مقالات آموزشی

اهمیت استفاده از پلتفرم تولید محتوا

مفید بود؟

پلتفرم تولید محتوا در سال‌های اخیر به شدت موردتوجه کاربران قرارگرفته است. امروزه روش‌های زیادی برای تولید محتوا استفاده می شوند. استفاده از پلتفرم‌ها برای اینکه بتوانند محتوای با کیفیت تحویل دهند، رشد زیادی داشته است.

در دنیای امروزی حجم اطلاعاتی که به صورت رایگان در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد، گیج کننده است. جستجو این مشکل را حل کرده و به افراد اجازه می دهد تا به طور مؤثر اطلاعات مورد نیاز خود را کشف کنند. الگوریتم‌های گوگل طوری طراحی شده‌اند که اطلاعات موجود را در نظر بگیرند و بر اساس «کیفیت» یا «مفید بودن» رتبه‌بندی کنند.

اهمیت استفاده از پلتفرم تولید محتوا

با توجه به موارد بالا می‌توان گفت که امروزه تولید محتوای مفید و با کیفیت به دغدغه کسب‌وکارها تبدیل شده است. به همین دلیل است که برخی از این کسب‌وکارها فرایندهای تولید محتوای خود را به شرکت‌های تولید کننده و پلتفرم‌های تولید کننده محتوا ارائه می‌دهند. استفاده از پلتفرم تولید محتوا باعث می‌شود که شما در اسرع وقت محتوای با کیفیت و مفیدی را دریافت کنید.

قالب‌های محتوای استاندارد

مطمئناً، گوگل و بینگ هر دو به سمت قالب‌های محتوای استاندارد شده برای انواع اطلاعات شامل رستوران‌ها، فیلم‌ها یا موارد دیگر حرکت می‌کنند؛ اما چالش واقعی سازماندهی انبوه اطلاعاتی است که بخشی از جستجوهای متداول نیست. به عنوان مثال، زمانی که می خواهید یک تعمیرکار قابل اعتماد لوازم خانگی کوچک پیدا کنید. به همین دلیل است که گوگل در الگوریتم های جدید خود بخش هایی را مربوط به سئوی محلی و کسب‌وکارهای محلی وارد کرده است.

پلتفرم تولید محتوا

در نتیجه می‌توان گفت که استفاده از پلتفرم تولید محتوا نه تنها برای کسب‌وکارهای بزرگ که حتی برای کسب‌وکارهای کوچک و کسب و کارهای محلی نیز مفید است. کسب‌وکارهای کوچک هم می‌توانند به راحتی از محتوا استفاده کرده و برند خود را در شهر و محله خود تبلیغ کنند.

به عنوان مثال توییتر، فیس‌بوک و اینستاگرام به راحتی به عنوان پلتفرم‌های محتوای محلی مناسب، معرفی شده اند. هر یک از این بسترها با توجه به کیفیت و نوع کاربران خود محتوایی را به صورت متمرکز ارائه می‌دهند. آنها پیمایش در اخبار محلی را آسان می کنند.

پلتفرم تولید محتوا چیست؟

پلتفرم تولید محتوا در واقع محل یا بستری است که می‌تواند بر اساس نیاز کاربران و مشتریان اقدام به تولید محتوا نماید. به وضوح می‌توان گفت که استفاده از پلتفرم تولید محتوا فضایی مناسب برای نوآوری به وجود می آورد. در واقع یک پلتفرم تولید محتوا در زمینه تولید محتوا می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند. یک پلتفرم فوق العاده می‌تواند امکان ارزیابی و بررسی انواع محتوا را ارائه داده و محتوای با کیفیت را شناسایی کند.

معرفی پلتفرم تولید محتوا دنیای اینترنت

امروزه سایت ها و پلتفرم‌های تولید محتوای زیادی در دنیا فعالیت می کنند. هر کدام از این پلتفرم ها ویژگی های خاص خود را دارند. برخی برای تولید محتوای ویدئویی بسیار عالی هستند. برخی نیز برای تولید محتوای متنی بسیار عالی عمل می کنند. این پلتفرم ها از آخرین استانداردهای روز دنیا بهره می برند. همچنین محتوای تولید شده توسط این پلتفرم ها نیز بر اساس آخرین الگوریتم های گوگل ایجاد شده است.

 

با این حال نکته مهم این است که این پلتفرم ها بر اساس تولید محتوای انگلیسی فعالیت می کنند و به همین دلیل برای تولید محتوای فارسی مناسب نیستند. در نتیجه شما باید از شرکت‌های معتبر در زمینه تولید محتوا که دارای پلتفرم تولید محتوا در ایران هستند استفاده کنید. یکی از این شرکت‌های معتبر مجموعه وبتو است.

معرفی مجموعه وبتو

مجموعه وبتو به عنوان پلتفرم تولید محتوا برای سایت ها و کاربران ایرانی تاسیس شده است. این مجموعه با داشتن بیشترین تعداد نویسنده و تولید کننده محتوا در ایران توانسته است به خوبی اعتماد کاربران و مشتریان را به خود جلب کند.

هدف اصلی این مجموعه تولید محتوای با کیفیت و مناسب برای سایت های ایرانی است. این مجموعه با داشتن استانداردهای بالا به راحتی انواع محتوای سئو شده را برای سایت های مختلف تولید و تهیه می کند. نکته قابل توجه در خصوص وبتو قیمت بسیار مناسب آن نسبت به مجموعه های دیگر است. به همین دلیل هم به عنوان برترین پلتفرم تولید محتوا در ایران شناخته می‌شود.

معرفی خدمات ارائه شده در مجموعه وبتو

وبتو خدمات گسترده ای را در زمینه تولید محتوا انجام می دهد. شما می‌توانید به راحتی در هر یک از موارد زیر جهت تولید محتوا، با این مجموعه همکاری داشته باشید:

تولید محتوا متنی

تولید محتوای سئو شده

دیتا اینتری (ورود اطلاعات)

تولید محتوای صوتی و تصویری

طراحی موشن گرافیک

تولید محتوا صوتی (پادکست)

طراحی گرافیکی

طراحی بنر ثابت و متحرک

طراحی لوگو

طراحی کارت ویزیت

روتوش عکس

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات در اینستاگرام

رپورتاژ آگهی

بک لینک

تبلیغ در گوگل (گوگل ادوردز)

آنالیز رایگان سئو

سئو سایت

طراحی سایت

تولید محتوای آموزشی

کارگاه آموزش تولید محتوا در وب

دوره جامع طراحی سایت

کارگاه طراحی سایت

دوره جامع طراحی اپلیکیشن اندروید

کارگاه آموزش گوگل ادوردز

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره طراحی سایت

نحوه ثبت سفارش در پلتفرم تولید محتوای وبتو

شما می‌توانید به راحتی در وب سایت این مجموعه به عنوان پلتفرم تولید محتوای ایرانی نسبت به ثبت سفارش خود اقدام کنید. تمام فرآیند ثبت، تهیه و ارسال سفارش به صورت آنلاین انجام می‌شود. در تمامی مراحل کارشناسان و مشاوران در کنار شما خواهند بود تا در صورت سوال و یا مشکلی به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را برطرف کنند.

ویژگی های منحصر به فرد این مجموعه شامل موارد زیر می‌شود:

استفاده از بیشترین تعداد نویسنده و تولید کننده محتوا در ایران.

تولید محتوای مد نظر شما در کوتاه ترین زمان ممکن.

تولید محتوای با کیفیت و مناسب.

بررسی محتوا از لحاظ سئو توسط هوش مصنوعی آنالیزور.

بررسی محتوا از لحاظ نگارشی و املایی توسط ویراستار.

بررسی محتوا از لحاظ یونیک بودن و کپی نبودن توسط ویراستار.

قیمت های بسیار مناسب.

ارائه محتوا برای تمامی کسب‌وکارها.

ارائه انواع محتوای متنی، صوتی، ویدئویی، گرافیکی، انیمیشن، آموزشی و غیره.

ارائه راهکار ها و مشاوره های سئو با استفاده از جدید ترین استاندارد ها.

دارای استاندارد های بالا در زمینه تولید محتوا متنی.

فرآیند تولید محتوا در این مجموعه

پلتفرم تولید محتوای مجموعه وبتو به این صورت است که از تولید کننده ها و نویسنده های حرفه ای استفاده می کند. در این مجموعه بیش از 7000 نویسنده حرفه ای وجود دارند. همچنین نویسنده ها بر اساس توانایی خود دارای سطح بندی هستند. نویسنده های عمومی، نویسنده های برتر و نویسنده های برترین، شما می‌توانید بر اساس اهمیت سفارش خود به یکی از این نویسنده ها سفارش خود را ارجاع دهید.

محتوای گردشگری

نکته قابل توجه در فرایند تولید محتوا در این مجموعه این است که نویسنده ها به صورت تخصصی در فیلد های خاص فعالیت می کنند. به عنوان مثال نویسنده ای که در زمینه معماری تولید محتوا انجام می دهد در زمینه رایانه و هوش مصنوعی فعالیت نمی کند. همچنین نویسنده ای که در زمینه محتوای گردشگری فعالیت می کند در زمینه محتوای علوم انسانی فعالیت نمی کند.

فرایند تولید محتوا در این مجموعه به صورت هدفمند و حرفه ای انجام می‌شود. محتواهای متنی در اختیار نویسنده های حرفه ای قرار می گیرند. اگر به دنبال تولید محتوای گرافیکی هستید بهترین گرافیست ها در این مجموعه حضور دارند تا کار طراحی شما را انجام دهند. تولید محتوای صوتی و همچنین تولید محتوای ویدئویی نیز به راحتی در این مجموعه انجام می‌شود.

بررسی محتوای تولید شده توسط سیستم هوش مصنوعی آنالیزور

پلتفرم تولید محتوا استفاده شده در وبتو از سیستم هوشمند آنالیزور بهره می برد. در نتیجه محتوای متنی تولید شده توسط نویسنده قبل از اینکه به دست ویراستار برسد، باید توسط این سیستم هوش مصنوعی بررسی شود. سیستم هوش مصنوعی آنالیزور محتوا را بر اساس ویژگی های مختلف و الگوریتم های گوگل، مورد بررسی قرار می دهد.

به عنوان مثال این سیستم هوشمند بررسی میکند که محتوا دارای تعداد پاراگراف مناسب باشد. هر پاراگراف دارای تعداد کلمات مناسب باشد. کلمات کلیدی در ابتدای هر پاراگراف قرار داده شده باشند. تعداد عناوین ایجاد شده متناسب با الگوریتم های گوگل باشند و بسیاری از موارد دیگر که توسط این سیستم هوش مصنوعی به خوبی بررسی می‌شود.

سیستم کنترل نهایی محتوا توسط ویراستاران حرفه ای

یکی از نکات مهم در پلتفرم تولید محتوا این است که محتوای نهایی با کیفیت و مفید باشد. برخی از پلتفرم ها از سیستم هوش مصنوعی برای این کار استفاده می کنند. با این حال مجموعه وبتو برای افزایش کیفیت نهایی محتوای تولید شده از ویراستارهای حرفه ای برای بررسی محتواهای ارسالی استفاده میکند.

در نتیجه محتوای ارسالی که توسط نویسنده ها تهیه شده و تاییدیه هوش مصنوعی آنالیزور را نیز دریافت کرده است به دست ویراستار می رسد تا محتوا را از لحاظ غلط املایی، نگارشی و دستوری مورد بررسی قرار دهد. همچنین برخی از محتواها بر اساس نیاز کاربران دارای بخش های ویژه و سفارشی هستند که باید توسط ویراستارها این موارد بررسی شوند.

ویراستاری در پلتفرم تولید محتوا وبتو

سیستم کنترل نهایی ویراستاری در پلتفرم تولید محتوا وبتو به صورت دقیق تمام محتوا را مورد بررسی قرار می دهد. هر محتوایی که بر اساس استاندارد های این مجموعه تولید نشده باشد یا دارای ایرادات نگارشی و محتوایی باشد توسط ویراستار رد شده و به نویسنده برگشت داده می‌شود تا اصلاحات را روی محتوا انجام دهد.

استفاده از خدمات وبتو

شما می‌توانید برای استفاده از خدمات وبتو به عنوان پلتفرم تولید محتوا به سایت این مجموعه به ادرس https://rayamarketing.com

 

 

مراجعه نمایید. با استفاده از سایت می‌توانید نسبت به ثبت سفارش و دریافت محتوای خود اقدام نمایید. در صورت نیاز کارشناسان و مشاوران مجموعه در کنار شما خواهند بود تا سفارش شما با بالاترین کیفیت ممکن ساخته شود. شما حتی می‌توانید محتوای خود را به نویسنده های برتر که در زمینه تولید محتوا حرفه ای هستند ارجاع دهید و از آنها بخواهید که محتوای شما را تهیه و نگارش نمایند.ش

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.