عکس های دست اول در دنیای دیجیتال مارکتینگ طلا محسوب می شوند. علی الخصوص اگر عکسی اورجینال در چنته دارید؛ به راحتی فرصت استفاده از آن را از دست ندهید.
برای سفارش آنلاین دیجیتال مارکتینگ کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین دیجیتال مارکتینگ ثبت نمائید تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.
با نگاهی به مقاله ی منتشر شده در 20 اکتبر2017 (قسمت سوم)
صنعت دیجیتال گسترده است، و جستجوی آن برای تازه واردان یا کسانی که به دنبال یافتن جایگاه خود هستند دشوار است. بنابراین، چگونه میتوانید خود را از رقابت متمایز کرده و مسیر خود را در نردبان شرکت سریع دنبال کنید؟
ویدئو
ویدیو در حال طوفان اینترنت است و دیگر متوقف نمی شود. طبق گفته MarTech، فیلم ها توانایی جلب توجه مشتری در سایت های خرده فروشی را برای دو دقیقه بیشتر از حد متوسط دارند (که این واقعا یک عمر در دنیای دیجیتال است) و یک فیلم بهینه سازی شده می تواند شانس شما را برای قرار گرفتن در یک رتبه برتر Google افزایش دهد علاوه بر این، بیش از 80٪ از مشتریان پس از دیدن جزئیات محصول در ویدئو، احتمال خرید آنها بیشتر است.
به خاطر داشته باشید که این فقط آمارهای شل است و بسته به اینکه از چه کسی سال می کنید متفاوت خواهد بود، اما نکته این است که بیشتر آمارها به تغییر، تعامل و SEO بالاتر اشاره دارد. رتبه بندی در هنگام فیلم.
چه چیزی باعث جذابیت آن شده است؟ چون شخصی است وقتی مردم می توانند چهره شما (یا چهره شخصی که برند را تبلیغ میکند) ببینند، احتمال اعتماد آنها به کل شرکت بیشتر است. همچنین این یک محتوا فوق العاده متنوع است که از طریق سیستم عامل های مختلف استفاده می شود.
البته متخصصان بازاریابی دیجیتال لازم نیست همه چیز را در مورد تولید فیلم بدانند، اما دانستن چگونگی ایجاد یک فیلم معرفی سریع از لپ تاپ شما مکان خوبی برای شروع است. و اگر در این زمینه دوره های آموزشی داشته باشید و آن را دوست داشته باشید، با ادامه تقاضای ویدیو، مهارت ها و استعدادهای شما هدر نمی رود.
اگر می خواهید به تنهایی بیشتر بدانید، می توانید ابزارهای ویرایش ویدئو مانند Apple Final Cut Pro X یا Adobe Premiere Pro را امتحان کنید.
2. SEO و SEM
بهینه سازی موتور جستجو (SEO) کلیدی در تمام سطوح بازاریابی دیجیتال است و به همین ترتیب، هر کسی که وارد این حوزه می شود باید حداقل یک کار اساسی داشته باشد. مطمئناً می توانید موارد کاملاً فنی و عقب مانده را به موارد بیشتر بسپارید افراد دارای گرا از نظر فنی در تیم، داشتن درک صحیح از بهترین روش ها و چگونگی بهینه سازی همه اشکال محتوا برای اجرای یک کمپین بازاریابی دیجیتال بسیار مهم است.
هر دو SEO و بازاریابی موتور جستجو (SEM) کل استراتژی دیجیتال شما را هم در سطح داده و هم در سطح محتوا آگاه می کنند و شما باید بتوانید در این مورد با سایر تیم های خود ارتباط برقرار کنید، بنابراین اگر کار نکنید خیلی دور نخواهید شد یک نکته برای یادگیری اصول.
3. بازاریابی محتوا
محتوا هسته اصلی بازاریابی دیجیتال است و بازاریابی محتوا بدون توجه به اینکه چه اتفاقی می افتد، همچنان یک قسمت مهم در بازی خواهد بود. اما بازاریابی محتوا به خودی خود کار بزرگی است. شما باید بتوانید درک کنید که چگونه نه تنها انواع مختلفی از محتوای با کیفیت بالا و دوستانه سئو ایجاد کنید، بلکه باید درک کنید که چگونه مخاطبان را به طور موثر جذب کنید.
و برای اینکه چالش ها کمی بیشتر شود، توجه به این نکته مهم است که محتوا می تواند اشکال مختلفی داشته باشد، از ویدیو گرفته تا اجتماعی، ایمیل، محتوای وب، وبلاگ، کتاب های الکترونیکی، فیلم ها، تصاویر سفید … لیست ادامه دارد. شما همچنین باید درک کاملی از بازاریابی در شبکه های اجتماعی داشته باشید زیرا این امر خود را به بیشتر کارهای بازاریابی محتوایی متصل می کند. شما باید بتوانید بر اساس اهداف کلان مشتری خاص، استراتژی کنید، کمپینی را توسعه دهید که شامل یک استراتژی موثر باشد و همچنین تجزیه و تحلیل را کنترل کنید.
در دو قسمت قبلی به تفصیل راجع به اهمیت استفاده از جلوه های بصری سخن گفتیم. همچنین نمونهها و مواردِ موردی به کار بردن جلوه های بصری در دیجیتال مارکتینگ را معرفی کردیم. در این قسمت چند روش دیگر از به کارگیری تصویر در دیجیتال مارکتینگ ارائه می دهیم و در انتها سعی می کنیم جمع بندی مختصری از نقش تصویر در محتوا ارائه دهیم.
5. اسکرین شات
اسکرین شات را باید یکی از کاربردیترین ابزارآلات بصری برای هر محتوایی دانست. زندگی روزمره خودتان را در نظر آورید. هرگاه می خواهیم مطلبی را از صفحه نمایشگر خود ذخیره کنیم و درآینده دور یا نزدیک به آن مراجعه کنیم؛ سراغ اسکرین شات میرویم. توصیه این است؛ اگر محتوای شما آموزشی است؛ ساده ترین روش ارائه ی مطلب، استفاده از اسکرین شات است.
6. از عکس غافل نشوید
درکنار معرفی این همه جلوه و ابزار بصری نباید استفاده از عکسها را مد نظر قرار نداد. علی الخصوص اگر عکسی اورجینال(منظور این است که فقط شما آن عکس را دراختیار دارید یا خودتان آن را گرفته اید) در چنته دارید؛ به راحتی فرصت استفاده از آن را از دست ندهید. عکسهای دست اول در دنیای دیجیتال مارکتینگ طلا محسوب میشوند.
به عنوان مقال در اینجا، Neil Patel برای تبلیغ کلاسهای آموزشی خود از تصویر یک دانش جو استفاده کرده است. این عکس با چاشنی یک طراحی ساده اما زیبا فوق العاده تاثیرگذار و موفق بوده است.
7. سایر روش ها
شاید در یک محتوا، وظیفه شما ارائه یک واقعیت یا مطلب علمی باشد. شاید هم در حال تعریف یک قصه یا شرح مقالهای باشید. در این صورت استفاده از فوق العاده کار ساز است، به این صورت که میتوان در هر قسمت، سوالات متداول مخاطبان را با استفاده از ابزاری مکمل پیش بینی کرد و پاسخ داد.
شاید در محتوایی بخواهید به نقد و بررسی یک مجله، کتاب یا نکتهای بپردازید که قبلا روی آن کار کردهاید. در این صورت هیچ اشکالی ندارد یک نسخه از آن را به طور دیجیتالی در اختیار مخاطبان خود قرار دهید؛ حتی در فرمتPDF اگر محتوای تولیدی شما در این وادی قرار دارد کار کردن روی جلد خودتان، میتواند فوق العاده کاربردی باشد.
جمع بندی
به خاطر داشته باشید که دو حالت بیش تر وجود ندارد؛ یا با محتوای تولید خود به حافظه تصویری مخاطب رسوخ میکنید و یا نه. در صورتی که میخواهید در ذهن مخاطب تصویری روشن از محتوای شما قرار داشته باشد؛ جست و جو کنید و بهترین راه ممکن را بیابید. شاید در یک محتوای خاص استفاده از چند ابزار لازم باشد و شاید هم در محتوایی تنها یک روش جواب دهد. ابزارهای بصری معرفی شده در این سلسله نوشتار کوشیدند تا شما را به سمت موفقیت در دیجیتال مارکتینگ سوق دهند