چه می شود اگر ، بتوانید در هر زمان و از هر کجا حتی در حالی که خواب هستید ، درآمد کسب کنید؟ این ایده افیلیت مارکتینگ (همکاری در فروش ) است که به آن بازاریابی سهامداران، بازاریابی وابسته نیز گفته میشود. احتمالا میپرسید افیلیت مارکتینگ (همکاری در فروش ) چیست ؟ پس باما همراه شوید تا هرآنچه که باید در مورد این نوع بازاریابی بدانید را در اختیارتان بگذاریم.
افیلیت مارکتینگ (همکاری در فروش ) چیست ؟
در واقع بازاریابی وابسته زمانی است که محصولات شرکت های دیگر را تبلیغ می کنید. وقتی شخصی از طریق لینک وابسته شما خریداری می کند ، کمیسیون دریافت می کنید.به عنوان یک شرکت وابسته ، شما یک فروشنده برای شرکت هستید. شما به یک فروش کمک می کنید ، این شرکت به شما پاداش می دهد.بهترین کار در مورد بازاریابی شرکت های وابسته این است که می توانید آن را در مقیاس انجام دهید. یک فروشنده معمولی فقط محصولات یک شرکت را می فروشد. به عنوان یک بازاریاب وابسته ، می توانید محصولات بسیاری از شرکت های مختلف را تبلیغ کرده و از همه آنها کمیسیون کسب کنید.
عضویت در یک شبکه وابسته یک استراتژی عالی برای وبلاگ نویسان است که به دنبال افزایش درآمد فعلی خود یا حتی صرفاً درآمدزایی از وبلاگ خود هستند. گزینه های مختلفی وجود دارد که در مورد بازاریابی شرکت های وابسته و همچنین راهکارهایی برای کار بازاریابی وابسته برای شما وجود دارد.
افیلیت مارکتینگ (همکاری در فروش ) چگونه کار می کند؟
از آنجا که افیلیت مارکتینگ (همکاری در فروش ) با گسترش مسئولیت های بازاریابی محصول و ایجاد در احزاب کار می کند ، می تواند در ضمن فراهم کردن سهم سود ، به توانایی های افراد مختلف برای یک استراتژی بازاریابی موثرتر کمک کند که برای انجام آن 3 گروه مختلف باید درگیر شوند:
1.فروشنده و سازندگان محصول
فروشنده ، چه کارآفرین انفرادی و چه بنگاه اقتصادی بزرگ ، یک فروشنده ، بازرگان ، خالق کالا یا خرده فروش با کالایی است که به بازار عرضه می کند. این محصول می تواند مانند آموزش های آرایش مانند یک کالای خانگی یا یک سرویس باشد. همچنین به عنوان برند شناخته می شود ، فروشنده نیازی به حضور فعال در بازاریابی ندارد ، اما ممکن است تبلیغ کننده و سود حاصل از تقسیم درآمد مرتبط با بازاریابی وابسته باشد.
2.وابسته یا تبلیغ کننده
وابسته یا تبلیغ کننده همچنین به عنوان ناشر شناخته می شود ، شرکت های وابسته می توانند فردی یا شرکتی باشند که کالای فروشنده را به شکلی جذاب برای مصرف کنندگان بالقوه به بازار عرضه می کنند. به عبارت دیگر ، شرکت وابسته محصول را ترغیب می کند تا مصرف کنندگان را ترغیب کند که برای آنها ارزشمند یا سودمند است و آنها را ترغیب به خرید محصول می کند. اگر مصرف کننده نتواند محصول را خریداری کند ، وابسته بخشی از درآمد حاصل از آن را دریافت می کند.شرکت های وابسته غالباً مخاطب خاصی دارند که به بازار عرضه می کنند ، عموماً به علایق آن مخاطب پایبند هستند. این یک طاقچه یا مارک شخصی تعریف شده را ایجاد می کند که به شرکت وابسته کمک می کند تا مشتریانی را جذب کند که به احتمال زیاد در مورد تبلیغات عمل کنند
3.مصرف کننده
آنها (و خریدهای آنها) محرک بازاریابی شرکت های وابسته هستند. شرکت های وابسته این محصولات را در رسانه های اجتماعی ، وبلاگ ها و وب سایت ها با آنها به اشتراک می گذارند.هنگامی که مصرف کنندگان محصول را خریداری می کنند ، فروشنده و شرکت های وابسته سود را به اشتراک می گذارند. برخی اوقات با افشای اینکه در ازای فروش خود کمیسیون دریافت می کنند ، شرکت وابسته تصمیم می گیرد که در کنار مصرف کننده باشد. در موارد دیگر ممکن است مصرف کننده نسبت به زیرساخت بازاریابی شرکت های وابسته در پشت خرید خود کاملاً ناخواسته باشد.
مزایای افیلیت مارکتینگ (همکاری در فروش ) چیست ؟
1.بازاریابی وابسته مبتنی بر عملکرد است
2.به گسترش مخاطبان شما کمک می کند
3.شرکت های وابسته می توانند اعتبار شما را تقویت کنند
4. مقرون به صرفه است
5.شرکت های وابسته می توانند سرعت و میزان فروش و فروش شما را به سرعت مقیاس کنند
پیشنهاد ما به شما این است، که اگر در کسب و کار خود به دنبال، افزایش فروش به صورت تضمینی هستید، حتما از روش افیلیت مارکتینگ (همکاری در فروش ) که یکی از لاین های دیجیتال مارکتینگ استاستفاده کنید تا نتایج فوق العاده آن را مشاهده کنید. میتوان گفت که دیجیتال مارکتینگ نیاز اصلی هر کسب و کار است و شما به عنوان صاحب یک کسب و کار، با به کارگیری ابزارهای مفید و کاربردی دیجیتال مارکتینگ در بازاریابی آنلاین موفقیت و رشد چشمگیری خواهید داشت.مجموعه پدیده تجارت دردوره های آموزش دیجیتال مارکتینگ دراصفهان و آموزش مجازی دیجیتال مارکتینگ دراصفهان که یکی از مباحث آن افیلیت مارکتینگ (همکاری در فروش ) است میتواند شما رابه صورت اصولی با روش درست تبلیغات آشنا کند.