چرا باید طراحی کارت ویزیت تاسیسات را در برنامه قرار دهیم؟
طراحی کارت ویزیت تاسیسات ؛ مقدمه
کارت ویزیت یا همان کارت های تجاری که در مواجه با بسیاری از کسب و کارها برای گرفتن اطلاعات به شما داده میشود مهمتر از آن چیزی است که فکرش را میکنید شاید فکر کنید که کارت ویزیت ها فقط برای اطلاع از شماره تلفن یا آدرس کسب و کار است اما اشتباه میکنید کارت های ویزیت در برندسازی، بازاریابی و تبدیل افراد عادی به مشتری تاثیر مهمی دارند. اگر کارهای مربوط به تاسیسات ساختمان را انجام میدهید و میخواهید کسب و کارتان را رشد دهید پس این مهم را فراموش نکنید که طراحی کارت ویزیت تاسیسات قرار است وظیفه رساندن اطلاعات تماس به مشتری و معرفی خدمات شما به مخاطبین را برعهده بگیرد. طراحی کارت ویزیت تاسیسات راه خوبی برای جذب مخاطبین و کنجکاو تر کردن آنها نسبت به کاری است که انجام میدهید.
اگر فکر میکنید که به کارت ویزیت احتیاجی ندارید باید بگوییم که فقط کافی است از یک بازاریاب حرفهای بپرسید که آیا دوره کارت ویزیت گذشته و باید به فکر راه های تبلیغاتی بهتر بود یا هنوز کارت های ویزیت نقش کلیدی را در کسب و کار ها بر عهده دارند؟ اگر فرد حرفهای باشد شخص مطمئن باشید که چندین دقیقه از اهمیت کارت ویزیت برایتان خواهد گفت! و اینکه بسیاری از مشتریان این ابزار تبلیغاتی را دوست دارند.
(جهت اطلاع از هزینه طراحی کارت ویزیت کلیک کنید)
در این مقاله میخواهیم با شما در رابطه با اهمیت طراحی کارت ویزیت صنعتی سخن بگوییم و اینکه چرا باید به داشتن آن فکر کنید. با ما همراه باشید.
آیا طراحی کارت ویزیت تاسیسات ساختمان واقعا مهم و اثر گذار دارد؟
بگذارید صادقانه بگوییم که بله طراحی کارت ویزیت تاسیسات ساختمان میتواند در جیب هزاران نفر قرار گیرد و اصلا عجیب نیست اگر یکی از آنها زمانی که با یک مشکل ساختمانی مواجه میشود جیب یا کیف پولش را برای پیدا کردن کارت ویزیت و تماس فوری با شما بگردد!
البته باید اضافه کرد که هر کارت ویزیت برای مشتری جالب نیست و گاهی شما با یک کارت ویزیت بی کیفیت که طراحی بدی دارد فقط و فقط به مشتریان ثابت میکنید که کسب و کار خوبی نیستید. قرار نیست ارزش برندتان را با یک کار کم کیفیت پایین بیاورید مخصوصا اگر شما یک شرکت نوپا در زمینه تاسیسات ساختمان هستید این بسیار مهم است که حواستان باشد چه کاری انجام میدهید گاهی فقط و فقط برای کم کردن هزینه اقدام به طراحی کارت ویزیت یک رو یا بی کیفیت میکنید که حتی طرحش یک کپی ناقص از اینترنت است و فقط به اعتبار خودتان صدمه میزنید!
بصورت خلاصه بگوییم که بله طراحی کارت ویزیت تاسیسات مهم است و اگر عالی طراحی شود روی هر بینندهای اثر میگذارد که حداقل به وبسایت یا شبکه های اجتماعی شما رجوع کند و بیشتر درموردتان اطلاعات کسب کند! بازاریابی همین است یعنی ارائه درست اطلاعات به مشتریان که خواهان این اطلاعات هستند! پس این نکته را به یاد داشته باشید اگر فردی خواست با کسب و کار شما بعدا تماس بگیرد بهتر است بجای نوشتن شماره تماس یا آدرس روی یک تکه کاغذ کارت ویزیت زیبایی داشته باشید که مخاطب بتواند بعدها با افتخار شما را به دیگران نیز معرفی کند.
طراحی کارت ویزیت تاسیسات میتواند برای ما مشتریان بیشتری فراهم کند؟
اگر در کنار خدمات خوب، صادقانه و برنامه تبلیغاتی مناسب شما قرار گیرد مسلما جواب سوال بالا بله است اما اگر از یک کارت ویزیت توقع معجزه را دارید به گونهای که فقط و فقط خودش به تنهایی باعث شود مشتریان شما را افزایش دهد باید بگوییم اگر هم چنین چیزی درست باشد دیری طول نمیکشد که مردم میفهمند شما آن چیزی نیستید که تظاهر میکند و این ضربه بدی به هر کسب و کاری میزند نا سلامتی در حال صحبت درمورد اعتماد هستیم! اعتماد مشتریان به کسب و کارتان به سادگی به دست نمی آید اما کافی است چند دروغ درمورد خدماتتان روی کارت ویزیت بنویسید تا مردم اعتمادی که به شما داشتهاند را از دست بدهند!
طراحی کارت ویزیت خودش به تنهایی قرار است شما را محبوب تر و قابل دسترسی تر کند اما توقع نداشته باشید که برای شما اعتماد نیز بخرد! چرا که صداقت یکی از اصول بازاریابی است و سعی کنید در طراحی کارت ویزیت تاسیسات در بخش توصیف خدمات یا محصولات خود کاملا صادق باشید و از افراط در معرفی خدمات بپرهیزید چرا که شاید چند نفر از مردم گول شما را بخورند و سفارش نصب محصولاتتان را بدهند یا خدمات خود را به شما بسپارند اما به محض اینکه بدانند ذرهای در معرفی خود صادق نبودهاید دیگر نه تنها به شما هیچ اعتمادی نخواهند داشت بلکه به دیگران نیز توصیه میکنند که از خدمات شما استفاده نکنند چرا که معلوم نیست چند دروغ دیگر گفتهاید یا خواهید گفت!!
بهتر است اینگونه به شما بگوییم که کارت ویزیت خوب برندتان را تقویت میکند، راه دسترسی مشتریان به خدمات شما را هموار میکند و شما و کارتان را معرفی میکند اما ابزار به تنهایی برای جلب اعتماد مردم کافی نیست!! و سعی کنید صداقت و کیفیت را در تمام مراحل کار خود دخیل کنید.
در بخش جلویی طراحی کارت ویزیت تاسیسات چه مواردی قرار میگیرند؟
اول از همه بهتر است بدانید یک کارت ویزیت دو رو قرار نیست هزینه بسیار بیشتری از یک کارت ویزیت یک رو برایتان به بار بیاورد پس طراحی کارت ویزیت دو رو را انتخاب کنید و دوم اینکه خودتان را به کارت ویزیت های مستطیل شکل محدود نکنید و خلاق باشید (در اینترنت میتوانید هزاران طرح مختلف از کارت ویزیت های خلاقانه را ببینید و ایده بگیرید)
در طراحی کارت ویزیت تاسیسات آنچنان که مرسوم است و به خوبی میتواند حرفهای بودن شما را نشان دهد باید در طرف جلویی کارت ویزیت تصویر لوگو، نام و شعار شرکت شما قرار گیرد که البته سعی کنید در این قسمت فضای تنفس زیادی بگذارید (همان فضای خالی کارت ویزیت را فضای تنفس یا فضای استراحت ذهن و چشم میگویند) و اینکه رنگ اصلی برندتان را در این قسمت بصورت واضح نشان دهید اگر هنوز رنگی را برای برندتان انتخاب نکردهاید حتما این کار را بکنید و در تمامی ابزار های تبلیغاتی از همین رنگ استفاده کنید.
مثلا اگر یک رستوران دارید بهتر است این رنگ نارنجی مایل به قرمز باشد که هم خلاقیت (نارنجی را میتوان یکی از رنگ های نشان دهنده خلاقیت نام برد) شما را نشان دهد و هم اشتهای مردم را بیشتر کند چرا که چنین رنگی اشتها آور است.
مراجعه به صفحه بیش از 100 نوع ایده تولید محتوا را به شما پیشنهاد می کنیم
در بخش پشتی طراحی کارت ویزیت تاسیسات چه مواردی قرار میگیرند؟
اگر طراحی قسمت جلویی کارت ویزیت به پایان رسید باید طبق آنچه که کسب و کارهای حرفهای انتخاب میکنند قسمت پشتی کارت ویزیت کاملا به نمایش اطلاعات تماس شما محدود شود که در طراحی کارت ویزیت تاسیسات این اطلاعات شامل: آدرس فیزیکی محل کسب و کارتان، آدرس وبسایت (اگر یک وبسایت یا حداقل یک وبلاگ داشته باشید عالی میشود) یا یک پیام رسان پرمخاطب در ایران مثل تلگرام (برخی از افراد شارژ تماس گرفتن با موبایل را ندارند و ترجیح میدهند در تلگرام یا واتس آپ با شما در تماس باشند)، شماره تلفن و هر اطلاعات تماس دیگری که فکر میکنید مردم شهر یا مکان هایی که به آنها سرویس دهی میکنید از شما توقعش را دارند.
بخش توصیف خدمات و یا محصولاتتان در طراحی کارت ویزیت تاسیسات میتواند هم در بخش جلویی کارت ویزیت و هم در بخش پشتی کارت ویزیت قرار گیرد که این بستگی به سلیقه خودتان دارد اما پیشنهاد این است که اولا بصورت کاملا مختصر خودتان را در کارت ویزیت معرفی کنید و دوم اینکه توصیف خودتان را به قسمت پشتی کارت ویزیت ببرید هر چند که شاید فکر کنید بخش جلویی بسیار خلوت و بخش پشتی شلوغ خواهد شد اما با اینکار نشان میدهید که حرفهای هستید چرا یک کارت ویزیت حرفهای چنین شکلی خواهد داشت و بهتر است در صفحه اول آن فقط و فقط نام و لوگوی برندتان خودنمایی کند و بس! اینکار باعث میشود مشتریان لوگوی شما را به خاطر بسپارند و این یعنی برندسازی بهتر برای کسب و کارتان.
در اینجا مطالبی برای داشتن یک کارت ویزیت تاسیسات خوب و مناسب برایتان گفتیم از اهمیت طراحی کارت ویزیت تاسیسات گفتیم و چند سوال فرضی شما را جواب دادیم تصمیم با خودتان است میتوانید سفارش طراحی کارت ویزیت تاسیسات را به تعویق بیندازید و یا در اولین فرصت برای آن قدم بردارید ما تمام چیزی را که لازم بود بدانید در مقاله گفتیم.