آیا می دانید که چگونه می توانید سر و صداهایی که در زمینه تولید و بازاریابی محتوا ایجاد می شود را کاهش دهید و یک محتوای جذاب را در اختیار کاربران خود قرار دهید؟ در این بخش با ما همراه شوید تا بتوانید با تنها کاری که باید انجام دهید تا کار بازاریابی محتوا را توسط Silos با موفقیت انجام دهید آشنا شوید!
بازاریابی محتوا
حجم محتوایی که تولید و منتشر می شود در سال های اخیر افزایش یافته است. به گفته IDC ، 71 درصد از بازاریابان می گویند برای حمایت از کانال های مختلف خود باید 10 برابر بیشتر دارایی ایجاد کنند. اگر فکر می کنید تولید محتوا برای بازاریابان کار بسیار سختی است ، فقط حجم محتوایی را که مصرف کنندگان باید تجزیه و تحلیل کنند تصور کنید. برند های تجاری سعی می کنند با ارائه محتوای جذاب
و شخصی به مشتریان ، و همچنین با استفاده از نام تجاری خود و بازاریابی محتوا
، سر و صداها را در این زمینه کاهش دهند.
تجربیات عالی بازاریابی محتوا
شاید این نکته دیگر پنهان نباشد که محتوای عالی به همراه بازاریابی محتوا، تجربیات عالی را ایجاد می کند. برای اینکه چند قدم از بازاریابی محتوا جلوتر بمانید ، برند ها باید با یک کار شروع کنند. Silo های سازمانی را ایجاد کرده اند تا استراتژی های بازاریابی محتوا را به صورت جامع و سازگار تولید کنند که در هر مرحله از سفر تجربه ای مثبت و کاملا متفاوت را برای مشتریان فراهم می کند.
- The One Thing You Need to Do to Build a Top Content Marketing Strategy
چرا Silo اتفاق می افتد؟
برای تجزیه Silo ها ، مهم است که ابتدا علت وقوع آنها را بدانید. در حالی که دلایل زیادی برای ایجاد Silo ها در یک سازمان وجود دارد ، من اغلب دو محرک عمده در بازاریابی محتوا میبینم، سیستم های فناوری متفاوت و عدم مالکیت مشخص. Silo های موجود در یک سازمان غالبا توسط بخشهای مختلف زنجیره ایجاد و و با تولید و بازاریابی محتوا با استفاده از ابزار مختلف به شما کمک خواهند کرد که سریعتر وارد این چرخه بازاریابی شوید.
تیم های خلاق از فناوری خلاق برای توسعه دارایی ها و همچنین بازاریابی محتوا استفاده می کنند.
بازاریابان ایمیل و بازاریابان اجتماعی از نرم افزارهای مختلفی برای بازاریابی محتوا استفاده می کنند. مدیران کمپین از ابزارهای خود برای اندازه گیری تأثیر محتوای ارائه شده و غیره استفاده می کنند. این نکته می تواند در نهایت منجر به اطلاعات ناسازگار و گردش کار قطع شود.
Silo ها نیز به دلیل عدم مالکیت فرد در بازاریابی محتوا رخ می دهند!
به طور سنتی ، بازاریابی محتوا در جهان بخش بازاریابی زندگی می کرده است. اما دیجیتال چرخه ایجاد ، تأیید و توزیع محتوا را تغییر داده است و اکنون تیم های بیشتری نسبت به قبل درگیر شده اند. برای همه مهم است که همه کارکنان درگیر را درک کنیم و اطمینان حاصل کنیم که هر شخص نقش خود را درک می کند. مهمتر از همه ، اطمینان حاصل کند که هر شخص چگونه ارتباط نقش همه با هدف مشترک را درک می کند.
چگونه Silo ها با بازاریابی محتوا بر مشتریان شما تاثیر می گذارند؟
اکنون که ما به این نتیجه رسیده ایم که چرا Silo ها می توانند اتفاق بیفتند ، درک این که چرا تجزیه آنها بسیار مهم است ، در واقع به شما در بازاریابی محتوا کمک خواهد کرد. به بیان ساده ، Silo ها چه با فناوری و چه در سازمان بر مشتریان شما تأثیر منفی می گذارد. در سطح سازمانی ، اگر تیم های مختلف در بخش های مختلف یک کمپین کار می کنند ، اما اطلاعات خود را به اشتراک نمی گذارند یا به اشتراک نمی گذارند ، نتیجه احتمالی در بازاریابی محتوا کاملا منفی خواهد بود.
پیام های ناسازگار
به عنوان مثال ، اگر مشتری یک ایمیل دریافت کرد که در صورت خرید در فروشگاه 20 درصد کت زمستانی به او می دهد ، اما صفحه نمایش های دیجیتالی فروشگاه موارد جدیدی را که در بهار امسال ارائه می شود تبلیغ می کنند ، در این صورت ممکن است تجربه ای منفی ایجاد شود. همچنین ، اگر بخشهای مختلف سازمان در حال توسعه محتوا و تجربیات در Silo ها هستند ، ممکن است پروتکل های متفاوتی برای بررسی و اطمینان از کیفیت محتوا داشته باشند. این می تواند منجر به پیام های ناسازگار و احتمالا نشر اطلاعات نادرست شود.
فرآیند بازاریابی محتوا
از نقطه نظر فناوری ، با عدم اتصال گردش کار و سیستم های فناوری ، برند ها در فرآیند بازاریابی محتوا ناکارآمدی ایجاد می کنند. این ناکارآمدی ها می توانند مقیاس مورد نیاز برای ارائه تجربیات جذاب امروزه مصرف کنندگان را مهار کنند.یکی دیگر از نتایج منفی استفاده از فناوری های متفاوت ، مجموعه داده های متفاوت است. اگر سیستمهای مورد استفاده برای ایجاد و ارائه محتوا در Silo ها وجود داشته باشد ، داده های تولید شده از این سیستم ها نیز در Silo ها وجود دارد.
قفل بازاریابی محتوا را با Keyword Hero باز کنید!
همه کلمات کلیدی دقیق خود را در GA و معیارهای عملکرد آنها را ببینید. هر بازاریابی به شما خواهد گفت که در صورت قطعه قطعه شدن و فیلتر شدن داده ها در قالب های مختلف ، دریافت یک دید کلی از نظر مشتری غیرممکن است. همین بازاریابان همچنین به شما خواهند گفت که اگر اطلاعات شما مناسب و خوب نباشند، به مشتریان شما کمکی در زمینه خرید نخواهند کرد.
چگونه Silo ها را برای بهتر شدن بازاریابی محتوا از بین ببریم؟
برای اینکه استراتژی بازاریابی محتوا بر تجربه مشتری تاثیر مثبت بگذارد ، همه بخش های درگیر باید به طور یکپارچه با هم کار کنند. به عنوان مثال ، Reformation ، یک برند مد پایدار ، به صورت متقابل کار می کند تا اطمینان حاصل کند که هر بار که مشتری به فروشگاه می آید ، صفحه های دیجیتال ، فناوری فروش ، حتی برنامه همکاران همگام هستند و یک برنامه ایجاد می کنند. این بخش در بازاریابی محتوا تجربه باورنکردنی برای مشتری ایجاد خواهد کرد.
گردش کار برای بازاریابی محتوا
اگر سازمان در Silo ها کار می کند ، چنین تجربه ای امکان پذیر نیست. در اینجا چند روش وجود دارد که می توانید Silo های موجود در سازمان خود را تجزیه کنید:
اتصال فناوری و گردش کار برای بازاریابی محتوا: شرکت ها باید کار تیم های چند کاره را با یکدیگر آسان کنند. با اتصال سیستم های فناوری بازاریابی فعلی ، برند ها همچنین می توانند ارتباطی یکپارچه تر در بین تیم ها و در نتیجه ، سفری بدون دردسر برای مشتری تضمین کنند.
همچنین ، برند ها باید با اجرای فرآیندهای گردش کار در محتوا ، خرابی های ارتباطی را تعمیر کرده و تعاملات بین بخش ها را ساده کنند. این به همه تیم های درگیر این امکان را می دهد که کارآمدتر و دقیق تر باشند و به آنها این امکان را می دهد تا در یک لحظه محتوای موضوعی را ارائه دهند.
Think Channel Agnostic:
گارتنر مفهومی به نام استراتژی محتوای اتمی ارائه داد ، که ایجاد و سفارشی سازی عناصر محتوای کوچک ، مانند کپی و تصاویر را ترویج می کند که می توانند به صورت پویا برای ایجاد محتواهایی با بازاریابی گسترده تر جمع شوند. انجام دادن این راهکار می تواند به بهبود گردش کار محتوا ، سرعت و مقیاس ایجاد و تحویل محتوا کمک کند.
ایجاد محتوا برای کانال خاص
به این موضوع فکر کنید ، اگر همه کمتر روی ایجاد محتوا برای کانال خاص خود تمرکز کنند و بیشتر بر ایجاد قطعات کوچکتر از محتوا که می توانند در هر کانالی ارائه شوند ، متمرکز شوند ، نتیجه نهایی بیشتر محتوای سازگار با نام تجاری است که می تواند مجددا در سراسر جهان مورد استفاده قرار گیرد.
همکاری فاستر: شرکت ها باید توانایی به اشتراک گذاری اطلاعات و دانش را در اختیار تیم ها قرار دهند. این می تواند از ارائه مکانی برای هماهنگی تیم ها در زمان بندی پروژه ها در زمان واقعی گرفته تا ایجاد داشبوردی که همه تیم ها می توانند نحوه ردیابی آنها را در برابر معیارها و اهداف مشاهده کنند ، متغیر باشد.
آموزش های تجاری و دستورالعمل ها
تمرکز بر روی پردازش و آموزش در زمینه بازاریابی محتوا: اطمینان حاصل کنید که کارکنان با ایجاد دستورالعمل ها و کنترل های محتوا برای موفقیت آماده شده اند. ابزارهایی مانند آموزش های تجاری و دستورالعمل ها را در اختیار تیم ها قرار دهید تا همه درک کنند چه کسی می تواند چه کاری انجام دهد. با استفاده از دستورالعمل های مناسب ، تیم ها می توانند محتوا را به روشی ایمن برای برند ایجاد کنند. همچنین شرکت ها باید آموزش ها یا جلسات اشتراک دانش را به صورت مداوم ارائه دهند تا به کل تیم در مورد جنبه های مختلف چرخه ایجاد و تحویل و همچنین بازاریابی محتوا اطلاع دهند.
استراتژی موثر بازاریابی محتوا
مصرف کنندگان در طول سفر خود انتظار تجربه های یکپارچه و شخصی را دارند. از آنجا که آنها برای تصمیم گیری بیشتر به محتوا تکیه می کنند ، این امر به برندها بستگی دارد که یک استراتژی موثر بازاریابی محتوا را برای تحقق این تجربیات هماهنگ کنند. مصرف کنندگان به Silo های سازمانی و همچنین فناوری ها شما برای تولید محتوا توجه نخواهند کرد.
تجربیات شگفت انگیز برای مشتریان
اگر تجربیات آنها به صورت جامع طراحی نشده باشد ، می تواند منجر به کاهش حمایت از نام تجاری و همچنین کاهش فروش و تعامل بین شرکت و مشتریان شود. به من اعتماد کنید ، اگر Silo های سازمان خود را برای تجربیات شگفت انگیز برای مشتریان ایجاد نکنید ، رقبای شما این کار را انجام می دهند و شما هرچقدر هم که بازاریابی محتوا را به صورت اصولی انجام دهید باز هم در این زمینه موفق نخواهید شد.