مقالات آموزشی

بررسی تاثیر عملکرد تولید و بازاریابی محتوای خلاقانه

مفید بود؟

اصل بازگشت به عقب، بررسی و سنجش بازاریابی محتوا می­تواند کلید رسیدن به گام­های موفق بعدی­تان باشد. اجازه دهید بخشی از گذشته­ شما، قسمتی از آینده­ی موفق­تان را شکل دهد.

 

به طور قطع این زمانه بهترین موقع در کل تاریخ بشری برای زندگی و کار کردن در حرفه­ ی بازاریابی و فروش است. در گذشته فرصت­هایی به این وسعت و امکاناتی با این حجم برای بازاریابی و ارائه ­ی محتوا به طیف زیادی از مخاطبین وجود نداشت.
در استراتژی بازاریابی محتوا و فروش­تان همواره به یاد داشته باشید سخت کار کردن به تنهایی کافی نیست. زمانی به خودتان می­آیید و می­بینید که دور خود می­چرخید. اکثر فروشندگان هرگز برای فروش، آموزش حرفه­ای ندیده­اند. دست کم 95 درصد فروشندگان می­توانند با دانش و مهارت بیشتر، فروش خود را افزایش دهند.
تمرکز روی مقوله­ی فروش در بازاریابی و تولید محتوا ممکن است در برخی مواقع شما را از هدف اصلی دور کند. هدفی که در تولید محتوای­تان از ابتدا برای آن نقشه­ای کامل متصور شده­اید. بنابراین بسیار شایسته است تا زمانی از وقت و هزینه خود را صرف برگشتن کنید و به بازاریابی و تولید محتواهای گذشته­تان نیز بنگرید. اصل برگشت به عقب در بازاریابی محتوا به شما کمک خواهد کرد تا علاوه بر استفاده کردن از تجربیات و اطلاعات گذشته، برای خود نیز یک منتقد خوب باشید.

تولید ایده­های بهتر، از محتواهای گذشته

علاوه بر اصلاح اشتباهات گذشته­ی خود در روند نگاه به عقب، می­توان از ایده­های قبلی­تان نیز ایده­های بهتری تولید کنید، چرا که خلاقیت و ایده­پردازی فرآیندی است که هرگز متوقف نمی­شود.

در استراتژی بازاریابی محتوا، قطعاً برایتان پیش خواهد آمد که ایده­های جذاب و شگفت انگیزی برای فروش و بازاریابی بهتر به ذهن­تان آمده باشد. اما با توجه به حجم زیاد اطلاعات و روش­های زیاد بازاریابی، نتوانسته­اید آن­ها را به خوبی عرضه کنید. هنگامی که به محتواهای قبل­تان می­نگرید، می­توانید زمان بیشتری به خودتان بدهید و به تولید ایده­های بهتری از محتواهای گذشته بپردازید.

 

اجازه دهید که بخشی از گذشته­تان در فرآیند بازاریابی محتوا، قسمتی از آینده­‌ی شما در تولید محتوا را شکل دهد.
در این راه از نقاط عطف شخصی و دستاوردهای گذشته به بهترین روش ممکن استفاده کنید و شروع به بازآفرینی آن­ها نمایید.
به خاطر داشته باشید بازاریابی محتوا همواره نیازمند ایده­های جدید و ورود خلاقیت­ها است، بنابراین تنها بخشی از زمان و هزینه­ی خود را صرف نگاه کردن به عقب کنید. سعی کنید در گذشته نمانید و نگاه­تان رو به جلو باشد. در این فرآیند، برگشت به عقب و اینکه گاهی نیز به پشت سر خود نگاه کنید نیز بسیار سودمند خواهد بود.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.