با انتشار رپورتاژ آگهی در دیجیاتو، کسب و کار خود را پیشرو کنید. دیجیاتو رسانه ای فعال و معتبر در حوزه تکنولوژی و فناوری است که روزانه هزاران بازدید را به خود اختصاص داده است. فعالیت گسترده این سایت در کنار مخاطبین گسترده، مشوقی است برای کسب و کارها تا رپورتاژ آگهی در دیجیاتو را در برنامه کاری خود قرار دهند.
رپورتاژ آگهی چیست؟
رپورتاژ آگهی
در دیجیاتو راهی است پیش روی شما برای بیشتر دیده شدن. رپورتاژ آگهی شیوه ای از تبلیغات است که در آن کسب و کارها، برندها، شخصیت ها، و اهداف مختلف، معرفی خود را در قالب یک متن، مقاله یا گزارش قرار می دهند؛ و مخاطب همچنانکه از گزارش مطلوب خود بهره مند می شود، با کسب و کار معرفی شده نیز آشنا می شوند. امروزه این روش تبلیغات در سراسر دنیا، از سوی بزرگترین برندها و شخصیت های شناخته شده مورد استفاده قرار می گیرد.
رپورتاژ آگهی در دیجیاتو، گزینه ای عالی پیش روی شماست. رپورتاژ آگهی در سایت هایی که با رعایت تمامی اصول کاری و حرفه ای، توانسته اند جایگاه بالایی بین مخاطبین برای خود بیابند، این امکان را برای کسب و کارهای متقاضی رپورتاژ آگهی فراهم می کند تا خود را در معرض دید مخاطبین پرشمار این سایت ها قرار دهند، و چه چیزی برای کسب و کارها می تواند بیشتر از دیده شدن اهمیت داشته باشد. مخاطبینی که به دیجیاتو اعتماد کرده اند به رپورتاژ آگهی در دیجیاتو نیز اعتماد خواهند کرد.
اما علاوه بر بسیار دیده شدن، مزیت مهم دیگری که رپورتاژ آگهی در دیجیاتو برای شما به ارمغان خواهد آورد، همیشگی بودن و ماندگار ماندن آگهی شماست. در بنرهای تبلیغاتی و تبلیغات صِرف که با هزینه ای سنگین و برای مدت کوتاهی برای شما لینک سازی می شود، ممکن است مخاطب با بی حوصلگی از کنار تبلیغات عبور کند و آنها را نادیده بگیرد. اما در رپورتاژ آگهی شما از روشی کاربردی برای معرفی خود استفاده می کنید، از طرفی هزینه بسیار کمی متحمل شده اید، و از سویی دیگر رپورتاژ آگهی در دیجیاتو برای همیشه باقی خواهد ماند و هیچگاه از بین نخواهد رفت. این موارد مزیت رپورتاژ آگهی در دیجیاتو هستند که انتخاب این گزینه را عقلانی خواهد کرد.
درباره دیجیاتو
با دیجیاتو، هر لحظه با اخبار فناوری خواهید بود. امروزه در عصری زندگی می کنیم که تکنولوژی و فناوری پیش برنده تمامی امور و فعالیت های دنیاست. سنتی ترین بخش های زندگی اجتماعی نیز با تکنولوژی و فناوری روز به پیش می روند. دیجیاتو، رسانه ای است که اخبار و اطلاعات و آموزش ها در حوزه این بخش مهم و تعیین کننده را بطور دقیق و با سرعت منعکس کرده و به مخاطبین خود ارائه می دهد. این مسئله موجب می شود که کاربران پر شماری، این رسانه را برای تأمین نیازهای اطلاعاتی خود در این حوزه برگزینند، و همین مسئله دلیل موجه دیگری است برای سپردن رپورتاژ آگهی در دیجیاتو.
با مراجعه به صفحه رسمی دیجیاتو، زمینه های متنوع کاری این سایت را خواهیم دید که شامل بخش های تکنولوژی، خودرو، اپلیکیشن، کنسول و بازی، علم و دانش، کسب و کار، بررسی، گالری، و ویدیو است. این بخش ها هر یک مخاطبین ویژه ای را به سوی خود جذب می کند که گستره و بازه کاربران و مخاطبین را گسترده تر می کند. کسب و کارهایی که انتشار رپورتاژ آگهی در دیجیاتو را برمی گزینند، میهمان نگاه این بازه گسترده و متنوع کاربران خواهند شد.
مزیت انتشار رپورتاژ آگهی در دیجیاتو
رسانه دیجیاتو، از معتبرترین رسانه ها برای انتشار اخبار و آگاهی های دنیای فناوری است. محتوای سایت دیجیاتو و پایبندی این رسانه به تعهدات، رسالت و اخلاق حرفه ای، خود گویای اعتبار و جایگاه این رسانه در بین مخاطبین است. جایگاهی که اطمینان کسب و کارها، شرکت ها، و برندها را از سپردن انتشار رپورتاژ آگهی در دیجیاتو و نتیجه بخش بودن آن جلب خواهد کرد. از این جهت که مخاطبین پر تعداد دیجیاتو به اعتبار این سایت و صحت اطلاع رسانی هایش اعتماد دارند، رپورتاژ آگهی در دیجیاتو را نیز با دقت پیگیری کرده و به آن اعتماد می کنند. بنابراین رپورتاژ آگهی در دیجیاتو بهترین فرصت است برای دیده شدن.
دیجیاتو روزانه هزاران بازدید دارد که وب سایت این رسانه را خانه خود کرده اند، و یا از طریق سرچ در موتورهای جستجو و گوگل، وارد دیجیاتو می شوند، و مطالب این سایت را مورد مطالعه و بازبینی قرار می دهند. بی شک رپورتاژ آگهی در دیجیاتو نیز توسط این کاربران مطالعه و پیگیری خواهد شد.
جدا از نتیجه ای که با بازدید از وب سایت دیجیاتو به دست می آید، برای اطمینان از جایگاه این رسانه در بین مخاطبین و میزان موفقیت حرفه ای آن، می توان به آمارهای رسمی و بین المللی مخابره شده استناد کرد. بطور مثال رتبه الکسا، به عنوان ابزاری معتبر و بین المللی برای تشخیص پایگاه سایت ها و میزان موفقیت آنها استفاده می شود. الکسا بر اساس میزان مورد استقبال قرار گرفتن سایت ها از سوی کاربران و میزان مراجعه مخاطبین به این سایت ها، رتبه ای را برای آنها منظور می کند. هرچه میزان مراجعه و بازدید سایت ها بالاتر باشد، رتبه الکسای بهتری دریافت خواهند کرد. بر اساس رتبه بندی الکسا، دیجیاتو توانسته است رتبه 82 را کسب کند که این رتبه نه تنها در میان سایت های خبری در حوزه فناوری که در میان تمامی سایت ها با تمامی حوزه های فعالیت، رتبه ای عالی و بی نظیر است. این رتبه خبر از آن می دهد که دیجیاتو اولین و محبوب ترین و پر مخاطب ترین سایت در حوزه اخبار فناوری است که اخبار ایران و جهان را با سرعت و دقت به مخاطبین منتقل می کند. رپورتاژ آگهی در دیجیاتو، نگاه هزاران مخاطب این سایت را به سوی کسب و کارها و شرکت ها و برندهایی سوق می دهد که انتشار آگهی در دیجیاتو را انتخاب کرده اند.
نکته دیگری که به شکلی رسمی جایگاه دیجیاتو را نشان می دهد، شاخص آتوریتی است. پیج آتوریتی، شاخصی را بین 0 تا 100 به دست می دهد و جایگاه صفحات هر سایت، و نیز جایگاه مجموع آن سایت را بررسی می کند. شاخص آتوریتی نشان می دهد که هر سایت، در زمینه رعایت اصول سئو و توانایی دیده شدن در موتورهای جستجو و صفحات اول سرچ گوگل تا چه میزان موفق بوده اند. آخرین گزارشات منتشر شده پیج آتوریتی نشان می دهد که رتبه دیجیاتو 60 است. رتبه آتوریتی 60 نشان از موفقیت بالای دیجیاتو در رعایت اصول سئو و توانایی بالای دیدن شدن این سایت است. این رتبه کاربران متقاضی تبلیغات را برای انتشار رپورتاژ آگهی در دیجیاتو مطمئن خواهد کرد.
یکی دیگر از عوامل تعیین اعتبار یک وب سایت، سن دامنه آن است. سن دامنه دیجیاتو 4 می باشد. دیجیاتو در این مدت توانسته است با قدرت وارد میدان شده و از سد سایت های معتبر پیشین گذر کند تا جایی که بی رقیب از سایت های مشابه پیش بیافتد و به رسانه ای ماندگار بدل شود. بنابراین کسب و کارهای متقاضی می توانند از عدم انقضای سایت و عدم انقضای رپورتاژ آگهی در دیجیاتو اطمینان خاطر داشته باشند. این مخاطبین پر شمار، معتمد، و از طبقات مختلف اجتماعی، کسب و کارهای متقاضی را ترغیب می کند تا به رپورتاژ آگهی در دیجیاتو روی آورند.
دامین بالا، رتبه الکسا، رتبه آتوریتی، و جایگاه کم نظیر دیجیاتو، رپورتاژ آگهی در دیجیاتو را به بهترین گزینه پیش روی شما بدل خواهد کرد.
رپورتاژ آگهی در دیجیاتو مناسب برای چه کسب و کارهایی است؟
از آنجا که افرادی از بخش های مختلف اجتماع، از گروه های سنی متفاوت، و با مشاغل، تحصیلات، وضع اقتصادی، روحیات، و دغدغه مندی های مختلف از سراسر ایران وارد وب سایت دیجیاتو می شوند، نیازمندی های متفاوت، متنوع و متضادی دارند که تنوعی از کسب و کارها می توانند تنوع نیازهای آنان را برآورده نمایند.
رنگین کمان مخاطبین این سایت، می تواند پذیرایی رنگین کمانی از کسب و کارهای متقاضی برای انتشار رپورتاژ آگهی در دیجیاتو باشد. مخاطبین پر شمار دیجیاتو با دنبال کردن لینک این کسب و کارها وارد سایت آنها می شوند و بدین ترتیب بازدید کسب و کارهایی که رپورتاژ آگهی در دیجیاتو را انجام داده اند به بازدید فوق العاده ای دست خواهند یافت.
مزایای رپورتاژ آگهی در دیجیاتو به واسطه شرکت رایا مارکتینگ
شرکت رایا مارکتینگ مسئولیت انتشار رپورتاژ آگهی در دیجیاتو را بر عهده می گیرد. واسطه قرار دادن رایا مارکتینگ مزایای مهمی برای کاربران متقاضی به همراه خواهد آورد. رایا مارکتینگ اولویت خود را رضایت و آسودگی کاربران قرار می دهد. بنابراین رپورتاژ آگهی در دیجیاتو را با بالاترین کیفیت و البته کمترین هزینه انجام خواهد داد.
بعلاوه آنکه متن رپورتاژ آگهی در دیجیاتو به دست نویسندگان شرکت رایا مارکتینگ، با رعایت اصول سئو نگارش خواهد شد، و متن شما از نظر قابلیت جستجو و دیده شدن در موتورهای جستجو رتبه بالایی را به دست خواهد آورد، و شما می توانید از دیده شدن در صفحات اول موتورهای جستجو و گوگل و بازدید بالای کاربران اطمینان خاطر حاصل کنید.
دیگر آنکه متن رپورتاژ آگهی در دیجیاتو، اگر به دست نویسندگان رایا مارکتینگ صورت گیرد، هیچ هزینه اضافی ای برای شما نخواهد داشت، و شما به صورت کاملاً رایگان متن خود را دریافت خواهید کرد.
در پایان کار، متن رپورتاژ نگارش شده، در اختیار کاربران متقاضی قرار می گیرد، و پس از تأیید و جلب رضایت آنها، متخصصین رایا مارکتینگ، آگهی رپورتاژ را در سایت مورد نظر بارگذاری می کنند. البته مسئولیت رایا مارکتینگ در این مرحله تمام نخواهد شد، و این شرکت برای همیشه نظارت خود را بر حفظ و ماندگاری متن رپورتاژ منتشر شده نگاه خواهد داشت. این نظارت موجب می شود که امکان حذف رپورتاژ آگهی در سایت های منتظر کننده تا حد زیادی کاهش یابد.