یکی از مهم ترین ویژگی های مثبتی که طراحی سایت متمم دارد و بی شک در جهت تقویت اهداف است؛ اختصاص دادن بخشی به افراد فعال سایت می باشد
طراحی سایت طراحی سایت اختصاصی طراحی وب سایت طراحی سایت خدماتی متمم
برای سفارش آنلاین طراحی سایت کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین طراحی سایت ثبت نمائید تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.
در این نوشته میخواهیم کیفیت، ویژگی و مشخصات طراحی سایت “متمم” را مورد بررسی قرار دهیم. اما بنا به عادت همیشگی کار را با یک مقدمه و معرفی اجمالی سایت آغاز میکنیم. رسالتی که خود سایت بیان کرده؛ توسعه مهارتهای فردی مخاطبان است. در واقع کاری که در این سایت انجام خواهد شد ارائه یک سری راهکارهای مشخص و اختصاصی برای افراد است تا در زمینههای مشخصی در ادامه بیش تر به آنها خواهیم پرداخت روند صعودی و رو به رشدی را طی کنند.
اما از آنجا که کار و تمرکز اصلی ما روی بررسی کیفیت طراحی سایت است؛ مقدمه را با این عبارت به پایان میبریم و متن اصلی را این گونه آغاز میکنیم: جالب است؛ اما میتواند بهتر باشد.
نگاهی دقیق به کیفیت طراحی سایت “متمم”
سایت خود را یک توسعه دهنده مهارت معرفی میکند؛ پر واضح است که این عبارت میتواند بر حوزههای گوناگونی دلالت داشته باشد. در نتیجه پراکندگی مطالب زیاد خواهد بود و تیم طراحی سایت کار دشواری برای ایجاد یک قالب هدفمند و منظم بر عهده داشتهاند.
اگر بخواهیم صادقانه قضاوت کنیم؛ طراحی سایت تا حدود زیادی موفق است؛ رنگ بندی ساده اما چشم نواز، استفاده از طراحیهای جذابِ فلت، سادگی و راحتی ورود به بخشهای مختلف، همه و همه ویژگیهای مثبت طراحی این سایت هستند؛ اما جای خالی یک عنصر شدیدا احساس میشود؛ عدم وجود هارمونی و پیوستگی در المانهای طراحی. همان طور که در مقدمه اظهار شد سایت به طور کلی زیبا و جالب طراحی شده است؛ اما هر چه بیش تر به آن نگاه میکنیم این احساس وجود دارد که میتوانست خیلی بهتر باشد. این احساس دلیل دیگری ندارد جز عدم تناسب، هارمونی و چیدمان نامناسب. به عنوان مثال به تصویر زیر که اسکرین شات قسمت بالایی سایت است نگاه کنید:
قسمتهای زرد بخشهای نامتوازن طراحی سایت را نشان میدهند. اولین نکته این که چرا چارچوب اسلاید باید روی هدر قرار بگیرد؟ یا این که فاصله ی بین بخش سمت چپ سایت و مطالب سمت راست به چه علت تا انتهای سایت باید این قدر زیاد باشد و چهره سایت را به شکل دو جزیره مستقل نمایش دهد؟
توجه به این نکته ضروری است که گاهی محدودیتهای برنامه نویسی از کیفیت طراحی سایت میکاهد و اصطلاحا دست طراح را میبندد؛ اما باید توجه داشت در این مقالات ما کیفیت کار را با سطح ایده آل و استانداردهای حرفه ای میسنجیم.
نکته ی مثبت
یکی از مهم ترین ویژگیهای مثبتی که طراحی این سایت دارد و بی شک در جهت تقویت اهداف است؛ اختصاص دادن بخشی به افراد فعال سایت است؛ و به نظر میرسد که نباید ساده از کنار آن و تاثیری که میتواند داشته باشد گذشت.
یک وبلاگ باید همیشه پویا باشد
یک سوال متداول در مورد یک وبلاگ این است که چگونه با یک وب سایت ارتباط دارد – آیا این دو اساساً یکسان هستند یا تفاوتهایی بین آنها وجود دارد؟ در حالی که وب سایت ها عمدتا ارائه می شوند ، وبلاگ ها همیشه در نظر گرفته می شوند تا درگیر شوند. بنابراین یک وب سایت ثابت است ، برخلاف وبلاگی که باید پویا باشد.
1.اطلاعات ارائه شده توسط وب سایت ها در صفحات ثابت
در قالب محتوای همیشه سبز ارائه می شود که نیازی به به روز رسانی ندارد. از طرف دیگر ، پست های وبلاگ مانند نوشته های روزانه هستند. آنها شامل تاریخ انتشار و متا تگ هستند. ورودی های جدید و به روز رسانی منظم کلید اجرای هر نوع وبلاگی است.
2. پست ها به ترتیب معکوس نمایش داده می شوند
برخلاف یک دفتر خاطرات شخصی که در یک دفترچه نوشته شده است ، مطالب وبلاگ به ترتیب زمانی معکوس نمایش داده می شوند – جدیدترین پست ها در بالا قرار دارند. آخرین آنها مواردی را که قبلاً منتشر شده اند به پایین فشار می دهند تا زمانی که به طور کامل از صفحه فرود ناپدید شوند. پستهای قدیمی معمولاً در صفحات زیر بایگانی می شوند ، اما آنها همچنین می تواند در ماه یا سالی که برای اولین بار منتشر شده اند سازماندهی شود.
3. اکثر وبلاگ ها ساختار یکسانی دارند
ابتدا یک سرصفحه با منو یا نوار ناوبری آمده است تا صفحه را از بین ببرید و اولین تأثیرگذار را ایجاد کنید. پس از آن قسمت محتوای اصلی که پست های وبلاگ در آن به ترتیب انتشار یا مرتبط نشان داده می شود ، دنبال می شود. در زیر صفحات تماس ، خط مشی رازداری و پیوندهای مربوطه ، که به طور مرتب در یک پاورقی تنظیم شده اند ، آمده است. یک نوار کناری نوشته های مورد علاقه را برجسته می کند و نمایه های اجتماعی و دعوت به اقدامات را نمایش می دهد.
4. ستاره اصلی وبلاگ محتوای آن است
وبلاگ های مختلف انواع مختلفی از پست ها را منتشر می کنند ، اگرچه اکثر آنها به قدرت کلمه نوشتاری متکی هستند. بسته به قصد نویسنده ، یک مقاله معمولاً یک نظر است ، یک راهنمای آموزشی یا یک پست خبری. تکه های یکنواخت متن با تصاویر یا فیلم ها جدا می شوند.
پست وبلاگ همچنین می تواند یک تصویر با متن کم یا بدون متن باشد. این یک روال رایج در وبلاگ های مد و سفر است، اگرچه این امر نیز نادر نیست که اینفوگرافیک ها را به جای مقاله های آموزشی منتشر کنند. اما صرف نظر از رسانه، یک وبلاگ همیشه با کیفیت محتوای منتشرشده تعریف می شود.
5. عناوین باید مورد توجه قرار گیرند
نامگذاری پست وبلاگ به خودی خود یک هنر است. یک فلسفه کامل در پشت نوشتن عناوین مقاله وجود دارد – یک جمله قانع کننده می تواند صدا را واقعا خاموش کند، فوراً کلیک ایجاد کند، ترافیک ایجاد کند و خواننده را به خواندن ادامه دهد. در هیچ کجای جهان آنلاین به عناوینی مانند اینجا توجه نمی شود.
6. یک قانون برای همه وبلاگ ها صدق می کند: ارتباط
اگرچه هر محتوای جذاب باید مرتبط باشد اما این قانون به ویژه در مورد پست های وبلاگ صدق می کند. آنها ممکن است در انواع ، رسانه ها ، قالب ها و سبک ها متفاوت باشند. برای برانگیختن علاقه یا برانگیختن بحث ، آنها باید اصلی و منحصر به فرد باشند. اما برای خواندن ، پست های وبلاگ همیشه باید به قول خود عمل کنند.