بازاریابی شامل طیف گسترده ای از فعالیت ها است که در یک تجارت انجام شود. این شامل ایجاد کمپین های بازاریابی جدید(اعم از تبلیغات، رپرتاژ آگهی و غیره..)، توسعه استراتژی های رسانه های اجتماعی، برنامه ریزی و ایجاد محتوا، به روزرسانی وب سایت و موارد دیگر است. برای دستیابی موثر به اهداف بازاریابی خود، باید پیشرفت اینها را به طور مرتب پیگیری کنید. به عنوان مثال، تهیه یک گزارش تبلیغاتی ماهانه کمک زیادی به اطمینان از اجرای موفقیت آمیز کلیه وظایف بازاریابی مورد انتظار در یک تجارت می کند
با رپورتاژ آگهی در بیتوته روزانه هزاران بار دیده خواهید شد. پایگاه خبری اجتماعی بیتوته، سایتی جامع در حوزه خبری – اجتماعی است که اندک زمانی پس از راه اندازی، با افزایش حوزه های کاری و تعهد در خبررسانی به جایگاه نخست بین سایت ها و پر بازدیدترین سایت ایرانی دست یافت.
این سایت بطور روزانه هزاران بازدید کننده دارد. رپورتاژ آگهی در بیتوته، کسب و کارهای معرفی شده در رپورتاژ ها را در معرض دید این هزاران بازدیدکننده قرار می دهد.
مزایای تبلیغات در رسانه
طبق گفته های شرکت آمار اینترنتی Statista ، پیش بینی می شود که سرمایه گذاری در تبلیغات رسانه های اجتماعی در سراسر جهان طی دو سال تقریباً دو برابر شود و از حدود 16 میلیارد دلار در سال 2014 به نزدیک به 31 میلیارد دلار در سال 2016 برسد. ، آیا باید تجارت شما در شبکه های اجتماعی تبلیغ کند؟
1. تبلیغات در شبکه های اجتماعی به شما امکان می دهد با افرادی که به خدمات یا محصول شما نیاز دارند ارتباط برقرار کنید
به بیان ساده، اولین قدم برای فروش آگاهی است ، بنابراین باید در مکان هایی که در معرض دید همه است تبلیغ کنید. محصولات برای رفع نیاز مخاطب و بهبود کیفیت زندگی وجود دارند. تبلیغات به شما امکان می دهد نیازهای برآورده نشده مصرف کنندگان را یادآوری کنید. اولین قدم ، پیدا کردن مکان آنها و مکان رسانه های اجتماعی است.
2. رسانه های اجتماعی بسترهای متنوع و قالب های تبلیغاتی متعددی را ارائه می دهند
یکی از زیبایی های تبلیغات در شبکه های اجتماعی این است که همه چیزی را برای هر قشری ارائه می دهد. اگر می خواهید به بزرگسالان میانسال و بزرگتر برسید می توانید از فیس بوک استفاده کنید. اگر می خواهید هزاره ها را هدف قرار دهید ، Snapchat وجود دارد. حتی می توانید آن را به محتوا تقسیم کنید. اگر تبلیغات شما اساساً به زیبایی ظاهری متکی است ، سعی کنید از اینستاگرام یا Pinterest استفاده کنید. اهداف شما هرچه باشد ، احتمالاً یک بستر رسانه اجتماعی برای حمایت از آنها وجود دارد.
3. بستر های رسانه های اجتماعی به شما امکان می دهند مخاطبان خاص خود را ایجاد کنید
تبلیغ کنندگان و سیستم عامل های رسانه های اجتماعی نوعی رابطه همزیستی با یکدیگر دارند. تبلیغ کنندگان به سیستم عامل ها نیاز دارند تا بتوانند در مورد محصول، خدمات و شرکت خود آگاهی کسب کنند. و اکثر سیستم عامل ها برای تأمین بودجه خود به تبلیغ دهندگان نیاز دارند.
به همین ترتیب، سیستم عامل های رسانه های اجتماعی در تلاش هستند تا خدمات بسیاری را برای کمک به تبلیغ کنندگان برای دستیابی به کاربران ارائه دهند. به عنوان مثال، شما می توانید مشتریانی را که می خواهید پیام صحیح و مناسب را برای شخص مناسب تهیه کنید به طور گسترده یا باریک هدف قرار دهید. چنین گزینه های بسیار سفارشی هدف یابی دلایل مهم تبلیغات در شبکه های اجتماعی است.
4. سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ترافیک هدفمند را به وب سایت یا صفحه اصلی شما هدایت می کنند
وقتی نوبت به سنجش میزان موفقیت کمپین تبلیغاتی می رسد، کلیک کردن یکی از مهمترین معیارها است. گزارش شده است که میزان کلیک برای همه سیستم عامل های رسانه های اجتماعی در حال افزایش است، همانطور که در سه ماهه چهارم فیس بوک افزایش نرخ کلیک از 0.18 درصد در Q1 به 0.36 درصد در Q4 (آمار 2013 نشان داده شده است). در همان دوره، با تبلیغات پیشرفته تر و بستر های رسانه های اجتماعی گزینه های هدف گذاری را بهبود بخشیدند.
5. بازاریابی در شبکه های اجتماعی فروش بیشتری را برای شما رقم می زند
آنچه در پایان هر کمپین تبلیغاتی بیشترین اهمیت را دارد این است که آیا می تواند تعامل را به فروش برای تجارت شما تبدیل کند یا خیر. شما خوشحال خواهید شد اگر بدانید که رسانه های اجتماعی ثابت می کنند که یک کانال فروش موفق برای بسیاری از برند ها است. طبق گزارش سیستم های بازخورد سال 2015 ، 61 درصد از سازمان های درگیر اجتماعی تأثیر مثبت بر رشد درآمد گزارش کرده اند. علاوه بر این، در یک نظرسنجی در سال 2014 توسط آبردین، 46 درصد از بازاریابان اجتماعی گفتند که سهمیه خود را در مقایسه با 38 درصد از فروشندگان که فروش مورد انتظار خود را برآورده نکردند، کاهش داده اند.
6. نرخ بازگشت سرمایه در تبلیغات شبکه های اجتماعی بی نظیر است
در بیشتر موارد، تبلیغات در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی از طریق سایت های دیجیتال دیگر مقرون به صرفه است. هزینه متوسط برای هر کلیک در Google Adwords در کل صنایع 2.32 دلار است، اما برای یک تبلیغ هدفمند در Facebook یا Pinterest ، می توانید برای هر کلیک کمتر از 0.12 دلار پرداخت کنید. شبکه های اجتماعی درآمدزایی را سریع، آسان و مقرون به صرفه می کنند.
7. تبلیغات در شبکه های اجتماعی بینش شما در مورد مشتریان
شاید جالبترین نکته در مورد تبلیغات در شبکه های اجتماعی این باشد که شما می توانید بصورت واقعی در مورد نحوه کار تبلیغات و چگونگی طنین انداز شدن آنها در مخاطبان هدف خود اطلاعات کسب کنید. دیگر نیازی به پیش بینی یا انجام نظرسنجی نیستید زیرا خدماتی مانند Facebook Analytics مجموعه ای از اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهد تا به شما در درک عملکرد تبلیغات شما با مصرف کنندگان کمک کند. حتی فراتر از این ویژگی های تحلیلی ، با مشاهده تعداد لایک ها، اشتراک ها یا نظرات در مورد تبلیغات خود، می توانید عملکرد اجتماعی یک تبلیغ را مشاهده کنید.
رپورتاژ آگهی، جایگاه و اهمیت آن
رپورتاژ آگهی در بیتوته هزینه ای بسیار کمتر از تبلیغات و لینک سازی دارد. در روش های قدیمی تبلیغات، کسب و کارها، برندها و اشخاص، در ازای مبلغی معین، برای مدت زمانی مشخص و دوره ای، امکان تبلیغ در سایتی پربازدید را به دست می آورند. پس از پایان دوره و تمدید نشدن قرارداد، لینک تبلیغ حذف خواهد شد. اما در رپورتاژ آگهی، کسب و کارها و شخصیت ها، می توانند محصول و اهداف خود را در قالب گزارش و متنی که در حوزه تخصصی آن سایت پربازدید است بگنجانند.
هزینه رپورتاژ آگهی
بدین ترتیب بازدید کنندگان آن سایت، در حین استفاده از گزارش و متن مورد نظر خود، با کسب و کار و محصول و اهداف معرفی شده نیز آشنا می شوند. بعلاوه این متن هیچگاه از سایت پاک نخواهد شد، و مانند روش های تبلیغات قدیمی، دوره ای و مقطعی نیست. اما سرمایه گذاری، تهیه متن رپورتاژ قوی، و انتشار آن در سایتی نامربوط و یا کم بازدید، فایده ای در بر نخواهد داشت. انتشار رپورتاژ آگهی در بیتوته از آنجا که سایتی با حوزه های فعالیت بسیار و البته پربازدید است، موفقیت رپورتاژ آگهی منتشر شده را تضمین خواهد کرد.
رپورتاژ آگهی در بیتوته که به جهت زحمات، خدمات، و صداقت خود در اطلاع رسانی، توانسته است مخاطبین را از هر کجای ایران به سوی خود فرا بخواند. خوانندگانی که برای از بین تمامی سایت های موجود، معتبرترین سایت را برگزیده اند، از میان کسب و کارها و محصولات معرفی شده در این سایت نیز بهترین را بر خواهند گزید. بعلاوه بازدید کنندگان بیتوته با اعتمادی که به این سایت و اطلاع رسانی ها و معرفی های معتبرش دارند، به کسب و کار و محصول معرفی شده نیز اعتماد خواهند کرد. این بدان معنا است که با انتشار رپورتاژ آگهی در بیتوته، علاوه بر بازدیدکنندگان بالا، مشتریان جدید نیز به دست خواهید آورد.
رپورتاژ آگهی به دلیل اثر گذاری بیشتر در ذهن مخاطب، از سوی کسب و کارها و شخصیت های بزرگ و بین المللی نیز مورد استقبال قرار می گیرد. مزیت رقابتی مهم رپورتاژ آگهی در بیتوته آن است که گزارش ها و متن های بیتوته از اعتبار بالایی برخوردار هستند و برای همیشه در سایت باقی خواهند ماند. ماندگاری گزارش ها به معنای ماندگاری رپورتاژ آگهی منتشر شده نیز هست. بنابراین با صرف هزینه ای اندک، می توان رپورتاژ آگهی در بیتوته این سایت معتبر و همیشگی را برای همیشه داشت، و نگرانی ای از بابت منقضی شدن اعتبار گزارش و یا حذف شدن سایت نداشت.
پایگاه خبری – اجتماعی بیتوته کیست؟
بیتوته همه چیز از همه جا را در خود جای داده است. این پایگاه خبری اجتماعی، بدون وابستگی به حزب و گروه سیاسی خاصی، تنها ارتقای سطح آگاهی افراد جامعه در حوزه های علمی، اقتصادی، فرهنگ و اجتماعی را هدف خود قرار می دهد. در این راستا و در انتشار اخبار، امانتداری و صداقت پیشه می کند.
اخبار را به شکلی همه جانبه مورد مطالعه و نگاه کارشناسانه قرار می دهد. نیازهای اقشار مختلف جامعه را مدنظر قرار داده و برای پاسخگویی به آنها آماده است. بیتوته با مخاطبین خود تعامل و ارتباط دوسویه برقرار می کند و بدین ترتیب مخاطبین را به خود وفادار می کند.
رپورتاژ آگهی در بیتوته، بهترین گزینه برای معرفی شما
رپورتاژ آگهی در بیتوته این مزیت را دارد که این سایت برای سالها به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین پورتال خبری کشور شناخته شده است. از نظر جذب ترافیک جایگاه نخست را داراست، محبوب ترین سایت فارسی زبان است و در موتورهای جستجوی بین المللی در جایگاه اول قرار می گیرد. بیتوته تواسته است افتخارات و جوایز بسیاری را کسب کند.
همچون: دریافت تندیس برند پایدار با رویکرد مسئولیت اجتماعی، دریافت نشان زرین کارآفرین برتر، دریافت تندیس مدیر سال، و جوایز دیگر. بیتوته با اجتناب از جهت گیری های جناحی و سیاسی، و توجه به منافع ملی، توانسته است اعتماد کاربران اینترنتی را جذب کند تا این سایت را به عنوان منبع خبری خود برگزینند. مخاطبین بیتوته به این پورتال خبری اطمینان دارند، رپورتاژ آگهی در بیتوته را دنبال می کنند، با کسب و کار و اهداف معرفی شده آشنا می شوند، و به مشتری هایی جدید و وفادار آنها بدل خواهند شد.
رتبه الکسای سایت بیتوته
رتبه بندی الکسا (Alexa ) چیزی است که هر کسی که با صنعت اینترنت در ارتباط است باید با آن آشنا باشد. تا چند سال پیش ، این یک معیار بسیار موثر و مهم برای تعیین محبوبیت یک وب سایت در نظر گرفته شد. از لحاظ ارتباطات فقط از نظر رتبه صفحه Google دوم بود. دو دهه گذشته است و الکسا همچنان برای مدیران وب سایت و صاحبان وب سایت به همان اندازه مربوط است. در این مقاله ، ما نگاهی می اندازیم که چرا رتبه الکسا حتی امروز مهم است و چگونه می تواند رتبه وب سایت شما را بهبود بخشد
برای مستند سازی اعتبار وب سایت بیتوته، به رتبه ها و شاخص های معتبر مراجعه خواهیم کرد، همچون الکسا. الکسا پایگاهی بین المللی است که بر اساس میزان بازدید و مخاطبین هر سایت، به آن رتبه ای اختصاص می دهد. رتبه بالای الکسا به معنای بازدید بالای این سایت است. کسب و کارها برای اطمینان از جایگاه یک سایت به رتبه الکسای آن سایت مراجعه می کنند. بر اساس رتبه بندی الکسا، بیتوته رتبه بی نظیر 12 را کسب کرده است.
این رتبه نه تنها در بین سایت های ایرانی، نه تنها در بین وب سایت های خبری -تحلیلی -سرگرمی، بلکه در بین تمامی سایت های موجود، رتبه ای عالی و بی نظیر است؛ و خبر از مخاطبین بی شمار این سایت می دهد. بطور میانگین روزی 700 هزار نفر از وب سایت بیتوته بازدید می کنند که دلیل محکمی برای خرید رپورتاژ آگهی در بیتوته است.
رتبه سایت بیتوته در شاخص آتوریتی
دامین اتوریتی سایت یک شاخص اندازهگیری وبسایت است که توسط MOZ.com منتشر شده است و یکی از شاخص های مهم برای سئو وب سایت شماست.
هرچه دامین اتوریتی یا اعتبار دامنه وبسایت شما بالاتر باشد میزان ترافیک و رتبه سایت شما بالاتر می رود
دیگر شاخص معتبر و بین المللی که می توان به آن استناد کرد شاخص آتوریتی است. پیج آتوریتی بر اساس موفقیت سایت ها در رعایت اصول سئو، تولید محتوای مناسب و استفاده از کلمات کلیدی، قابلیت سرچ و توانایی دیده شدن بیشتر در صفحات اول موتورهای جستجو، سایت ها را ارزیابی کرده و از بین 0 تا 100 رتبه ای را به آنها اختصاص می دهد. رتبه آتوریتی وب سایت بیتوته در آخرین گزارشات این پیج، 82 بوده است.
این رتبه مانند رتبه الکسای بیتوته عالی و کم نظیر است؛ و نشان می دهد که بیتوته در سرچ های قدرتمندترین موتورهای جستجوی جهان، به عنوان نخستین سایت دیده می شود. بنابراین رپورتاژ آگهی در بیتوته عقلانی ترین و اقتصادی ترین انتخاب برای کسب و کارها خواهد بود.
سن دامنه سایت نیز دلیل دیگری برای انتشار رپورتاژ آگهی در بیتوته است.
سن دامنه بیتوته 8 است. دامین طولانی این سایت در کنار رتبه الکسا و آتوریتی عالی بیتوته، نشان از سایتی همیشگی و مانا است. وب سایتی همیشگی، گزارش هایی همیشگی تولید خواهد کرد، و گزارش های همیشگی، رپورتاژ آگهی در بیتوته را همیشگی و ماندگار خواهد کرد.
اینک شما می دانید که بیتوته رسانه ای معتبر، پرمخاطب، ارزشمند، دارای پایگاه برتر طبق شاخص های جهانی، پربازدید و با مخاطبینی وفادار است. رپورتاژ آگهی در بیتوته مطمئن ترین راه برای معرفی کسب و کار شماست.
رپورتاژ آگهی در بیتوته مناسب برای همه کسب و کارها
با نگاهی به وب سایت بیتوته متوجه می شویم که این سایت در حوزه های متنوع خبری اجتماعی سرگرمی مشغول به فعالیت است. اخبار، بازار، فرهنگ و هنر، سلامت، گردشگری، سرگرمی، خانه داری، دنیای مد، آرایش و زیبایی، روانشناسی، زناشویی، آشپزی و تغذیه، کودکان و والدین، مذهبی، کامپیوتر و اینترنت، علمی، ورزش، و مجله خودرو است. این حوزه گسترده فعالیت که با زیر مجموعه های آن بیش از 150 عنوان را در بر می گیرد، مخاطبین گسترده ای را تحت پوشش قرار می دهد. تمامی کسب و کارهایی که به هر نحوی با این حوزه ها در ارتباط هستند، با آسودگی می توانند معرفی کسب و کار خود را به این بسپارند و برای خرید رپورتاژ آگهی در بیتوته اقدام کنند.
بیش از 100 نوع ایده تولید محتوا متنی
بغیر از کسب و کارهای مرتبط با این 150 عنوان محتوا، به این نکته هم توجه داشته باشیم که مخاطبین عام و خاص این سایت از بدنه اجتماع هستند، و نیازهای متفاوتی در بخش های مختلف زندگی خود خواهند داشت. نیازهایی که کسب و کارهای مختلف و متنوع می توانند آنها را برطرف کنند. بنابراین رسانه بیتوته، پایگاهی معتبر برای همه کسب و کارها و اهداف به شمار خواهد رفت، لازم به ذکر هست تلاش بی وقفه پرسنل سایت بیتوته باعث شده که این بستر دارای مزایا های بسیاری (که در این مقاله به آن پرداختیم) برای انتشار رپورتاژ آگهی است و تاکنون هیچ عیبی از این بستر گزارش نشده است و این امر باعث می شود و برای انتشار رپورتاژ آگهی در بیتوته اطمینان کامل را داشته باشید.
رپورتاژ آگهی در بیتوته به واسطه رایامارکتینگ
کسب و کارها، برندها و شخصیت های مختلف می توانند رپورتاژ آگهی در بیتوته را از طریق شرکت رایا مارکتینگ انجام دهند. این واسطه گری برای کاربران متقاضی مزایای مهمی در بر دارد. اولویت کاری رایا مارکتینگ، رضایت و آسودگی کاربران است. بنابراین بهترین خدمات را با بهترین کیفیت و با نازل ترین قیمت در اختیار کاربران خواهد گذاشت.
بعلاوه برای رپورتاژ آگهی در بیتوته از طریق شرکت رایا مارکتینگ، متن رپورتاژ به صورت کاملاً رایگان و با رعایت اصول سئو نگارش شده و در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت، و کاربران متحمل هیچ هزینه اضافه ای نخواهند شد. پس از پایان نگارش متن رپورتاژ، متن در اختیار کاربران متقاضی قرار خواهد گرفت و پس از اعلام رضایت کاربران، متخصصان رایا مارکتینگ متن رپورتاژ آگهی را در سایت بارگذاری خواهند کرد.
پس از این مرحله شرکت رایا مارکتینگ نظارت خود را از سفارش انجام شده برنخواهد داشت، بلکه برای همیشه ناظر بر آن خواهد ماند. این نظارت همیشگی موجب می شود که امکان حذف رپورتاژ از سایت منتشر کننده تا حد زیادی کاهش بیابد، و کاربران متقاضی از حذف شدن آگهی خود نگرانی ای نداشته باشند. بنابراین رپورتاژ آگهی در بیتوته با واسطه گری رایا مارکتینگ، متنی حرفه ای و سئو شده، و تبلیغی همیشگی به شما تقدیم خواهد کرد.