مقالات آموزشی

آشنایی با دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۱۸

مفید بود؟

آخرین تحقیقات در روند و نوآوری دیجیتال مارکتینگ در سال 2018
برای شکل دادن به طرح و نقشه دیجیتال مارکتینگ خود در سال 2018 آخرین تحقیقات تیم Smart Insight را با هم بررسی می کنیم. این تیم آخرین روند تغییرات دیجیتال مارکتینگ را در دنیا به طور مستمر پیگیری می کند. این امر باعث کمک به دیده شدن بهتر فرصتها و چالش ها در زمینه دیجیتال مارکتینگ و نوآوری در تکنیک های آن می شود.
می خواهیم بدانیم چه چیزی در دیجیتال مارکتینگ بهترین تاثیرات را در سال 2018 خواهد داشت؟ روند تغییرات و حرکت آن به چه صورت خواهد بود؟ عمومی ترین تکنیک های دیجتال مارکتینگ چه هستند؟
اگر چه نمی توان به طور قاطعی به این سوالات پاسخ داد. اما روشن است که تکنیک هایی نظیر آنالیز داده ها ، بازاریابی محتوا و ایمیل مارکتینگ بیشتر از همه مورد استفاده قرار گرفته اند. بنابراین از لحاظ اهمیت در حال رشد هستند. در آینده نیز کسب و کارهای بیشتری از آنها بهره خواهند برد. تیم ما چیزی به نام machine learning marketing را به عنوان روشی جدید به این لیست می افزاید.
موضوعی که برای سال جدید به آن پرداخته شده، ادغام بازاریابی با چرخه زندگی مشتریان است. در سال گذشته تنها 6% از کمپانی ها دارای ادغام بهینه سازی شده ای بوده اند. هنوز بسیاری از کمپانی ها به طور فعالانه ای روی این موضوع کار می کنند.
چشم انداز ایجاد شده توسط تیم Smart Insight به کمپانی ها کمک می کند در استراتژی دیجیتال مارکتینگ خود برنامه ریزی، مدیریت و بهینه سازی کنند. محدوده وسیعی از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ وجود دارد که در تصویر زیر به نمایش گذاشته شده است.

 

توضیح تصویر – امروزه بازاریابان ابزارهای دیجیتال متنوعی را با قیمت کم و حتی رایگان در اختیار دارند. این ابزارها کمک می کنند تا دید وسیعی نسبت به رقیبان خود، مشتریان خود و وضعیت بازار به دست اورند. همچنین کمک می کنند علاوه بر کانالهای ارتباطی سنتی بازاریابی، از ارتباطات آنلاین و ادغام سازی ارتباطات از طریق موبایل و کامپیوتر دسکتاپ نیز بهره مند شوند.

روند دیجیتال مارکتینگ در سال 2018 طبق تحقیقات این تیم به این صورت خواهد بود:
    دگرگونی دیجیتالی
    رشد استفاده از گوشی های هوشمند
    ادغام فعالیتهای بازاریابی در چرخه زندگی مشتریان
    اهمیت شخصی سازی
    یادگیری ماشینی و بازاریابی اتوماتیک
    ادغام اپلیکیشن های پیام رسان اجتماعی
    استراتژی ارتباط با مشتریان
    ادغام منابع مختلف داده
    ادغام بازاریابی محتوا و سئو

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.