مقالات آموزشی

راهکار پیدا کردن ادمین مناسب برای پیج اینستاگرام

5/5 - (1 امتیاز)

یک پیج کسب و کار یا برند در اینستاگرام راه اندازی کرده اید و حالا به چه چیزی نیاز دارید؟ ادمین اینستاگرام و تولید محتوا! ادمین اینستاگرام کسی که وظیفه دارد تولید محتوای هدفمند، ایجاد اعتبار برای پیج، افزایش فالور واقعی، طراحی و انتشار استوری، پاسخگویی به کامنت ها و دایرکت ها، و … را هر روز به صورت مستمر انجام دهد. این کاری است که از شما – به عنوان مدیر تبلیغات کسب و کار – بر نمی آید؛ زیرا نه وقتش را دارید و نه می توانید کل روز خود را روی مدیریت پیج اینستاگرام کسب و کار یا برندی که برای آن فعالیت می کنید، صرف کنید.

مدیریت پیج اینستاگرام

سپردن مدیریت پیج اینستاگرام به اشخاصی که تحت عنوان ادمین شناخته می شوند کلیه فعالیت ها و استراتژی های تبلیغاتی در این اپلیکیشن، مسیر درست خود را طی کنند. برای اینکه بدانید چطور می توانید ادمین های باتجربه اینستاگرامی را بیابید؟ ادمین ها چه وظیفه ای دارند؟ ادمین های برتر چه ویژگی هایی دارند؟ و …. با ادامه این مطلب همراه باشید.

چگونه ادمین پیج اینستاگرام را پیدا کنیم؟

زمانی که برای استخدام چند ادمین اینستاگرام و تولید محتوا اقدام می کنید باید به خوبی از وظایف آنها آگاه باشید. ادمین اینستاگرام وظیفه دارد تا کلیه فعالیت های مربوط به مدیریت پیج اینستاگرام شما را – به جز تحویل و فروش محصول یا ارائه خدمات که به شما مربوط می شود – انجام دهد. وقتی مدیریت پیج اینستاگرام تان را به چند (یا یک) ادمین می سپارید، در اصل در حال محول کردن صفر تا صد فعالیت های مربوط به بازاریابی و افزایش تعداد فالوور پیج تان به آنها هستید.

کار ادمین پیج اینستاگرام چیست؟

انتخاب چند ادمین مختلف برای سپردن مدیریت پیج اینستاگرام به آنها، چندان آسان نیست. قابل اعتماد بودن و حرفه ای بودن ادمین ها مسئله ای است که موجب می شود مدیران کسب و کارها در انتخاب ادمین پیج اینستاگرام خود، کمی وسواس به خرج دهند. از جمله فعالیت هایی که یک ادمین اینستاگرام «باید» انجام دهد گزینه‌های زیر می باشد:

درج استوری

بارگذاری و انتشار محتوا (مانند تصاویر، فیلم) به طور منظم طبق تقویم تولید محتوا

درج کپشن ِمناسب و مختصر متناسب با تصویر یا فیلم آپلود شده در پست اینستاگرام

آپلود IGTV

پاسخ‌دهی به موقع به کامنت ها و دایرکت ها

حذف کامنت های بی ادبانه و توهین آمیز

پاسخدهی به موقع به ری اکشن ها و منشن ها در دایرکت اینستاگرام

افزایش تعداد لایک ها و بازدید پست ها

ارائه و بکارگیری راه هایی برای افزایش بازدید پست ها و استوری ها

ایمن نگه داشتن صفحه و جلوگیری از نفوذ هکر ها

ایجاد تغییرات لازم به صورت دوره ای در بیو، تصویر پروفایل و ظاهر ِمحتواها برای عدم ایجاد یکنواختی

افزایش تعداد فالوور با کمک استراتژی های تبلیغاتی برون گرا و درون گرا

داشتن تسلط کافی بر نرم افزار های گرافیکی مانند illustrator و Photoshop

افزایش میزان تعامل با پیج اینستاگرام (Engagement Rate Optimization)

تسلط بر روش های مختلف تبلیغات در اینستاگرام

خلاقیت و پویایی در تولید محتوا

تسلط نسبی و کافی به زبان انگلیسی

جستجو لازم نیست؛وبتو اینجاست!

وبتو به عنوان شرکتی معتبر و قابل اعتماد برای بیشتر از صدها کسب و کار و برند محبوب، اقدام به ارائه و معرفی ادمین های با تجربه، خلاق، منظم و کاملا آشنا به زیر و بم جذب فالور و تولید محتوای تبلیغاتی (به شکل برونگرا یا درونگرا) به کسب و کارها و برندها می کند. انتخابوبتو به عنوان شرکتی که سالهاست در زمینه تولید محتوای ارزشمند و با کیفیت در ایران فعالیت می کند، به شما کمک می کند تا هیچ نگرانی از بابت انتخاب افراد غیر قابل اعتماد یا بی تجربه به عنوان ادمین برای پیج کاری اینستاگرام خود نداشته باشید.

معرفی ادمین اینستاگرام

انتخاب و معرفی ادمین اینستاگرام و تولید محتوا توسطوبتو در درجه اول بر اساس کسب و کار شما و در درجه‌ی دوم براساس نیاز هایی که برای مدیریت پیج تان دارید، انجام می گیرد. شما می توانید به تیموبتو اعتماد کنید و جزء پیج هایی باشید که روزانه هزاران ویو واقعی، فالوور واقعی و تعامل کاملاً پویا با مخاطبان خود برقرار می کنند. مدیریت پیج شما توسط ادمین هایی اداره می شود که زیر نظر کارشناسان ما فعالیت می کنند.

استخدام چند ادمین اینستاگرام و تولید محتوا

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر جهت استخدام چند ادمین اینستاگرام و تولید محتوا از طریق نوار منوی بالای سایت به سراغ منوی «خدمات» و سپس «تبلیغات در اینستاگرام» مراجعه نمایید. مؤکداً به شما توصیه می‌کنیم برای دریافت مشاوره، اطلاع از هزینه ها و نحوه عملکرد در این زمینه حتما با شماره درج شده با پشتیبانانوبتو تماس حاصل کنید. در تمامی مراحل توسعه و پیشرفت پیج تان کنارتان خواهیم بود.

لزوم استخدام ادمین اینستاگرام و تولید محتوا برای کسب و کارها چیست؟

اگر هنوز بابت چرایی استخدام چند ادمین اینستاگرام و تولید محتوا توجیه نشده اید، این بخش را مطالعه کنید. در کل دنیا، این ادمین ها هستند که پیج های کاری را مدیریت می کنند. این مقوله نه تنها برای اینستاگرام، بلکه برای کلیه اپلیکیشن های محبوب رایج است: مثلا تلگرام، یا توییتر. در بیو برخی از این پیج ها قید می شود که «ادمین» آنها را اداره می کند.

پیج های کاری اینستاگرام

یا آن پیج به قدری بزرگ و دارای فالوور فراوان است که جز مدیریت توسط چند ادمین با‌تجربه، تصور دیگری به ذهن خطور نمی کند. یک یا دو شخصِ (غیر متخصص) نمی توانند از پس مدیریت پیج اینستاگرام برآیند. مدیریت پیج های کاری اینستاگرام توسط ادمین های غیر متخصص و دوره ندیده، باعث می شود تا دیجیتال مارکتینگ ِپیج اینستاگرام شما از مسیر اهدافش خارج شود.

بازاریابی اینستاگرام

به همان اندازه که یک پزشک تخصص کافی برای درمان بیمار و رفع مشکل جسمی او دارد، یک ادمین پیج اینستاگرام هم تخصص کافی جهت مدیریت و هدایتِ آن به سمتِ مسیری مشخص دارد. شما به عنوان یک مدیر تبلیغات کسب و کار، این امکان را نخواهید داشت تا هم به امور فروش کسب و کارتان رسیدگی کنید و هم با کمک استراتژی های بازاریابی اینستاگرام، فالوور های خود را افزایش دهید. هر بخش در یک کسب و کار باید به طور مستقل و همسو با اهداف فروش یک شرکت، کسب و کار یا برند، فعالیت کند.

ادمین اینستاگرام اعتماد ایجاد می کند.

زمانی که با استخدام چند ادمین اینستاگرام و تولید محتوا کارتان را شروع کنید، به خوبی می توانید تعامل دوسویه با مخاطب برقرار کنید. مخاطبی که احساس کند به نیاز های او توجه می شود، بیشتر و بیشتر با آن پیج کاری ارتباط برقرار خواهد کرد. این روند به ایجاد اعتماد در مخاطب منجر می شود. زمانی که این اعتماد شکل گرفت ادمین باید بتواند با کمک تولید محتوای تبلیغاتی «احساس نیاز» را در مخاطب بیدار کند. در واقع با ایجاد نیاز در مخاطب به او این حس را القا می کنیم که به محصول شما نیاز دارد و باید حتما آن را خریداری کند.

تولید محتوا در اینستاگرام

برای این منظور ادمین اینستاگرام با شیوه های مختلف تولید محتوا به تجربه این حس و اعتماد سازی کمک می کند. اگرچه ممکن است به شیوه های مختلف تولید محتوا در اینستاگرام واقف نباشید، اما ادمین های اینستاگرام (که از سمتوبتو معرفی می شوند) دوره دیده هستند. همچنین تجربه کافی در این زمینه دارند. آنها می توانند به طور 24 ساعته پیگیر روال تولید محتوا پیج کاری شما باشند و به سوالات یا کامنت های فالوور های شما پاسخ دهند.

یک ادمین اینستاگرام برای مدیریت پیج کاری باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

استخدام ادمین پیج اینستاگرام بدون در نظر گرفتن رزومه کاری وی شدنی نیست. نمونه کارهای موفق یک ادمین، به شما این اطمینان را خواهد داد که وی می تواند مانند پروژه های سابق، پیج شما را نیز به هدفی که در ذهن دارید، برساند.

کار ادمین پیج اینستاگرام

ادمین اینستاگرام و تولید محتوا باید به جز داشتنِ رزومه‌ی خوب تعدادی ویژگی شاخص و کلیدی داشته باشد. مثلا اینکه:

متعهد و مسئولیت پذیر باشد. حتما در زمان از پیش تعیین شده برای درج پست و استوری و پاسخ دهی به کامنت ها اقدام کند.

ارتباط مداوم را با شما به عنوان مدیر کسب و کار یا برند حفظ کند. به شما در بازه های زمانی خاص گزارشات و آماری مبنی بر تغییرات و رشد پیج ارائه کند. به این واسطه درک صحیحی از روال پیج تان به دست خواهید آورد.

انگیزه کافی برای یادگیری و ارتقای اطلاعات خود داشته باشد.

روحیه کار تیمی داشته باشد و بتواند خود را با تغییرات همگام کند.

شایان ذکر است که تمامی ادمین هایی که از سمتوبتو به شما مشتری گرامی معرفی می شوند، دارای این ویژگی ها هستند. آنها توانسته اند از پس آزمون های سخت و پیچیده ما برآیند و توانایی های خود را ثابت کنند.

ختم کلام و پاسخ به سوالات رایج

نیاز به چند ادمین اینستاگرام و تولید محتوا به شکل های گوناگون و هدفمند، نیاز هر کسب و کاری در دنیای امروز است. اگر برند یا کسب و کار کوچکی در ایران به دنبال راهکارهای هوشمند مدیریت پیج و تولید محتوا نباشد، عملاً بودجه‌ی خود را هدر می دهد.

یا به نتیجه نمی رسد. تیموبتو در کنار شماست تا چنین شرایطی را تجربه نکنید و کاملا هدفمند پیش بروید. در ادامه به بررسی و پاسخ تعدادی از سوالات پرتکرار و مهم در این زمینه می پردازیم. اگر سوال خود را بین این پرسش ها نیافتید، می توانید با کارشناسانوبتو تماس حاصل کنید تا مشاوره رایگان دریافت نمایید.

ادمین اینستاگرام و تولید محتوا چگونه می تواند پاسخگوی دایرکت ها و کامنت ها باشد؟
دو روش رایج برای این کار وجود دارد.

1. پاسخ سوالات رایجی که از سمت شما تعیین شده است، توسط ادمین برای کاربران ارسال می‌شود.

2. پاسخ سوالات غیر رایجی که به ندرت توسط کاربران پرسیده می شود ابتدا با هماهنگی با شما توسط ادمین منتخب در یک پیام رسان مطرح می شود. سپس برای کاربر ارسال خواهد شد. اگر شما پاسخی به ادمین ندهید، او این سوالات را داخل دایرکت Flag می کند، تا شما بعدا به این سوالات پاسخ دهید.

آیا یک پیج کسب و کار می تواند دو ادمین مختلف داشته باشد؟

بله، معمولا برای پیج های کاری بسیار بزرگ دو ادمین مختلف اختصاص داده می شود. اگر کسب و کار شما کوچک یا متوسط باشد، یک ادمین – که از سمتوبتو انتخاب می شود – به تنهایی این توانایی را دارد تا پیج شما را مدیریت کند.

ادمین اینستاگرام و تولید محتوا چگونه می تواند استوری مارکتینگ انجام دهد؟

ادمین اینستاگرام و تولید محتوا با کمک استوری مارکتینگ یک داستان تبلیغاتی (نامحسوس) ایجاد می کند. به واسطه استراتژی ها و تکنیک هایی که او بلد است چند استوری مرتبط با هم طراحی می کند. این روال، باعث می شود مخاطب تک تک استوری ها را مشاهده کند و به سمت هدفی مشخص هدایت شود. این هدف می تواند معرفی محصول یا خدمتی خاص باشد.

برای چه پیج هایی دروبتو ادمین معرفی می شود؟

برای انواع کسب و کار ها و برند ها با هر زمینه‌ی فعالیت خاص، امکان معرفی ادمین اینستاگرام و تولید محتوا وجود دارد. شما می توانید معیار ها، باید ها و نباید ها و اطلاعات مربوط به کسب و کارتان را به ما ارائه کنید. سپس ما با اتکا به آنها و نکات مهم بازاریابی در instagram مدیریت پیج شما را به یک ادمین با تجربه می سپاریم.

آیا ادمین اینستاگرامی که از سمتوبتو معرفی می شود، اقدام به افزودن فالوور فیک می کند؟

خیر به هیچ وجه! فالوور فیک امنیت پیج شما را به خطر می اندازد و باعث می شود تا اینستاگرام نسبت به ان مشکوک شود. هر تعداد فالوور، لایک یا بازدیدی که پیج شما دریافت می کند از سمت کاربران واقعی این اپلیکیشن هستند. ادمین اینستاگرام و تولید محتوایی که از سمتوبتو معرفی می شود، به صورت ارگانیک و کاملا طبیعی بازدید پیج شما را افزایش خواهد داد.

با استخدام ادمین اینستاگرام و تولید محتوا چه تعداد فالوور به پیج کاری ام اضافه خواهد شد؟

تعداد فالوور های واقعی که به پیج شما اضافه می شوند به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ مثلا نوع مخاطبین هدف، استراتژی بازاریابی و غیره.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.