مقالات آموزشی

راه حلی که می توان ایده های محتوا را از Reddit برداشت کرد

مفید بود؟

کشف کنید که چگونه گنجینه ایده های محتوا را در Reddit باز کنید تا محتوای جذاب تر و کمپین های بازاریابی بهتری ایجاد نمائید.

 

بدست آوردن محتوای ارگانیک مناسب برای افراد مناسب در زمان مناسب غیرممکن به نظر می رسد.

مگر اینکه اسم شما دانیل راسل باشد. راسل، مدیر ارشد اجرایی Go Fish Digital ، با برخی از بزرگترین سازمان های جهان و چهره های مشهور برای ایجاد برندهای آنلاین شان همکاری کرده است.

تنها در سال گذشته، کار او به صفحه اول Reddit رسید، رتبه 1 را در YouTube کسب کرد و در روزنامه های واشنگتن پست، کارآفرینان، Fast Company ، Yahoo News و غیره به نمایش درآمد.

ارائه وی در کنفرانس بازاریابی محتوا امسال ( چاشنی مخفی: برداشت ایده های محتوا از Reddit )توضیح داد که چگونه می توان گنجینه ایده های محتوا را در Reddit باز کرد، بنابراین ما می توانیم محتوا را به شکل های زیر ایجاد کنیم:

• جذاب تر.

• قابل پیش بینی.

• محبوب.

• ثابت شده برای افزایش شانس ما برای موفقیت بازاریابی محتوا .

پیشنهاد می کنیم مقاله 11 نکته بازاریابی ایمیلی قدرتمند که باید بدانید را مطالعه نمایید.

در ادامه کنفرانس، من با او درباره چاشنی مخفی اش مصاحبه کردم. در اینجا سوالات من و پاسخ های او وجود دارد (توجه: برخی از پاسخ ها به خاطر شفافیت و طولانی بودنشان ویرایش شده اند).

چه زمانی Reddit دیگر شبیه یک “Craigslist dystopian” نبود و بزرگ شده بود ؟ 

دانیل راسل (DR)  : بسیاری می گویند هنوز بزرگ نشده است و اکثرا درست می گویند.

خارجی ها همچنان رابط کاربری Reddit را گیج کننده و جامعه را عجیب می دانند، اما Reddit  نسبت به سال های اول خود پیشرفت زیادی کرده است.

یکی از بزرگترین جهش های پیش رو در سال 2016 بود که Reddit تیمی متشکل از 20 طراح گرافیک و متخصص UX را استخدام کرد تا روی طراحی مجدد کار کنند.

حدود یک سال و نیم بعد، در آوریل 2018 ، Reddit  اولین تغییر اساسی بصری رابط کاربری خود را در بیش از یک دهه منتشر کرد.

در ابتدا، جامعه از به روز رسانی خوشحال نبود. آنها 10 سال از همان رابط استفاده می کردند و اکنون مجبور بودند با چیز جدیدی سازگار شوند!

طراحی مجدد همچنین الهام بخش جدیدترین رابط کاربری فیس بوک بود و بسیاری از کاربران مقایسه های تحقیرآمیزی بین این دو انجام دادند(  جامعه می خواهد Reddit ضد فیس بوک باشد نه بیشتر شبیه آن).

برای من، به عنوان یک کاربر فعال Reddit و فعال در زمینه بازاریابی و طراحی دیجیتال، در مورد آن نیز چند فکر داشتم.

من از یادگرفتن در خصوص یک رابط کاربری جدید هیجان زده نبودم و به نظر می رسید که “فیس بوک زشت” است ، اما کاربر پسندتر بود و می توانم بگویم افراد کمتری صفحه اول Reddit را می بینند، از طرح آن می ترسند و Reddit را ترک می کنند.

با حرکت از حالت تجمع گر لینک های اصلی با برخی از دکمه ها و هایپرلینک های ضعیف طراحی شده در صفحه به طراحی دکمه دارتر، طراحی اجتماعی- رسانه ای – پلتفرم – متحرک، کاربران جدیدی را جذب کرده و تعامل را افزایش داده است.

به نظر شما چرا Reddit مکانی شگفت انگیز برای یافتن ایده های محتوا است؟

دکتر: مقدار زیادی از آن به لحاظ حجم کاهش می یابد.  Reddit  با تعداد آنها کاملا شفاف نیست، اما می دانیم که Reddit.com فقط در مارس 2019 542  میلیون بازدیدکننده داشته است.

اگر در یک سال کامل آن را برآورد کنید، میلیاردها بازدید کننده دارد.

این بازدیدکنندگان دائما در حال یافتن یا ایجاد محتواهای جذاب برای پست ( ارسال) در Reddit هستند (به امید جمع آوری “کارمای” معتبر اجتماعی Reddit از سایر کاربرانی که به محتوا “رای مثبت” می دهند)، بنابراین صدها میلیون کاربر به معنای روانه شدن سیلی از محتوای جدید است که به سمت شما سرازیر می شود.

همه چیز خوب نیست. بسیاری از مطالب در Reddit کیفیت پایینی دارند و برخی از آنها سرقت ادبی است. اما سیستم upvote/downvote کمک می کند تا کیفیت محصول افزایش یابد.

پایگاه کاربر Reddit نیز فوق العاده جوان است. در مطالعه تحقیقاتی Pew در Reddit ، دریافتند که 64 درصد از کاربران این پلتفرم بین 19 تا 29 سال سن داشتند.

این جمعیت جوان منبع بسیاری از گرایش های اجتماعی است ، بنابراین محتوایی که آنها در Reddit ایجاد می کنند، اغلب در سیستم عامل های دیگر مانند Twitter ، Buzzfeed و Twitch چند هفته پس از اولین بار که توسط Redditors دیده می شود، ظاهر می شود.

بنابراین، بازاریابانی که با صحنه Reddit هماهنگ شده اند و از آن برای ایده پردازی استفاده می کنند، می توانند سرآمدترین مطالب یکی از مخاطبان جوان و جوان باشند.

جمعیت جوان 19-29 نیز یکی از پردرآمدترین مخاطبان برای تبلیغات است.

در حالی که مطمئنا می توانید در Reddit تبلیغ کنید، یقینا باید از Reddit برای درک آن مخاطب و دریافت بیشتر از محتوا و کپی تبلیغاتی خود استفاده کنید.

 

به طور خلاصه همه قوانین و تفاوت های فرهنگی Reddit چیست؟

دکتر : Reddit  قوانین زیادی دارد. این قوانین آنقدر زیاد است که اکثر کاربران قبل از کشف نیمی از این قوانین ، آنها را نقض می کنند.

Reddit  تعدیل کننده هایی دارد که ترکیبی از داوطلبان و کارکنان Reddit است که این قوانین را اجرا می کنند و محتواهایی را حذف می کنند یا حساب هایی را که مطابق با قوانین نیستند ممنوع می کنند.

خوشبختانه، شکستن دستورالعمل های جزئی معمولا  باعث ممنوعیت شما نمی شود و قوانین عمده ای که شما را ممنوع می کند، همانهایی هستند که بیشترین تأثیر را بر محتوایی که در Reddit پیدا می کنید، می گذارند، بنابراین ارزش این را دارد که به آنها توجه کنید.

احتمالا مهمترین قاعده ای که بازاریابان باید بدانند این است که “بدون اسپم” وجود دارد.

کاربران Reddit از اسپم ها متنفرند زیرا جامعه واقعی که به آنها تعلق دارند را نابود می کنند و سازمان Reddit  ازاسپم متنفر است زیرا می خواهد شما فقط برای تبلیغات هزینه کنید.

در نتیجه ، در صورت استفاده از اسپم، شما را مجبور به ترک می کند. حتی یک subreddit کامل نیز برای ردیابی اسپم به نام  r/HailCorporate  برای این کار اختصاص داده شده است.

این برای بازاریابان چه معنایی دارد؟ 

خوب، برای اولین بار، سعی نکنید Reddit را اسپم کنید! خطرناک است و معمولا معایب آن بیشتر از مزایای بالقوه آن است. همچنین به این معنی است که بیشتر محتوایی که در Reddit مشاهده می کنید ارگانیک و واقعی است.

مانند بسیاری از فرهنگ های اینترنتی، Reddit  دارای زبان خاصی است.

اگر کلمات عامیانه ای را که امروزه در دبیرستان و کالج استفاده می شود را بردارید، برخی اصطلاحات فنی را ترکیب کنید و سپس لیبل های داخلی Reddit را در گلدان اضافه کنید، بیشتر مطالبی را که می خوانید را متوجه خواهید شد.

لیبل های خود Reddit برای بازاریابان مهم ترین لیبل ها می باشد.

با خواندن صفحات متداول و قوانین Reddit می توانید بیشتر این موارد را بیاموزید، اما بزرگترین آنها عبارتند از:

• Subreddits ( تابلوهای کوچکتر بحث که به موضوعات خاصی اختصاص داده شده است).

• Mods (مخفف “تعدیل کننده ها” یا افرادی که محتوا را کنترل می کنند و قوانین را اجرا می کنند).

• Shadowbanned  ( وضعیت کاربرانی که از subreddits خاص یا Reddit به طور کلی منع شده اند)

• کارما (امتیازهایی که کاربران از سایر Redditors جمع آوری می کنند).

• پست مجدد (محتوایی که قبلا در Reddit ارسال شده است، گاهی مجاز است، گاهی اوقات غیر مجاز است).

• ) OC مخفف “محتوای اصلی” ).

این تعاریف نقطه شروع خوبی هستند، اما برای تسلط کامل بر “Redditor” ، باید یک کاربر فعال شوید.

در نهایت، Reddit  تا انتها با شوخی های داخلی پر می شود.

به عنوان مثال، چند سال پیش مقایسه همه چیز در Reddit با اندازه یک موز بسیار محبوب بود.

کسی  که از غروب آفتاب بر فراز گرند کنیون با یک موز در پس زمینه عکس می گیرد و پست خود را در Reddit ” با عنوان غروب گراند کانیون (موز بعنوان مقیاس استفاده می شود)” عنوان می کند.

اگر شما نتوانید با این شوخی ارتباط برقرار کنید، مطمئنم که این عنوان برای شما عجیب به نظر می رسد. اما اگر با این جوک ارتباط برقرار کنید، احتمالا فکر می کنید که مثل بقیه Reddit خنده دار است.

کاری به جز تبدیل شدن به یک کاربر فعال از شما ساخته نیست و اگر چیزی از نظر شما منطقی نیست، احتمالا یکی از این شوخی های داخلی است.

 

چگونه از ویژگی ها و هک ها برای جستجوی پیشرفته و کشف استفاده کنیم؟

دکتر: فقط با توجه به مواردی که در صفحه اول و موارد مورد علاقه وجود دارد، می توانید از Reddit سود زیادی ببرید. اما می توانید با برخورد با Reddit مانند یکی از ابزارهای نرم افزاری بازاریابی، ایده خود را به سطح دیگری برسانید.

بخش ها و آژانس های بازاریابی، پول زیادی برای تجزیه و تحلیل جمع آوری شده از ابزارهایی مانند BuzzSumo ، Ahrefs  و ابزارهای دیگر پرداخت می کنند، اما می توانید بصورت رایگان از Reddit دیدگاه  های شگفت انگیزی دریافت کنید.

این یک ابزار باور نکردنی است و می توانید با استفاده از فیلتر و عملکردهای جستجو Reddit قفل بالقوه آن را باز کنید.

نوار اصلی جستجو در Reddit بزرگترین نیست. در عوض، توصیه می کنم از تابع جستجوی پیشرفته Reddit و برای محدود کردن موضوعات جاویژه بازارها بر پارامترهای جستجو تکیه کنید.

اما روش همیشگی مورد علاقه من برای تهیه ایده های محتوا از Reddit شامل عملکرد جستجو نمی شود. در عوض، من از فیلترهای Reddit برای رسیدن به ایده های طلایی استفاده می کنم.

ترکیب فیلتر مورد علاقه من این است:

• یک subreddit را انتخاب کنید که با موضوع مورد نظر شما مطابقت داشته باشد.

• محتوای subreddit را با ” Top ” فیلتر کنید تا فقط محبوب ترین محتوا ظاهر شود.

• این لیست را فقط به محتوایی که در ماه گذشته ارسال شده است، کاهش دهید.

این کار به شما کمک می کند تا ترکیب جادویی ارتباط، قدرت و تکرار را دریافت کنید.

چه کسی چند نمونه مطالعه موردی ارائه می دهد که می تواند روند تحقیق را هدایت کند؟

دکتر:  من یکسری مطالعات موردی دارم که از کمپین های بازاریابی محتوا با منبع Reddit پیروی می کند. کمپین بازاریابی  موثرترین کمپینی است که ما تا کنون برای مشتریان ارزشمندمان در Go Fish Digital انجام داده ایم.

تیم ما متوجه شد که کانال پرس هیدرولیک، یک کانال در YouTube با محبوبیت فزاینده، به طور منظم در صفحه اول Reddit قرار دارد.

ویدئوهای یوتیوب معمولا شامل تصاویری از چیزهای مختلف (مانند هندوانه ، رایانه ، خمیر بازی) بودند که در دستگاه پرس هیدرولیک خرد می شدند.

همکارم، بلیک، این ایده را مطرح کرد که اگر یک الماس در پرس هیدرولیک خرد شود، احتمالا به صفحه اول Reddit  می رسد.

من تهیه کننده Hydraulic Press Channel را پیدا کردم که آقایی از فنلاند است که یک کارخانه ماشین سازی را اداره می کند.

اطلاعات تماس او را دریافت کردم و پیشنهاد خود را برای او ارسال کردیم: اگر شما آن را برای کانال خود بکار ببرید، یک الماس بزرگ برای شما ارسال می کنیم.

آنها گفتند بله!

این ویدئو چند هفته بعد منتشر شد و در صدرReddit ، در صدر YouTube و در صدر اینترنت قرار گرفت.

ویدئو الماس و برند مشتری ما بیش از 10.5 میلیون بازدیدکننده ، 100.000+ اشتراک گذاری اجتماعی و در رسانه های برتر مانند هافینگتون پست ، CNN و حتی کانال آب و هوا و تعداد زیادی بک لینک ها مورد اشاره قرار گرفت.

و همه چیز با یافتن محتوای برتر در Reddit شروع شد.

کجا می توان نقشه راه جدیدی را برای جمع آوری ایده ها پیدا کرد که موفقیت آن تضمینی باشد ؟

دکتر: نکته اصلی استراتژی، استفاده از Reddit برای اطلاع از موضوعات مورد علاقه شماست. از توابع جستجو و مرتب سازی پلتفرم در ارتباط با کلمات کلیدی و موضوعات خاص استفاده کنید.

در اینجا رئوس مطالب آمده است:

• تبدیل به یک کاربر فعال Reddit شوید.

• فهرستی از subreddit ها که دارای موضوعات و محتوای متناسب با صنعت یا تجارت شما هستند را تنظیم کنید.

• مراقب باشید که در آن subreddit چه چیزی رواج دارد.

• از توابع جستجوی پیشرفته و مرتب سازی استفاده کنید.subreddit   مورد نظر خود را بردارید و محتوا را با “Top” از ماه گذشته فیلتر کنید.

• محتوایی که پیدا می کنید را مدل سازی و ردیف سازی کنید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.