تبلیغات آنلاین، به عنوان بازاریابی آنلاین، تبلیغات اینترنتی، تبلیغات دیجیتالی یا تبلیغات وب شناخته می شود، نوعی بازاریابی و تبلیغات است که با استفاده از اینترنت پیام های تبلیغاتی بازاریابی را به مصرف کنندگان می رساند.
یکی از بزرگترین تفاوت های تبلیغات آنلاین و تبلیغات چاپی دامنه تبلیغات است. یک وب سایت یا یک تبلیغ وب می تواند به طور بالقوه به مشتری در هر نقطه از جهان برسد. تیراژ روزنامه ها و مجلات و تدارکات ارسال نامه های مستقیم به مشتریان، تعداد مشتریانی را که تبلیغات چاپی می توانند دسترسی داشته باشند محدود می کند. این بدان معنی است که تبلیغات آنلاین می تواند به طور بالقوه در مکان های بیشتری به مشتریان بیشتری دسترسی پیدا کند و به شرکت های کوچک امکان تجارت خارج از منطقه محلی خود را می دهد
رپورتاژ آگهی در فرارو یکی از روش های کارآمد برای ثبت تبلیغات می باشد که امروزه توسط اکثر شرکت ها و موسسات مورد حمایت قرار گرفته است. شما می توانید برای درج آگهی در یک فضای پر بازدید مانند روزنامه فرارو، تبلیغات مجموعه خود را درج نمایید و نسبت به جذب مشتری و بازدید کننده از محصولات و خدمات خود، اقدام نمایید. اصولاً برای اینکه یک تبلیغات موثر و کارآمد را برای مجموعه خود به ارمغان بیاورید،
باید یک فضای پر رفت و آمد را برای درج آگهی انتخاب نمایید. اکنون در نظر بگیرید که شما با خرید رپورتاژ آگهی در فرارو، توانسته اید به یک فضای پر بازدید برای درج آگهی دسترسی پیدا کنید. این امکان برای شما بسیار موفقیت را به همراه دارد. در واقع شما توانسته اید از طریق رپورتاژ آگهی در سایت های خبری، بیشترین تعداد مخاطب آن سایت را به سمت خود فاخوانی کنید و در خصوص بهبود رتبه سایت خود اقدام شایسته ای انجام داده اید.
رپورتاژ آگهی بهترین روش برای جذب مشتری
رپورتاژ آگهی یکی از روش های پر بازده برای جذب مشتری می باشد که در دنیای کنونی برای کسب حداکثر مشتری توسط مسئولان و صاحبان مشاغل پیگیری می شود. در نظر بگیرید که شما آگهی خود را در یک وب سایت خبری یا یک خبرگزاری معروف به اشتراک گذاشته اید و اکنون کلیه مخاطبانی که به وب سایت آن خبرگزاری سر می زنند، متن آگهی شما را نیز می بینند. در نظر داشته باشید که این دیدن متن آگهی به همراه یک کلیک و کسب امتیاز بک لینک از طریق وب سایتی مانند الکسا می باشد و در واقع شما امتیازی را از طریق این بک لینک کسب نموده اید. رپورتاژ آگهی در فرارو باعث افزایش کیفیت سئوی سایت شما شده و شما می توانید مطالب و محتویات سایت خود را بهتر در معرض دید عموم قرار دهید.
بیش از 100 نوع ایده تولید محتوا
با وجود اینکه تعداد فروشگاه های اینترنتی رو به افزایش می باشد و مردم نیز نسبت به خریدهای اینترنتی تمایل بیشتری نشان می دهند، پس رقابتی در بازار محبوبیت وب سایت ها وجود دارد. این رقابت از طریق بهبود کیفیت سئو، افزایش رتبه اتوریتی و کاهش رتبه الکسا انجام می شود. برای این کارها باید تعداد بک لینک ها و زمان ماندگاری افراد در وب سایت را افزایش دهیم. همچنین می توانیم از پاپ آپ تبلیغاتی نیز برای افزایش تعداد مخاطبان بهره مند شویم. امروزه تعداد آگهی هایی که به صورت رپورتاژ آگهی در فرارو و دیگر سایت های خبری می توان دید، زیاد شده است.
خبرگزاری فرارو
خبرگزاری فرارو نیز یکی از وب سایت های پر بازدید خبری ایرانی می باشد و در زمینه های اجتماعی، فرهنگی، علمی، بین الملل، اقتصاد، سیاست، هنر و ورزش فعالیت های خبری خود را دنبال می کند. در واقع مخاطبان این روزنامه از قشرهای مختلف می باشند که همگی از کاربران پر و پا قرص این خبرگزاری می باشند. پس رپورتاژ آگهی در فرارو یکی از بهترین گزینه های تبلیغاتی در روزنامه های چاپی و همچنین وب سایت این خبرگزاری می باشد. شما با رپورتاژ آگهی در فرارو توانسته اید مخاطبانی را در بخش های اجتماعی، فرهنگی، علمی، بین الملل، اقتصاد و ورزشی به سمت کسب و کار خود فرا بخوانید.
خبرگزاری فرارو که بر روی دامنه بین المللی https://fararu.com/ ثبت شده است از رتبه الکسای 72 برخوردار می باشد. این رتبه در سایت های ایرانی بسیار بهینه می باشد. یعنی اگر شما در سایت موتورهای جستجوگر سایت های خبری ایرانی را جستجو نمایید، می توانید در نتایج برتر و صفحات ابتدایی موتورهای جستجوگر می توانید سایت فرارو را مشاهده نمایید.
همچنین خبرگزاری فرارو از رتبه اتوریتی 66 برخوردار می باشد که این عدد نیز بسیار بهینه می باشد و در واقع هر چقدر این عدد به صد نزدیکتر باشد، در واقع یک وبسایت و دامین بسیار عالی محسوب می شود. حال در نظر بگیرید که شما تبلیغات خود را به صورت رپورتاژ آگهی در فرارو منتشر کرده اید و از رتبه دیدن شدن بسیار عالی برخوردار شده اید.
مزایای رپورتاژ آگهی در فرارو
رپورتاژ آگهی در فرارو می تواند دارای خصوصیات انحصاری باشد که در این قسمت این نکات را به استحضار می رسانیم. از آنجایی که روزنامه فرارو دارای بیشترین تعداد مخاطب می باشد، پس شما با رپورتاژ آگهی در فرارو موفق به کسب بیشترین بازدید می شوید. در نظر بگیرید افرادی که می خواهند قسمت اخبار ورزشی را برای مطالعه انتخاب نمایند، تبلیغ آگهی های شما در زمینه ورزشی را در روزنامه فرارو در بالای صفحه مشاهده می نمایند.
مطمئناً یکی از بازدید کنندگان فروشگاه یا وب سایت خدماتی شما می باشند و در همین راستا شما توانسته اید مخاطبان خود را به صورت خاص به فروشگاه یا وب سایت خود دعوت نمایید.
تاریخچه تبلیغات و پخش آگهی بسیار با قدمت می باشد. در گذشته ای نه چندان دور، مردم برای توزیع آگهی های خود باید در معابر پر تردد تراکت های تبلیغاتی خود را برای مردم پخش می کردند. حال احتمال اینکه کسی آگهی را دریافت نماید و حتماً آن را بخواند یا از آن فروشگاه دیدن فرماید، بسیار ناچیز بود.
گذشته از اینکه در هنگام تردد در خیابان، وقت مطالعه و تصمیم گیری در مورد خرید بسیار ناچیز می باشد. اما وقتی شخصی به صفحه اقتصادی یک روزنامه سر می زند، هم وقت مطالعه دارد و هم وقت خرید. پس بهترین موقعیت برای توزیع آگهی دقیقاً همین زمان می باشد.
حال چه بهتر که دقیقاً در همین زمان آگهی خود را در بالای صفحه اقتصادی روزنامه درج کنیم و افرادی که برای مطالعه اخبار اقتصادی به روزنامه سر می زنند را به سمت وب سایت یا فروشگاه خود دعوت کنیم. در واقع با رپرتاژ آگهی در فرارو بخش های مختلف مخاطبان را به سمت خود جذب می نمایید.
برای اینکه آگهی خود را در یک فضای بزرگ به دست اکثریت افراد برسانید باید یا از روش های نصب بیلبورد در فروشگاه ها و معابر پر تردد یا از پخش تراکت استفاده نمایید. این روشها بسیار پر هزینه می باشند و همچنین ممکن است خیلی از افراد نسبت به آگهی تبلیغاتی شما بی توجه باشند. اما با انتخاب رپورتاژ آگهی در فرارو می توانید بیشترین تعداد مخاطب را با کمترین هزینه برای خود به ارمغان بیاورید. در واقع شما در هزینه های تبلیغاتی خود صرفه جویی چشم گیری نموده اید.
مطالعه مقاله بازاریابی محتوا در ایران را به شما پیشنهاد می کنیم
ممکن است که محصولات یا خدمات شما در یک بازه زمانی کوتاه فقط برای مشتریان جذاب باشد و پس از آن دیگر جذب مشتری بی فایده باشد. به عنوان مثال برای جشنواره فروش دهه فجر، شما فقط ده روز فرصت دارید و باید تمام تلاش خود را در تبلیغات برای جذب مشتریان در همین ده روز انجام دهید. ممکن است در روش های سنتی تبلیغات، این مدت زمان را به زودی از دست بدهید و مشتریان زیادی را به سمت خود جذب نکنید. صرفه جویی در وقت، یکی دیگر از مزایای رپورتاژ آگهی در فرارو می باشد.
اگر بخواهیم مزایای انتشار رپورتاژ در فرارو را به صورت دسته بندی شده بیان کنیم می توان به موارد زیر اشاره کرد:
رسیدن به مصرف کنندگان خاص
مشاغل کوچک معمولاً در بازارهایی فعالیت می کنند که مورد توجه انواع خاصی از مشتریان یا مصرف کنندگان مستقر در مناطق خاص قرار دارند. تبلیغات چاپی برای هدف قرار دادن تبلیغات به مناطق محلی مفید است. به عنوان مثال ، شرکتی که در یک شهر کوچک فعالیت می کند می تواند در روزنامه های محلی یا نشریات محلی دیگر تبلیغ کند تا به مشتریانی برسد که در واقع در مجاورت آن هستند. وب سایت هایی مانند شبکه های اجتماعی مکان های کاربر و سایر اطلاعات شخصی را ردیابی می کنند ، که می تواند به کسب و کارها امکان تبلیغات آنلاین هدفمند را بدهد
ارتباط با مشتریان
تبلیغات باید با مشتریان ارتباط برقرار کرده و آنها را مجاب به خرید کند. کاربران اینترنت معمولاً چند ثانیه یا کمتر قبل از مرور در مکان دیگری در یک صفحه وب می گذرانند ، این امر باعث می شود توجه یک تبلیغات جلب توجه نکند. علاوه بر این ، کاربران وب می توانند برای جلوگیری از نمایش تبلیغات در وب سایت ها ، نرم افزار مسدود کننده تبلیغات را نصب کنند. خوانندگان ممکن است چندین دقیقه را به خواندن هر صفحه از روزنامه یا مجله اختصاص دهند ، که این باعث می شود تبلیغات زمان بیشتری برای ارتباط با مشتری و تأثیرگذاری بر تصمیم گیری داشته باشد.
هزینه
رپورتاژ آگهی به مشاغل اجازه می دهد هزینه ای محدود برای تبلیغات خود اختصاص دهند. این امراین امکان را می دهد که مشاغل کوچک دقیقاً مطابق با بودجه خود هزینه کنند. به عنوان مثال، یک عکاس مستقل می تواند ماهیانه 50 دلار تبلیغات اینترنتی خریداری کند. تبلیغات چاپی ممکن است گران باشد. هزینه یک تبلیغ چاپی در روزنامه و یا مجله محلی بیش از 100 دلار است. با این حال، یک تبلیغ چاپی می تواند به صدها مشتری برسد، در حالی که تبلیغ کنندگان آنلاین معمولاً بابت هر کلیک تبلیغ از مشتری هزینه می گیرند. اگرچه تبلیغات چاپی به ازای هر تبلیغ هزینه بالاتری دارند، اما از نظر میزان فروش در هر دلار هزینه، می توانند به همان اندازه مقرون به صرفه باشند.
درج آگهی در روزنامه ای مانند فرارو برای یک دوره یا بازه زمانی مشخص می تواند بسیار سریعتر از پخش تراکت یا اجاره یک بیلبورد برای شما مشتری و مخاطب جذب نماید. پس شما توانسته اید با کمترین هزینه در بازه زمانی کمتری آگهی خود را به دست بیشترین تعداد مخاطب برسانید. در واقع شما به غیر از اینکه در هزینه های خود صرفه جویی چشمگیری نموده اید، توانسته اید در وقت جذب مشتری نیز صرفه جویی کنید.
بهبود رتبه بندی سایت
ثبت رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری یک از بهترین ابزارها برای بازاریابی محتوایی کسب و کار شماست. فارغ از هدفتان برای انتشار رپورتاژآگهی، شما با یک تیر چند نشان میزنید. علاوه بر آن که محتوای شما به دست مخاطبان بالقوهتان میرسد، باعث بهبود سئو سایت شده و جایگاه شما در نتایج موتور جستجو نیز بهبود پیدا میکند.
هدف اصلی از رپورتاژ آگهی
تولید محتوا در جهت انتشار رپورتاژ آگهی در رسانه ها برای کسب و کار شما می تواند اهداف مختلفی را به همراه داشته باشد. افزایش آگاهی از برند، بهبود رتبه بندی سئوی سایت، افزایش مخاطب وب سایت و افزایش فروش، مهمترین تاثیرات رپورتاژ آگهی برای شماست.
هدف اصلی شما از تبلیغات و همچنین رپورتاژ آگهی، کسب بیشترین سود از فروش محصولات یا خدمات می باشد. اگر در یک تبلیغات که هزینه و وقت شما را گرفته است، هیچ فروشی را نداشته باشید در واقع وقت و هزینه خود را هدر داده اید. باید به صورت کارشناسانه و متخصصانه نسبت به انجام تبلیغات خود عمل نمایید. اگر بخواهید در زمینه تبلیغات خود بیشترین فروش را برای خود به ارمغان بیاورید، پیشنهاد می شود که از خدمات رپورتاژ آگهی در فرارو که توسط موسسه ما ارائه می شود، این کار را انجام دهید تا از خدمات کارشناسانه ما نیز برخوردار شوید.
ممکن است شما بخواهید فقط بازدید از یک وب سایت یا یک فروشگاه را توسط تبلیغات بالا ببرید. بازدید بالا می تواند به عنوان محبوبیت شما در بین مشتریان تلقی شود و این امر باعث افزایش فروش شما نیز می شود. اگر فروشگاهی دارای بازدید بیشتری باشد، مشتریان جدیدالورود در ذهن خود از محبوبیت آن فروشگاه مطلع می شوند و در نتیجه همان فروشگاه را برای خود انتخاب می نمایند.
پس بهتر است که مشتریان بیشتری را به سمت خود فرا بخوانید. اکنون در نظر بگیرید که با رپورتاژ آگهی در فرارو، مخاطبانی را به سمت فروشگاه خود فراخوانده اید که قصد وقت گذرانی یا تفریح را داشته اند. این افراد ممکن است در وب سایت فرارو برای گذران اوقات فراغت خود، تبلیغات فروشگاه شما را دیده اند و سپس به وب سایت فروشگاه شما نیز سر می زنند. پس بازدید از وب سایت شما بالاتر رفته و در نتیجه رتبه الکسا و محبوبیت فروشگاه شما در نزد دیگر مخاطبان نیز بالاتر می رود.
خدمات رپورتاژ آگهی در وبتو
موسسه رایا مارکتینگ در زمینه رپورتاژ آگهی در فرارو فعالیت می نماید که شما می توانید درخواست خود را از طریق کارشناسان این موسسه ثبت نمایید و پس از طراحی آگهی و برنامه ریزی های مربوطه به صورت رایگان با شما هماهنگ شده و شما فقط هزینه رپورتاژ آگهی را پرداخت می نمایید. رایامارکتینگ با گزینش سایت های معتبر و برسی دقیق المان های مهم از جمله رتبه الکسا، اتوریتی، سن دامنه سایت مناسب ترین بستر را برای انتشار رپورتاژ آگهی شما انتخاب می کند.