مقالات آموزشی

علت الزامی بودن پشت سر گذاشتن دوره تولید محتوا

مفید بود؟

پیشگفتار

دوره تولید محتوا برای چه کسانی مناسب است؟ در این دوره چه چیزهایی آموزش داده می شود؟ در چه مراکزی می توان تولید محتوا را آموزش دید؟ قطعا به خوبی می دانید که این روزها تولید محتوا بیش از هر زمان دیگری سر و صدا به پا کرده است. علت آن هم چیزی نیست به جز گرایش بالای کاربران به اینترنت و پلتفرم های مجازی. جایگاه اینترنت امروزه در زندگی همه ما انسان ها، به شدت مهم و انکار نشدنی است. به همین علت تولید محتوای با کیفیت برای پلتفرم های مجازی می تواند درآمدزایی بالایی برای شما داشته باشد. اما چطور و چگونه؟

آنچه در ادامه این بخش مطالعه خواهید کرد، به شرح موارد زیر می باشد:

مقدمه

شرکت در دوره تولید محتوا برای چه کسانی مناسب است؟

در دوره تولید محتوا چه چیزهایی می آموزیم؟

مراکز معتبر برای گذراندن دوره تولید محتوا

شرکت در وبینارهای تخصصی وبتو برای فراگیری اصول تولید محتوا

در وبتو تولید انواع محتوا را فرا بگیرید

جمع بندی نهایی

مقدمه

دوره تولید محتوا یک دوره کاربردی و مهم برای کسانی است که می خواهند در پلتفرم های مجازی پررنگ باشند و فعالیت مستمر داشته باشند. منظور از محتوا اطلاعاتی است که در قالب تصویر، صوت، متن و ویدیو در اختیار دیگران قرار می گیرد. این اطلاعات می توانند آموزشی باشند یا سرگرم کننده. خبری باشند یا علمی. اما به طور کلی باید در نظر داشت که نحوه تولید محتوا از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین منظور می خواهیم در این بخش شما را با هر آنچه که نیاز است در خصوص تولید محتوا و یادگیری آن بدانید آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

توصیه میکنیم مقاله تاثیر تولید محتوای متنی در رشد و توسعه کسب و کارها را مطالعه نمایید.

شرکت در دوره تولید محتوا برای چه کسانی مناسب است؟

دوره تولید محتوا مختص کسانی است که می خواهند کسب و کار کوچک یا به نوعی سنتی خود را به یک کسب و کار دیجیتالی و پررونق تبدیل کنند. همچنین کسانی که می خواهند به صورت فریلنسر با شرکت های بزرگ تولید محتوا مثل وبتو همکاری کنند، می توانند در این دوره ها شرکت کنند و آموزش های لازم را ببینند. زیرا در این آموزش های تخصصی تمامی نکات و موارد مهمی که برای تولید محتوا مطرح است، عنوان می شود.

بنابراین شرکت در دوره تولید محتوا و یادگیری اینکه چگونه تولید محتوا کنیم، برای افرادی مناسب است که:

• می خواهند از طریق نویسندگی کسب درآمد کنند و مقالات با کیفیت بنویسند.

• اشخاصی که می خواهند به عنوان کارشناس تولید محتوا در شرکت های بزرگ تولید محتوا مانند وبتو استخدام شوند.

• کسانی که می خواهند برای خود شرکتی تاسیس کنند و نیاز دارند که برای نیروهایی که جذب می کنند آموزش در نظر بگیرند.

در دوره تولید محتوا چه چیزهایی می آموزیم؟

آیا می دانید در دوره تولید محتوا چه چیزهایی می آموزید؟ در واقع بخش اصلی آموزش در این دوره به تولید محتوای متنی اختصاص دارد. همانطور که ما علم و سواد را با نوشتن و سپس خواندن آغاز کردیم، تولید محتوا را نیز باید با نوشتن آغاز کنیم. بنابراین در این دوره شما صفر تا صد نوشتن محتوا و بهینه سازی آن برای موتورهای جستجوگر را فرا می گیرید. همچنین در این دوره ها آموزش هایی بر مبنی بر پرورش خلاقیت برای نوشتن متن برای شما در نظر گرفته شده است.

تولید محتوا در اینستاگرام، موشن گرافیک، پادکست های صوتی، ویدیو، تصویر و… همگی جزو روش های مختلف تولید محتوا است که شما می توانید بسته به علاقه و نیازتان آنها را در این دوره ها آموزش ببینید. پس از آن می توانید به صورت فریلنسر جذب کار شوید و از این طریق درآمدزایی مناسبی برای خودتان داشته باشید.

مراکز معتبر برای گذراندن دوره تولید محتوا

حالا که تصمیم گرفته اید در دوره تولید محتوا شرکت کنید، قطعا اولین سوالی که در ذهنتان به وجود می آید این است که کدام مرکز یا کدام موسسه این دوره ها را برگزار می کند؟ شما می توانید در مجتمع فنی تهران، دانشگاه شریف و فنی و حرفه ای دوره های صفر تا صدی آموزش تولید محتوا را پشت سر بگذارید. در پایان نیز به شما مدرک معتبر و قابل ترجمه ارائه داده می شود. اما به یاد داشته باشید در نهایت این مهارت و توانایی های شماست که باعث پیشرفتتان در زمینه تولید محتوا می شود. بنابراین تمرکز خود را روی آموزش و فراگیری نکات مهم بگذارید.

بسیاری از افراد هستند که برای بالا بردن سطح توانایی هایشان ارزش بیشتری قائل هستند و خودشان را صرفا به یک مدرک محدود نمی کنند. ما برای این افراد پیشنهاد بهتری داریم. پیشنهادی که باعث می شود در وقت و هزینه آنها صرفه جویی شود. اما آیا می دانید منظور ما چیست؟ در ادامه همراه ما باشید تا این پیشنهاد شگفت انگیز را برایتان مطرح کنیم.

شرکت در وبینارهای تخصصی وبتو برای فراگیری اصول تولید محتوا

آیا می دانید شما می توانید تنها با 60 تا 90 دقیقه جامع ترین دوره تولید محتوا را پشت سر بگذارید؟ آن هم به صورت غیر حضوری در هر نقطه از ایران پهناور که هستید! این پیشنهاد حقیقتا بسیار شگفت انگیز است. زیرا کارشناسان و متخصصان وبتو بستری را برای کاربران فراهم کرده اند که بدون نیاز به مراجعه حضوری و تنها از طریق وبینار تخصصی، اصول تولید محتوا را فرا بگیرند.

علاوه بر شرکت در وبینار تخصصی 60 الی 90 دقیقه ای، شما می توانید مقالات آموزشی وبتو را مطالعه کنید تا در خصوص تولید محتوا و روش های مختلف آن اطلاعات مفیدی کسب کنید. یقین داشته باشید با مطالعه این مقالات و شرکت در وبینار تخصصی، می توانید مهارت های خود در نویسندگی و تولید محتوا را بالا ببرید. شگفت انگیزترین پیشنهاد ما این است که پس از فراگیری این دوره ها می توانید به عنوان فریلنسر در وبتو شروع به کار کنید و از این طریق کسب درآمد داشته باشید. وبتو فرصتی استثنایی برای کاربران و علاقه مندان به تولید محتوا را فراهم کرده است. آن هم در یک بستر تخصصی و حرفه ای. بنابراین از این فرصت استثنایی برای ارتقاء سطح آگاهی و مهارت های خود استفاده کنید.

همچنین این مرکز در این زمینه شرایط استخدام حضوری و غیر حضوری را فراهم کرده است

در وبتو تولید انواع محتوا را فرا بگیرید

همانطور که می دانید دوره تولید محتوا شامل آموزش انواع روش های تولید محتوا می شود. بنابراین شما می توانید با مطالعه بخش های آموزشی وبتو، انواع روش های تولید محتوا را فرا بگیرید. این آموزش ها شامل موارد زیر می شوند:

• تولید محتوای متنی: بخش مهمی از دوره تولید محتوا به آموزش تولید محتوای متنی اختصاص دارد. در این دوره شما صفر تا صد نویسندگی آن هم در چارچوب سئو و الگوریتم های گوگل را فرا می گیرید و می توانید مقالات مختلفی بنویسید.

• تولید محتوای تصویری: بخش دیگر دوره تولید محتوا به روش های تولید محتوای تصویری بر می گردد.  در وبتو می توانید در خصوص تولید محتوای تصویری دانش زیادی کسب کنید. همانطور که می دانید تصاویر در پلتفرم های مجازی مانند اینستاگرام، بیشتر نقطه جذب کاربران هستند. بنابراین تولید این گونه محتوا باید در چارچوب اصول بازاریابی صورت بگیرد.

• تولید محتوای ویدئویی: برای تولید بسیاری از محتواهای آموزشی نیاز است تا ویدیو تهیه شود. از این رو بسیاری از کسانی که به تولید محتوا علاقه مند هستند، می توانند با مطالعه وبلاگ های آموزشی وبتو تولید محتوای ویدیویی را فرا بگیرند.

جمع بندی نهایی

در این بخش شما را با هر آنچه که نیاز بود در خصوص دوره تولید محتوا و آموزش های لازم بدانید، آشنا کردیم. کسانی که می خواهند علاوه بر کسب مهارت در این زمینه، مدرک تخصصی دریافت کنند می توانند به مراکز و موسسات معتبری همچون مجتمع فنی تهران، دانشگاه شریف و فنی و حرفه ای مراجعه کنند. اما کسانی که می خواهند مهارت تولید محتوا را فرا بگیرند و یا آن را تقویت کنند، می توانند با صرفه جویی در زمان و هزینه خود در وبینارهای تخصصی وبتو شرکت کنند. همچنین مطالعه وبلاگ های آموزشی وبتو برای علاقه مندان در زمینه تولید محتوا بسیار کاربردی و موثر است.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.