مفید بود؟

با تخصصی شدن بیشتر کسب و کار ها وجود افراد حرفه ای در همه کسب و کار ها الزامی می باشد . بشتر کار فرمایان برای پیدا کردن فردی متخصص در کسب و کار خود به شبکه اجتماعی لینکدین مراجعه می کنند تا بتوانند فردی مطمئن و متخصص را در کسب و کار خود داشته باشند به همین دلیل داشتن یک حساب لینکدین برای افراد متخصص و حرفه ای بسیار لازم است در این مقاله قصد داریم که به نکانی درباره ی یک حساب کاربری حرفه ای در لینکدین اشاره کنیم.

به روز باشید

پروفایل یا حساب کاربری خود را نسبت به موقعیت شغلی که در حال حاضر دارید تکمیل کنید و با دقت زیادی بر روی آن وقت بگزارید زیرا پروفایل شما از مهم ترین بخش های هویت حرفه ای شما می باشد.

تصویر شما هویت شماست

عکس پروفایل شما باید با تم کلی شبکه اجتماعی که در آن فعالیت می کنید یکسان باشدلینکدین شبکه اجتماعی است که تم رسمی در آن حاکم می باشد و به عنوان مثال فضای دوستانه ای مانند اینستاگرام در آن حاکم نیست پس عکسی که شما برای پروفایل خود باید انتخاب کنید نه باید زیاد دوستانه باشد نه باید مانند عکس شناسنامه یا پاسپورت شما رسمی باشد.

 

تصویر شما هویت شماست

سئو

یکی از شبکه های اجتماعی که تاثیر خوبی بر سئو وبسایت شما می گذارد لینکدین می باشد اگر شما هم وبسایت و یا کسب و کاری دارد که در آن مطالب تخصصی تولید می کنید پیشنهاد می کنم که حتما لینک مطالبتان را در لینکدین خود قرار دهید زیرا می توانید امتیاز بیشتری از بک لینک هایی که از لینکدین دریافت می کنید به دست بیاورید. شبکه اجتماعی لینکدین جایی می باشد که همه به دنبال مطالب تخصص هستند تا مطالب روزمره و پیش پا افتاده.

انتخاب کلمات کلیدی

یکی از نکاتی که افراد کمتری به آن توجه می کننید این است که مهارت هایی که شما در لینکدین به حساب کاربری خود اضافه می کنید به عنوان کلمات کلیدی برای پروفایل شما محسوب می شود و افراد بر اساس این کلمات وارد پروفایل شما می شوند. پس این بهترین گزینه است تا شما با حوصله به انتخاب مهارت های خود بپردازید همچنین شما می توانید تا ۵۰ مهارت را به حساب کاربری خود اضافه کنید اما استفاده زیاد از این کار با عث تخریب و نابودی پروفایل شما می شود.

 

رقبای خود را ارزیابی کنید

یکی از کارهای که شما می توانید برای تقویت حساب کاربری خودتان انجام دهید دیدن پروفایل های رقیبان و یا کسانی می باشد که زمینه کاریشان با شما یکسان است به پروفایل این افراد دقت کنید ببنید چه چیزی باعث شده است که شما به پروفایل آن ها سر بزنید به مهارت های آن ها نگاه کنید شاید شما هم کلمه ای را برای اضافه کردن در پروفایل خود از یاد برده اید.

موفقیت خود را قید کنید

در لینکدین خود شما می توانید موفقیت هایی که در شغل های قبلیتان شما دلیل آن بوده اید را قید کنید این کار باعث می شود تا افراد برای انتخاب شما رغبت بیشتری داشته باشند البه این کار را شما می توانید در رزومه خود استفاده کنید.

 

برای پروفایل خود url مخصوص خودتان را داشته باشید

داشتن یک url مخصوص برای پروفایلتان می تواند به شما کمک کند تا حرفه ای به نظر برسید و از لحاظ سئو هم برای شما بسیار مهم است زیرا اگر شخصی اسم شما را جست و جو کند حساب لینکدین شما برای او نمایش داده می شود.

عکس کاور خود را فراموش نکنید

سعی کنید عکسی که برای کاور پروفایل خود انتخاب می کنید به موضوع کاری شما ربط داشته باشد در واقع کاور شما می تواند به خوبی نشان دهنده روحیه شما باشد و مهر تاییدی باشد برای کسانی که پروفایل شما را مشاهده می کنند . پروفایل هایی که عکسی برای کاور خود انتخاب نکرده اند معنی پوچی و خالی بودن را به مخاطب القا می کنند.

تجربه کاری

نوشتن و یا قید کردن تحصیلات شما بسیار خوب است ولی اگر شما تجربه کار کاردن در کسب و کاری را دارید نیازی نیست که فقط به نوشتن کلی تحصیلات خود بپردازید چون افراد شما را با تجربه کاری که در حال حاضر دارید و پست شغلی که در آن هستید قضاوت می کنند.

پیام آشنایی

اگر به تازگی با شخصی در لینکدین آشنا شده اید و قرار است برای اولین با برای او پیامی بفرستید از پیام های آماده استفاده نکنید سعی کنید از پیام هایی با نوشتار و سبک خودتان استفاده کنید و همچنین سعی کنید که از جملات محبت انگیز بیهوده استفاده نکنید .

گروه کاری داشته باشید

در لینکدین مانند مسنجرهایی مثل تلگرام و واتساپ می توانید گروه های کاری داشته باشید و کسانی را که در پست شغلی شما هستند و یا ارتباطی با شغل شما را دارند در آن اضافه کنید این کار علاوه بر هم صحبتی و آشنا شدن با نظرات دیگران می تواند به دایره ارتباطی شما وسعت ببخشد و باعث دیده شدن حساب کاربری شما شود.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.