در این مقاله به موارد اشاره می کنیم که افراد حرفه ای توسط تجربه به آن دست یافته اند و آرزو داشتند کسی در دانشگاه این موارد را به آن ها می آموخت.
5. چگونه خلاق باقی بمانیم
Ian Wharton که مدیر خلاقیت در Zolmo می باشد می گوید: این موضوع یکی از سخت ترین و لازم ترین مسائل است که شما همیشه به اندازه دوران جوانی خود خلاق باقی بمانید. من این موضوع را دست کم گرفته بودم و به آن توجه نداشتم. اما برای آنکه بدانید برای خلاق ماندن باید چه کار کنید و چه روندی را دنبال نمایید، همیشه باید به روز باشید و در حال تحقیق! هر جنبه از خلاقیت که شما را جلب می کند را مورد بررسی قرار دهید و منتظر جواب نباشید. شما زمان، مهارت و منابعی دارید که باید از آن به خوبی بهره مند شوید. هنگامی که تحصیلات شما در دانشگاه تمام شد، از یادگیری دست نکشید و چیزایی را خلق نکنید که دوست ندارید دیگران شما را با آن بشناسند.
6. جایگاه خود را چگونه پیدا کنید
Jonathan Woodward که فینالیست هنرمند سال 2011/2012 حیات وحش BBC می باشد، می گوید: آرزو داشتم در دوران تحصیل به من یاد می دانند که تلاش کنم جایگاه ویژه ای در هنر برای خود پیدا کنم، تا آنکه برای هر فردی، یک جایگاه داشته باشم. هنگامی که شما بر یک موضوع تمرکز داشته باشید، می توانید بهترین کار را در حرفه خود ارائه دهید. شما می توانید در زمینه کاری خود یک متخصص باشید، فردی متمایز از همه.
7. در رابطه برای طراحی خود پیش از اندازه مغرور نباشید
James Wignall که یک انیماتور و طراح انیمیشن در لندن می باشد، آرزو داشته که به او یاد می دانند، بیش از حد به طراحی خود بها ندهد. او می گوید: در روند طراحی، شما طرحی را ارائه می دهید که مشتری شما احتمالاً می خواهد آن را تغییر دهید. زیاد سختگیر نباشید و بیش از اندازه به طراحی خود بها ندهید. بخشی از کار طراح آن است که آنچه مشتری می خواهد را به بهترین شکل ارائه دهد. در برخی مواقع دیدگاه مشتری بسیار نزدیک به دیدگاه طراح می باشد و موجب می شود که در نهایت باعث به وجود آمدن یک طرح خارق العاده می شود که طراح آن به عنوان رزومه عالی از آن استفاده می کند. اما این کارها کمتر پیش می آیند. به خاطر داشته باشید که در پشت هر رزومه عالی یک طراح، ده ها پروژه وجود دارد که باب میل او نبوده است و این اصلاً ایرادی ندارد.
8. چگونه یک قدم به عقب برداریم
Radim Malinic به عنوان یک طراح گرافیک و تصویرساز، می گوید: در دنیای تحصیل به شما می آموزند که چگونه به جزئیات دقت کنید، اما نمی گویند در ارتباط با مشتریان آینده خود چه روندی را باید طی کنید. شما در دنیای تحصیل ترسی ندارید و بدون واهمه طراحی می کنید. اما در دنیایی که با مشتریان سر و کار دارد، شما یا مسئول طراحی مشتری خود هستید و یا به عنوان بخشی از یک تیم، معرف کیفیت آن گروه خواهید بود. گاهی یک قدم به عقب بردارید و به آنچه انجام می دهید نگاه کنید. زمان بیشتری را صرف طراحی خود کنید و اشتباهات خود را مورد بررسی قرار دهید. اگر در روند کاری خود، پروژه را با دقت بیشتری ببینید، حتی ممکن است به روش هایی دست پیدا کنید که روند پروژه را بهبود بخشد.