به دنبال فروش محصولتان در شبکه اجتماعیتان نباشید ، برای مشتری تان به جای بازاریاب یک مشاور خوب باشید
برای سفارش آنلاین شبکه های اجتماعی کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین شبکه های اجتماعی ثبت نمائید تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.
Videoحضور فعال در شبکه اجتماعی انتخابی به محبوبیت شما اضافه میکند. تمرکزتان را بر روی دو یا سه شبکه بگذارید و برای آن شبکه فعال باشید تا اینکه چندین شبکه غیر فعال را مدیریت کنید. داشتن دو و یا سه شبکه اجتماعی فعال با بازدیدکنندگان واقعی برند شما را به مخاطبان واقعیتان و در واقع مشتریانتان معرفی می کند و از شما نقشی ماندگار در ذهنشان میسازد
خودتان را مقایسه نکنید، شما باید استراتژی بلند مدت داشته باشید و برای این استراتژی شبکه اجتماعیتان را هدایت کنید. با مقایسه خودتان در شبکههای اجتماعی معروف با تعداد بازدید کنندگان زیاد دلسرد نشوید و به دنبال مشتری واقعی بگردید. ممکن است سایت، وبلاگ و یا شبکه اجتماعی با هزاران بازدید تنها چند نفر بازدیدکننده واقعی داشته باشد، بنابراین با استراتژی طولانی مدت و هدف گذاری و بدون ناامیدی پیش بروید و مشتریتان را بیابید
از قانون هشتاد-بیست (20-80) پیروی کنید
به دنبال فروش محصولتان در شبکه اجتماعیتان نباشید، برای مشتریتان به جای بازاریاب یک مشاور خوب باشید. به دنبال ارائه صادقانه یک مشاوره خوب و حقیقی مخاطبتان را تبدیل به یک مشتری بلند مدت میکنید قانون هشتاد بیست را رعایت کنید به این معنا که هشتاد درصد اعتمادسازی کنید، بیست درصد فروش داشته باشید. اعتماد واقعی یک مخاطب به شما میتواند برند شما را به یک برند محبوب مبدل کند. به جای تبلیغات گسترده بر روی محصولتان ، بگذارید تا مشتری متوجه شود شما قضاوت را برعهده او گذاشته اید و بر نیازش واقفید و انتخابش را تحت تاثیر شما انجام نخواهد داد.
نکته ظریف را به خاطر بسپارید :
در گفتگوی ظریفانه تان تمرکز را بر روی مزایای محصولی که برای ارائه دارید بگذارید و به مشتری بگوئید که چه کاری میتوانید برایش انجام دهید تا او را آسوده تر کنید. شبکه مجازی تان را برای مشتری محلی برای تامین نیازش قرار دهید.
سعی کنید مشتری تان را نسبت به محصولتان متمایل کنید و او را تشویق به خرید کنید ولی این به این معنا نیست که در مورد چگونگی خرید محصول زیاد بحث کنید. مشتری به دنبال محصول مناسب خودش است و اگر کسی عاشق محصول شما شود به هرصورت شما را پیدا خواهد کرد. پس ظریفانه آنچه را محصول به مشتریتان می رساند بگوئید و او را ترغیب به خرید کنید
به جای آنکه بخواهید محصولتان را بفروشید به مشتریتان اطمینان بدهید می تواند با خواندن وبلاگ و یا سایت و یا شبکه اجتماعی شما اطلاعات مفیدی راجع به هدفش پیدا کند.
این دیدگاه بسیار ساده ای است که در آن موفقیت بازاریابی محتوا با نتایج (اقدامات و نتایج) سنجیده می شود و محتوا موضوع تعامل و اطلاعات انسانی و اجتماعی در زمینه بازاریابی است. هدف اصلی نهایی بازاریابی محتوا – و سایر “اشکال” بازاریابی – افزایش سود است اما روشهای انجام آن تغییر کرده است. تعداد قالب های محتوایی که افراد ارزش آن را دارند افزایش یافته است. روزهای استفاده از یک کانال برای رسیدن به مخاطب به پایان رسیده است.
روشهای اطلاع رسانی مشتریان، خرید، اشتراک گذاری و تعامل با یکدیگر در حال تکامل است. رویکردهای شخصی و شخصی شده و راهبردهای “رابطه ای” جامعه محور می تواند با تقسیم بندی و دیدگاه های کلی تر همراه باشد. استراتژیهای کاملاً مشتری محور و فردی در زمینه بازاریابی مبتنی بر داده در عصر داده بزرگ ما و در دیدگاههای کمتر خودکار و بیشتر انسانی (که با گفتن اتوماسیون بد نیست، همه چیز بستگی دارد) بیشتر فعال می شود و بنابراین هیچ گونه “بازاریابی ، از جمله محتوا بازاریابی را می توان به صورت جداگانه مشاهده کرد، حتی اگر اغلب اوقات اینطور باشد.
خوب است بخوانید: آنچه در رابطه با شبکههای اجتماعی باید بدانید
ما می دانیم که بازاریابی محتوا یک اصطلاح چتر برای طیف گسترده ای از تاکتیک ها و تکنیک ها است. فراگیر است این به دلیل بازاریابی محتوا (به تنهایی) نیست. در مورد این واقعیت بسیار قدیمی و ساده است که محتوا (یا اطلاعاتی که شما ترجیح می دهید ، به هر شکلی که باشد) در همه ارتباطات و بازاریابی ضروری است.
هنگامی که ما در مورد یک رویکرد استراتژیک یا برنامه ریزی شده برای بازاریابی محتوا صحبت می کنیم نباید فقط به تکنیک های بازاریابی محتوا نگاه کنیم بلکه باید دیدگاهی استراتژیک داشته باشیم که فراتر از آن چیزی است که ما آن را “بازاریابی محتوا” می نامیم. این بدان معنا نیست که شما نباید به استراتژی بازاریابی محتوایی خود به معنای دقیق نگاه کنید. معنای آن این است که هنگام تعیین یک استراتژی بازاریابی (دیجیتال) باید به تمام تاکتیک ها و تکنیک ها نگاه کنید.
هدف تحقیق این است که به ما نشان دهد بازاریابان با استفاده از بازاریابی محتوا چه اهدافی را در بازاریابی ارائه می دهند ، اما شما کاملاً آزاد هستید که خارج از چارچوب فکر کرده و کارها را متفاوت از همتایان خود انجام دهید. هیچکس (نباید) کسب و کار و مشتریان شما را بهتر از شما (شما؟) بشناسد. و فضای زیادی برای آزمایش چیزهای جدید ، ایجاد تفاوت، تفکر خارج از چارچوب و تمرکز بر نقاط قوت خود و نیازها و ترجیحات مشتریان و تأثیرگذاران آنها، ارتباطات و غیره وجود دارد. همانطور که داگ کسلر ، متخصص بازاریابی محتوا می گوید بازاریابی محتوا در حال تبدیل شدن به جریان اصلی است. و شما باید موضع بگیرید. این امر بر سطح هدف بازاریابی نیز تأثیر می گذارد: از منظر وسیع تری به آن نگاه کنید و فقط آنچه دیگران سعی می کنند به آن برسند را دنبال نکنید.