مقالات آموزشی

راهی برای رسیدن به موفقیت با تلفیق محتوای حرفه ای و سئو

مفید بود؟

در این بخش می خواهیم به شما بگوییم که چگونه با تلفیق سئو و تیم های تولید محتوای حرفه ای می توانید برند تجاری خود را در زمینه ایجاد محتوا حرفه ای تر کنید. در این بخش باید بدانید که در واقع افزایش مشارکت کاربران و دستیابی به بیشترین میزان تاثیر در بازاریابی محتوا

به هماهنگی محتوا و سئو بستگی دارد. با ما همراه باشید.

محتوای حرفه ای

شرکت هایی با هر اندازه  از SMB ها تا شرکت های بزرگ  برای تسلط واقعی بر بازار به یک شیوه بازاریابی دیجیتال به همراه رویکرد منسجم نیاز دارند. اگر می خواهید به موفقیت آنلاین برسید ، هماهنگی استراتژی های سئو و بازاریابی محتوای حرفه ای بسیار مهم است.

 

آیا می دانید که چگونه می توانید هماهنگی محتوا و سئو را به درستی انجام دهید؟

در 15 نوامبر ، من این تجربه را داشتم که وبیناری با حمایت SEJThinkTank را که توسط Christopher Hart و Chris Trappe از ScribbleLive ارائه شده بود ، اجرا کنم. هارت و تراپ در مورد اینکه چگونه شرکت ها می توانند سئو و تیم های محتوای حرفه ای خود را با یکدیگر همکاری کنند تا برنده های بازاریابی بیشتری کسب کنند صحبت کردند. در اینجا خلاصه ای از ارائه وبینار است.

سئو به همراه محتوای حرفه ای باعث موفقیت های بزرگ خواهد شد!

ما در جهان مشتری مداری زندگی می کنیم. کاربران اکنون تصمیمات خرید خود را تحت کنترل دارند. سفرهای آنها بسیار پویاتر و گاهی پیچیده تر است. ارتباطات در طول سالها تکامل یافته است. در دهه 1980 ، رسانه های پخش کننده منبع اصلی اطلاعات و سرگرمی برای اکثر مردم بود. توسعه اینترنت 1.0 در دهه 1990 وسایل جدید و جالبی را برای افراد باهوش در فناوری به منظور دستیابی به داده ها و ارتباط با دیگران افزود.

در دهه 2000 ، فناوری تلفن همراه به طور کامل رشد کرده و سرانجام راه را برای توسعه شبکه های اجتماعی هموار کرد. امروزه بیشتر به تجربیات محتوا هایی که در کانال های مختلف ایجاد شده اند می پردازیم. هر کجا که مصرف کنندگان شما هستند ، همان جایی است که شما باید باشید.

اهمیت تجارب در زمینه محتوای حرفه ای و سئو

تجربیات محتوا به شناسایی خواسته های جدید بازاریابی کمک خواهند کرد. هرچه محتوای حرفه ای شما بیشتر مرتبط باشد ، برای نام تجاری شما بهتر است. بنابراین ، شما باید مشتریان خود را در زمان مناسب و با محتوای مناسب ، زمانی که برای آنها مهم است ، هدف قرار دهید.
بر اساس مطالعه فورستر ، 71 درصد از خریداران سفرهای خرید خود را با استفاده از موتور جستجو آغاز می کنند. به همین دلیل بهینه سازی وب سایت شما برای توسعه برندتان کاملا ضروری خواهد بود. از سوی دیگر ، به طور متوسط گروه خرید B2B شامل مزایای زیر است. هر یک از آنها نیازهای محتوای حرفه ای متفاوتی دارند که باید برآورده کنید.

هنگام رقابت برای تولید محتوای حرفه ای ، باید به نکات زیر توجه کرد:

  • داده محور
  • How to Combine SEO & Content for Bigger Wins
  •   راهبردی
  •   مربوط
  •  درگیر شدن
  •   کانال Omnichannel

هارت می گوید: “ما معتقدیم محتوای حرفه ای، چهارمین بعد رقابت و فرصت تمایز کلیدی برای شرکت ها در دنیای امروز است.”
سفر خود را هدایت کنید!
 

باید بدانید چه نوع محتوای حرفه ای را برای کاربران خود تولید کنید. مشتریان احتمالی معمولا طیف وسیعی از محتوا را هنگام سفر بررسی می کنند. تعامل با مشتریان هنگام خرید محصول یا خدمات شما پایان نمی یابد. در این مرحله ، شما این فرصت را دارید که آنها را با ارائه محتوای اضافی که آنها را درگیر خود میکند ، اعضای وفادار جامعه خود نگه دارید.

چگونه می توان بازاریابی محتوا را بهتر انجام داد؟

شرکت ها با موانع داخلی روبرو هستند که همکاری های کارآمد را مختل می کند. کارکنان و تیم ها ممکن است ابزارها ، ساختارها و سیستم های مناسبی برای همکاری با یکدیگر نداشته باشند ، که منجر به عملکرد ضعیف بازاریابی محتوا می شود.

به همین ترتیب ، مارک ها با به روز نگه داشتن همه محتوا با چالش روبرو هستند ، اما در صورت نیاز به داده های کامل دسترسی ندارند. زمان های طولانی رمپ نیز کمکی نمی کند. اما نکته اصلی افزایش کارایی است. کانالهای بازاریابی فردی را که به عنوان فرآیند تفکر در نظر گرفته شده است کنار بگذارید.
در عوض ، با تیم های مختلف همکاری کنید تا تخصصی را که هر فرد دارد به دست آورند. دانش قبیله ای را تجزیه کرده و در چندین رشته مختلف به کار ببرید.

کسب درآمد از مخاطبان از طریق تولید محتوای حرفه ای

در برخی از سازمانها ، ایجاد محتوای حرفه ای در بخش های مختلف اتفاق می افتد. عدم شفافیت در تیم ها منجر به هدر رفتن بودجه و منابع می شود. در واقع ، توزیع محتوای حرفه ای تاثیر چندانی ندارد. پیام های قطع شده منجر به سردرگمی بین مخاطبان می شود. محتوای تولید شده با کاربران نهایی صحبت نمی کند و راهی برای تعامل واقعی با نام تجاری وجود ندارد.

 

راه ایده آل برای انجام این کار ، ترکیب یک استراتژی مبتنی بر داده و ادغام کانال هایی است که در گردش کار خود استفاده می کنید. اگر محتوایی تولید کنید که ارزش افزوده را افزایش داده و مشارکت با مخاطبان شما را تشویق کند ، آنها قادر خواهند بود با برند شما ارتباط برقرار کنند. در واقع در این بخش با تولید محتوای حرفه ای فرصت کسب درآمد در پی خواهد بود.

مشارکت موثرتر کاربر

اگر تجربه اجتماعی خارج از زمینه مربوط به محتوای حرفه ای باشد ، تعامل با کاربران ممکن نخواهد بود. این ما را به مراحل اولیه ایجاد استراتژی محتوا باز می گرداند. فقدان استراتژی مرکزی ، کاربران کلیدی را از حلقه خارج کرده و محتوای محدودی تولید می کند که برای مخاطب خوب صحبت نمی کند.
در مقابل ، اگر اطمینان حاصل کنید که کاربران کلیدی همه در جریان هستند و یک استراتژی مرکزی و مبتنی بر داده موجود وجود دارد که محتوا و پیام های سازگار را هدایت می کند ، می توانید مخاطب و تعامل خود را به حداکثر برسانید. کاربران شما در تمام کانال ها تجربیات محتوای ثابتی خواهند داشت و در نتیجه سردرگمی و قطع ارتباط را از بین خواهند برد.

 

روشی بهتر برای ایجاد محتوا!

این که آیا شما یک تیم محتوای داخلی دارید یا این فرایند را به مترجمان آزاد یا آژانس ها سپرده اید ، همه ما می دانیم که توسعه و تولید محتوا می تواند زمان و منابع زیادی را به خود اختصاص دهد. اگر به دنبال راهی بهتر و کارآمدتر برای ایجاد محتوا هستید ، ممکن است بخواهید از پلتفرم تجربه محتوا استفاده کنید. نرم افزار و استعداد بخشهای ضروری این ترکیب هستند که به شما کمک می کند تا روند خلاقیت را به حداکثر برسانید و ساده کنید.

راه های آماده و کلیدی برای تولید محتوا!

رقابت بر روی تجربیات محتوا مستلزم داده محور ، استراتژیک ، مرتبط ، جذاب و همه کاره بودن است. نیازی نیست محتوای بیشتری ایجاد کنید ، فقط باید محتوای بهتر ایجاد کنید. محتوای بهتر متمرکز و مربوط به کاربران نهایی شما است. داشتن یک استراتژی مرکزی مبتنی بر داده برای به حداکثر رساندن دسترسی مخاطبین و تعامل آنها بسیار مهم است. هدف این است که محتوا و پیام های منسجم را در کانال های مختلف بازاریابی پیاده سازی کنید تا کاربران نهایی شما دارای تجربیات خوبی در زمینه محتوای سازگار و جذاب باشند.

تجربه محتوا

استفاده از بستر تجربه محتوا می تواند روند ایجاد محتوا را ساده کند. اگر می خواهید راه بهتری برای توسعه و تولید محتوا داشته باشید ، به دنبال ارائه دهنده نرم افزاری باشید که دارای ویژگی های قدرتمندی باشد و بتواند به شرکت شما کمک کند کارآمد ، مقیاس پذیر و نتیجه بگیرد.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.