مقالات آموزشی

راه حلی برای محبوب کردن پروفایل بیزینسی خود در اینستاگرام

مفید بود؟

در این بخش می خواهیم به شما راهکارهایی را بگوییم که توسط آن ها می توانید پروفایل بیزینسی خود را وایرال تر و رسمی تر کنید. در اوایل مارچ، مت ساتورن یکی از اولین افرادی بود که در مورد پروفایل بیزینسی در اینستاگرام مطلع شد. من به شما پیشنهاد می کنم که این مقاله را بخوانید، چرا که او به عنوان یکی از بهترین هایی در این زمینه شناخته شده است که با استفاده از این پروفایل شهرت جهانی یافته است.

 

تمامی این پیج های بیزینسی در واقع برابر با اطلاعات عمومی گوگل به شما اطلاعات خواهند داد. بیشتر اطلاعاتی که در این پیج ها خواهید دید، در واقع همان چیزهایی هستند که شما در گوگل بیزینس اکانت آن ها را می بینید.

 

قبل از اینکه فرم پیج خود را در اینستاگرام بهم بزنید، باید بدانید پروفایل بیزینسی در نسخه رسمی خود چگونه ارائه شده است. همه افرادی که در این سوشیال مدیا حضور دارند از اینکه این پروفایل بیزینسی تا حد می تواند در کسب و کار آن ها مفید باشد اطلاعی ندارند. اما تمامی نشانه هایی که در این زمینه وجود دارد حاکی از این است که پروفایل بیزینسی به خوبی توانسته است جای خود را میان کاربران این  سوشیال مدیا پیدا کند.

در زمانی که ممکن است تصور کنید که نمی توانید ترفندهای خاصی را روی پیج بیزینسی خود اعمال کنید، باید بدانید که می توانید آن را تا زمانی که این نسخه به صورت کامل به جهان ارائه شود ارتقا داده و به آن چیزی که در اینستاگرام تحت عنوان پروفایل بیزینسی ارائه شده است نزدیک کنید.

همه چیز درباره پروفایل بیزینسی عمومی در صفحه های اینستاگرام

قبل از اینکه شروع کنیم، بیاید چندین ترفند از زیست شناسی دبیرستان را به کار بگیریم و آناتومی پروفایل بیزینسی را با کالبد شکافی دقیق بررسی کنیم تا بفهمیم که دقیقا چه چیزهایی در پروفایل بیزینسی با سایر پیج ها متفاوت است.

 

این یکی از اسکرین شات هایی است که ساتورن تهیه کرده است. در واقع تمامی اطلاعاتی که در این زمینه در این پیج بیزینسی وجود دارند شامل موارد زیر می شوند:

  • آدرس
  • نوع بیزینس موردنظر
  • ساعت ها
  • قیمت ها
  • وب سایت
  • تلفن

همچنین می بینید که چندین مدل هم از پروفایل بیزینسی در واقع وجود دارد که آیکون و یا عکس آن ها حاکی از بیزینس موردنظر است. در این بخش اگر عمیق تر پیش برویم خواهیم دید که این ها نکاتی هستند که جدیدا توسط این پروفایل ها به نمایش گذاشته شده اند. با پیگیری های بیشتر، این ها را به عنوان مثال هایی از پروفایل بیزینسی برای شما آورده ام:

 

این ها نشان دهنده این هستند که عکس هایی که به آن ها تامبنیل گفته می شود در بخش هایی مانند پست های اخیر نشان داده نمی شوند. تنها عکس نشان داده خواهد شد. این نکته زمانی اهمیت بیشتری می یابد که ببینید تمامی افرادی که به تولید محتوا پرداخته اند به ویدیو علاقه بیشتری نسبت به عکس نشان داده اند.

هم اکنون که درک درست تری از پروفایل بیزینسی در اینستاگرام به دست آورده ایم، می توانیم خود را برای ساخت یکی از آن ها آماده کنیم.

پروفایل بیزینسی فیس بوک خود را چک کنید!

در سمت راست و بالای پروفایلی که از aRoqa  به صورت اسکرین شات آورده ایم، دکمه ای به نام Claim وجود دارد. ساتورن در این زمینه اینطور می گوید که کاربرها می توانند یک پروفایل بیزینسی داشته باشند، اگر به پروفایل بیزینسی خود در فیس بوک هم متصل شوند. می توان گفت که این نکته در واقع خیال همه را راحت خواهد کرد و به افرادی که بیزینس های مختلف را اداره می کنند این اجازه را خواهد داد که پروفایل بیزینسی خود را نیز به راحتی تحت کنترل داشته باشند.

همچنین اینطور به نظر می رسد که تمامی اطلاعات پایه ای در این پروفایل ها از فیس بوک گرفته خواهد شد. اگر شما می خواهید دوباره می توانید تمامی این اطلاعات را چک کنید تا ببینید که آیا همگی درست و مربوط به بیزینس شما هستند یا خیر.

آیا این نخستین قدم است؟ حتما، البته شک ندارم که شما یک ارور یا خطا را در زمینه اطلاعات پایه ای خود در پروفایل بیزینسی خود خواهید یافت. این نکته زمانی درستی خود را نشان خواهد داد که بیزینس مورد نظر شما در بیشتر از یک لوکیشن در حال فعالیت باشد.

بررسی بیشتر آنچه شما در پروفایل بیزینسی خود در اینستاگرام منتشر می کنید!

نکته ای که در اینجا قابل بررسی است، این است که آیا شما می توانید پست هایی که میخواهید را پین کنید و یا همیشه سه پست آخری که شما از نظر زمانی پست کرده اید نمایش داده خواهند شد؟ با فرض اینکه تمامی پست های شما به صورت زمانی دسته بندی می شوند، معضلات جالب توجهی در مورد آنچه شما در پروفایل بیزینسی خود در اینستاگرام پست خواهید کرد به وجود می آیند. بیایید نگاهی دقیق تر به صفحه The Harding Tavern بندازیم:

 

عکس اول واقعا عالی است، ما یک چشم انداز عالی با رستوران ها و بارهای مختلف در بک گراند داریم که همراه با یک نوشیدنی خوشمزه به نمایش گذاشته شده اند. در عکس دوم اما، در حالی که چیزی مرتبط به غذای رستوران، نوشیدنی ها و اتمسفر دیده نمی شود اما باز هم بد نیست. عکس آخر اما واقعا افتضاح است. در زمینه دیداری هیچ اطلاعات خاصی در مورد رستوران به ما داده نشده است.

خوب است بخوانید: اینستاگرام در حال جلوگیری از توصیه محتواهایی است که قوانین مربوط به خشونت را نقض می کنند!

اگر کاربر روی گزینه پروفایل The Harding Tavern کلیک نکند، نخواهد فهمید که عکسی که پست شده است چه  ارتباطی با همایش موردنظر دارد. همچنین تصور می شود که این عکس توسط یک فرد کاملا مبتدی گرفته شده است. این عکس از نظر زیبایی شناختی ممکن است که یک محتوای خوب را برای دنبال کنندگان داشته باشد، اما برای جذاب تر شدن یک پروفایل بیزینسی مناسب نیست.

 

عادت کردن به استوری ها!

یک پروفایل بیزینسی به افراد زیادی اجازه نمی دهد که وارد آن شوند. به غیر از سه عکسی که اخیرا پست شده اند، ممکن است که بقیه پست ها دیده نشوند. این نکته باعث می شود که استوری ها اهمیت بیشتری پیدا کنند. کاربران اینستاگرام در واقع روی استوری های کلیک می کنند تا آن را ببینند نه روی پروفایل افراد. اینکه آن ها روی پروفایل شما کلیک کنند به این معناست که باید دوباره به صفحه اصلی بازگردند بنابراین ترجیح می دهند که استوری ها را ببینند.

از نگاهی دیگر، استوری های اینستاگرام باعث ایجاد خلل در جست و جوی آن ها در این سوشیال مدیا نخواهد شد. زمانی که یک استوری به پایان می رسد و بیننده آن را می بیند، کاربر مجددا می تواند به صفحه ای باز گردد که در حال مشاهده آن بوده است. اگر خود را به جای یک کاربر اینستاگرام قرار دهید که میخواهد یک پروفایل بیزینسی را مشاهده کند:

  • آیا میخواهید که روی پروفایل خاص شما کلیک کند تا در مورد بیزینس شما بهتر بداند، یا می خواهید که به صفحه لوکال مپ باز گردد و به تماشای محتوای خود بپردازد؟
  • یا میخواهید سریع چند استوری را مشاهده کنید و ببینید که آیا هرکدام این بیزینس ها چه چیزی برای ارائه دارند؟

خیلی از کاربران گزینه دوم را انتخاب کرده اند، چطور می دانم؟ آماری که مربوط به استوری های اینستاگرام است، به طور خیره کننده ای حاکی از محبوب بودن آن ها دارد. با توجه به دیتاهایی که توسط خود اینستاگرام منتشر شده است، بیشتر از 500 میلیون کاربر استوری های اینستاگرام را تماشا می کنند و بیش از 500 میلیون اکانت به صورت روزانه در این زمینه فعال هستند. در هر حال، زمانی که اینستاگرام این آپدیت جدید را ارائه کرده است، تمامی افرادی که با پرفایل بیزینسی در این زمینه فعالیت داشته اند در واقع گامی به سوی جلو و برای بهتر شدن کار خود برداشته اند.

شما می توانید روی پست های اینستاگرام خود کار کنید و استراتژی هایی که در این زمینه وجود دارد را به کار ببرید. در واقع با این کار زمانی که وارد این عرصه شوید، می توانید ادعا کنید که صاحب یک پروفایل بیزینسی عالی و کاربردی هستید که اکانت های اینستاگرام علاقه مند به آن هستند.ش

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.