مفید بود؟

معرفی و تاریچه اینستاگرام:

کوین سیستروم و مایک کریگر یکدیگر را در دانشگاه استنفورد ملاقات کردند. آنها در سال ۲۰۰۶ در رشته مدیریت علوم و مهندسی از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شدند. کوین سیستروم یک اپلیکیشن اشتراک‌گذاری عکس مبتنی بر مکان را توسعه داد و وقتی متوجه شد که به یک نفر دیگر به عنوان موسس برای راه‌اندازی شرکتش نیاز دارد، به استنفورد برگشت و سراغ مایک کریگر را گرفت. شاید به همین دلیل هم هست که سیستروم می‌گوید: من با این افرادی که می‌گویند رفتن به دانشگاه و هزینه کردن در آن فایده‌ای ندارد، کاملا مخالفم.

کوین سیستروم ( Kevin Systrom) در ۳۰ دسامبر۱۹۸۳ میلادی در نیویورک متولد شد. او یک کارآفرین و مهندس نرم‌افزار آمریکایی است که در حقیقت یکی از اصلی‌ترین موسسان شبکه اجتماعی اینستاگرام محسوب می شود.

 

اینستاگرام (instagram) چیست:
اینستاگرم یا اینستاگرام شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس و ویدئو است که این امکان را به کاربران خود می‌دهد که عکسها و ویدئوهای خود را در دیگر شبکه‌های اجتماعی نظیر فیس‌بوک، توئیتر، تامبلر و فلیکر به اشتراک بگذارند. یک ویژگی متمایز اینستاگرام محدود کردن عکسها به فرم مربع شبیه به عکس دوربین‌های اینستماتیک کداک یا پولاروید(برخلاف نسبت تصویر ۳:۴ که عموماً برای دوربین عکاسی موبایل‌ها استفاده می‌شود)است. کاربران همچنین می‌توانند از فیلترهای دیجیتال برای عکسهایشان استفاده کنند. حداکثر زمان برای ویدئوهای اینستاگرام ۴۵ ثانیه است.
بریم سراغ اصل مطلب
شاید شما پیج های زیادی را دنبال میکنید که از کاربران زیادی برخوردار هستن، آیا تا بحال به این فکر کرده اید که مدیر این پیج یا صفحه اینستاگرام چگونه کسب درامد میکند؟!
شماید برای شما هم عجب باشد ولی شما به راحتی میتوانید با داشتن یک پیج و بدون هیچ کسب و کاری و با قرار دادن محتوای فان،خبری،سرگرمی و… در مدت حدود ۳ تا ۶ ماه به پیج خوب و پرکاربر تبدیل شوید و با گرفتن تبلیغات در پیج خود میتوانید درامد کسب کنید (راه تبلیغات یکی از ساده ترین راه های درامد از این قول شبکه اجتماعی هست و راه های زیادی برای کسب درامد میتوان داشت).

چند نکته رسیدن به کسب و کار پردارمد در اینستاگرام

  1. اولین قدم پیدا کردن یک اسم ساده و کاربردی باشد(به موضوع فعالیت شما همخوانی داشته باشد)
  2. زمینه فعالیت خود را پیدا کنید؟! (درچه زمینه ای میخواهید کسب و کار راه اندازی کنید)
  3. با کاربران و مشتریان خود رفیق باشید و در نظرسنجی فعالیت کنید
  4. از جملات رسمی زیاد استفاده نکنید (شبکه اجتماعی یعنی جمعی از دوستان در یک محیط)
  5. راه خرید را برای مشتریان خود آسان کنید
  6. سعی کنید اعتماد سازی بوج

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.