شما می بایست در هنگام تولید محتوا نکاتی را رعایت کنید ، ما در این نوشته قصد داریم 7 نکته مهم در این رابطه را به شما اعلام کنیم.
بازاریابی محتوا تولید محتوا بهینه سازی سایت تعرفه تولید محتوا محتوا سایت اختصاصی
رویایتان را در تولید محتوا به واقعیت می رسانیم. رایا مارکتینگ با بکارگیری بیش از 7000 نویسنده متخصص در تمامی زمینه های کسب و کار، برگزاری آزمون تخصصی نویسنده سئوکار، دیتاماینینگ و مدیریتی ویژه توانسته است علاوه بر حفظ و کنترل کیفیت، هزینه تولید محتوا را برای بازاریابی محتوایی سایتتان به طرز قابل ملاحظه ایی کاهش دهد. تولید محتوا در تمامی زمینه های کسب و کار به بیش از 7 زبان زنده دنیا تولید و ترجمه میگردد.
7 نکته مهم در رابطه با تولید محتوا چه هستند ؟ امروزه تولید محتوا برای سایت ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. برای اینکه از لحاظ سئو ، سایت شما رتبه بالایی را در گوگل دریافت کند شما نیازمند این هستید که محتواهای با کیفیتی را تولید کنید . برای انجام این مهم ، شما می بایست در هنگام تولید محتوا نکاتی را رعایت کنید ، ما در این نوشته قصد داریم 7 نکته مهم در این رابطه را به شما اعلام کنیم.
1. تولید محتوای دست اول
زمانی که شما تصمیم به تولید محتوا در زمینه خاصی گرفتید ، در مرحله و مهمترین نکته این می باشد که محتوای شما دست اول باشد و از سایت های دیگر کپی نشده باشد. شما می بایست با علم کامل و تحقیق فراوان اقدام به تولید محتوا کنید ، و خود به معنای واقعی کلمه محتوا را تولید کنید. مهمترین دلیل برای این کار این می باشد که اگر شما از سایت دیگری محتوای کپی شده بر روی سایت خود قرار دهید ، حتما در رتبه بندی گوگل دچار افت می شوید و گوگل به شما امتیاز منفی می دهد.
2. انتخاب کلمات کلیدی مناسب
دومین نکته بسیار مهمی که در هنگام تولید محتوا که می بایست آن را رعایت کنید ، انتخاب کلمه کلیدی مناسب در حوزه کاری شما می باشد. همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم زمانی که شما در رابطه با موضوع مورد نظر خود تحقیق می کنید ، می بایست به این مورد هم توجه داشته باشید که کلمه کلیدی مورد استفاده در حوزه کاری شما چیست؟ چه کلماتی در حوزه کاری شما از اهمیت خاصی برخوردار هستند و مهمتر آنکه مخاطبان شما برای دسترسی به شما از چه کلماتی استفاده می کنند. شما با دانستن این موضوع و استفاده به جا و درست از کلمات کلیدی در قالب محتوای خود ، می توانید محتوای خود را به درستی از لحاظ سئو ایجاد کنید و در کنار اینکه محتوای خوبی تولید کرده اید ، از لحاظ رتبه سایت در گوگل نیز با افزایش رتبه سایت خود مواجه خواهید شد.
3. تعداد کلمات هر محتوا
اندازه مقاله و تعداد کلمه های شما بر اساس حوزه کاری شما بسیار مهم می باشد. مقاله شما باید به اندازه ای باشد که نه از حوصله مخاطب خارج باشد و نه اینکه از لحاظ گوگل کم باشد. به نظر ما 700 الی 1000 کلمه برای هر محتوا مناسب باشد. در این حیطه کلمات ، مقاله شما از اندازه خوبی برخوردار می باشد. این نظر ما می باشد ، اما شما می بایست با توجه به موضوع محتوا خود ، اندازه و تعداد کلمات محتوا خود را مشخص کنید.
4. برای گوگل ننویسید
بسیاری این اشتباه را انجام می دهند و محتوای خود را برای سئو و به منظور افزایش رتبه سایت خود انجام می دهند. این کار در ظاهر کار بسیار درستی می باشد ولی اگر شما این کار را انجام دهید از لحاظ سئو دچار پیشرفت نمی شوید دلیل آن این می باشد که محتوای شما می بایست برای مخاطبان نوشته شده باشد و در آن مسائل مربوط به سئو رعایت شود. گوگل بسیار هوشمند می باشد و این دو امر را به خوبی از هم تشخیص می دهد. اما زمانی که محتوا تولید شده شما مخاطبان بیشتری را درگیر کند ، این کار به افزایش رتبه سایت شما کمک بسیاری می کند.
5. اشتباهات املایی و نگارشی
حتما برای شما هم پیش آمده است که در هنگام مطالعه یک مقاله با اشتباهات املایی و نگارشی مواجه شده اید. حتما این گونه از مقاله ها تاثیر خوبی بر روی شما نخواهد داشت ، بنابراین شما نیز می بایست به این مسئله توجه ویژه ای داشته باشید. در حال حاضر ابزارهای بسیاری وجود دارد که به شما کمک می کند تا محتواهای عاری از اشتباهات املایی تولید کنید. رعایت مسائل نگارشی ، استفاده به جا و درست از ویرگول ، نقطه و دیگر علائم نگارشی باعث می شود که مخاطب شما در حین خواندن مقاله شما خسته نشود و تا آخر آن را ادامه بدهد. از دیگر مسائل مهم در حوزه نگارش استفاده از اندازه کلمات و فونت مناسب می باشد. شما با استفاده از این کارها می توانید توجه مخاطبان خود را جلب کنید.
نکته مهم دیگر در رابطه با پاراگراف ها می باشد. تا جایی که امکان دارد از جملات کوتاه و واضح استفاده کنید. پاراگراف ها کوتاه باشند. تعداد پاراگراف ها و تقسیم بندی آن ها با توجه به اندازه مقاله شما می تواند بسیار حائز اهمیت باشد. شما یک مقاله بلند و خسته کننده را می توانید با تبدیل کردن به چند پاراگراف ، آن را از حالت خسته کننده خارج کنید و مخاطب را علاقه مند کنید تا آن مقاله را تا انتها مطالعه کند.
6- عنوان و تیترها
از عنوان های جذاب برای محتوای خود استفاده کنید. عنوانی را انتخاب کنید که مخاطب شما را تحریک کند تا آن را مطالعه کند. عنوان شما به گونه ای باید باشد که مخاطب احساس کند نیاز یا پرسش او برطرف خواهد شد. عنوان شما به گونه ای باید باشد که مخاطب شروع به خواندن محتوا کند. بهتر است در عنوان خود از اعداد نیز استفاده کنید ، این مسئله ثابت شده است که در مقاله هایی که عنوان های آنها دارای عدد بوده مخاطب بیشتری را درگیر کرده است. همانند عنوان همین مقاله ای که شما در حال مطالعه آن هستید.
7. استفاده از انواع دیگر محتواها
سعی کنید در هنگام تولید محتوای خود ، از اشکال و انواع دیگر محتواها نیز در کنار مقاله خود استفاده کنید. استفاده از تصاویر جذاب ، ویدئو های مربوط به مقاله ، اینفوگرافی ها ، پادکست ها و … همه و همه کمک می کند تا محتوای شما قوی تر و غنی تر باشد و مخاطبان بیشتری را جذب کند. شما از هر شیوه ی درستی می بایست به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنید ، از بازخوردارهای مخاطبان و نظرات بازدید کنندگان خود نهایت استفاده را ببرید و از آنها بخواهید نظرات خودشان را به شما اعلام کنند.