مقالات آموزشی

آشنایی با راهکار هایی که با فعالیت‌های ورزشی و رقابتی، باعث رسیدن به کانون توجهات می شود

مفید بود؟

امروزه نوآوری هایی مانند جریان رسانه‌ای یا شبکه‌های اجتماعی در کنار فعالیت‌های ورزشی می‌تواند یک بازار بزرگ برای تولید و عرضه‌ی محتوای شما در قالب‌های مختلف باشد. استفاده از تمامی فرصت‌ها در فعالیت های ورزشی و رقابتی، به این منظور که در کانون توجهات باشید، می‌تواند بازاریابی محتوا را رونق ببخشد.
در این بین چند نکته وجود دارد که به معرفی آن‌ها می‌پردازیم:

برای اینکه محتوای ما مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد خصوصا در مورد محتواهایی که در رابطه با موضوعات رقابتی مثل ورزش می باشد بهتر است در ابتدا این سول را از خود بپرسیم که اصلا چگونه می‌توان یک محتوای جذاب تولید کرد؟ و چه شرایطی محتوای جذاب باید داشته باشد.

استفاده هوشمندانه از کلمات کلیدی

برای اینکه محتوای ورزشی و رقابتی شما مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد حتما باید اطلاعاتی را به شکل به روز شده در اختیار کاربران قرار دهید. آن ها از کلیک کردن بر روی سایت‌ها دنبال یافتن جدید‌ترین و منحصر به فرد ترین خبر ها هستند. نکته این است که تنها بعضی از عبارت های کلیدی هستند که می توانند کاربران را در رابطه با محتوای ورزشی و رقابتی به خود جذب کند.

مثلا شما در زمینه فروش بلیط های مسابقات ورزشی یا فروش لوازم و لباس‌های ورزشی می‌توانید با تولید محتوای حرفه‌ای و جذاب علاوه بر اینکه فروش خود را بالا می برید می توانید کاربران را به سایت خود سوق دهید تا مقالات جالب و خواندنی وب‌سایت شما را مطالعه کنند.

یا با ایجاد یک سری مسابقه و قرعه کشی کاربران را درگیر کنید تا هر از چندگاهی به وب‌سایت شما سر بزنند و نتیجه قرعه کشی را دنبال کنند. فضای های ورزشی می‌تواند به شما این فرصت را بدهد که به شکل آنلاین برای کاربران بازی طراحی کنید تا آن‌ها به عنوان یک بخش سرگرم کننده مدت بیشتری در سایت شما بمانند.

تولید محتوای یونیک

اگر محصولی برای فروش دارید دقت داشته باشید مخاطبان از آن جایی در نهایت خرید می‌کنند که یک سری تفاوت را در مقایسه با دیگر فروشگاه‌های اینترنتی دارد. پس پیشنهاد ما این است که در این مسیر رقبای خود را به دقت آنالیز کنید و سعی کنید یک تولید محتوای یونیک داشته باشید. به این شکل شما حتی از گوگل هم امتیاز می‌گیرید و در نتایج گوگل در رتبه بالایی قرار می‌گیرید. درست همان چیزی که مد نظر شماست!

محتوا نویسی

شما در تولید محتوایی که برای مسائل ورزشی و و رقابتی می کنید شاید یکی از بهترین گزینه‌ها و کم هزینه‌ترین گزینه ها این باشد که از موشن گرافیک، اینفو موشن، استاپ موشن، ویدیو موشن استفاده کنید. به این شکل هزینه‌های تولید محتوا ویدیویی کم تر خواهد شد  و شما برای نورپردازی، استخدام بازیگر و موارد دیگر مبلغی خرج نخواهید کرد ضمن آنکه برای کاربران نیز بسیار جذاب خواهد بود. در زمینه محتوا نویسی دقت داشته باشید به شکل هوشمندانه از کلمات کلیدی استفاده کنید یعنی برای ارائه خدمات به مشتریان محتوا نویسی کنید نه برای فروش محصولات خود.

آژانس اینترنتی

همیشه به خاطر داشته باشید عنوان ها می‌تواند راه نجات متن‌هایی باشد که ممکن است کاربران از آن عبور کنند. یک عنوان جذاب می تواند چشمان کاربر را به سمت ادامه متن بکشاند!

اگر در زمینه گرافیک و موشن سازی فعالیت کرده اید و خواستار آن هستید که با آژانس اینترنتی رایا مارکتینگ همکاری داشته باشید کافی است با کلیک روی عبارت آبی فرم استخدام را پر کرده تا در اولین فرصت از طرف این شرکت با شما ارتباط گرفته شود : استخدام موشن گرافیست

از ایجاد رقابت سالم و فعال کردن آن استقبال کنید.

اگر می‌توانید راهی برای جذب برندهای ورزشی و سرگرمی خود در مسابقات مبتنی بر تماشاچی پیدا کنید، احتمالاً مخاطبان جدیدی را جذب می‌کنید و حتی ممکن است برخی از جریان های درآمدزای تازه‌ را نیز به روی خود باز کنید. مشارکت شما به آسانی می‌تواند حامی یک مجموعه باشد و موجب ایجاد رقابتی برای برند شما و انتشار محتوایتان شود.
به عنوان مثال: تورنومنت های Riot Games League of Legends
هنگامی که به عنوان یک فعالیت انفرادی در زیرزمین خانه‌ای کار می‌کرد، بازی رایانه‌ای خود را تبدیل به فعالیت ورزشی قانونی کرد(به طور کلی به عنوان ورزش های الکترونیکی شناخته می‌شود). پروژ‌ه ای که برای جذب 385 میلیون هوادار و به دست آوردن 696 میلیون دلار در سال 2017 طراحی شده بود.
این یک زمینه‌ی سرگرم کننده است که Riot Game آن را فتح کرده است تا طرفداران را به نبرد در بازی چند نفره آنلاین تشویق کند و مسابقات را در سراسر جهان به نمایش بگذارد.

 تجربیات همه جانبه‌ای ایجاد کنید که مخاطب را به غوطه ور شدن عمیق تشویق کند

امروزه طرفداران، یک تجربه می‌خواهند، به ویژه آنهایی را که دیگر نمی توانند بدست بیاورند. از آنجایی که ممکن است تنها مقدار کمی از مخاطبان شما فرصتی برای دیدن جادوی شما به صورت زنده را داشته باشند(حضور در اجرای زنده، دیدن یک بازی در استادیوم و …)، برندهای مرتبط با سرگرمی می‌توانند تمرکز خود را روی شبیه سازی این سطح از هیجان از طریق تجربیات منحصربفرد قرار دهند.

  شناسایی مخاطب و تعامل

اینکه مخاطب را برای شخصی سازی تجربه‌ی محتوای خود فعال کنید، راه دیگری است که می‌توانید آن‌ها را برای ارائه نام تجاری خود قرار دهید. پس از آن می‌توانید با نگاه‌های دیگری که جمع آوری کرده اید، با اهداف خود تطبیق دهید و امکان بالقوه بیشتری برای مشارکت و تولید محتوای عمیق‌تر ایجاد کنید.

مراقبت از B2B

درحالیکه صنعت ورزش و سرگرمی دارای یک مؤلفه‌ی شخصی برای مصرف کنندگان است، قطعاً نبود فرصت های B2B برای توجه و جذب آن وجود دارد. در حالیکه فروش بلیط، رتبه‌بندی بینندگان و حتی فروش کالاها ممکن است شاخص های خوبی از علاقه ی مخاطب باشند، مارک‌های ورزشی می‌توانند با میزان توانایی خود برای جذب سودآورنده‌های مالی، رشد کنند یا از بین بروند. اگر برند شما می‌تواند یک روش عالی برای ترکیب محتوا از حامی مالی(بدون از بین بردن تجربه مصرف کننده) پیدا کند، در آن صورت شما در دستیابی به اهداف درآمدی خود موفق خواهید بود.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.