3. تحقیقات اصلی را می توان هم از لحاظ کیفی و هم کمی گسترش داد، اما ما با در نظر گرفتن کمیت به موفقیتهای بیشتری دست پیدا کرده ایم.
در نظرسنجی ما از ناشران، نویسندگان درخواست کردند که مقاله های داده محور، Infographicها و ترکیبی از قطعات رسانه که به وسیله ی مجازی سازی داده ها، تصاویر، ویدئوها و نقشه های مرتبط بیشتری را ببینند. حداقل چیزی که ناشران خواستند چه بود؟ آزادی رسانه ها، پروژه های مرتبط، آزمونها، flipbookها، widgetها و مدالها
درحالی که ممکن بود مقالات نتایج کیفی خوبی داشته باشند، بیشتر فرمتهای محتواهای با رتبه بندی بالا به یک نوعی از مجازی سازی داده نیاز داشتند که روی نتایج قابل سنجش و کمی بهتر عمل می کرد.
نکته ی مهم: قبل از شروع کمپین تولیدات، نظرات خود را بر مبنای ناشران خاصی که قصد دارید در کمپین خود از آنها مطلب نشر دهید بنا کنید. کشف کنید که با آن ناشرانی که از ابزارهایی مثل Buzzsumo استفاده می کنند، چه چیزی تشدید می شود و این ایده ها را قبل از گسترش کمپین به آن ناشران برسانید. داشتن ناشرانی که در صدد خرید در این پروسه هستند ضمانت تعیین سطح برای کمپین شما می باشد. بهترین راه برای ایجاد یک رابطه ی طولانی مدت با مزایای دو طرفه چیست؟
حالا، قبل از اینکه ایجاد کمپین ایده ها را بهم بزنید، خیلی مهم است که ابزارهای مرکزی به عنوان اهرم داشته باشید تا بتوانید موضوع اشتغال روی سایتها که مورد هدف قرار داده اید را ارزیابی کنید. برخی از ابزارهای مورد علاقه ی من شامل این موارد هستند:
- BuzzSumo.com
- Inbound.org
- GrowthHackers.com
- Reddit.com/r/bigseo
وقتی اقدام به گسترش تحقیق اصلی می کنید، یک نظرسنجی می تواند آسانترین و سریعترین روش برای بدست آوردن و انباشتن داده های جدید باشد. Crowflower.com، SurveyMonkey.com و Amazon Mechanical Turk برخی از محبوب ترین ابزارهای نظرسنجی هستند که می توانند به شما در ارتقاء و پیشرفت تحقیق اصلی کمک کنند. میانگین رنج مبلغی که بایستی برای نظرسنجی ها پرداخت شود بر مبنای طول نظرسنجی، بین 20-50 سنت می باشد. همیشه زمان خودش به نوعی نظرسنجی محسوب می شود که بعدش برای هر دقیقه 5 سنت پیشنهاد می دهد.
نکته ی مهم: یک sample size قدرتمند کمتر از 300 پاسخگو نیست، اگر چه بیشتر سایتهای درجه بالا یک sample size بزرگتر از 1000 پاسخگو را ترجیح می دهند.
اگر در حال ارائه ی یک نظرسنجی هستید، اکثر سوالهای شما باید برمبنای یک مقیاس خاص پاسخ داده شوند، به جز آنهایی که پاسخشان “بله یا خیر” می باشد. این کار به شما این امکان را می دهد که با مرتب سازی بیشتر داده ها و تجزیه و تحلیل آنها به جوابهای دقیق تری دست پیدا کنید.
اگر قصد دارید که به سمت curation داده بروید، ده ها API عمومی و پرداخت شده وجود دارد که به شما در کشف داده هایی در فیلد مورد نظر شما کمک می کند. برخی از این منابع داده ی مورد علاقه ی من شامل موارد زیر هستند:
- Google Dataset Search
- Wolfram-Alpha
- Google News
- Google Trends
- BuzzSumo
- U.S. National Library of Medicine (NIH)
- CIA World Factbook
- U.S. Bureau of Labor Statistics
- U.S. Census Bureau
- Science.gov
- National Criminal Justice Reference Service
- Google Scholar
- Microsoft Academic Search
- WorldCat Libraries
- Librarians’ Internet Index
وقتی که به راه حل مجازی سازی داده ها می رسی، فراتر از box فکر کن؛ infographicهای ثابت سریعتر در حال اشباع شدن هستند. یک فرمت جدید را امتحان کن مثل همه ی آنچه ما در profolio های Fractle استفاده کرده ایم:
- WebGL
- Parallax
- Motion Graphic
- Video
- Gifs
- Perspective IG
- Interactive Infographic
- Map
- Visual Article
- Flip book
- HTML5
- Animated Graph
حالا که شما تا الان کمپین برمبنای تحقیق خود را به پایان رسانده اید، برای اینکه معیارهای اصلی خود را بیشتر بهینه سازی کنید دیگر چه اقداماتی لازم است که انجام دهید؟