در انتشار رپورتاژ چه تعداد لینک دهم ؟ به چه صفحاتی لینک دهم ؟ چگونه لینک دهم ؟ لینک های مفید و غیر مفید در رپورتاژ آگهی کدامند ؟
معمولا موتورهای جستجو استاندارد خاصی برای لینک دهی وتعداد لینک ها مشخص نکردند یعنی شما به هر اندازه که بخواهید می توانید لینک دهید ، البته که داشتن لینک های مفید و زیاد در سئو و وب سایت شما تاثیر فراوانی دارند، اما تعداد لینک زیاد بدون برنامه و غیر حرفه ای دلیل بر تاثیر بیشتر رپورتاژ آگهی یا فروش بیشتر نیست . لینک های شما باید با برنامه ریزی خاص و تدابیر فروش و برندسازی تنظیم وآماده شوند. داشتن یک یا دو لینک مفید بهتر از داشتن چندین لینک بدون بازده و غیر مفید میباشد . (داشتن صفحه فرود مفید )
صفحات انتخابی شما صفحات مفید و گیرا و با محتوای حرفه ای واستاندارد باشند.
رپورتاژی حرفه ای و قوی داشته باشید
اگر می خواهید مانند یک حرفه ای کار کنید و رپورتاژی حرفه ای و قوی داشته باشید باید لینک های مفید ی داشته باشید، در متن محتوای خود لینک قرار دهید !! .
با یک مثال توضیح می دهم اگر رپورتاژ شما راجب لباس عروس باشد اینگونه لینک دهید .
مثال : داشتن لباس عروس شیک رویای هر دختر خانم در شب عروسی میباشد اما در انتخاب لباس عروس چه نکاتی باید رعایت شود قد شما وزن شما اندازه سرشانه مواردی است که در انتخاب لباس عروس شما تاثیر گذار است چگونه بر اساس اندام و وزنم لباس عروس انتخاب کنم (لینک به صفحه ای که انتخاب لباس بر اساس اندام های گوناگون است )
شما با این لینک بصورت غیر مستقیم مخاطب را کنجکاو می کنید که وارد صفحه ای جدید شود که اطلاعاتی راجب به انتخاب لباس عروس بر اساس اندام است.
اما اگر اینگونه لینک میدادید که ، بدون هیچگونه مقدمه ای وارد صفحه مربوطه شوند .
مثال :
برای دیدن لباس عروس کلیک کنید ….
بدون مقدمه بدون تحریک حس کنجکاوی مخاطب احتمال کلیک و ورود مخاطب بسیار پایین تر از لینک در مثال اول میباشد .
لازمه کار حرفه ای ، رپورتاژ حرفه ای داشتن اطلاعات بروز و افراد و کارشناسان زبده و ماهر میباشد.
پس بدون داشتن دانش از ساخت وانتشار رپورتاژ آگهی اقدام به انجام این کار نکنید اگر میخواهید رپورتاژ آگهی شما با بهترین نتیجه همراه باشد حتما مطالب و مقالات ما را مطالعه کنید و دانش خود را در این زمینه گسترش دهید تا بتوانید بهترین تبلیغات و نتیجه را از ساخت وانتشار رپورتاژ خود بگیرید .