مقالات آموزشی

بررسی راهنمایی فیسبوک برای انتشار استوری در زمان شیوع کرونا منتشر کرد

مفید بود؟

فیسبوک یک راهنمای تصویری با مضمون موثرترین روش‌های انتشار استوری در زمان شیوع کرونا منتشر کرده است.

فیسبوک و انتشار استوری در زمان شیوع کرونا

این راهنمای 8 صفحه‌ای در نظر دارد تا کسب و کارهایی را که در نحوه ارتباط با مشتریان خود مشکل دارند، راهنمایی کند. کسب و کارها می‌توانند از استوری‌های instagram به عنوان روشی برای ارتباط با مردم و افزایش ارزش خود استفاده ‌کنند.

 

“برای مثال، سالن‌های تناسب اندام چالش‌های تمرین خانگی برای فعال نگه داشتن کاربران و همچنین تعامل با آن‌ها منتشر می‌کنند، و رستوران‌های غذاخوری از استوری‌هایی برای تشویق مردم به حمایت از رستوران‌های محلی بهره برده‌اند.”

انتشار استوری‌ها مطابق شرایط و ماهیت روز، راهی ایده آل برای برقراری ارتباط با مشتریان با توجه به تغییر سریع همه چیز است.در ادامه بخش‌هایی از این راهنمای تصویری فیسبوک را مرور می‌کنیم.

حمایت از کسب و کارتان را برای مردم ساده سازی کنید

سعی کنید از روش‌هایی برای انتشار استوری در زمان شیوع کرونا استفاده کنید که کاربران به سادگی بتوانند از شغل شما حمایت کنند. شما می‌توانید پیشنهادات خود را به روش‌های مختلف ارائه کنید:

  • دلیوری: با استفاده از استیکرهای سفارش غذا، افراد را به سمت سفارش غذا از رستوران خود تشویق کنید.
  •  کارت هدیه: کارت‌های هدیه یک راه عالی برای جذب حمایت مخاطبین است.
  •  جمع آوری کمک مالی: اجازه دهید افراد از طریق اشتراک گذاری در اینستاگرام، از کمک‌های مالی فیسبوک‌تان آگاه شوند.

آموزش ارسال استوری در دوران کرونا

بعد از اشتراک گذاشتن این استوری‌ها، یک ایده خوب دیگر این است که آن‌ها را در هایلایت‌ها ذخیره کنید تا پس از 24 ساعت همچنان باقی بمانند.

وقت شناس و ملاحظه کار باشید

متوجه شوید که چگونه کلمات و تصاویر در چنین زمانی تفسیر می‌شوند.

از تصاویر مناسب استفاده کنید: از این که تصاویر و ویدیوها با شرایط کنونی اجتماعی مطابقت داشته باشند، اطمینان حاصل کنید.همدلی را نمایش دهید: از محصولاتی استفاده کنید که مردم را با تغییراتی که مجبور به آن هستند، مانند ماندن در خانه، سازگار کند.

 با مشتریان در ارتباط باشید

از انتشار استوری در زمان شیوع کرونا برای ارتباط با مشتریان خود استفاده کنید.

اطلاعات مهم را به اشتراک بگذارید: اطلاعات مهم مانند ساعات به روز شده یا رویدادهای دیجیتالی آتی را به اشتراک بگذارید.به سوالات پاسخ دهید: اگر احساس می‌کنید پیام‌های دایرکت زیادی دریافت می‌کنید، پاسخ سوالات متداول را در استوری‌های خود به اشتراک بگذارید تا همه بتوانند آن‌ها را ببینند.

ارتقا و تعامل را فراموش نکنید

  • مردم در حال حاضر به اخبار خوب و دلیلی برای خندیدن نیاز دارند.
  • با استفاده از انتشار استوری در زمان شیوع کرونا اتفاقات خوب جهان را با دیگران به اشتراک بگذارید.
  • از منابع معتبر اطلاعات ایمنی و بهداشتی را اشتراک گذاری کنید
  • مردم را درباره روش‌های جدید پیشگیری از بیماری آگاه کنید.
  • با استفاده از استیکرهای ” در خانه بمانید” افراد را برای سلامتی ترغیب کنید.
  • واقعی و قابل قیاس باشید
  • به کاربران خود با ارائه تصاویری از پشت صحنه، درباره نحوه تجارت خود و همکاری در شرایط حاضر مطالبی ارائه دهید.
  • اجازه دهید تا کاربران نحوه سازگاری شما با پاندمی کرونا را مشاهده کنند.
  • اگر در طرح‌های حمایتی شرکت می‌کنید، دیگران را نیز به انجام آن تشویق کنید.

 

پیشنهادات اضافی

اگر احساس خلاقیت خاصی دارید، می‌توانید با تولید محتوای مشارکتی مثل موارد زیر گام‌های بلندی بردارید.

برچسب های تعاملی: از استیکر سوال برای جلب نظر مخاطبین خود استفاده کنید، یا از استیکر شمارش معکوس برای ایجاد پیش بینی برای یک رویداد استفاده کنید.

آغاز چالش: چالش هایی را برای افراد ایجاد کنید تا دوباره استوری شما را در استوری‌های خود به اشتراک بگذارند و دوستان خود را منشن کنند.

ایجاد یک فرم: یک مسابقه یا پرسشنامه سرگرم کننده ایجاد کنید تا مخاطبین آن را پر کنند و در استوری منتشر کنند.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.