارد. گزارش های تسنیم نتیجه نخست موتورهای جستجو است بنابراین رپورتاژ آگهی در تسنیم نیز در صفحه نخست نتایج جستجو دیده خواهد شد. این دلیلی منطقی برای انتشار رپورتاژ آگهی در تسنیم است.
سن دامنه تسنیم 5 می باشد. این دامین نشان می دهد که تسنیم وب سایتی ماندگار و همیشگی است. تسنیم برای همیشه می ماند، گزارش های آن نیز برای همیشه باقی می مانند، و درنتیجه رپورتاژ آگهی در تسنیم نیز برای همیشه باقی خواهند ماند.
رتبه الکسا، شاخص آتوریتی و سن دامه تسنیم، و قانونمند بودن و همسو بودن با نظام حاکمه، همه نشان از رسانه ای ماندگار بودن تسنیم است. پس کسب و کارهای مختلف می توانند با اطمینان معرفی خود را با رپورتاژ آگهی در تسنیم انجام دهند.
رپورتاژ آگهی در تسنیم مناسب برای تمامی کسب و کارها
از آنجا که تسنیم توانسته است طیف گسترده ای از مخاطبین را به گرد خود جمع کند، و این طیف بزرگ در تمام سطوح زندگی خود، نیازها و دغدغه مندی های متفاوتی دارند، پس تمامی کسب و کارها و شرکت ها که در بخش های مختلف تولیدی و صنعتی و آموزشی و بهداشتی و درمانی، و صاحب هر نوع دیگر از اهداف که باشند می توانند رپورتاژ آگهی در تسنیم را انتخاب کنند، و خود را برای برطرف کردن نیازهای این طیف بزرگ از مخاطبین در برابر نگاه های آنان قرار دهند. بنابراین با اطمینان می توان گفت که رپورتاژ آگهی در تسنیم برای تمامی کسب و کارها مناسب خواهد بود.
رپورتاژ آگهی در تسنیم از طریق رایا مارکتینگ
همچنانکه انواع کسب و کارها می توانند متقاضی رپورتاژ آگهی در تسنیم باشند، شرکت رایا مارکتینگ نیز می تواند واسطه انجام این کار برای تمامی این کسب و کارها باشد. شرکت رایا مارکتینگ دو مسئله را در اولویت کاری خود قرار داده است: رضایت کاربران، و آسودگی آنها. بدین ترتیب بالاترین کیفیت ها را با نازل ترین قیمت ها در اختیار کاربران متقاضی قرار می دهد و کاربران می توانند با آسودگی سفارش خود را به رایا مارکتینگ بسپارند و از نتیجه به دست آمده رضایت خاطر داشته باشند.
بعلاوه رایا مارکتینگ متن رپورتاژ شما را به صورت کاملاً رایگان و بدون دریافت هیچ هزینه اضافه ای تهیه می کند. این متن توسط نویسندگان سئوکار تهیه می شود. پس از اتمام نگارش و تأیید ویراستار، در اختیار کاربران متقاضی قرار می گیرد. در صورت رضایت و تأیید کاربر، متن رپورتاژ آگهی در تسنیم بارگذاری می شود. رایا مارکتینگ هیچگاه نظارت خود را از سفارش انجام شده برنخواهد داشت و این نظارت موجب می شود که امکان حذف آگهی رپورتاژ از سایت مورد نظر تا حد بسیاری کاهش بیابد. بنابراین کسب و کارهای متقاضی نگرانی ای بابت منقضی شدن متن بارگذاری شده نخواهند داشت.
همچنین اگر علاقه مند به تولید محتوا هستید شرکت رایامارکتینگ اقدام به جذب و استخدام تولید محتوا دورکاری می کند.جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت رایامارکتینگ مراجعه نمایید.