مقالات آموزشی

راهکاری برای بررسی مزایای تبلیغات اینفلوئنسری در توییتری برای رشد کسب و کار خود استفاده کنیم؟

مفید بود؟

توییتر به عنوان یک پلتفرم پیام رسان آنلاین از سال 2006 شروع به کار کرد. تاکنون این پلتفرم تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین شبکه های اجتماعی جهان شده است که بیش از 300 میلیون کاربر دارد که هر روز بیش از 500 میلیون توییت منتشر می‌کنند. با وجود مزایای تبلیغات اینفلوئنسری در توییتری، بازاریابان در استفاده از این پلتفرم بسیار کند عمل کرده اند. مزایای تبلیغات اینفلوئنسری در توییتر تازه ترین گزارش‌ها نشان داده است که فقط 65 درصد از کسب‌وکارها از مزایای تبلیغات اینفلوئنسری در توییتری استفاده می‌کنند؛

مزایای تبلیغات اینفلوئنسری

بنابراین شما در این شرایط فرصتی بالقوه دارید تا با استفاده از این مزایا از رقبای خود پیشی بگیرید و موفق‌تر از آن‌ها عمل کنید. اگر می‌خواهید بدانید چگونه می‌توانید از مزایای تبلیغات اینفلوئنسری در توییتری برای پیشرفت کسب و کار خود استفاده کنید، همراه ما در این مقاله باشید. راه‌های استفاده از مزایای تبلیغات اینفلوئنسری در توییتری برای رشد کسب و کارها تبلیغات اینفلوئنسری در توییتری به معنای همکاری با برندها و تعدادی از متخصصان در یک حوزه است که تعداد زیادی طرفدار در رسانه های اجتماعی دارند.

  • How to Build an Influencer Marketing Campaign on Twitter

تبلیغات اینفلوئنسری در توییتر

در تبلیغات اینفلوئنسری در توییتر، افرادی برجسته و معروف می‌توانند توجه مشتریان بالقوه را به برند شما بیشتر جلب کنند. برای حداکثر بهره برداری از مزایای تبلیغات اینفلوئنسری در توییتری باید از طریق اینفلوئنسرهای مناسب محصول یا برند خود را معرفی کنید. مزایای تبلیغات اینفلوئنسری در توییتر امروزه افراد قبل از اینکه محصولی را خریداری کنند، مطالب وبلاگ‌ها و نظرات کارشناسان را مطالعه می‌کنند به همین دلیل استفاده از تبلیغات اینفلوئنسری در توییتر توسط برندها و کسب و کارها در حال افزایش است؛

صاحب یک برند

اما سؤال این است چگونه می‌توانیم از مزایای تبلیغات اینفلوئنسری در توییتری برای معرفی برند و محصولات خود و افزایش مشتریان استفاده کنیم؟ در ادامه به بررسی راه‌های مؤثر برای استفاده از مزایای تبلیغات اینفلوئنسری در توییتری می‌پردازیم.

1. اینفلوئنسرهای مرتبط با صنعت خود را شناسایی کنید

در اولین قدم برای استفاده از مزایای تبلیغات اینفلوئنسری در توییتری باید اینفلوئنسرهای مرتبط با کسب و کار و صنعت خود را شناسایی کنید.

به ‌عنوان‌ مثال، اگر شما صاحب یک برند در صنعت مد هستید، مخاطبان هدف شما و فالوورهای اینفلوئنسرها باید افرادی باشند که در این صنعت حضور دارند یا علاقمند به آن هستند. به عنوان یک برند در صنعت مد، برای تبلیغ محصول خود بهتر است به جای تعامل با بازاریابان دیجیتال یا افراد علاقمند به سفر، با بلاگرهای مد و کارشناسان صنعت زیبایی ارتباط داشته باشید.

یافتن اینفلوئنسرهای مرتبط با برند

اگر اینفلوئنسرهایی در حال حاضر و یا قبلاً، تجربه استفاده از محصولات برند شما را داشته اند، ابتدا با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. با هشتگ‏های مرتبط در توییتر با آن‌ها تعامل داشته باشید تا اشخاصی را که در مورد برند شما یا برندهای مشابه نظر می‌دهند، شناسایی کنید. برای بررسی دقیق‌تر و یافتن اینفلوئنسرهای مرتبط با برند یا صنعت خود در توییتر می‌توانید از جستجوی پیشرفته توییتر استفاده کنید. البته این کار زمان‌بر است. مزایای تبلیغات اینفلوئنسری در توییتر

 2. با اینفلوئنسرها در توییتر ارتباط داشته باشید

پس از شناسایی اینفلوئنسرهای موفق و پیشگام، دومین قدم برای استفاده از مزایای تبلیغات اینفلوئنسری در توییتری این است که باید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

تبلیغات اینفلوئنسری

به جای استفاده از ایمیل‌های بی روح، باید اشتیاق و علاقه خود را برای تعامل و ارتباط با آن‌ها نشان دهید؛ بنابراین برای ارتباط با آن‌ها باید: • آن‌ها را در توییتر فالو کنید و با شروع یک مکالمه عادی تمایل خود را برای ارتباط با آن‌ها نشان دهید. • محتوای آن‌ها را ریتوییت کنید تا آن‌ها را به مخاطبان خود معرفی کنید. • در مورد آخرین مطلبی که اخیراً توییت کرده اند، بحث کنید.

 استراتژی بازاریابی

  •  پست‌های وبلاگ آن‌ها را در توییتر به اشتراک بگذارید.
  •  در سایر پلتفرم‌های رسانه های اجتماعی با آن‌ها ارتباط داشته باشید.
  •  نوشتن پست مهمان را در وبلاگ آن‌ها پیشنهاد دهید. • نمونه محصولات خود را به صورت رایگان برای آن‌ها ارسال کنید تا آن‌ها را بررسی کنند.

3. بر اساس هدف کمپین تبلیغات اینفلوئنسری خود، یک استراتژی بازاریابی را طراحی کنید

تأثیرات مزایای تبلیغات اینفلوئنسری در توییتری کم نیست. از آگاهی از برند گرفته تا افزایش فروش، همگی جز مزایای تبلیغات اینفلوئنسری در توییتری هستند که نتایج فوق العاده ای را برای برندها و کسب و کارها به همراه دارند.

شما باید قبل از اجرای یک کمپین اینفلوئنسری در توییتر به نکات زیر توجه کنید:

  •  فهرستی از اینفلوئنسرهای ممتاز و پیشگامی را که می‌خواهید با آن‌ها در ارتباط باشید، تهیه کنید.
  •  مخاطبان هدف و اهداف خود را برای کمپین مشخص کنید. • یک فراخوان برای اقدام ایجاد کنید و چندین هدف قابل دستیابی را مشخص نمایید
  •  یک هشتگ و چند کلمه کلیدی را برای کمپین خود درنظر بگیرید.
  • فعالیت‌های گذشته و حال حاضر رقبای خود را بررسی کنید. با انجام این فرآیندها می‌توانید اهداف کمپین اینفلوئنسری خود را در توییتر مشخص کنید و از دستیابی به آن‌ها مطمئن شوید

 4. کمپین‌های آغاز کنید

پس از اینکه استراتژی خود را برای کمپین تبلیغات اینفلوئنسری در توییتر مشخص کردید، آن را اجرا کنید. در این مرحله برای بهره مندی از مزایای تبلیغات اینفلوئنسری در توییتری، باید محتوای کمپین خود را تهیه کنید و قبل از اجرای آن، ابزارهای لازم را برای موفقیت اینفلوئنسر خود آماده کنید. به ‌عنوان ‌مثال دستورالعمل‌ها و ددلاینها را تعیین کنید. با اجرای درست کمپین بازاریابی اینفلوئنسری می‌توانید از مزایای تبلیغات اینفلوئنسری در توییتری بهره مند شوید و به اهداف تعیین شده خود برای افزایش مشتریان و فروش برسید.

 

این مزایا عبارتند از:

  •  افزایش آگاهی از برند و تعامل با مخاطبان اینفلوئنسرها در افزایش سرعت آگاهی از برند شما بسیار قدرتمند هستند، زیرا آن‌ها مخاطبان ثابتی دارند که به طور مداوم با آن‌ها در تعامل هستند. یک شیوه عالی برای افزایش آگاهی از برند توسط اینفلوئنسرها این است که از آن‌ها درخواست کنید محتوای مرتبط با برند یا محصول شما را منتشر کنند، به خصوص اگر یک ویدیو یا GIF جذاب برای تبلیغ توسط آن‌ها دارید.
  •  افزایش ایجاد لیدها و ترافیک یکی دیگر از مهم‌ترین مزایای تبلیغات اینفلوئنسری در توییتری افزایش ایجاد لیدها و ترافیک است. برای حداکثر استفاده از این مزیت، به جای اینکه اینفلوئنسرها را با دستورالعمل‌های دقیق برای انتشار محتوا محدود کنید، آن‌ها را آزاد بگذارید تا محتوای برند شما را شخصی سازی کند.

 انتشار محتوا توسط اینفلوئنسرها

شما باید در انتشار محتوا توسط اینفلوئنسرها انعطاف‌پذیر باشید و به آن‌ها اجازه دهید محتوای باکیفیت و جذاب را برای جلب توجه مخاطبان شما پست کنند. استفاده از نام شما در توییتر موجب افزایش تأثیرگذاری محتوای آن‌ها نمی‌شود، زیرا وقتی اینفلوئنسرها به خوبی پیام برند شما را منتقل کنند، قطعاً موفقیت حاصل خواهد شد. در پایان امیدواریم با شناخت مزایای تبلیغات اینفلوئنسری در توییتر، از این منبع بالقوه بیشتر برای جذب مشتریان بالقوه خود استفاده کنید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.