سرویس های گزارش گیری:
برای هر مدیر وبسایتی گرفتن آمار در مورد وبسایتش اهمیت زیادی دارد. آمار هایی مانند تعداد بازدید از وبسایت ، تعداد افرادی که از موتور های جستجو وارد وبسایت می شوند، کلماتی که جستجو و به سایت ما منتهی می شوند و مواردی از این قبیل… که با استفاده از آن ها می شود در مورد سئو تصمیم گیری کرد و روی سئوی سایت کار کرد. پس سرویس های گزارش گیری به صورت مستقیم روی سئو تاثیر ندارند، ولی اطلاعاتی که به ما می دهند می تواند پایه ی استراتژی های ما باشد و اهمیت خیلی زیادی دارد ، به همین دلیل حتما باید از سرویس های گزارش گیری معتبر استفاده کرد.